Wizards-Wolves

Data: 2009-06-23 23:48:06
Autor: Leszczur
Wizards-Wolves
No to jedziemy dalej:
Foye+Miller za Etana Thomasa, Pecherova, Songaile i pick#5.
Wolves z kolei maja zamiar spakowac picki 5 i 6 i ruszyc po pick #2.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-24 00:58:57
Autor: sooobi
Wizards-Wolves
On 24 Cze, 08:48, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
No to jedziemy dalej:
Foye+Miller za Etana Thomasa, Pecherova, Songaile i pick#5.
Wolves z kolei maja zamiar spakowac picki 5 i 6 i ruszyc po pick #2.

No trade ciekawy. Dla obu teamow oznacza ze beda trejdowac dalej:)

Co do Wizards to zgadzam sie ze Slawkiem ze uderza po wysokiego do
Clippers. Z tym ze czytalem ze tamci chetniej chcieliby oddac Cambego
niz Kamana.

Co do Minny to jestem zaskoczony oddaniem Foya, gosc na pozycji sg sie
odnalazl i radzil sobie calkiem niezle. Tez slyszalem ze chca isc po 2
pick, czyli co cale te zabiegi robia dla Rubio? eeeee

pzdr

Data: 2009-06-24 09:15:30
Autor: s
Wizards-Wolves
Leszczur pisze:
No to jedziemy dalej:
Foye+Miller za Etana Thomasa, Pecherova, Songaile i pick#5.
Wolves z kolei maja zamiar spakowac picki 5 i 6 i ruszyc po pick #2.

Oj, kryzys podzieli lige mocno.
Berri i spolka pisza, ze NBA to liga stosunkowo malo konkurencyjna.
Teraz, gdy czesc teamow potnie sie jak Wolves, czy wczesniej Memphis, a czesc wyruszy na wojne z Lakers, bedzie mozna lige smialo na dwie, wzglednie konkurencyjne podzielic.

Znaczy, Foye nie jest wart extension w oczach Khana.
A Wizz moga zaczac negocjowac z Clippami, bo sa przeladowani na obwodzie, a pod koszem Hay i mlodzi.

Czyli co... Miller za Kamana?

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-06-24 01:01:56
Autor: L'e-szczur
Wizards-Wolves
On 24 Cze, 09:15, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]

wzglednie konkurencyjne podzielic.

Znaczy, Foye nie jest wart extension w oczach Khana.

Dziwne, prawda?

A Wizz moga zaczac negocjowac z Clippami, bo sa przeladowani na
obwodzie, a pod koszem Hay i mlodzi.

Czyli co... Miller za Kamana?

Nie sadze. Po to oddawali Etana, zeby pakowac sie w kolejna walke
dwoch centrow?
Mozliwe, ze nie chca ryzykowac i poglebiaja backcourt tak jak to tylko
mozliwe. Arenas-Foye-Stevenson-Miller-Young-James-Crittenton. Dwojka z
nich musi wypalic ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-24 01:12:53
Autor: sooobi
Wizards-Wolves
Mozliwe, ze nie chca ryzykowac i poglebiaja backcourt tak jak to tylko
mozliwe. Arenas-Foye-Stevenson-Miller-Young-James-Crittenton. Dwojka z
nich musi wypalic ;-)

A na sf Butler-Miller -Dominic

tiaaa

Data: 2009-06-24 10:19:13
Autor: s
Wizards-Wolves
[...]

Moze Kaman gorzej boksuje :-)
IMHO Hay daje sobie rade ze zbieraniem statystyk, gdy nie ma konkurencji na pozycji. I wyglada to niezle, na pierwszy rzut oka. Niby ma backup, mlodziakow.
Mimo wszystko, jezeli Wizz chca rzeczywiscie wygrywac, nie widze innej opcji, jak upgrade na centrze.

