Wiza

Data: 2018-09-14 04:42:07
Autor: Zenek Kapelinder
Wiza
Pani Kozlowska dostala od niemiec krotkoterminowa wize. Dostala ja ze wzgledu na wazny interes niemiec.

Data: 2018-09-14 05:10:54
Autor: japanizer
Wiza
On Friday, September 14, 2018 at 1:42:08 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
Pani Kozlowska dostala od niemiec krotkoterminowa wize. Dostala ja ze wzgledu na wazny interes niemiec.

cyt.

  Ukraińcy o deportacji z UE i Polski Ludmiły Kozłowskiej. "Jarosław Kaczyński   jest Wrogiem Tygodnia Ukrainy i laureatem Orderu Lenina"

Data: 2018-09-14 10:32:34
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
Wiza
użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Pani Kozlowska dostala od niemiec krotkoterminowa wize. Dostala ja ze wzgledu na wazny interes niemiec.

Krótko mówiąc ma przejebane, hotel już poszedł w internety.
Dzielnie walczyła o demokrację w PL

https://www.google.com/search?q=lyudmila_kozlovska_and_ablyazov_porn_tape

ctrl+v

3 lata temu wywiad amerykański przestrzega rząd Polski o wysyłaniu przez Rosję swojej agentury pod przykrywką imigrantów z Ukrainy Tym czasem młoda 23 letnia Ukraina zakłada wielką fundację, na rzecz dialogu, a wiec fundację polityczną. Robi to dziewczyna, która nie ma doświadczenia, umiejętności, ani kasy i to w obcym kraju, gdzie założenie jakiejkolwiek własnej działalności jest piekielnie skomplikowane i trzeba płacić wysoki podatek od darowizn. Z czego ona w ogóle żyje? Wychodzi za mąż za polskiego działacza, który ma powiązania z różnymi instytucjami podejrzewanymi o manipulacje polityczne. Ślub jest bardzo spontaniczny, a młodzi jakoś nie specjalnie pałają do siebie małżeńskimi uczuciami. Robią wrażenie raczej współpracowników. Tu buduje sieć relacji z osobami, które angażują się polityczne i nie są zbyt lubiane przez większość Polaków ze względu na swe antypolskie działanie. Dziewczyna buduje również kontakty w Europie zachodnie z tamtejszymi lewicowymi działaczami, jak i na wschodzi z oligarchami z Ukrainy, Białorusi, oraz Kazachstanu. Dziewczyną zaczynają interesować się Polskie i Brytyjskie służby wywiadowcze. Pojawiają się pogłoski o tym, że to Rosja sponsoruje jej fundację, która wspiera wszelkie ruchy polityczne dążące do zachwiania politycznego, głównie w Polsce. I nagle dziewczyna zostaje wydalona na lotnisku w Polsce ze strefy Schengen na mocy władz UE. Oznacza to, ze to UE podjęła ta decyzję, a nie Polska. Jej pseudo mąż płacze, ze to PiS się mści, bo walczyła przeciwko tyraniu rządu w Polsce. Dziewczyna tym czasem płacze na Ukrainie, że chciała tylko pomagać ludziom, a Polski rząd oskarżył ją o antypolonizm i wywalił z UE, bo się mści na jej mężu. Na dowód swych słów stwierdza, że nie może być antypolska i pro rosyjska, bo przecież jest pro ukraińska (co chyba według z niej, z automatu robi ją antyrosjanką). I nagle do sieci trafia seks taśma z jej udziałem i kazachstańskiego oligarchy, która została ewidentnie nagrana z ukrytej kamery. Jest to profesjonalna robota. Dziewczyna przespała sie z tym gościem będąc oficjalnie w związku małżeńskim. Na początku taśma jest na pornoportalu bez opisu kto jest na taśmie uwieczniony. Dopiero teraz ludzie nagrania zostali rozpoznane przez nie wiadomo kogo. Cóż za nieszczęśliwy zbieg okoliczności, bo jej małżeństwo właśnie zatrzęsło się w posadach. Uważam, że dziewczyna jest idiotką która została agentką Rosyjskiego wywiadu (przy czym może nawet nie byś tego świadoma, a przez cały czas manipulowana i kierowana przez rosyjskich agentów). W razie wpadki, całą winę prawną ona by poniosła. Jako, ze jej organizacja dopuszczała sie działalności w Polsce i w Brukseli propagując szkodliwe trendy stała się zagrożeniem nie tylko dla Polski, ale i UE. Nie wiem jednak dlaczego to UK sie sprawą zainteresowała, a nie np Niemcy, czy Interpol. Sprawa jest dziwna i jest ewidentnie rozgrywką agentury rosyjskiej z agenturą europejską. Uważam, ze w Polsce powinno być prawo oskarżające o dywersje polityczną każdego obcokrajowca, który bierze udział, lub w organizacji protestów politycznych na terenie RP. Takim osobom powinna grozić w najlżejszym przypadku natychmiastowa deportacja z dożywotnim zakazem wjazdu do kraju, a w najcięższym to samo, ale najpierw 25 lat odsiadki.
https://youtu.be/ZgfgukbWLbA

