Wizards pod wodza Saundersa i Arenasa

Data: 2009-11-16 06:09:26
Autor: sooobi
Wizards pod wodza Saundersa i Arenasa
Nie dosc ze bilans maja mizerny to jeszcze graja tak brzydki basket ze
az szkoda patrzec. Arenas chce byc drugim Paulem i zabiera gre
doslownie wszystkim. Butler gra mega piach a to dlatego ze jak juz
dostanie pilke to wbija sie sam pod kosz bo niewiadomo kiedy/czy
jeszcze dostanie pilke. Ale Slawek teraz pokazal mi jeszcze inna
ciekawa rzecz, mianowicie as/to haywooda ktore wynosi 0,07!!. Haywood
w tym sezonie w 9 meczach zaliczyl 1, slownie JEDNĄ asyste. Szkoda bo
mialby szanse wyrownac rekord Yinka Dare 0 asyst w 58 meczach!:)
Panie Saunders zrob pan cos bo to zal dupe sciska!

Data: 2009-11-16 06:30:58
Autor: Leszczur
On 16 Lis, 15:09, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
Nie dosc ze bilans maja mizerny to jeszcze graja tak brzydki basket ze
az szkoda patrzec. Arenas chce byc drugim Paulem i zabiera gre
doslownie wszystkim.

Przesadzasz. Arenas ma pilke w rekach, ale na przyklad gdy grali
wspolnie z Foyem - spokojnie dawal mu rozgrywac (co doprowadzalo mnie
do wscieklosci).

Butler gra mega piach a to dlatego ze jak juz dostanie pilke to wbija sie sam pod kosz bo niewiadomo
kiedy/czy jeszcze dostanie pilke.

Yup. I tak juz bedzie do konca sezonu.

Ale Slawek teraz pokazal mi jeszcze inna
ciekawa rzecz, mianowicie as/to haywooda ktore wynosi 0,07!!. Haywood
w tym sezonie w 9 meczach zaliczyl 1, slownie JEDNĄ asyste.

Czarna dziura. Ale mimo dramatycznego (acz nie najbardziej
destrukcyjnego w lidze)*** A/T Haywood zalicza całkiem dobry sezon.

Panie Saunders zrob pan cos bo to zal dupe sciska!

Kilka slow na obrone tego co tam sie dzieje:
Po pierwsze sklad jest zdziesiatkowany kontuzjami. Mieli miec problem
z przeładowaniem obwodu, a musieli zatrudnic Boykinsa, zeby Arenas nie
musial grac na dwoch pozycjach naraz.
Po drugie wiekszosc zawodnikow nie grala ze soba ostatnimi czasy (lub
w ogole) i pewnie potrzeba im czasu.
Po trzecie jest nowy trener, nowe schematy, wieksza (i to jest wazne)
swoboda w kreowaniu ataku. To musi sie odbic na ich stylu.
Chociaz gdy ogladalem tych 12 strat Arenasa (na przyklad strata 10 czy
11 - to bylo podanie do Blatche ktore poszybowało chyba na wysokosci
drugiego pietra) to krew sie we mnie gotowała.

Jednym slowem - bedzie lepiej, chociazby dlatego, ze gorzej juz byc
nie moze.

Pozdro

L'e-szczur

*** Gorsi pod tym wzgledem sa - GWall, Amare, Kaman, Howard, a nawet
KOBE!
Po prostu Haywood traci mniej niz 2 pilki/mecz podczas gdy powyzsi
zawodnicy maja A/T w przedziale 0.2-0.8), ale przy 3-4 stratach na
mecz.

Data: 2009-11-16 06:43:54
Autor: sooobi
> [...]

Po pierwsze sklad jest zdziesiatkowany kontuzjami. Mieli miec problem
z przeładowaniem obwodu, a musieli zatrudnic Boykinsa, zeby Arenas nie

Ale to pokazuje tylko nieudolnosc szefostwa. Kisza takiego Younga czy
Dominica a nie maja backupu na pg, ehhh

Po trzecie jest nowy trener, nowe schematy, wieksza (i to jest wazne)
swoboda w kreowaniu ataku. To musi sie odbic na ich stylu.

eee tam, Westphal tez jest nowy. Moim zdaniem Saunders na wejsciu
popelnil blad robiac z Arenasa alfe i omege Wizards. Nie mam nic
przeciwko zeby nim byl ale niech najpierw pokaze ze wrocil do tego co
gral kiedys

Jednym slowem - bedzie lepiej, chociazby dlatego, ze gorzej juz byc
nie moze.

