Witanko po dłuższej przerwie :)

Data: 2011-08-07 20:51:10
Autor: songoku
Witanko po dłuższej przerwie :)
....a dokładnie 3 latka...
Więc znowu mam...2 kólka, czegoś brakowało i już jest.

Szczęśliwie nowe zx10r zagościło w stajni i czeka, aż będzie blacha do przykręcenia...Tak więc wracam do grona posiadaczy bo motocyklistą nigdy nie przestałem być :)

WITAM PONOWNIE!!!
:D

Uczony przykrymi doświadczeniami jak najszybciej w tzw. międzyczasie chciałbym kupić i zamontować alarm. Pytanie co polecacie?
Póki co dwa typy:

http://allegro.pl/alarm-motocyklowy-patroline-hps-447-profesjonlny-i1747780451.html

oraz

http://allegro.pl/alarm-motocyklowy-hibernatus-p-4ride-profesjonalny-i1747299899.html?source=oo

+ kiedyś miałem alarm MAT o ile dobrze pamiętam.

Dodatkowa sprawa. Czy ktoś korzysta z monitoringu GPS Juwentus? Jakieś doświadczenia?

Rozważam to, gdyż cena AC poraża(AXA 9000, najtańsza Hestia po zniżce 25% za ubezpieczenie domu 4500)...

Pozdro
Songoku
2011 ZX10R

Data: 2011-08-07 21:07:01
Autor: marider
Witanko po dłuższej przerwie :)
Gratsy, jak polatasz juz ta 10tka to napisz jak sie sprzet sprawuje.

Ad alarmow bierz Patrol line tylko nie od tego zlodzieja (mialem nieprzyjemnosc z tym cwaniakiem, totalne gowno mi sprzedal ktore mialo byc 100% sprawne, na reklamacje wyjatkowo oporny a sad sie wypial). Ewentualnie zainwestuj w Datatool'a (RED) tylko nie wiem czy w Polsce ktos go poprawnie zamontuje ale pewnie znajdzie sie spec na wszystko, w sumie to kilka kabelkow..

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-08-07 22:27:03
Autor: AZ
On 2011-08-07, marider <marider_CUT_@go2.pl> wrote:

Ewentualnie zainwestuj w Datatool'a (RED) tylko nie wiem czy w Polsce ktos go poprawnie zamontuje ale pewnie znajdzie sie spec na wszystko, w sumie to kilka kabelkow..

No pewnie. Bo zamontowanie alarmu to trzeba miec doktorat i koniecznie
certyfikat z firmy sprzedajacej dany alarm bo inaczej nie da rady. Jak
pokazuje zycie ilosc posiadanych certyfikatow wplywa liniowo na cene, z
jakoscia jest jak zawsze...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-08-08 13:10:44
Autor: marider
W dniu 2011-08-08 00:27, AZ pisze:
On 2011-08-07, marider<marider_CUT_@go2.pl>  wrote:

[...]

W datatolach nie ma zdaje sie nawet instrukcji montazu bo robia to jedynie wyszkoleni przez nich spece (sprawdze w papierach i dam znac pozniej).

Tani nie jest ale warto :) http://tinyurl.com/42p7prr

Pzdr

PS: ewentualnie zostaje Scorpio, teraz chyba i nowsze wersje sa (w 2004 za topowy model placilem zdaje sie cos kolo $500).
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-08-08 14:16:45
Autor: marider
Witanko po dłuższej przerwie :) [alarmy ]
On 2011-08-07, marider<marider_CUT_@go2.pl> wrote:

[...]

Sprawdzilem, mam taki fabrycznie nowy alarm ktory kupilem: http://tinyurl.com/3waq8y5

W pudelku jest wszystko lacznie z certyfikatami i gwarancja oprocz instrukcji montazu :) Takie zabezpieczenie producenta na wypadek gdyby jakis zlodziejaszek chcial cofnac operacje i ukrasc sprzeta.

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-08-08 12:26:22
Autor: AZ
On 2011-08-08, marider <marider_CUT_@go2.pl> wrote:

[...]

Amator to sobie nie poradzi z bylejaka chinszczyzna z czarnym kablami.
Profesjonalista zakupi sobie alarm i zrobi risercz.

Doplacac za brak instrukcji montazu?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-08-08 07:04:57
Autor: NOSPAM
W dniu 2011-08-07 21:07, marider pisze:
[...]