Mozliwe, ze nie chca ryzykowac i poglebiaja backcourt tak jak to tylko
mozliwe. Arenas-Foye-Stevenson-Miller-Young-James-Crittenton. Dwojka z
nich musi wypalic ;-)

Teraz pytanie, co z McGuire. Miejsca dla niego juz jakby niet, a szkoda.

Data: 2009-06-24 18:59:20
Autor: wiLQ
Wizards-Wolves
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Znaczy, Foye nie jest wart extension w oczach Khana.

Dziwne, prawda?

Dlaczego?

Mozliwe, ze nie chca ryzykowac i poglebiaja backcourt tak jak to tylko
mozliwe. Arenas-Foye-Stevenson-Miller-Young-James-Crittenton. Dwojka z
nich musi wypalic ;-)

Eeee, wyolbrzymiasz, dwojka James-Crittenton jesli bedzie grala jakies
minuty na PG/SG to ochlapy. I to zakladajac, ze beda do konca sezonu w
skladzie Wizards co wg mnie jest w takim ukladzie dosyc watpliwe.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-24 12:09:32
Autor: L'e-szczur
Wizards-Wolves
On 24 Cze, 18:59, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Dziwne, prawda?

Dlaczego?

Bo chlopak zaczal grac zupelnie sensownie od czasu gdy McHale ustawil
go na SG. Zwykle zawodnicy bedacy na kontrakcie dla rookies mimo
wszystko chyba dostaja extension.

> [...]
> nich musi wypalic ;-)

Eeee, wyolbrzymiasz, dwojka James-Crittenton jesli bedzie grala jakies

Stąd taki emotikon.

I to zakladajac, ze beda do konca sezonu w
skladzie Wizards co wg mnie jest w takim ukladzie dosyc watpliwe.

No jasne. James pojdzie w wymianie, a Crit pewnie dogra swoje i
skonczy zabawe po tym sezonie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-25 17:20:17
Autor: wiLQ
Wizards-Wolves

> Dlaczego?

Bo chlopak zaczal grac zupelnie sensownie od czasu gdy McHale ustawil
go na SG. Zwykle zawodnicy bedacy na kontrakcie dla rookies mimo
wszystko chyba dostaja extension.

Wg mnie to wyjasnia dlaczego dziwne bylo jego oddanie, ale nie wyjasnia
dlaczego byl wart extension...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-25 23:50:50
Autor: L'e-szczur
Wizards-Wolves
On 25 Cze, 17:20, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]
> wszystko chyba dostaja extension.

Wg mnie to wyjasnia dlaczego dziwne bylo jego oddanie, ale nie wyjasnia

Inaczej. Jego sensowna gra na SG wskazywala ze moga byc z niego ludzie
(czyli extension) i dlatego dziwi mnie rzucenie recznika przez Wolves
jakby juz teraz wiedzieli ze tak nie jest.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-28 00:31:15
Autor: wiLQ
Wizards-Wolves

> Wg mnie to wyjasnia dlaczego dziwne bylo jego oddanie, ale nie wyjasnia
> dlaczego byl wart extension...

Inaczej. Jego sensowna gra na SG wskazywala ze moga byc z niego ludzie
(czyli extension)

Ale po co dawac extension by sie przekonac czy beda z niego ludzie?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-29 00:42:36
Autor: sooobi
Wizards-Wolves

> Inaczej. Jego sensowna gra na SG wskazywala ze moga byc z niego ludzie
> (czyli extension)

Ale po co dawac extension by sie przekonac czy beda z niego ludzie?

A jak inaczej chcesz to sprawdzic? Ogladajac jego gry w innym zespole?

pzdr

Data: 2009-06-29 23:45:58
Autor: wiLQ
Wizards-Wolves
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Ale po co dawac extension by sie przekonac czy beda z niego ludzie?

A jak inaczej chcesz to sprawdzic? Ogladajac jego gry w innym zespole?

Nie. Zostawic w druzynie na rookie kontrakcie i obserwowac przez kolejny rok.
Ale bez zadnego dawania extension (bo tej czesci sie czepiam).

