Witom Ciem Kumie !!

Data: 2011-12-24 03:07:24
Autor: MH
Witom Ciem Kumie !!
A terozki w tym roku rozdupcuył zek awto!!  Widziołseś mojego nowocecenego
Trabamta !!  Jechalimy z Womdusiem awtostradom..  80km/h my wyciomgneli..
Kiej ku chaupie my byli , jechali jakiesik 10km/h , to kółko odpodło..

MH

Data: 2011-12-25 23:22:56
Autor: Polok_Prawdziwy
Witom Ciem Kumie !!
 MH wrote:

[...]

Witoj Kumie...!!!!

Łojezusickunazoreńcki...!!!!

- acemuś powietsnej poduski zaroski niewłoncył, grochuwyś niejodł, cyjak...!?

Amoześ włoncył, ino nienapisołeś mitego...

Ale codotwojego zapytywanio łote serwerownie - niełodpisołem, bom cienckom grypem mioł i strasne kuraże mi nasa znachorka wioskowo, niejako Hachulsko Genowefa psepisała...
Dopirom teroski nagały psejzoł, bom jej medykamentami psez porem dni siem kurowoł i komputra włoncyć nieumiołem...

Jestto mozliwe łocosiem pytos, ale łokrutnie skolki..., smolki..., skolim...

ZIMNEKACEWAWELSKIE...!!!!

- skompilkowane...!

Namejla siem niedo...

Aiłobawem mom, cyto uciebie wogule pudzie, bosiem zimternatem nietypowo łoncys...

Ale pochwolić cisiem musem - Marynie nagwiozdkem labado..., lambada..., labelado...

ŁOCOWYDZIWIOSZIMNYKACOżE...!!!

- LABADORA kupiłem...!!!

Jusmisiem francuskomiłość zmarynom doresty znudziła, aponosik takie labadory naśmierć zalizać i zamamlać potrafiom...!

Aniechtam Maryna jesce cosik zzycio mo...

Data: 2011-12-26 14:50:10
Autor: raff
Witom Ciem Kumie !!
On Sun, 25 Dec 2011 23:22:56 +0100, Polok_Prawdziwy
<Baca_Nowocesny@patryjot.eu> wrote:

MH wrote:

[...]

A nie mozecie na priva z tym lizaniem fujar isc ?

R.

Data: 2011-12-26 05:59:16
Autor: Antenka
Witom Ciem Kumie !!

<Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:

> [...]

>naśmierć zalizać i zamamlać potrafiom...!

>Aniechtam Maryna jesce cosik zzycio mo...

A nie mozecie na priva z tym lizaniem fujar isc ?

Chyba nie mogą! A fuj!

Wiesz  Raffek, że  z eMHamkiem  i Polakiem_Prawdziwym to jest tak
samo,  jak z tym reklamowanym szamponem przeciwłupieżowy w tv -  ich
dwóch to jeden i ten sam zboczek, czyli  "2 w 1" he he he :-o)))

Antenka

Data: 2011-12-26 20:03:36
Autor: Polok_Prawdziwy
Witom Ciem Kumie !!
Antenka wrote:

Wiesz  Raffek, że  z eMHamkiem  i Polakiem_Prawdziwym to jest tak
samo,  jak z tym reklamowanym szamponem przeciwłupieżowy w tv -  ich
dwóch to jeden i ten sam zboczek, czyli  "2 w 1" he he he :-o)))

PiiieeeEEERRRRDDDDD...!!!!!

- ito ŁOKRUTNY, pogrochuwie...!!!

Data: 2011-12-26 21:23:29
Autor: raff
Witom Ciem Kumie !!
On Mon, 26 Dec 2011 20:03:36 +0100, Polok_Prawdziwy

Antenka wrote:

[...]

Tylko se gaci nie łobkidoj.

R.

Data: 2011-12-27 05:10:47
Autor: stevep
Witom Ciem Kumie !!

MH wrote:

[...]

A obiecujesz, że będziesz tylko incognito lizać tyłek preziowi,  Kurwikowski?

--
stevep

Witom Ciem Kumie !!