Czemu zakladasz ze bedzie lepiej z Arenasem a z Butlerem juz nie?

Data: 2009-11-16 07:17:09
Autor: Leszczur
On 16 Lis, 15:43, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]
> musial grac na dwoch pozycjach naraz.

Ale to pokazuje tylko nieudolnosc szefostwa. Kisza takiego Younga czy

A ile czasu zajelo im dojscie do wniosku, ze posiadanie Etana i
Haywooda jest bez sensu i jednego warto sprzedac? ;-)

> [...]

popelnil blad robiac z Arenasa alfe i omege Wizards. Nie mam nic
przeciwko zeby nim byl ale niech najpierw pokaze ze wrocil do tego co

Widocznie Arenas fizycznie jest OK, ale jego game shape jest nie tu
gdzie byc powinien.

> Jednym slowem - bedzie lepiej, chociazby dlatego, ze gorzej juz byc
> nie moze.

Czemu zakladasz ze bedzie lepiej z Arenasem a z Butlerem juz nie?

Bo mam Arenasa, a Butler jest Twoj i zostal oblozony wilczą klątwą :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-16 18:14:28
Autor: sooobi
[...]

no wlasnie tez mi sie wydaje ze Arenas fizycznie jest ok, wiec nie lepiej byloby pograc chociazby do ASG CALYM zespolem a nie indywidualnosca? Jak do tego czasu wrocilby stary Gilbert to prosze bardzo niech gra sobie wiecej 1 na 1, ale nie teraz, kiedy tylko zabija zespol a Saunders czekaz az cos sie samo zmieni.

Data: 2009-11-17 02:11:58
Autor: Leszczur
On 16 Lis, 18:14, sooobi <t...@slo.pl> wrote:

> [...]

no wlasnie tez mi sie wydaje ze Arenas fizycznie jest ok, wiec nie
lepiej byloby pograc chociazby do ASG CALYM zespolem a nie

No to jestem lekko skołowany. Bo wydaje mi sie, ze problemy Arenasa
wynikaja z dlugiej przerwy, ale on sam twierdzi, ze to przez system w
ktorym miałby być klasycznym PG, ktory ociarałby sie o 20+10 jak Chris
Paul (BTW pisalem przed sezonem, ze to moze byc jego gorny limit na
ten sezon? Pisalem.) i w zwiazku z tym czasami forsuje granie na
innych.
Juz sam nie wiem. Niech robi co chce byle mi dawal 25+6 przy 3
trojkach na mecz, 2 przechwytach, FT ponad 80% i A/T>2. :-)

Jak do tego czasu wrocilby stary Gilbert to prosze
bardzo niech gra sobie wiecej 1 na 1, ale nie teraz, kiedy tylko zabija
zespol a Saunders czekaz az cos sie samo zmieni.

Podobno ma wrocic. Arenas ma zamiar znowu grac instynktownie, a nie z
wyrachowaniem. Chyba go zbenchuję na kilka spotkan, bo to moze wypalic
mu prosto w twarz.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-17 11:29:08
Autor: s
Wizards pod wodza Saundersa i Arenasa
Juz sam nie wiem. Niech robi co chce byle mi dawal 25+6 przy 3
trojkach na mecz, 2 przechwytach, FT ponad 80% i A/T>2. :-)

O, to ja sie podlacze.
Niech Curry od momentu dealu gra na 15 PPG, 47% FG, 80% FT (wiem, przesadzilem, ale skoro juz koncert zyczen...), 1.5 3PT, 6 AS, 2 TO, 3 REB, 1.2 ST, 0.3 BL :-)

Pozdr

Data: 2009-11-17 02:32:07
Autor: sooobi
On 17 Lis, 11:29, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

