Wittbrodt porzuca "S".

Data: 2010-05-28 09:58:56
Autor: Tytus
Wittbrodt porzuca "S".

"precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in message news:htnq6c$73s$1inews.gazeta.pl...
Senator PO prof. Edmund Wittbrodt zdecydował się odejść z "S" w proteście przeciwko zaangażowaniu się związku w kampanię wyborczą po stronie Jarosława Kaczyńskiego.

Decyzję o poparciu Kaczyńskiego w wyborach prezydenckich podjęła Komisja Krajowa związku. Wittbrodt, profesor Politechniki Gdańskiej, był jednym z założycieli "S" na Wybrzeżu. - Nie chodzi o to, by "Solidarność" popierała mojego kandydata na prezydenta, ale by zachowała dystans wobec wszystkich kandydatów - tłumaczył senator na łamach "Polski".

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,7945182,Wittbrodt_porzuca__S_.html#ixzz0pCoFYOXm

Przemysław Warzywny

CH*J mu na droge...

Data: 2010-05-28 10:13:15
Autor: Tomy M.
Wittbrodt porzuca "S".
Użytkownik "Tytus" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:htnt41

CH*J mu na droge...

Dokładnie, pewnie też ma fajną teczkę i jak Wałęsa
nie zdąrzył jej spalić...

Tomy M.

Data: 2010-05-28 10:59:42
Autor: Bombelek
Wittbrodt porzuca "S".

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bff7b1c$0$19184$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kolejny psychopata. Język typowy dla PiS.

Data: 2010-05-28 11:19:36
Autor: awe
Wittbrodt porzuca "S".

[...]

-- -- -- -- -- -- --
to wlasnie te elyty nie powiem skad wyciagniete:-)
awe

Data: 2010-05-28 11:17:15
Autor: PaPi
Wittbrodt porzuca "S".
to wlasnie te elyty nie powiem skad wyciagniete:-)

Smialo. Mozesz napisac cos co wiesz o panu Wittbrodtcie.
Przeciez swietnie znasz tego czlowieka. Nieprawdaz ?

Data: 2010-05-28 02:55:21
Autor: zbig
Wittbrodt porzuca "S".
On 28 Maj, 11:17, PaPi <1...@2.3> wrote:
> to wlasnie te elyty nie powiem skad wyciagniete:-)

Smialo. Mozesz napisac cos co wiesz o panu Wittbrodtcie.
Przeciez swietnie znasz tego czlowieka. Nieprawdaz ?

Ja mogę coś o nim napisać. Był moim wykładowcą na PG w czasie stanu
wojennego. Taki młody zdolny doktorek. Nie wspominam go ciepło. W
stanie wojennym wyróżniał się gorliwością w sprawdzaniu list obecności
na wykładach, taki obowiązek został wprowadzony przez prawo stanu
wojennego. Inni wykładowcy też się do tego zarządzenia stosowali ale
za brak obecności nie było konsekwencji w sensie dydaktycznym. Inaczej
postępował dr Wittbrodt. Ci którzy mieli najwięcej nieobecności byli
przez niego szczególnie piętnowani przy zdawaniu egzaminów.
Odnosiliśmy wrażenie, że wykorzystywał prawo stanu wojennego do
tępienia studentów.
Szczerze mówiąc bardzo mnie dziwiła zawsze jego późniejsza kariera
polityczna pod szyldem Solidarności bo jakoś nie mogłem sobie
przypomnieć go w pierwszym szeregu działaczy przed 89 rokiem.
Nie oddałem nigdy na niego swojego głosu, kiedy była taka okazja. Jego
akces do PO też odebrałem z mieszanymi uczuciami. Nie mogę pozbyć się
tego obrazu gorliwego wspieracza pewnego rodzaju represji jakim było
sprawdzanie list na wykładach.

Data: 2010-05-28 12:08:22
Autor: PaPi
Wittbrodt porzuca "S".
Ja mogę coś o nim napisać. Był moim wykładowcą na PG w czasie stanu
wojennego. Taki młody zdolny doktorek. Nie wspominam go ciepło.

Pracowala w jego biurze senatorskim moja znajoma ze studiow.
Bardzo mile go wspomina, choc bylo to kilka lat temu.

[...]

Bardzo cenna uwaga. W czasie stanu wojennego mialem 6 lat, wiec ciezko bym mial zdanie na temat zachowan Wittbrodta z tamtego czasu.