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-24 22:20:38
Autor: Tomasz Radko
Wizards-Wolves
wiLQ pisze:
[...]

Arenas-Miller, Foye jako combo guard. Crittenton 9-10 z ławki, albo i jeszcze niżej.

Data: 2009-06-24 19:06:05
Autor: wiLQ
Wizards-Wolves
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Oj, kryzys podzieli lige mocno.
Berri i spolka pisza, ze NBA to liga stosunkowo malo konkurencyjna.
Teraz, gdy czesc teamow potnie sie jak Wolves, czy wczesniej Memphis,

... to trzeba sie zastanowic czy ze 2 druzyny nie powinny sie po prostu
zwinac z interesem.

A Wizz moga zaczac negocjowac z Clippami, bo sa przeladowani na obwodzie, a pod koszem Hay i mlodzi.
Czyli co... Miller za Kamana?

A nie lepiej Mike James, Crittenton i Young za Kamana?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-24 21:25:09
Autor: sooobi
Wizards-Wolves
A Wizz moga zaczac negocjowac z Clippami, bo sa przeladowani na obwodzie, a pod koszem Hay i mlodzi.
Czyli co... Miller za Kamana?

A nie lepiej Mike James, Crittenton i Young za Kamana?

Moim zdaniem Clippers w 1 kolejnosci beda probowac pchnac Zacha (wiem wiem cholernie ciezke zadanie) drugi w kolejnosci jest Camby a Kaman jest na koncu i tak naprawde zdziwie sie jesli Clippers go oddadza. W koncu nie po to maja tlok pod koszem zeby za rok zostac bez centra...

pzdr

Data: 2009-06-25 08:55:21
Autor: s
Wizards-Wolves
[...]

Cholera wie, na ile maja zaufania w Jordanie.
.... I na ile w Kamanie, bo nie raz juz spotkalem sie z opiniami, ze chlopak ich rozczarowal.

Poza tym, za rok wiele sie jeszcze moze zdarzyc.
Moze Shaq zateskni za LA i zgodzi sie na MLE :D

Data: 2009-06-25 08:53:09
Autor: s
Wizards-Wolves
A Wizz moga zaczac negocjowac z Clippami, bo sa przeladowani na obwodzie, a pod koszem Hay i mlodzi.
Czyli co... Miller za Kamana?

A nie lepiej Mike James, Crittenton i Young za Kamana?

Clipps pewnie woleliby Millera, bo oni zdaja sie na serio chciec wygrywac.
Ale gdyby nie bylo lepszych opcji...

Data: 2009-06-24 23:58:06
Autor: L'e-szczur
Wizards-Wolves
On 25 Cze, 08:53, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> A nie lepiej Mike James, Crittenton i Young za Kamana?

Clipps pewnie woleliby Millera, bo oni zdaja sie na serio chciec wygrywac.
Ale gdyby nie bylo lepszych opcji...

Bez jaj. Trzech zmiennikow za sensownego startera? Wiem, ze mowimy tu
o Dunleavym, ale chyba nawet jego glupota ma jakies granice?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-25 09:09:06
Autor: s
Wizards-Wolves
[...]

Nie: sensownego startera.
Sensownego _centra_ startera!
Dlatego poki co jestem sceptyczny i zakladam, ze lepsze opcje jednak beda.

Poza tym nie zapominaj, ze "gdyby Durant gral w Wizz...".

Data: 2009-06-25 00:16:33
Autor: L'e-szczur
Wizards-Wolves
On 25 Cze, 09:09, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

Sensownego _centra_ startera!
Dlatego poki co jestem sceptyczny i zakladam, ze lepsze opcje jednak beda.

No wlasnie. Wydaje mi sie, ze Wizards nie maja amunicji na taki trejd
- no chyba, ze chcieliby ruszyc kogos z pary Butler-Jamison - w co
watpie.

Poza tym nie zapominaj, ze "gdyby Durant gral w Wizz...".