Niech Curry od momentu dealu gra na 15 PPG, 47% FG, 80% FT (wiem,
przesadzilem, ale skoro juz koncert zyczen...), 1.5 3PT, 6 AS, 2 TO, 3

A Brand niech gra na  19pkt 9reb 2blk 1stls 55%fg i 80%ft i niech
jebnie se trojeczke co drugi mecz;)

Data: 2009-11-17 11:43:59
Autor: s
Wizards pod wodza Saundersa i Arenasa
A Brand niech gra na  19pkt 9reb 2blk 1stls 55%fg i 80%ft i niech
jebnie se trojeczke co drugi mecz;)

A pod tym to sie akurat podpisze :-)
Juz nawet nie wymagam tej trojeczki.

Pozdr

Data: 2009-11-17 03:05:25
Autor: Leszczur
On 17 Lis, 11:43, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> A Brand niech gra na  19pkt 9reb 2blk 1stls 55%fg i 80%ft i niech
> jebnie se trojeczke co drugi mecz;)

A pod tym to sie akurat podpisze :-)
Juz nawet nie wymagam tej trojeczki.

A ja potwierdze, ze takie statsy ma miec, ale w ciagu tygodnia. I
niech jebnie se trojeczke co drugi tydzien.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-17 13:07:46
Autor: lorak
s pisze:
A Brand niech gra na  19pkt 9reb 2blk 1stls 55%fg i 80%ft i niech
jebnie se trojeczke co drugi mecz;)

A pod tym to sie akurat podpisze :-)

ja teĹź ;/
rzy okazji przyznam się, że kilka dni temu oddałem Calderona (tuż przed tym jak zaczął dobrze grać) za Branda właśnie i mam go już w dwóch ligach FP, a znany niektórym Bastillon chce mi go oddać w naszym kiperze za Mariona.

Data: 2009-11-17 13:14:06
Autor: s
lorak pisze:
s pisze:
A Brand niech gra na  19pkt 9reb 2blk 1stls 55%fg i 80%ft i niech
jebnie se trojeczke co drugi mecz;)

A pod tym to sie akurat podpisze :-)

ja teĹź ;/

Ty to nie masz prawa sobie juz niczego zyczyc :-)
Dostales Dirka w prezencie!

Od przyszlego roku juz na pewno nie biore w I rundzie znakow zapytania... jak zawsze, zreszta:D

Pozdr

Data: 2009-11-17 13:17:30
Autor: lorak
s pisze:
lorak pisze:
s pisze:
[...]

to tylko karma wynagradza mi krzywdy z zeszłego roku ;)

Data: 2009-11-17 13:23:12
Autor: s
Wizards pod wodza Saundersa i Arenasa
Ty to nie masz prawa sobie juz niczego zyczyc :-)
Dostales Dirka w prezencie!

to tylko karma wynagradza mi krzywdy z zeszłego roku ;)

Szkoda, ze moich krzywd zadna piep$%^na karma nie chce mi wynagrodzic.
Ale nic to, walczyc trza...

Pozdr

Data: 2009-11-16 16:34:33
Autor: wiLQ
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> musial grac na dwoch pozycjach naraz.

Ale to pokazuje tylko nieudolnosc szefostwa. Kisza takiego Younga czy

Bez przesady, przeciez mieli Crittentona, Jamesa i Foye'a, wiec nie
mialbym pretensji o brak rezerwowego dla rezerwowego rezerwowego
wlasciwiego rezerwowego ;-)
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-16 15:39:00
Autor: Tomasz Radko
Leszczur pisze:

Ale Slawek teraz pokazal mi jeszcze inna
ciekawa rzecz, mianowicie as/to haywooda ktore wynosi 0,07!!. Haywood
w tym sezonie w 9 meczach zaliczyl 1, slownie JEDNĄ asyste.

Czarna dziura.

RASIZM!

http://www.youtube.com/watch?v=oc1zGRUPztc

Data: 2009-11-16 16:29:11
Autor: wiLQ
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Czarna dziura. Ale mimo dramatycznego (acz nie najbardziej
destrukcyjnego w lidze)*** A/T Haywood zalicza całkiem dobry sezon.

Ale jesli Haywood dostaje tylko pilke gdy jest na dobrej pozycji pod
koszem lub gdy sobie zbierze to niby dlaczego mialby miec wiecej asyst?

