Wizards-Wolves

Data: 2009-06-24 09:15:30
Autor: s
Wizards-Wolves
Leszczur pisze:
No to jedziemy dalej:
Foye+Miller za Etana Thomasa, Pecherova, Songaile i pick#5.
Wolves z kolei maja zamiar spakowac picki 5 i 6 i ruszyc po pick #2.

Oj, kryzys podzieli lige mocno.
Berri i spolka pisza, ze NBA to liga stosunkowo malo konkurencyjna.
Teraz, gdy czesc teamow potnie sie jak Wolves, czy wczesniej Memphis, a czesc wyruszy na wojne z Lakers, bedzie mozna lige smialo na dwie, wzglednie konkurencyjne podzielic.

Znaczy, Foye nie jest wart extension w oczach Khana.
A Wizz moga zaczac negocjowac z Clippami, bo sa przeladowani na obwodzie, a pod koszem Hay i mlodzi.

Czyli co... Miller za Kamana?

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-06-24 01:01:56
Autor: L'e-szczur
Wizards-Wolves
On 24 Cze, 09:15, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]

wzglednie konkurencyjne podzielic.

Znaczy, Foye nie jest wart extension w oczach Khana.

Dziwne, prawda?

A Wizz moga zaczac negocjowac z Clippami, bo sa przeladowani na
obwodzie, a pod koszem Hay i mlodzi.

Czyli co... Miller za Kamana?

Nie sadze. Po to oddawali Etana, zeby pakowac sie w kolejna walke
dwoch centrow?
Mozliwe, ze nie chca ryzykowac i poglebiaja backcourt tak jak to tylko
mozliwe. Arenas-Foye-Stevenson-Miller-Young-James-Crittenton. Dwojka z
nich musi wypalic ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-24 01:12:53
Autor: sooobi
Wizards-Wolves
Mozliwe, ze nie chca ryzykowac i poglebiaja backcourt tak jak to tylko
mozliwe. Arenas-Foye-Stevenson-Miller-Young-James-Crittenton. Dwojka z
nich musi wypalic ;-)

A na sf Butler-Miller -Dominic

tiaaa

Data: 2009-06-24 10:19:13
Autor: s
Wizards-Wolves
[...]

Moze Kaman gorzej boksuje :-)
IMHO Hay daje sobie rade ze zbieraniem statystyk, gdy nie ma konkurencji na pozycji. I wyglada to niezle, na pierwszy rzut oka. Niby ma backup, mlodziakow.
Mimo wszystko, jezeli Wizz chca rzeczywiscie wygrywac, nie widze innej opcji, jak upgrade na centrze.

Mozliwe, ze nie chca ryzykowac i poglebiaja backcourt tak jak to tylko
mozliwe. Arenas-Foye-Stevenson-Miller-Young-James-Crittenton. Dwojka z
nich musi wypalic ;-)

Teraz pytanie, co z McGuire. Miejsca dla niego juz jakby niet, a szkoda.

Data: 2009-06-24 18:59:20
Autor: wiLQ
Wizards-Wolves
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Znaczy, Foye nie jest wart extension w oczach Khana.

Dziwne, prawda?

Dlaczego?

Mozliwe, ze nie chca ryzykowac i poglebiaja backcourt tak jak to tylko
mozliwe. Arenas-Foye-Stevenson-Miller-Young-James-Crittenton. Dwojka z
nich musi wypalic ;-)

Eeee, wyolbrzymiasz, dwojka James-Crittenton jesli bedzie grala jakies
minuty na PG/SG to ochlapy. I to zakladajac, ze beda do konca sezonu w
skladzie Wizards co wg mnie jest w takim ukladzie dosyc watpliwe.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-24 12:09:32
Autor: L'e-szczur
Wizards-Wolves
On 24 Cze, 18:59, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Dziwne, prawda?

Dlaczego?

Bo chlopak zaczal grac zupelnie sensownie od czasu gdy McHale ustawil
go na SG. Zwykle zawodnicy bedacy na kontrakcie dla rookies mimo
wszystko chyba dostaja extension.

> [...]
> nich musi wypalic ;-)

Eeee, wyolbrzymiasz, dwojka James-Crittenton jesli bedzie grala jakies

Stąd taki emotikon.

I to zakladajac, ze beda do konca sezonu w
skladzie Wizards co wg mnie jest w takim ukladzie dosyc watpliwe.

No jasne. James pojdzie w wymianie, a Crit pewnie dogra swoje i
skonczy zabawe po tym sezonie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-25 17:20:17
Autor: wiLQ
Wizards-Wolves

> Dlaczego?

Bo chlopak zaczal grac zupelnie sensownie od czasu gdy McHale ustawil
go na SG. Zwykle zawodnicy bedacy na kontrakcie dla rookies mimo
wszystko chyba dostaja extension.

Wg mnie to wyjasnia dlaczego dziwne bylo jego oddanie, ale nie wyjasnia
dlaczego byl wart extension...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-25 23:50:50
Autor: L'e-szczur
Wizards-Wolves
On 25 Cze, 17:20, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]
> wszystko chyba dostaja extension.

