Wizja rządzi umysłami

Data: 2012-09-24 21:15:47
Autor: Trybun
Wizja rządzi umysłami
W dniu 2012-09-24 18:50, abc pisze:
Praktycznie cała informacja (ponad 99 %) trafia do naszego umysłu za
pośrednictwem wzroku.

A jednak świat dźwięków jest bogatszy od tego z wizji. ;-)

Data: 2012-09-24 21:32:56
Autor: abc
Wizja rządzi umysłami
Praktycznie cała informacja (ponad 99 %) trafia do naszego umysłu za
pośrednictwem wzroku.

A jednak świat dźwięków jest bogatszy od tego z wizji. ;-)

A słuchowiska radiowe bardziej pobudzają wyobraźnię niż teatr telewizji.

Data: 2012-09-24 21:45:38
Autor: Trybun
Wizja rządzi umysłami
W dniu 2012-09-24 21:32, abc pisze:
[...]

Nie, ja nie o tym. Po prostu oglądałem kiedyś program naukowy poświęcony głuchym i niewidomym. I tam było mowa o bogactwach doznań świata dźwięków i wizji.
I oczywiście masz rację co do słuchowisk, od niedawna, z dnia na dzień stałem się wręcz fanatycznym wielbicielem audiobooków. Telewizji nie oglądam prawie wcale.

Wizja rządzi umysłami