[...]

Do tego nie sluzy przypadkiem preseason?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-16 18:15:33
Autor: sooobi
wiLQ pisze:
[...]

Z tym ze Haywood calkiem niezle gra post up i korzysta z tego. Haywood to nie kolek w stylu Dampiera.

Data: 2009-11-16 15:27:06
Autor: wiLQ
[...]

No dobra, wszystko fajnie, ale co zrobic? W jedynym meczu, ktory widzialem [przeciwko Suns] nasuwal mi sie tylko
jeden wniosek: Wizards graliby lepiej bez Arenasa niz z nim...
Bo chyba mozemy juz uznac, ze Arenas jest kim jest?

BTW, Yinka gral duzo mniej minut niz Haywood ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-16 06:32:46
Autor: sooobi
Wizards pod wodza Saundersa i Arenasa
No dobra, wszystko fajnie, ale co zrobic?
W jedynym meczu, ktory widzialem [przeciwko Suns] nasuwal mi sie tylko
jeden wniosek: Wizards graliby lepiej bez Arenasa niz z nim...

Ja ogladalem pare meczy Wizards (3, badz 4) i po kazdym z nich mialem
takie samo zdanie. Ostatnio zastapil go Boykins przyjechal na mecz z
wakacji i z nim(mimo ze to tez strzelec a nie rasowy pg) gra kleila
sie znacznie lepiej.

Bo chyba mozemy juz uznac, ze Arenas jest kim jest?

Dlatego moim zdaniem Saundes nie powinien na sile z Arenasa mega
gwiazdy lidera ktora ma ciagnac team, bo obecny Arenas nie da sobie z
tym rady. Powinien zrobic z niego zwyklego gracza ktory jest tak samo
odpowiedzialny za atak jak Butler czy Jamison. Fakt obecnie Jamisona
nie ma, ale Butler w obecnych Wizards wyglada na zagubionego, czesto
stoi z boku i obserwuje akcje jak Stojakovic  w Hornets.

BTW, Yinka gral duzo mniej minut niz Haywood ;-)

wiec pewnie przeliczajac asysty na czas gry, reprezentuja ten sam
poziom:)

Data: 2009-11-16 16:32:05
Autor: wiLQ
> [...]

Dlatego moim zdaniem Saundes nie powinien na sile z Arenasa mega
gwiazdy lidera ktora ma ciagnac team, bo obecny Arenas nie da sobie z

Yup, tylko, ze trzeba jakos uzasadnic ten kontrakt...

> BTW, Yinka gral duzo mniej minut niz Haywood ;-)

wiec pewnie przeliczajac asysty na czas gry, reprezentuja ten sam
poziom:)

Trudno przebic zero asyst, wiec raczej mialem na mysli, ze Haywood moze
rozegrac wiecej minut bez asysty niz Yinka.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-16 18:16:36
Autor: sooobi
[...]

Ale mozna to poronwnac do calej kariery Yinki a nie do jednego sezonu:)

Data: 2009-11-16 06:36:13
Autor: Leszczur
On 16 Lis, 15:27, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Wizards graliby lepiej bez Arenasa niz z nim...
Bo chyba mozemy juz uznac, ze Arenas jest kim jest?

A czemu? Nie widze powodu, zeby nie podniosl skutecznosci z gry i
osobistych.
Zakladam, ze mecz z 12 stratami tez byl wyjatkiem. Mysle, ze to
kwestia poukladania gry, gdy wiekszosc zawodnikow bedzie juz zdrowa.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-16 16:43:24
Autor: wiLQ
> [...]

osobistych. Zakladam, ze mecz z 12 stratami tez byl wyjatkiem. Mysle, ze to
kwestia poukladania gry, gdy wiekszosc zawodnikow bedzie juz zdrowa.

Jego % to jedno, ale pytanie brzmi jak bardzo jego styl koliduje z
innymi zawodnikami z druzyny powodujac negatywny wplyw na ich
skutecznosci.

BTW, wlasnie sie skapowalem, ze Blatche jest w czolowce TS% w druzynie.
Grac na Blaszke! ;-)

--
pzdr
wiLQ