Wg mnie to wyjasnia dlaczego dziwne bylo jego oddanie, ale nie wyjasnia

Inaczej. Jego sensowna gra na SG wskazywala ze moga byc z niego ludzie
(czyli extension) i dlatego dziwi mnie rzucenie recznika przez Wolves
jakby juz teraz wiedzieli ze tak nie jest.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-28 00:31:15
Autor: wiLQ
Wizards-Wolves

> Wg mnie to wyjasnia dlaczego dziwne bylo jego oddanie, ale nie wyjasnia
> dlaczego byl wart extension...

Inaczej. Jego sensowna gra na SG wskazywala ze moga byc z niego ludzie
(czyli extension)

Ale po co dawac extension by sie przekonac czy beda z niego ludzie?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-29 00:42:36
Autor: sooobi
Wizards-Wolves

> Inaczej. Jego sensowna gra na SG wskazywala ze moga byc z niego ludzie
> (czyli extension)

Ale po co dawac extension by sie przekonac czy beda z niego ludzie?

A jak inaczej chcesz to sprawdzic? Ogladajac jego gry w innym zespole?

pzdr

Data: 2009-06-29 23:45:58
Autor: wiLQ
Wizards-Wolves
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Ale po co dawac extension by sie przekonac czy beda z niego ludzie?

A jak inaczej chcesz to sprawdzic? Ogladajac jego gry w innym zespole?

Nie. Zostawic w druzynie na rookie kontrakcie i obserwowac przez kolejny rok.
Ale bez zadnego dawania extension (bo tej czesci sie czepiam).

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-24 22:20:38
Autor: Tomasz Radko
Wizards-Wolves
wiLQ pisze:
[...]

Arenas-Miller, Foye jako combo guard. Crittenton 9-10 z ławki, albo i jeszcze niżej.

Data: 2009-06-24 19:06:05
Autor: wiLQ
Wizards-Wolves
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Oj, kryzys podzieli lige mocno.
Berri i spolka pisza, ze NBA to liga stosunkowo malo konkurencyjna.
Teraz, gdy czesc teamow potnie sie jak Wolves, czy wczesniej Memphis,

... to trzeba sie zastanowic czy ze 2 druzyny nie powinny sie po prostu
zwinac z interesem.

A Wizz moga zaczac negocjowac z Clippami, bo sa przeladowani na obwodzie, a pod koszem Hay i mlodzi.
Czyli co... Miller za Kamana?

A nie lepiej Mike James, Crittenton i Young za Kamana?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-24 21:25:09
Autor: sooobi
Wizards-Wolves
A Wizz moga zaczac negocjowac z Clippami, bo sa przeladowani na obwodzie, a pod koszem Hay i mlodzi.
Czyli co... Miller za Kamana?

A nie lepiej Mike James, Crittenton i Young za Kamana?

Moim zdaniem Clippers w 1 kolejnosci beda probowac pchnac Zacha (wiem wiem cholernie ciezke zadanie) drugi w kolejnosci jest Camby a Kaman jest na koncu i tak naprawde zdziwie sie jesli Clippers go oddadza. W koncu nie po to maja tlok pod koszem zeby za rok zostac bez centra...

pzdr

Data: 2009-06-25 08:55:21
Autor: s
Wizards-Wolves
[...]

Cholera wie, na ile maja zaufania w Jordanie.
.... I na ile w Kamanie, bo nie raz juz spotkalem sie z opiniami, ze chlopak ich rozczarowal.

Poza tym, za rok wiele sie jeszcze moze zdarzyc.
Moze Shaq zateskni za LA i zgodzi sie na MLE :D

Data: 2009-06-25 08:53:09
Autor: s
Wizards-Wolves
A Wizz moga zaczac negocjowac z Clippami, bo sa przeladowani na obwodzie, a pod koszem Hay i mlodzi.
Czyli co... Miller za Kamana?

A nie lepiej Mike James, Crittenton i Young za Kamana?

Clipps pewnie woleliby Millera, bo oni zdaja sie na serio chciec wygrywac.
Ale gdyby nie bylo lepszych opcji...

Data: 2009-06-24 23:58:06
Autor: L'e-szczur
Wizards-Wolves
On 25 Cze, 08:53, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> A nie lepiej Mike James, Crittenton i Young za Kamana?

Clipps pewnie woleliby Millera, bo oni zdaja sie na serio chciec wygrywac.
Ale gdyby nie bylo lepszych opcji...

Bez jaj. Trzech zmiennikow za sensownego startera? Wiem, ze mowimy tu
o Dunleavym, ale chyba nawet jego glupota ma jakies granice?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-25 09:09:06
Autor: s
Wizards-Wolves
[...]

Nie: sensownego startera.
Sensownego _centra_ startera!
Dlatego poki co jestem sceptyczny i zakladam, ze lepsze opcje jednak beda.

Poza tym nie zapominaj, ze "gdyby Durant gral w Wizz...".

Data: 2009-06-25 00:16:33
Autor: L'e-szczur
Wizards-Wolves
On 25 Cze, 09:09, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

Sensownego _centra_ startera!
Dlatego poki co jestem sceptyczny i zakladam, ze lepsze opcje jednak beda.

No wlasnie. Wydaje mi sie, ze Wizards nie maja amunicji na taki trejd
- no chyba, ze chcieliby ruszyc kogos z pary Butler-Jamison - w co
watpie.

Poza tym nie zapominaj, ze "gdyby Durant gral w Wizz...".

Ale czy to ma sie rownac twierdzeniu "Gdyby Young gral w OKC..."?

Pozdro

L'e-szczur

Wizards-Wolves