Wittbrodt porzuca "S".

Data: 2010-05-28 09:08:58
Autor: precz z gnomem
Wittbrodt porzuca "S".
Senator PO prof. Edmund Wittbrodt zdecydował się odej¶ć z "S" w prote¶cie przeciwko zaangażowaniu się zwi±zku w kampanię wyborcz± po stronie Jarosława Kaczyńskiego.

 Decyzję o poparciu Kaczyńskiego w wyborach prezydenckich podjęła Komisja Krajowa zwi±zku. Wittbrodt, profesor Politechniki Gdańskiej, był jednym z założycieli "S" na Wybrzeżu. - Nie chodzi o to, by "Solidarno¶ć" popierała mojego kandydata na prezydenta, ale by zachowała dystans wobec wszystkich kandydatów - tłumaczył senator na łamach "Polski".

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,7945182,Wittbrodt_porzuca__S_.html#ixzz0pCoFYOXm

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rz±dziłby ni± "człowiek, który ma do¶wiadczenie w hodowli zwierz±t futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-05-28 10:13:15
Autor: Tomy M.
Wittbrodt porzuca "S".
Użytkownik "Tytus" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:htnt41

CH*J mu na droge...

Dokładnie, pewnie też ma fajn± teczkę i jak Wałęsa
nie zd±rzył jej spalić...

Tomy M.

Data: 2010-05-28 10:59:42
Autor: Bombelek
Wittbrodt porzuca "S".

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomo¶ci news:4bff7b1c$0$19184$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kolejny psychopata. Język typowy dla PiS.

Data: 2010-05-28 11:19:36
Autor: awe
Wittbrodt porzuca "S".

[...]

-- -- -- -- -- -- --
to wlasnie te elyty nie powiem skad wyciagniete:-)
awe

Data: 2010-05-28 11:17:15
Autor: PaPi
Wittbrodt porzuca "S".
to wlasnie te elyty nie powiem skad wyciagniete:-)

Smialo. Mozesz napisac cos co wiesz o panu Wittbrodtcie.
Przeciez swietnie znasz tego czlowieka. Nieprawdaz ?

Data: 2010-05-28 02:55:21
Autor: zbig
Wittbrodt porzuca "S".
On 28 Maj, 11:17, PaPi <1...@2.3> wrote:
> to wlasnie te elyty nie powiem skad wyciagniete:-)

Smialo. Mozesz napisac cos co wiesz o panu Wittbrodtcie.
Przeciez swietnie znasz tego czlowieka. Nieprawdaz ?

Ja mogę co¶ o nim napisać. Był moim wykładowc± na PG w czasie stanu
wojennego. Taki młody zdolny doktorek. Nie wspominam go ciepło. W
stanie wojennym wyróżniał się gorliwo¶ci± w sprawdzaniu list obecno¶ci
na wykładach, taki obowi±zek został wprowadzony przez prawo stanu
wojennego. Inni wykładowcy też się do tego zarz±dzenia stosowali ale
za brak obecno¶ci nie było konsekwencji w sensie dydaktycznym. Inaczej
postępował dr Wittbrodt. Ci którzy mieli najwięcej nieobecno¶ci byli
przez niego szczególnie piętnowani przy zdawaniu egzaminów.
Odnosili¶my wrażenie, że wykorzystywał prawo stanu wojennego do
tępienia studentów.
Szczerze mówi±c bardzo mnie dziwiła zawsze jego póĽniejsza kariera
polityczna pod szyldem Solidarno¶ci bo jako¶ nie mogłem sobie
przypomnieć go w pierwszym szeregu działaczy przed 89 rokiem.
Nie oddałem nigdy na niego swojego głosu, kiedy była taka okazja. Jego
akces do PO też odebrałem z mieszanymi uczuciami. Nie mogę pozbyć się
tego obrazu gorliwego wspieracza pewnego rodzaju represji jakim było
sprawdzanie list na wykładach.

Data: 2010-05-28 12:08:22
Autor: PaPi
Wittbrodt porzuca "S".
Ja mogę co¶ o nim napisać. Był moim wykładowc± na PG w czasie stanu
wojennego. Taki młody zdolny doktorek. Nie wspominam go ciepło.

Pracowala w jego biurze senatorskim moja znajoma ze studiow.
Bardzo mile go wspomina, choc bylo to kilka lat temu.

[...]

Bardzo cenna uwaga. W czasie stanu wojennego mialem 6 lat, wiec ciezko bym mial zdanie na temat zachowan Wittbrodta z tamtego czasu.

Data: 2010-05-28 10:59:28
Autor: Bombelek
Wittbrodt porzuca "S".

Użytkownik "Tytus" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:htnt41$h2m$1inews.gazeta.pl...

Data: 2010-05-28 12:21:51
Autor: Tomek
Wittbrodt porzuca "S".

Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:htnq6c$73s$1inews.gazeta.pl...
[...]

To pan Wittbrodt nie rozumie dwóch spraw - po pierwsze tego, ze związek zawodowy ma bronić pracowników, a nie pracodawców, stąd naturalne skłanianie się w kierunku kandydata, który obywateli (w tym wielką rzeszę procowników) rozumie i szanuje i będzie po ich stronie.
A po drugie - akurat S jest związkiem wyjątkowym, bo wmieszał się w politykę od samego początku. I na sztandarach ma wypisaną walkę o podstawowe prawa obywateli, pracowników, a także walkę z układami, przekrętami, niejasnymi prywatyzacjami...
To co - Solidarność miała poprzeć kolegę Mira i Zdzicha?
Tomek

Data: 2010-05-28 12:29:54
Autor: PaPi
Wittbrodt porzuca "S".
[...]

Dlaczego Twoim zdaniem Kaczynski obywateli rozumie, szanuje i bedzie po ich stronie a Komorowski i inni nie ?

[...]

Moglbys przytoczyc punkt ze statutu zwiazku Solidarnosc, w ktorym deklaruje on walke z "przekretami, niejasnym prywatyzacjami i ukladami" ?

Data: 2010-05-28 13:31:14
Autor: Tomek
Wittbrodt porzuca "S".

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomo¶ci news:4bff9b23$1news.home.net.pl...
[...]

To jest w domy¶le - poczytaj statut oraz 21 postulatów z Gdańska
T.

Data: 2010-05-28 14:01:13
Autor: PaPi
Wittbrodt porzuca "S".
To jest w domy¶le - poczytaj statut oraz 21 postulatów z Gdańska

Moglbys zacytowac mi tresc punktu statutu, z ktorego wynika ten domysl ?

Data: 2010-05-28 13:51:19
Autor: precz z gnomem
Wittbrodt porzuca "S".

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał

[...]

Do 1989 r zgoda. Po odzyskaniu niepodległo¶ci zwi±zek nie ma nic do polityki.

To co - Solidarność miała poprzeć kolegę Mira i Zdzicha?

Co takiego zrobili Miro i Zdzichu?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-28 16:58:42
Autor: u2
Wittbrodt porzuca "S".
W dniu 2010-05-28 09:08, precz z gnomem pisze:
WiĂŞcej... http://wyb

Uwaga gwno.

Wittbrodt porzuca "S".