Witek Kaszkin w NG

Data: 2009-10-17 20:06:13
Autor: Titus Atomicus
Witek Kaszkin w NG
Witam,
Nie wiem czy wiecie, ale widoczek ze zorza polarna autorstwa kol. Witka Kaszkina zostal wyrozniony w konkursie National Geographica.
Gratulacje.
Przy okazji - dlaczego ten NG publikuje zdjecia w formacie znaczka pocztowego?
TA

Data: 2009-10-17 20:16:29
Autor: any
Witek Kaszkin w NG

Gratulacje.

Przyłączam się do gratulacji i mam nadzieję niedługo osobiście pogratulować.

Przy okazji - dlaczego ten NG publikuje zdjecia w formacie znaczka

Cobyś se tapety nie zrobił?

any

Data: 2009-10-17 20:32:20
Autor: Titus Atomicus
Witek Kaszkin w NG
In article <hbd1lc$je8$1@inews.gazeta.pl>,
 any <andrzej.bielak.m@lpka.interia.pl> wrote:

> Przy okazji - dlaczego ten NG publikuje zdjecia w formacie znaczka Cobyś se tapety nie zrobił?

??
A jak sie robi tapete?
Mialem na mysli zdjecia z konkursu.
I nie jest to konkurs na projekt znaczka pocztowego.

TA

Data: 2009-10-17 20:39:49
Autor: any
Witek Kaszkin w NG

A jak sie robi tapete?

UPS - myślałem, że piszesz o zdjęciu opublikowanym tutaj:
http://www.national-geographic.pl/foto/fotografia/kategoria-krajobraz-i-wyroznienie-witold-kaszkin-sen-nocy-polarnej/
Tapety na pulpit w łindołsach miałem na myśli, znaczy się obrazek na monitorze widoczny kiedy się nie gra na komputrze ;-)

Mialem na mysli zdjecia z konkursu.

I ja także, rozumiem, że to jest deko większe?

I nie jest to konkurs na projekt znaczka pocztowego.

Może miejsca dla reklamodawców oszczędzają?

any

Data: 2009-10-17 20:51:06
Autor: Titus Atomicus
Witek Kaszkin w NG
In article <hbd316$oj3$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

Tapety na pulpit w łindołsach miałem na myśli, znaczy się obrazek na monitorze widoczny kiedy się nie gra na komputrze ;-)

A to nie wiem.
Nie uzywam lindowsow.

> Mialem na mysli zdjecia z konkursu.

I ja także, rozumiem, że to jest deko większe?

Bo ja mowilem o wersji papierowej.

> I nie jest to konkurs na projekt znaczka pocztowego.

Może miejsca dla reklamodawców oszczędzają?

Moze. Ale to kretynstwo straszne.

TA

Witek Kaszkin w NG