Ale czy to ma sie rownac twierdzeniu "Gdyby Young gral w OKC..."?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-24 13:05:36
Autor: Tomasz Radko
Wizards-Wolves
Leszczur pisze:
No to jedziemy dalej:
Foye+Miller za Etana Thomasa, Pecherova, Songaile i pick#5.

Tak naprawdę Miller za #5. Hmmm.... Podoba mi się z punktu widzenia obu klubów. Miller w TWolves się marnował. Bullets nie potrzebują #5, liczą na rekonwalescentów. Waszyngton zanotuje w tym sezonie największy skok.

Wolves z kolei maja zamiar spakowac picki 5 i 6 i ruszyc po pick #2.

Po Rubio? Też dobry pomysł.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-24 05:38:15
Autor: sooobi
Wizards-Wolves
On 24 Cze, 13:05, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> No to jedziemy dalej:
> Foye+Miller za Etana Thomasa, Pecherova, Songaile i pick#5.

Tak naprawdę Miller za #5.

A Foye to co paczka gruszek?

Wg Berriego czyli wg Tomka Wizards pewnie cholernie zyskali bo kupili
gracza lepszego niz Kobe Bryant.

Data: 2009-06-24 18:33:40
Autor: wiLQ
Wizards-Wolves

Wg Berriego czyli wg Tomka Wizards pewnie cholernie zyskali bo kupili
gracza lepszego niz Kobe Bryant.

Um, a Ty nie uwazasz, ze duzo zyskali?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-24 18:46:30
Autor: sooobi
Wizards-Wolves
wiLQ pisze:
[...]

Uwazam ze zyskali, ale post Tomka to kompletna bzdura. Tomek pominal zupelnie Foya a wg mnie to on jest glownym elementem tego trade a nie Miller.

pzdr

ps: jak sie odniesiesz do tego ze Miller > Bryant wg Berriego i Tomka?

Data: 2009-06-24 19:15:48
Autor: wiLQ
Wizards-Wolves
> [...]

Uwazam ze zyskali, ale post Tomka to kompletna bzdura. Tomek pominal zupelnie Foya a wg mnie to on jest glownym elementem tego trade a nie Miller.

W jaki sposob oceniasz, na ktorym bardziej im zalezalo?
Czy nie uwazasz, ze na dzisiaj lepszym zawodnikiem jest Miller?

ps: jak sie odniesiesz do tego ze Miller > Bryant wg Berriego i Tomka?

Skinienie glowy moze byc? Ot tak bylo wg WP48 w tym sezonie i pamietajac
co to takiego, nie mam z tym wiekszego problemu.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-24 21:28:26
Autor: sooobi
Wizards-Wolves
wiLQ pisze:
[...]

Raczej powinnes spytac Tomka w jaki sposob on ocenil ten trejd ze wyszlo mu co wyszlo.

Czy nie uwazasz, ze na dzisiaj lepszym zawodnikiem jest Miller?

nawet jesli to nie interesuje mnie to kto jest lepszy dzisiaj tylko to kto bedzie lepszy w nastepnym sezonie.

ps: jak sie odniesiesz do tego ze Miller > Bryant wg Berriego i Tomka?

Skinienie glowy moze byc? Ot tak bylo wg WP48 w tym sezonie i pamietajac
co to takiego, nie mam z tym wiekszego problemu.

Czyli wp48 to gówno?
skienie glowy wystarczy:)

pzdr

Data: 2009-06-25 17:21:01
Autor: wiLQ
Wizards-Wolves

Raczej powinnes spytac Tomka w jaki sposob on ocenil ten trejd ze wyszlo mu co wyszlo.

Jedno nie wyklucza drugiego. Nie mam pojecia dlaczego Tomek pominal z
rownania Foye podobnie jak nie wiem dlaczego uznales Foye'a jako
wazniejszego w tej wymianie od Millera.

> Czy nie uwazasz, ze na dzisiaj lepszym zawodnikiem jest Miller?

nawet jesli to nie interesuje mnie to kto jest lepszy dzisiaj tylko to kto bedzie lepszy w nastepnym sezonie.

