Wizards-Wolves

Data: 2009-06-24 18:44:41
Autor: wiLQ
Wizards-Wolves
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

No to jedziemy dalej:
Foye+Miller za Etana Thomasa, Pecherova, Songaile i pick#5.

Jak to przeczytalem po raz pierwszy wydawalo mi sie, ze spekulujesz.
Juz chcialem zjechac ten pomysl jako kretynski gdy doczytalem, ze to
stalo sie naprawde. Yikes! W jaki sposob podoba Wam sie ten trejd od strony Wolves? Nie dosc, ze
oddali 2 najlepszych zawodnikow w wymianie to jeszcze przy okazji dwa
wygasajace kontrakty w zamian za Songaile, Pecherova (bez wygasajacych)
i prospekta z #5? IMHO to rabunek w bialy dzien dla Wizards.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-24 12:14:15
Autor: L'e-szczur
Wizards-Wolves
On 24 Cze, 18:44, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

wygasajace kontrakty w zamian za Songaile, Pecherova (bez wygasajacych)
i prospekta z #5? IMHO to rabunek w bialy dzien dla Wizards.

Songaila moze byc przydatny i nie zarabia wiele. Podobnie Pecherov.
Rabunek o ile Kahn nie napalił się na Rubio i liczy, ze Grizz pójdą na
dość logiczny trade down (zalezy jak bardzo napalili sie na
Thabetta)?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-25 09:06:39
Autor: s
Wizards-Wolves
W jaki sposob podoba Wam sie ten trejd od strony Wolves?

Byc moze postanowili dac dluzszy odpoczynek Jeffersonowi.
Jezeli nie od gry jako-takiej, to na pewno od wzmozonego wysilku w walce o zwyciestwa.
I zatankowac juz teraz, zeby w sezonie nikt sie ich nie czepial.

To jak mowiliscie? Za rok jakis mocny PG idzie z jedynka?

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-06-25 17:20:36
Autor: wiLQ
Wizards-Wolves
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
I zatankowac juz teraz, zeby w sezonie nikt sie ich nie czepial.

Fajnie, tylko to nie jest odpowiedz na zadane przeze mnie pytanie ;-P

To jak mowiliscie? Za rok jakis mocny PG idzie z jedynka?

Tak mawiaja...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-26 07:59:02
Autor: s
Wizards-Wolves
[...]

Jak to nie??
Skoro musialem juz wybrac cokolwiek, co mi sie w tym trejdzie dla Wolves podoba, no to wybralem...