Witold Dederko - Sztuka fotografowania

Data: 2009-12-15 20:03:59
Autor: Jakub Roguski
Witold Dederko - Sztuka fotografowania
Czarek pisze:
Właśnie ukazała się kolejna książka Witolda Dederki - Sztuka
fotografowania. Od starej, z roku 1986 różni się przede wszystkim
jakością (tamta, to właściwie broszura COMUK) oraz zawartością -
zostały dodane notki informacyjne o kilkudziesięciu wymienionych w
książce fotografach oraz 64 zdjęcia, prawie wszystkie autorstwa
Witolda Dederki, w większości niepublikowane i nieznane.

Czarek
--
http://fotosklepik.pl

W przeciwieństwie do innych, ja się bardzo cieszę, że ta książka się ukazała. Mam już dosyć zalewu anglosaskiej twórczości w nieudolnym tłumaczeniu. Tak się składa, że my Polacy mamy czym się pochwalić w historii fotografii i to zarówno od strony techniki i wynalazków jak i od strony fotografów i twórczości. Dederko to tylko jeden z przykładów.

Moim marzeniem jest, aby pewnego dnia ukazały się wznowienia książek Bułhaka czy Sunderlanda, bo nawet nie śmiem marzyć o książkach Borettiego, Kurnatowskiego, Strasza czy Karoliego.

Jakub Roguski

http://www.roguski.eu

Data: 2009-12-16 01:29:06
Autor: adam
Witold Dederko - Sztuka fotografowania
Użytkownik "Jakub Roguski" napisał
W przeciwieństwie do innych, ja się bardzo cieszę, że ta książka się ukazała. Mam już dosyć zalewu anglosaskiej twórczości w nieudolnym tłumaczeniu.

Z tym się zgadzam.
Na całe szczęście żyjemy w czasach powszechnej dostępności literatury oryginalnej i nie jest tak, że skazani jesteśmy na płody jakichś "tłumoków" bez polotu do pisania.

adam

Data: 2009-12-26 02:42:24
Autor: romek76
> [...]

Na całe szczęście żyjemy w czasach powszechnej dostępności literatury oryginalnej i nie jest tak, że skazani jesteśmy na płody jakichś "tłumoków" bez polotu do pisania.

I bez checi przekazywania.

Data: 2009-12-27 23:04:23
Autor: romek76
[...]

Jestem pod wrazeniem:-). Jesli chodzi o Sunderlanda, to jego 31 przykazan dla
fotoamatorow, z adnotacjami, zostanie opublikowane w wiekszej calosci juz
niebawem. Pozdrawiam.

--

Witold Dederko - Sztuka fotografowania