I wg Ciebie bedzie to Foye?
To tym bardziej nie moge sie doczekac na draft keepera ;-)

> co to takiego, nie mam z tym wiekszego problemu.

Czyli wp48 to gówno?

Um, wrecz przeciwnie...

skienie glowy wystarczy:)

... bo chodzilo mi o skinienie przytakujace.
Pytanie pomocnicze, wiesz co to takiego WP48?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-25 19:09:31
Autor: sooobi
Wizards-Wolves
wiLQ pisze:
[...]

Chlopak w drugiej czesci sezonu pokazal na co go stac. Stawiam na to ze sie rozwinie i bedzie lepszy niz Miller.

Czy nie uwazasz, ze na dzisiaj lepszym zawodnikiem jest Miller?
nawet jesli to nie interesuje mnie to kto jest lepszy dzisiaj tylko to kto bedzie lepszy w nastepnym sezonie.

I wg Ciebie bedzie to Foye?

Oczywiscie.

To tym bardziej nie moge sie doczekac na draft keepera ;-)

Ja tez:)

skienie glowy wystarczy:)

.. bo chodzilo mi o skinienie przytakujace.
Pytanie pomocnicze, wiesz co to takiego WP48?

jakis wzor z ktorego wychodza takie bzdury.

pzdr

Data: 2009-06-25 23:29:11
Autor: wiLQ
Wizards-Wolves
> [...]

Chlopak w drugiej czesci sezonu pokazal na co go stac. Stawiam na to ze sie rozwinie i bedzie lepszy niz Miller.

Zalozmy, ze to prawda... bedzie wtedy jeszcze w Wizards?

> Pytanie pomocnicze, wiesz co to takiego WP48?

jakis wzor z ktorego wychodza takie bzdury.

Ale jakie bzdury? Co jest tak trudnego do zaakceptowania, ze w zeszlym
sezonie Miller bardziej efektywnie wykorzystwal swoje akcje niz Kobo?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-29 00:41:53
Autor: sooobi
Wizards-Wolves
On 25 Cze, 23:29, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Chlopak w drugiej czesci sezonu pokazal na co go stac. Stawiam na to ze
> sie rozwinie i bedzie lepszy niz Miller.

Zalozmy, ze to prawda... bedzie wtedy jeszcze w Wizards?

Mysle ze jest na to szansa.
Pierwszy do wylotu z Wizz wg mnie jest Butler. I tylko w przypadku
trejdu za Kamana.

> jakis wzor z ktorego wychodza takie bzdury.

Ale jakie bzdury? Co jest tak trudnego do zaakceptowania, ze w zeszlym
sezonie Miller bardziej efektywnie wykorzystwal swoje akcje niz Kobo?

To ze Trad i chyba (niestety) tez i Ty uzywacie wp48 do ustaleniu kto
jest lepszy. Powinniscie wiec wziac Mike Millera nad Kobe w kazdej
sytuacji.
Mam pomalu dosyc prsk z powodu tych wp48 i ws przewijajcych sie w
kazdej dyskusji.

pzdr

Data: 2009-06-29 23:21:27
Autor: wiLQ
Wizards-Wolves
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Pierwszy do wylotu z Wizz wg mnie jest Butler.

Caron? Dlaczego wlasnie on?
nie checi Wizards do sprzedania, to wtedy jasne...

> [...]
> sezonie Miller bardziej efektywnie wykorzystwal swoje akcje niz Kobo?

To ze Trad i chyba (niestety) tez i Ty uzywacie wp48 do ustaleniu kto

OK, juz wiemy, ze nie lubisz wynalazku Berriego, ale szkopul tkwi w tym,
ze to nie jego wina. Spojrz na ponizsze pytania i po zastanowieniu lub
sprawdzeniu odpowiedz tak lub nie. Porownujac Mike'a Millera i Kobo
tylko w sezonie 2008/09 wychodzi na to, ze ten "ciapciakowaty" pierwszy:
a) zbieral wiecej pilek w ataku?
b) zbieral wiecej pilek w obronie?
c) lepiej bronil?
d) czesciej zaliczal asysty?
e) rzadziej zaliczal straty?
f) rzadziej faulowal?
g) efektywniej zdobywal punkty?

