Witamy w ZSRE

Data: 2011-11-25 10:59:06
Autor: AZ
Witamy w ZSRE
Data: 2011-11-25 12:14:29
Autor: Michał V-R
Witamy w ZSRE
W dniu 2011-11-25 11:59, AZ pisze:
http://www.tvn24.pl/-1,1725586,0,1,przez-diesla-podrozeje-benzyna,wiadomosc.html

Niech wszyscy maja po rowno!

To jest taka mentalnosc, ze caly transport odbywa sie na dieslu, czyli artykuly wozone nimi drozeja, razem z kosztami transportu, poczynajac od chlebka. Mysle, ze ktos tak to sobie wymyslil, by zminimalizowac bolacy wzrost cen, kosztem jezdzacych na etylinie. Az tak nie bedzie w oczy kulo, ze sie placi drogo, a zaplaci za to grupa benzyniarzy, bo skoro tak kombinuja, to napewno na tym nie beda stratni, a pewnie, jeszcze zarobia, pod kolderka dbania o obywatela, glupotami mydlac oczy. Kasa sie musi zgadzac

Michal V-R
gg 9409047
┼╝yje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2011-11-29 08:11:50
Autor: Andrzej Lawa
Witamy w ZSRE
W dniu 25.11.2011 12:14, Michał V-R pisze:

chlebka. Mysle, ze ktos tak to sobie wymyslil, by zminimalizowac bolacy
wzrost cen, kosztem jezdzacych na etylinie. Az tak nie bedzie w oczy

Rany... A kto w Europie jeszcze je┼║dzi na etylinie i gdzie j─ů kupuje?

PS: jeste┼Ť mo┼╝e dziennikarzem pracuj─ůcym dla Wirtualnej Polski? ;->

Data: 2011-11-25 13:40:28
Autor: Jasio
Witamy w ZSRE
AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisala rzekomo
http://www.tvn24.pl/-1,1725586,0,1,przez-diesla-podrozeje-benzyna,wiadomos
c.html
Niech wszyscy maja po rowno!

Chyba czytamy inne artykuly.

Dla mnie nie ma to zwiazku z ZSRE tylko z sytuacja w ktˇrej _firmy paliwowe_ stwierdzaja, ze diesel nie moze byc drozszy od benzyny.

A niby dlaczego nie moze?

"Koncerny nie moga sobie pozwolic na rˇznice w cenach obu paliw na poziomie ok. 40 groszy."
Bo ludzie przestana kupowac diesla?
Watpie.

--
Jasio
etz vfr

Data: 2011-11-25 12:43:40
Autor: AZ
Witamy w ZSRE
On 2011-11-25, Jasio <bylystudent@gazeta.pl> wrote:
[...]

Dla mnie nie ma to zwiazku z ZSRE tylko z sytuacja w kt├│rej _firmy paliwowe_ stwierdzaja, ze diesel nie moze byc drozszy od benzyny.

A niby dlaczego nie moze?

"Koncerny nie moga sobie pozwolic na r├│znice w cenach obu paliw na poziomie ok. 40 groszy."
Bo ludzie przestana kupowac diesla?
Watpie.

Junia powiedziala ze na ON akcyzy ma byc minimum 330 ojro za 1000l. Wiec
ON w gore, a zeby nie bylo dysproporcji to benzyna tez.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-25 13:53:02
Autor: Jasio
Witamy w ZSRE
AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisała rzekomo

Junia powiedziala ze na ON akcyzy ma byc minimum 330 ojro za 1000l. Wiec
ON w gore, a zeby nie bylo dysproporcji to benzyna tez.

Kurna chata, nie zdzier┼╝─Ö takiej manipulacji.

"Ceny paliw w ostatnich tygodniach rosn─ů jak na dro┼╝d┼╝ach. Dzi┼Ť litr oleju nap─Ödowego kosztuje ┼Ťrednio ok. 5,6 z┼é, czyli o ponad 30 groszy wi─Öcej ni┼╝ w hurcie. Tymczasem jeszcze tydzie┼ä temu mar┼╝a na stacji wynosi┼éa 15 gorszy, a pod koniec pa┼║dziernika zaledwie 3 grosze. Z kolei w przypadku benzyny mar┼╝e detaliczne w ci─ůgu siedmiu tygodni uros┼éy z poziomu 1 grosza do niemal 40 groszy."

