Wizards

Data: 2009-12-17 23:29:33
Autor: wiLQ
Wizards
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Szesc porazek z rzedu:
2 punktami z Toronto
4 punktami z Detroit
2 punktami z Bostonem
1 punkem z Indianą
2 punktami z Clippers
3 punktami z Sacramento

Rozne druzyny, wynik ten sam - Wizards 2009/10! ;-) Albo to moze byc ewidentny brak clutch shootera, sciagac Horrego! ;-)

Dwie z tych porazek bezposrednio przez problemy Arenasa z osobistymi w
koncowkach.
Zmiana trenera, czy zmiana składu?

Jakie zmiany skladu proponujesz?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-17 23:27:54
Autor: Leszczur
Wizards
On 17 Gru, 23:29, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Rozne druzyny, wynik ten sam - Wizards 2009/10! ;-)
Albo to moze byc ewidentny brak clutch shootera, sciagac Horrego! ;-)

Giiiiiilbeeert! Gdzieeeee jeeeesteeeees?!?!?!?

> Dwie z tych porazek bezposrednio przez problemy Arenasa z osobistymi w
> koncowkach. Zmiana trenera, czy zmiana składu?

Jakie zmiany skladu proponujesz?

Wychrzanić Butlera. Poki mozna. Do Lakers go - za Odoma.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-18 06:34:57
Autor: sooobi
Wizards

> Jakie zmiany skladu proponujesz?

Wychrzanić Butlera. Poki mozna. Do Lakers go - za Odoma.

Jesli juz kogos to Arenasa

Data: 2009-12-18 06:46:44
Autor: Leszczur
Wizards
On 18 Gru, 15:34, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Wychrzanić Butlera. Poki mozna. Do Lakers go - za Odoma.

Jesli juz kogos to Arenasa

Arenas jest nietrejdowalny.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-18 15:37:45
Autor: wiLQ
Wizards
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Wychrzanić Butlera. Poki mozna. Do Lakers go - za Odoma.

Jesli juz kogos to Arenasa

Jasne, tylko kto go bedzie chcial?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-18 16:49:27
Autor: s
Wizards
Wychrzanić Butlera. Poki mozna. Do Lakers go - za Odoma.
Jesli juz kogos to Arenasa

Jasne, tylko kto go bedzie chcial?

Ja!
Moge oddac Lawsona.

Pozdr

Data: 2009-12-19 15:52:37
Autor: wiLQ
Wizards
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ja!
Moge oddac Lawsona.

Gdyby mial taka sama gwarantowana pensje jak w NBA to bys nie chcial ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-18 14:20:43
Autor: wiLQ
Wizards

> Jakie zmiany skladu proponujesz?

Wychrzanić Butlera.

Za kogo?

Poki mozna. Do Lakers go - za Odoma.

I spodziewasz sie innej reakcji od Lakers niz ROTFL?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-18 06:06:40
Autor: Leszczur
Wizards
On 18 Gru, 14:20, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Wychrzanić Butlera.

Za kogo?

Za kogokolwiek innego na podobnym poziomie. Trzeba zmiany atmosfery i
na Buta najpredzej bedzie popyt.

> Poki mozna. Do Lakers go - za Odoma.

I spodziewasz sie innej reakcji od Lakers niz ROTFL?

A co mnie reakcje Lakers obchodza? Patrze na Wizards :-)
A skoro nie mają juz Kwame, zeby się "odmienić" to niech bedzie ten
rzęch Odom ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-18 15:36:02
Autor: wiLQ
Wizards

> Za kogo?

Za kogokolwiek innego na podobnym poziomie.

Tzn na jakim? Bo zdaje sie miec kiepski sezon...
A i ma kontrakt na 2010-11, wiec nie spodziewalbym sie wielu ofert.
Zwlaszcza sensownych dla Wizards. Juz predzej handlowalbym Jamisonem.
Blatche sie marnuje na lawce ;-)

> I spodziewasz sie innej reakcji od Lakers niz ROTFL?

A co mnie reakcje Lakers obchodza? Patrze na Wizards :-)

Noooo, skoro nie musisz uwzgledniac drugiej strony to zgadzam sie, ze
Caron+Arenas za Kobo ma dla Wizards sporo sensu ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-18 06:49:58
Autor: Leszczur
Wizards
On 18 Gru, 15:36, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> Za kogokolwiek innego na podobnym poziomie.

Tzn na jakim? Bo zdaje sie miec kiepski sezon...

No to za kogos majacego rownie kiepski sezon.

A i ma kontrakt na 2010-11, wiec nie spodziewalbym sie wielu ofert.

Wystarczy jedna :-) Chociazby od GSW - oni kogos chyba znajdą :-)

Zwlaszcza sensownych dla Wizards. Juz predzej handlowalbym Jamisonem.
Blatche sie marnuje na lawce ;-)

Jamison jest połamany. Ale mozna go przeciez przesunac na SF za Carona
i Blacha pogra.

> A co mnie reakcje Lakers obchodza? Patrze na Wizards :-)

Noooo, skoro nie musisz uwzgledniac drugiej strony to zgadzam sie, ze
Caron+Arenas za Kobo ma dla Wizards sporo sensu ;-)

Nie opłaca się. Arenas jest lepszy od Kobe :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-18 14:42:59
Autor: Tomasz Radko
Wizards
wiLQ pisze:

Poki mozna. Do Lakers go - za Odoma.

I spodziewasz sie innej reakcji od Lakers niz ROTFL?

No coś Ty. Kupchak leciutko się uśmiechnie i powie coś w rodzaju
- Bardzo dziękujemy za niezwykle ciekawą ofertę. Musimy ją starannie
rozważyć, zanim podejmiemy decyzję.
Odłoży słuchawkę i dopiero wtedy całe biuro zacznie się tarzać po ziemi
ze śmiechu.

pzdr

TRad

Data: 2009-12-18 15:28:19
Autor: wiLQ
Wizards
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
rozważyć, zanim podejmiemy decyzję.
Odłoży słuchawkę i dopiero wtedy całe biuro zacznie się tarzać po ziemi

To caly czas ROTFL, ot z opoznionym zaplonem ;-)

--
pzdr
wiLQ

Wizards