Ile razy odpowiedziales "Tak"? I jaki wg Ciebie z tego moral?

Powinniscie wiec wziac Mike Millera nad Kobe w kazdej sytuacji.

Taaa, bo jeden losowy sezon w wieloletniej karierze wg jednego wskaznika
to zawsze i wszedzie przesadza ostatecznie o wszystkim.

Mam pomalu dosyc prsk z powodu tych wp48 i ws przewijajcych sie w
kazdej dyskusji.

Eeee, przesadzasz, jeszcze w paru dyskusjach sie nie pojawily... ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-29 23:44:15
Autor: sooobi
Wizards-Wolves
[...]

To Ty postaw Miller w butach Kobe i odwrotnie.

Powinniscie wiec wziac Mike Millera nad Kobe w kazdej sytuacji.

Taaa, bo jeden losowy sezon w wieloletniej karierze wg jednego wskaznika
to zawsze i wszedzie przesadza ostatecznie o wszystkim.

Trad n-krotnie uzywal arguemntacji podajac ostatni sezon. Rzygam tym juz

Mam pomalu dosyc prsk z powodu tych wp48 i ws przewijajcych sie w
kazdej dyskusji.

Eeee, przesadzasz, jeszcze w paru dyskusjach sie nie pojawily... ;-P

Za to ja zaczynam spedzac tu mniej czasu

pzdr

Data: 2009-06-30 00:19:15
Autor: wiLQ
Wizards-Wolves

> ze to nie jego wina. Spojrz na ponizsze pytania i po zastanowieniu lub
> sprawdzeniu odpowiedz tak lub nie. Porownujac Mike'a Millera i Kobo

To Ty postaw Miller w butach Kobe i odwrotnie.

Moge sobie postawic tylko jaki to bedzie mialo zwiazek z tematem?

> to zawsze i wszedzie przesadza ostatecznie o wszystkim.

Trad n-krotnie uzywal arguemntacji podajac ostatni sezon.

Nie dziwne jesli dyskusja tyczyla sie ostatniego sezonu, a jesli
ogolniejszych tematow, to nie powod by powtarzac bledy innych.

Za to ja zaczynam spedzac tu mniej czasu

Coz, nie da sie ukryc, ze na e-baskecie jest wiecej dyskusji niz
tutaj...  A do tego pogoda sie ladna zrobila, wiec nie jestes jedyny.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-30 00:40:21
Autor: sooobi
Wizards-Wolves
wiLQ pisze:
[...]

To ze wielokrotnie na prsk jest przytaczane wp48 a nie jest brane pod uwage to jakie role odgrywaja Ci zawodnicy w zespolach. Po prostu rzuce wp48 i Miller jest lepszy kropka, gdy tak naprawde Miller to nic innego niz zwykly wyrobnik.

pzdr

Data: 2009-06-30 16:42:22
Autor: wiLQ
Wizards-Wolves

To ze wielokrotnie na prsk jest przytaczane wp48 a nie jest brane pod uwage to jakie role odgrywaja Ci zawodnicy w zespolach.

No i? Tzn jesli zawodnik nie trawi innej mozliwosci niz bycie nr 1 i nr
2 w druzynie to automatycznie jest lepszy od takiego, ktorzy nie dosc,
ze preferuje to lepiej sie prezentuje jako np numer 3?

Po prostu rzuce wp48 i Miller jest lepszy kropka, gdy tak naprawde Miller to nic innego niz zwykly wyrobnik.

Oj, nijak nie jest zwykly. Sprawdz kto dawal lepsza kombinacje TS%, asyst, zbiorek i strat.
Podpowiedz: w zeszlym sezonie byl tylko jeden i dostal MVP...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-24 22:40:49
Autor: Tomasz Radko
Wizards-Wolves
wiLQ pisze:
[...]