Je┼Ťli chcesz ciska─ç gromy, to adresuj je prawid┼éowo.

"Jak pisze gazeta, przedstawiciele koncern├│w przyznaj─ů nieoficjalnie, ┼╝e podnios┼éy swoje zyski "dla dobra klient├│w". Wszystko po to, ┼╝eby nie fundowa─ç nam jednorazowego, szokuj─ůcego wzrostu po wprowadzeniu nowej stawki akcyzy na olej nap─Ödowy od 1 stycznia 2012. Szacuje si─Ö, ┼╝e przez ni─ů paliwo podro┼╝a┼éoby z dnia na dzie┼ä o ok. 18 groszy na litrze. A tak wzrost ma by─ç zr├│wnowa┼╝ony."

Czyli paliwowcy chc─ů nam wcisn─ů─ç, ┼╝e po 1 stycznia 2012 zrezygnuj─ů z mar┼╝y, ┼╝eby ceny pozosta┼éy na dzisiejszym poziomie. Trudno mi w to uwierzy─ç.

To, ┼╝e Unia powiedzia┼éa, ┼╝e akcyza minimalnie wynosi 330ÔéČ za ton─Ö, nie wyznacza jej maksymalnego obci─ů┼╝enia. To raz.
Dwa, sytuacja jest raczej podobna do podwy┼╝ki akcyzy na marlboro. Pani w kiosku stwierdza, ze marlboro by┼éyby zbyt drogie w por├│wnaniu do golden├│w i dowala swoj─ů wi─Öksz─ů mar┼╝─Ö na golden american. Bo "nie mo┼╝e sobie pozwoli─ç na r├│┼╝nic─Ö wi─Öksz─ů ni┼╝ 40groszy na paczce."

Pro┼Ťciej nie mog─Ö.

Data: 2011-11-25 13:47:47
Autor: AZ
Witamy w ZSRE
On 2011-11-25, Jasio <bylystudent@gazeta.pl> wrote:
[...]

Te, ale gdyby junia nie mieszala w akcyzach to pewnie obylo by sie bez
tego, rajt?

[...]

Mnie jakos tez :-) No i to "dla dobra klientow". --
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-25 15:06:53
Autor: Jasio
Witamy w ZSRE
On 2011-11-25, Jasio <bylystudent@gazeta.pl> wrote:
[...]

Tak, ale mo┼╝na podej┼Ť─ç do tego optymistycznie i cieszy─ç si─Ö, ┼╝e mieli┼Ťmy okres przej┼Ťciowy z t─ů akcyz─ů. I ┼╝e nie obowi─ůzywa┼éa od 1 maja 2004r
Zreszt─ů, podobnie jak wi─Öksza akcyza na fajki, opr├│cz dodatkowych pesos w bud┼╝ecie, zwi─Ökszenie akcyzy powoduje dodatkowe problemy z lud┼║mi, kt├│rzy chcieliby jej nie p┼éaci─ç.

Tak czy owak, z┼éego wybra┼ée┼Ť adresata tych podwy┼╝ek. Unia spowodowa┼éa podniesienie cen od 1 stycznia, a nasi kochani pompiarze chci─ů tylko, by┼Ťmy nie mieli "jednorazowego, szokuj─ůcego wzrostu".
A do stycznia (w─ůtpi─Ö, ┼╝eby tylko) b─Öd─ů zarabia─ç na jednym litrze 2 razy wi─Öcej ni┼╝  tydzie┼ä temu, i 10 razy wi─Öcej ni┼╝ miesi─ůc temu.

Tym razem kto inny nas tu s┼éodko dyma. Nale┼╝y si─Ö zastanowi─ç czy nie ma tutaj zmowy cenowej, bo skoro wcze┼Ťniej mo┼╝na si─Ö by┼éo utrzyma─ç z 3 groszy, to dlaczego nie ma stacyjnik├│w, kt├│rzy chcieliby poprzesta─ç na 5-krotnym wzro┼Ťcie mar┼╝y?