A więc nie Kozłowska, tylko Pietrowna:)
https://antikor.com.ua/articles/198549-spjashchie_agenty_kremlja_v_ukraine

Data: 2018-09-14 13:48:13
Autor: A. Filip
Wiza
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Pani Kozlowska dostala od niemiec krotkoterminowa wize. Dostala ja ze
wzgledu na wazny interes niemiec.

Ty się tylko pytaj *kiedy* Polska da taką wizę komuś komu Niemcy dadzą
szlaban na Schengen.

--
A. Filip

Data: 2018-09-14 13:52:42
Autor: boukun
Wiza

Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Pani Kozlowska dostala od niemiec krotkoterminowa wize. Dostala ja ze
wzgledu na wazny interes niemiec.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

zed
2h temu

No nie wiem , ale skoro jest obywatelką Ukrainy to w zasadzie tam powinna
prowadzić swoją działalność. Nagle się okazuje że każdy sobie przyjechać do
obcego kraju, założyć fundację o cudownie brzmiącej, niewinnej nazwie i
działać. Mnie interesuje jedno, co obywatel kraju który stanął nad skrajem
przepaści, ma do powiedzenia na temat wolności i demokracji w obcym sobie
kraju jakim są Polska, czy Węgry? Nie ma miejsca na Ukrainie na taką
fundację?

Smok
1h temu

To Niemcy złamały prawo wpuszczając panią Kozłowska do swego kraju. Gdyby to
zrobiła Polska awantura pewna na 100% Prawo UE obowiązuje wszystkie kraje w
UE

CK
2h temu

I właśnie Niemcy pokazali co to jest wspólnota i jak traktują inne kraje w
tej wspólnocie.
Wspólnota jest wtedy gdy wszyscy uważają tak jak Niemcy, a jak jest
odwrotnie to tylko Niemcy mają rację. Kozłowska to margines ich postępowań;
rurociąg, wycinka puszczy, stocznie.
Jeśli tak dalej będzie wyglądała UE, będą mądrzy i mądrzejsi, będą równi i
równiejsi to może faktycznie lepiej będzie nam poza UE.

gość
6 min. temu

wszyscy są równi ale Niemcy są równiejsi. konflikt już jest.

obywatel
6 min. temu

POLACY OBUDŹCIE SIĘ! ILE MOŻNA ZNOSIĆ UPOKORZEŃ. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2018-09-14 20:42:17
Autor: boukun
Wiza
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Pani Kozlowska dostala od niemiec krotkoterminowa wize. Dostala ja ze wzgledu na wazny interes niemiec.

Krótko mówiąc ma przejebane, hotel już poszedł w internety.
Dzielnie walczyła o demokrację w PL

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

dgc
1h temu

no cos podobnego , niemieccy parlamentarzysci zaprosili Kozlowski do Niemiec zeby sie dowiedziec ci sie dzieje w POLSCE i na WEGRZECH , wiekszych bzdur nie mogli wymyslec

Data: 2018-09-14 21:01:38
Autor: A. Filip
Wiza
"boukun" <boukun@gmail.com> pisze:
[...]

A oni się chcieli dowiedzieć czy potwierdzić to co już "wiedzą"?
Zaprosiliby by kogo innego jeszcze by powiedział nie to co chcieli
usłyszeć! ;-)

--
A. Filip
| Na bitej drodze trawa nie rośnie.   (Przysłowie niemieckie)

Wiza