Witki opadają

Data: 2015-11-08 20:56:07
Autor: W
Witki opadają
od +48889025184

"Usługa ZAGADKI zostala aktywowana. W ciagu tygodnia otrzymasz @ MMS z zagadkami. Koszt 4,98zł/1mms. Aby wyłączyć wyślij SMS o treści AP.KUPKLUCZ na numer 92578. Następnie otrzymany kod wyślij pod numer 691955272 w celu weryfikacji dezaktywacji usługi."

bym zgłosiłbym (gdzieś, gdzie?), ale mam przeświadczenie graniczące z pewnośćią, że to jednorazowe, niezarejestrowane startery

Data: 2015-11-09 10:54:35
Autor: J.F.
Witki opadają
Użytkownik "W"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA54C1BFB8DFwuathome@at.home...
[...]

Na oko to jednak policja, prokuratora, UKE/UOKiK wydaja sie wlasciwe.

Dalej na oko ... jakies zasilenia do gry ?
Tylko do jakiej ... bo kto ma darmowe SMS, ten moze im wyslac jakis losowy klucz, tylko warto by format znac ...

A moze tak na bezczelnego najpierw spytac operatora, a potem zeznac, ze widac zamieszany w sprawe, bo cos ukrywa i odmowil pomocy :-)

J.

Data: 2015-11-09 17:48:56
Autor: W
Witki opadają
J.F. wystukał, co następuje:

[...]

Właśnie dosyć ciężko ustalić - najczęściej przewija się coś w okolicach steam, ale nie przypominam sobie, żeby tam jakieś klucze były via sms...

http://www.nieznany-numer.pl/Numer/92578 - popularność;)

A moze tak na bezczelnego najpierw spytac operatora, a potem zeznac, ze widac zamieszany w sprawe, bo cos ukrywa i odmowil pomocy :-)

w sumie ciekawe :-)

Witki opadają