Data: 2011-11-25 15:27:52
Autor: Jacot
Witamy w ZSRE
"Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> wrote:

Tym razem kto inny nas tu s│odko dyma. Nale┐y siŕ zastanowiŠ czy nie ma tutaj zmowy cenowej,

Alez skad. Ani ani. W ogole nic.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2011-11-25 15:14:47
Autor: Glub
Witamy w ZSRE
On Fri, 25 Nov 2011 13:40:28 +0100, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> wrote:

"Koncerny nie moga sobie pozwolic na rˇznice w cenach obu paliw na
poziomie
ok. 40 groszy."
Bo ludzie przestana kupowac diesla?
Watpie.

A niby czemu disel przez tyle lat byl znacznie tanszy od benzyny?
Cena sztucznie zanizana? Smiem watpic.
Imho koszt produkcji jest znacznie mniejsz▒ czescia obecnej ceny paliwa.
Panstwo siega gleboko do kieszeni koncernow a one do naszej kieszonki.

--
Glub
SW-T400

Data: 2011-11-25 16:51:33
Autor: Szymon Machel
Witamy w ZSRE

U┐ytkownik "Glub"  napisa│ w wiadomoÂci grup dyskusyjnych

[...]

A ktˇremu to z│odziejowi ta akcyza jest potrzebna?
I to jest chyba w│aÂciwe pytanie.
Co to ona od Boga dana?

Szymon

Data: 2011-11-25 16:15:08
Autor: luzur
Witamy w ZSRE
On 25 Lis, 16:51, "Szymon Machel" <smac...@interia.pl> wrote:
U┐ytkownik "Glub" ánapisa│ w wiadomoÂci grup dyskusyjnych

> [...]
> Panstwo siega gleboko do kieszeni koncernow a one do naszej kieszonki.

A ktˇremu to z│odziejowi ta akcyza jest potrzebna?

To wszystko dla naszego dobra.
Przecie┐ rz▒d dobrze wyda te pieni▒dze...

Data: 2011-11-26 17:39:30
Autor: Tytus z domQ
Witamy w ZSRE
Siemka

*** "luzur" To wszystko dla naszego dobra.
Przecie┐ rz▒d dobrze wyda te pieni▒dze...

oczywiscie - oni zawsze wiedza lepiej co jest nam potrzebne...
n.p. moje roczne podatki sfinansuja wymiane dwoch znakow na najdrozszej i najszybciej oddanej do remontu drogi na swiecie - S8
Tytus

Data: 2011-11-26 16:42:48
Autor: AZ
Witamy w ZSRE
On 2011-11-26, Tytus z domQ <tytus1@gazeta.pl> wrote:

*** "luzur" To wszystko dla naszego dobra.
Przecie┼╝ rz─ůd dobrze wyda te pieni─ůdze...

oczywiscie - oni zawsze wiedza lepiej co jest nam potrzebne...
n.p. moje roczne podatki sfinansuja wymiane dwoch znakow na najdrozszej i najszybciej oddanej do remontu drogi na swiecie - S8

Chlopaki, skad u was ta niechec do panstwa?? Mnie Nikanor przekonal!

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-28 12:12:55
Autor: Andrzej
Witamy w ZSRE

U┼╝ytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisa┼é w wiadomo┼Ťci news:jar4u8$8hc$3node2.news.atman.pl...
Chlopaki, skad u was ta niechec do panstwa?? Mnie Nikanor przekonal!
Nie dowracaj kota ogonem - pierwszy zacz─ů┼ée┼Ť :P

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2011-11-28 11:14:55
Autor: AZ
Witamy w ZSRE
On 2011-11-28, Andrzej <szuwar_ek@wp.pl> wrote:

[...]