Porównajmy dwóch graczy, Millera i Jeffersona. Jeden jest ponoć ziutkiem, a drugi "uczynił Spurs contenderem". No to jazda, wszystko per 36. Wiek ten sam, waga ta sama, Miller jest o cal wyższy, pozycja ta sama.

      RJ    MM
pts 19.7  11.0
fga 15.0   8.4
fta  6.3   2.3
reb  3.9   7.4
ast  2.4   5.0
stl  0.8   0.5
blk  0.2   0.5
TO   2.0   2.2
PF   3.1   2.1
TS% .554  .588
USG% 24.6  14.5

Jefferson więcej rzuca. Cześciej trafia na linię rzutów wolnych (dobrze!). I na tym jego przewagi się kończą.

Miller efektywniej wykorzystuje possessions (TS% z ostatnich pięciu sezonów: .614, .595, .588, .625, .588 - Jefferson miał .537, .603, .555,   .571, .554 - w szóstce sezonów z najwyższym TS% jest pięć sezonów Millera i jeden Jeffersona). Znacznie lepiej zbiera. Mniej fauluje. Ma lepszy stosunek asyst do strat.

Skąd się bierze przekonanie, że Jefferson to gwiazda, a Miller to misio - bo Jefferson zużywa prawie dwa razy tyle possessions. To tak jakby powiedzieć, że w latach 80-tych zarząd IBM był sprawniejszy od zarządu Microsoftu, bo miał większe przychody. Albo że Leszczur w Ferrari jest lepszym kierowcą od Hołowczyca w F-126p, bo jedzie szybciej.

PPG jest najbardziej przecenianym wskaźnikiem. Wg PPG Iverson był lepszym graczem niż Jerry West, Wilkins był lepszy od Birda, Bernard King lepszy od Duncana, McAdoo od Olajuwona i Robinsona, a wszyscy oni razem wzięci byli wraz z Rayem Allenem. Mitchem Richmondem i Arenasem lepsi od Magica Johnsona.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-25 00:55:43
Autor: sooobi
Wizards-Wolves
On 24 Cze, 22:40, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
wiLQ pisze:

> Um, a Ty nie uwazasz, ze duzo zyskali?

Porównajmy dwóch graczy, Millera i Jeffersona. Jeden jest ponoć
ziutkiem,

Nie, jeden jest ponoc lepszy niz Kobe Bryant

Data: 2009-06-24 19:09:18
Autor: wiLQ
Wizards-Wolves
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Tak naprawdę Miller za #5. Hmmm.... Podoba mi się z punktu widzenia obu klubów. Miller w TWolves się marnował. Bullets nie potrzebują #5, liczą na rekonwalescentów.

I nie uwazasz, ze oddali za duzo jak na #5?
Albo inaczej, dlaczego podoba Ci sie od strony Wolves?

Waszyngton zanotuje w tym sezonie największy skok.

To chyba mozna bylo powiedziec przed trejdem...

> Wolves z kolei maja zamiar spakowac picki 5 i 6 i ruszyc po pick #2.

Po Rubio? Też dobry pomysł.

Taaa, nie ma to jak oddac pol skladu za zawodnika, ktory wcale nie chce
grac w danej druzynie. Pachnie mi tu Francisem 2.0...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-24 22:45:40
Autor: Tomasz Radko
Wizards-Wolves
wiLQ pisze:
[...]

Bo ja wiem? Idą w głęboki rebuilding. I tak muszą przeczekać Lakers. Miller nie doczeka. Z punktu widzenia przebudowy istotna jest wycena Foye'a, a ja nie zgadzam się w tym punkcie z Leszczurem.

W dodatku Kahn kupił sobie sezon/dwa spokoju. Na razie jest na etapie pierwszej koperty. "Owszem, kiepścimy, no ale musiałem wyczyścić pomyłki poprzedniej ekipy". Jeżeli nie trafi tego draftu, niedługo będzie musiał szykować trzy koperty.