Oczywiście zdam relację. Na razie przez 800km do 4000 rpm a nastepne 800km do 6000rpm :(

Póki co mogę powiedzieć, że nominowani są do Oskara inzynierowie od ABS i kontroli trakcji.

Alarmy:
Znalazłem na jebaju hamerykanskim DATATOOL Demon a w UK jest RED.
Generalnie zalezy mi na alarmie z immobiliserem bo moto chyba nie ma KISS'u w wersji USA.

--

Songoku
2011 ZX10R ABS

Data: 2011-08-08 13:11:34
Autor: marider
Witanko po dłuższej przerwie :) [OT]
W dniu 2011-08-08 07:04, NOSPAM pisze:

[...]

Odezwij sie na priv :)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-08-07 22:31:55
Autor: in¿. Mamoñ
Witanko po d³u¿szej przerwie :)
songoku wrote:
...a dok³adnie 3 latka...
Wiêc znowu mam...2 kólka, czego¶ brakowa³o i ju¿ jest.

Szczê¶liwie nowe zx10r zago¶ci³o w stajni i czeka, a¿ bêdzie blacha do
przykrêcenia...Tak wiêc wracam do grona posiadaczy bo motocyklist±
nigdy nie przesta³em byæ :)

WITAM PONOWNIE!!!

Uczony przykrymi do¶wiadczeniami jak najszybciej w tzw. miêdzyczasie
chcia³bym kupiæ i zamontowaæ alarm. Pytanie co polecacie?
[...]

+ kiedy¶ mia³em alarm MAT o ile dobrze pamiêtam.

Dodatkowa sprawa. Czy kto¶ korzysta z monitoringu GPS Juwentus? Jakie¶
do¶wiadczenia?

Rozwa¿am to, gdy¿ cena AC pora¿a(AXA 9000, najtañsza Hestia po zni¿ce
25% za ubezpieczenie domu 4500)...
2011 ZX10R

Na takie nowe moto nie ma pakietow??
Swego czasu Allianz byl najtanszy, cos ok 10% wartosci

in¿. Mamoñ
GSF1200SK1

Data: 2011-08-08 06:55:12
Autor: NOSPAM
Witanko po d�u�szej przerwie :)

Na takie nowe moto nie ma pakietow??
Swego czasu Allianz byl najtanszy, cos ok 10% wartosci

Som, som. Pakiet u dealera:
Moto droższe o 30% i ubezpieczenie tańsze o 5% :)

--

Songoku
2011 ZX10R ABS

Data: 2011-08-08 18:09:56
Autor: Nikanor
Witanko po d�u�szej przerwie :)
Dnia 08-08-2011 o 06:55:12 NOSPAM <"songoku_xxx(NOSPAM)"@wp.pl> napisał(a):
Som, som. Pakiet u dealera:
Moto droższe o 30% i ubezpieczenie tańsze o 5% :)

Bynajmniej. Allianz niedawno sprzedaÅ‚ mi pakiet za 8,5% wartoÅ›ci pojazdu  (peÅ‚ne zniżki AC). Nie pytali od kogo, pytali czy nowy. Alarm chcieli, ale  na pytanie "jaki?" odpowiedzieli "wszystko jedno". I taki też jest.

--
Nikanor [SH300, DR350, TE630]

Data: 2011-08-09 23:53:35
Autor: Tomek Wozniakowski
Witanko po dłuższej przerwie :)
   Czesc :)

W dniu 2011-08-07 20:51, songoku pisze:
...a dokładnie 3 latka...
Więc znowu mam...2 kólka, czegoś brakowało i już jest.

Ano witaj :)
Gratulki zakupu - niech sie nie psuje i zawsze dojezdza do celu :)

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2011-08-10 00:25:23
Autor: Sir Piernik
Witanko po dłuższej przerwie :)
Tomek Wozniakowski pisze:
....>8
Gratulki zakupu - niech sie nie psuje i zawsze dojezdza do celu :)

A to juz zalezy tylko od kierownika :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2011-08-10 07:52:03
Autor: Arni
Witanko po d³u¿szej przerwie :)
Sir Piernik pisze:
Tomek Wozniakowski pisze:
...>8
Gratulki zakupu - niech sie nie psuje i zawsze dojezdza do celu :)

A to juz zalezy tylko od kierownika :)

i rowerzystek wyskakuj±cych nagle na ulice ;)

--
Arni         Toruñ
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Witanko po dłuższej przerwie :)