Wizualizacja przyszlej Cywilizacj Planetarnej.

Data: 2012-03-04 22:06:08
Autor: Obserwator
Wizualizacja przyszlej Cywilizacj Planetarnej.
Data: 2012-03-04 23:14:26
Autor: Lorn
Wizualizacja przyszlej Cywilizacj Planetarnej.
W dniu 2012-03-04 23:06,  Obserwator pisze:
..oczami rosyjskich animatorow:

Może sio na rosyjskie forum? :> Większego hipokryty od ciebie na tej grupie nie ma. :>

Data: 2012-03-04 22:20:55
Autor: Obserwator
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
W dniu 2012-03-04 23:06,  Obserwator pisze:
> ..oczami rosyjskich animatorow:

Może sio na rosyjskie forum? :> Większego hipokryty od ciebie na tej grupie nie ma. :>

gdybys wiecej czytal, moze bys zrozumial dlaczego zamiescilem ten filmik.

Polecam tekst o Cywilizacji Panetarnej. --

Data: 2012-03-04 23:30:26
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-04 23:20,  Obserwator pisze:
[...]

Gdybym więcej czytał tego co wklejasz, to miałbym wrażenie, że pokochałeś Rosję. Nic dziwnego, że napisałeś do mnie "jak nie jestes Polakiem, to wynocha na ruskie grupy, idioto." Uhm...? Eh.

Data: 2012-03-04 22:38:25
Autor: Obserwator
[...]

gdybys wiecej czytal to co pisze, to nigdy bys nie napisal tego co wyzej. Jestem Polakiem i tylko mnie interesuje sytuacja Polski, a ona w duzej mierze zalezy od sytuacji politycznej wlasnie w Rosji i w Niemczech.

Zamiast sie klocic i ublizac ludziom na forum , czytaj co pisza.

Data: 2012-03-04 23:49:32
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-04 23:38,  Obserwator pisze:
[...]

Raczej wklejasz :>

Jestem Polakiem i tylko mnie interesuje sytuacja Polski, a ona w duzej mierze
zalezy od sytuacji politycznej wlasnie w Rosji i w Niemczech.

Jesteś Polakiem, ale nie mieszkasz w Polsce, więc masz mylne wrażenie, a precyzują masz wyrobione zdanie przez Jarusia i ta hmm... sfotygowaną :> Sytuacja Polski na arenie międzynarodowej zależy od prowadzonej przez Polskę POLITYKI ZAGRANICZNEJ.

Zamiast sie klocic i ublizac ludziom na forum , czytaj co pisza.

Hehe kolejny dowód na hipokrytę roku.
1 Nie piszesz, a wklejasz
2. Nie interesuje ciebie odmienne zdanie na temat, który WKLEJASZ!
3. Z tobą nie ma dyskusji.
4. Jesteś śmiesznym człowiekiem Karolek, a pokazałeś to podczas kampanii wyborczej.
5. Strasz sobie ile chcesz, ale pamiętaj, że sieć nie zapomina, a archiwizuje.

Data: 2012-03-04 22:03:16
Autor: HaMMeR
On 4 Mar, 23:49, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> [...]

precyzują masz wyrobione zdanie przez Jarusia i ta hmm... sfotygowaną :>
Sytuacja Polski na arenie międzynarodowej zależy od prowadzonej przez

Taaaa..., w 'POLITYCE ZAGRANICZNEJ', to mamy samo pasmo sukcesow,
a jakze, a te z kolei, przekladaja sie na coraz wieksza ilosc FIG
ktore
otrzymujemy gratis ze wszystkich stron Swiata!
 I nie sa to byle jakie FIGI.., sa olbrzymiei dorodne
 i w dodatku sa to FIGI Z MAKIEM!:))

Data: 2012-03-05 05:09:46
Autor: Pohook
> [...]

5. Strasz sobie ile chcesz, ale pamiętaj, że sieć nie zapomina, a archiwizuje.

Właśnie. Obserwator od dawna ubliża nam Polakom! To taki kałmuk jedzący z putinowskiej michy!

Data: 2012-03-05 05:08:01
Autor: Pohook
> [...]

Gdybym więcej czytał tego co wklejasz, to miałbym wrażenie, że pokochałeś Rosję. Nic dziwnego, że napisałeś do mnie "jak nie jestes Polakiem, to wynocha na ruskie grupy, idioto." Uhm...? Eh.

Obserwator to ruski prowokator. On kocha Rosję całym sobą! --

Data: 2012-03-05 05:06:54
Autor: Pohook
> [...]
> ..oczami rosyjskich animatorow:

Może sio na rosyjskie forum? :> Większego hipokryty od ciebie na tej grupie nie ma. :>

Przecież Obserwator to naturalizowany Rosjanin. Kacap z kacapskimi ideologiami. Na psp robi za prowokatora! Nie daj się podpuścić! --

Data: 2012-03-05 05:05:30
Autor: Pohook
Wizualizacja przyszlej Cywilizacj Putinowskiej
 Obserwator <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
...oczami rosyjskich animatorow:

http://www.youtube.com/watch?v=WwAz5eZiepI&feature=player_embedded

No i co teraz poczniesz biedaku? Putin wygrwa w cuglach. Przyjdzie czas, że zacznie rozliczać tych, którzy na niego pluli. Długie ręce ma FSB. Sięgają też do Kanady. --

Wizualizacja przyszlej Cywilizacj Planetarnej.