[...]

Z tabeli Kubatko wynika, że #5 i #6 byłoby przepłaceniem. Natomiast #5 i #18 jest w sam raz. W ogóle Wilki są w dobrej sytuacji do "nalotu dywanowego". Jeżeli wezmą czterech rookich, to któryś powinien wypalić.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-25 17:21:38
Autor: wiLQ
Wizards-Wolves
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> I nie uwazasz, ze oddali za duzo jak na #5?

Bo ja wiem? Idą w głęboki rebuilding. I tak muszą przeczekać Lakers.

Niby dlaczego maja przeczekac Lakersow?
Przeciez mistrzostwo im nie grozilo tak czy inaczej, ale za to plan w
dazeniu do druzyny powyzej .500 cofneli tak na oko ze dwa lata.

W dodatku Kahn kupił sobie sezon/dwa spokoju.

O wlasnie...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-25 17:28:08
Autor: Tomasz Radko
Wizards-Wolves
wiLQ pisze:
[...]

Nie sądzę, aby celem TWolves (ani jakiejkolwiek innej drużyny) było osiągnięcie .500.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-25 23:15:19
Autor: wiLQ
Wizards-Wolves
> [...]

Nie sądzę, aby celem TWolves (ani jakiejkolwiek innej drużyny) było osiągnięcie .500.

_powyzej_ .500. Co wiecej, dla druzyn zadomowionych w loterii .500 jest juz sukcesem.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-24 18:44:41
Autor: wiLQ
Wizards-Wolves
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

No to jedziemy dalej:
Foye+Miller za Etana Thomasa, Pecherova, Songaile i pick#5.

Jak to przeczytalem po raz pierwszy wydawalo mi sie, ze spekulujesz.
Juz chcialem zjechac ten pomysl jako kretynski gdy doczytalem, ze to
stalo sie naprawde. Yikes! W jaki sposob podoba Wam sie ten trejd od strony Wolves? Nie dosc, ze
oddali 2 najlepszych zawodnikow w wymianie to jeszcze przy okazji dwa
wygasajace kontrakty w zamian za Songaile, Pecherova (bez wygasajacych)
i prospekta z #5? IMHO to rabunek w bialy dzien dla Wizards.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-24 12:14:15
Autor: L'e-szczur
Wizards-Wolves
On 24 Cze, 18:44, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

wygasajace kontrakty w zamian za Songaile, Pecherova (bez wygasajacych)
i prospekta z #5? IMHO to rabunek w bialy dzien dla Wizards.

Songaila moze byc przydatny i nie zarabia wiele. Podobnie Pecherov.
Rabunek o ile Kahn nie napalił się na Rubio i liczy, ze Grizz pójdą na
dość logiczny trade down (zalezy jak bardzo napalili sie na
Thabetta)?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-25 09:06:39
Autor: s
Wizards-Wolves
W jaki sposob podoba Wam sie ten trejd od strony Wolves?

Byc moze postanowili dac dluzszy odpoczynek Jeffersonowi.
Jezeli nie od gry jako-takiej, to na pewno od wzmozonego wysilku w walce o zwyciestwa.
I zatankowac juz teraz, zeby w sezonie nikt sie ich nie czepial.

To jak mowiliscie? Za rok jakis mocny PG idzie z jedynka?

Data: 2009-06-25 17:20:36
Autor: wiLQ
Wizards-Wolves
> [...]

I zatankowac juz teraz, zeby w sezonie nikt sie ich nie czepial.

Fajnie, tylko to nie jest odpowiedz na zadane przeze mnie pytanie ;-P

To jak mowiliscie? Za rok jakis mocny PG idzie z jedynka?

Tak mawiaja...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-26 07:59:02
Autor: s
Wizards-Wolves
[...]

Jak to nie??
Skoro musialem juz wybrac cokolwiek, co mi sie w tym trejdzie dla Wolves podoba, no to wybralem...