Ale zostalem nawrocony, juz niedlugo z usmiechem na twarzy wypelnie
PIT-a i z duma i wyprezona klata zaniose go wyslac na poczte.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-28 15:06:19
Autor: Andrzej
Witamy w ZSRE

U┼╝ytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisa┼é w wiadomo┼Ťci news:javqff$p8s$3node2.news.atman.pl...
Ale zostalem nawrocony, juz niedlugo z usmiechem na twarzy wypelnie
PIT-a i z duma i wyprezona klata zaniose go wyslac na poczte.

nie ma letko! ┼╝eby udowodni─ç swoje zupe┼éne nawr├│cenie b─Ödziesz musia┼é p├│j┼Ť─ç drog─ů Anny Grodzkiej

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2011-11-28 15:52:12
Autor: Roman Niewiarowski
Witamy w ZSRE
W dniu 2011-11-28 15:06, Andrzej pisze:

nie ma letko! żeby udowodnić swoje zupełne nawrócenie będziesz musiał
p├│j┼Ť─ç drog─ů Anny Grodzkiej

Kto to jest Anna Grodzka i czym jezdzi?

--
RD07 - do┼╝ywocie.

Data: 2011-11-28 15:04:24
Autor: AZ
Witamy w ZSRE
On 2011-11-28, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
nie ma letko! żeby udowodnić swoje zupełne nawrócenie będziesz musiał
p├│j┼Ť─ç drog─ů Anny Grodzkiej

Kto to jest Anna Grodzka i czym jezdzi?

Nie masz tefalenu?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-29 08:06:53
Autor: Roman Niewiarowski
Witamy w ZSRE
W dniu 2011-11-28 16:04, AZ pisze:

Nie masz tefalenu?

To jakas modelka kawasaki ?

pozdr
newrom
--
RD07 - do┼╝ywocie.

Data: 2011-11-29 20:06:42
Autor: Szymon Machel
Witamy w ZSRE

U┐ytkownik "Roman Niewiarowski" <newrom@poczta.onet.pl> napisa│ w wiadomoÂci

To jakas modelka kawasaki ?

Siŕ ch│opie nie dowaiaduj.
A z drugiej strony rozumiŕ, ┐e nie nie masz sentymentu
do kawasaki ale ┐eby a┐ tak  ?:)

Szymon

Data: 2011-11-30 04:06:33
Autor: (pj)
Witamy w ZSRE
On 28 Lis, 12:14, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
, juz niedlugo z usmiechem na twarzy wypelnie
PIT-a i z duma i wyprezona klata zaniose go wyslac na poczte.

Boszsz... co za niedzisiejsza lebiega! Tera sie PIT-a bez internet
wysyla. Nota bene tak jak sie spotyka motocyklistow w internecie a nie
na ulicy :-P

pozdr
pj

Data: 2011-11-30 12:46:30
Autor: AZ
Witamy w ZSRE
On 2011-11-30, (pj) <jd15c27@gmail.com> wrote:

Boszsz... co za niedzisiejsza lebiega! Tera sie PIT-a bez internet
wysyla. Nota bene tak jak sie spotyka motocyklistow w internecie a nie
na ulicy :-P

Specjalnie dodalem dramaturgii. Bez internet to ja juz od dwoch lat
wysylam.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-28 12:15:43
Autor: Roman Niewiarowski
Witamy w ZSRE
W dniu 2011-11-28 12:12, Andrzej pisze:

Nie dowracaj kota ogonem  - pierwszy zacz─ů┼ée┼Ť :P

"Moje dziecko, ty zawsze jeste┼Ť przy mnie i wszystko moje do ciebie nale┼╝y. A trzeba si─Ö weseli─ç i cieszy─ç z tego, ┼╝e ten brat tw├│j by┼é umar┼éy, a zn├│w o┼╝y┼é, zagin─ů┼é, a odnalaz┼é si─Ö"

Pozdrawiam
Donek & druzyna AKA RZONT.
--
RD07 - do┼╝ywocie.

Data: 2011-11-28 12:45:57
Autor: Jarek Andrzejewski
Witamy w ZSRE
On Sat, 26 Nov 2011 16:42:48 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Chlopaki, skad u was ta niechec do panstwa?? Mnie Nikanor przekonal!

Z doÂwiadczenia, niestety.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-11-30 00:44:16
Autor: doomin13
Witamy w ZSRE
i tak juz w wiekszosci z was nikt nie jezdzi wiec o co ten bol? do wiosny rana przyschnie :)
pozdrawiam :)

U┐ytkownik "Jarek Andrzejewski"  napisa│ w wiadomoÂci grup dyskusyjnych:03t6d7lemlkes0glk6mruhdeob73ti23mb@4ax.com...