Wizyta Cyryla, patriarchy Moskwy w cieniu sluzb.

Data: 2012-07-18 09:03:44
Autor: mkarwan
Wizyta Cyryla, patriarchy Moskwy w cieniu sluzb.

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ju4l8i$rag$1inews.gazeta.pl...
*Arcypasterz Michalik (ktory jest jednym z pomyslodawcow takiego pojednania
polskiego Kosciola Katolickiego) zdemaskowany, jako konfident SB - TW Zefir
najwyraźniej nic sobie z tego zdemaskowania nie robi, mimo zdemaskowania
najwyraźniej nadal obawia się sie KGB/FSB i jest im stuprocentowo ulęgły.
Nasuwa sie najprostsze wyjaśnienie: Arcypasterz Michalik miał również swój
pseudonim, jako współpracownik KGB i być może nawet SB o tym nie wiedziała.
Interesująca kalkulacja Arcypasterza "wydało się, że byłem w trzecim kręgu
piekła, muszę zrobić wszystko by nie wydało się, że byłem też i w siódmym"
(&#8230;) proces *pojednania* Cerkwi i Episkopatu ma za patrona Bronisława
Komorowskiego.

Dlaczego kłamiesz?

Data: 2012-07-18 11:25:11
Autor: Observatore
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> (&#8230;) proces *pojednania* Cerkwi i Episkopatu ma za patrona Bronisława

Dlaczego kłamiesz?

to udowodnijcie mkarwan, ze to klamstwo. --

Data: 2012-07-18 16:13:33
Autor: mkarwan
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ju66en$e52$1inews.gazeta.pl...
> [...]
> Komorowskiego.

Dlaczego kłamiesz?

to udowodnijcie mkarwan, ze to klamstwo.

Dlaczego zwracasz się do mnie per "wy".
Mentalność masz ubecką oni tez kazali udowadniać, że niewinność.
To nie ja mam udowadnia, że nie był ale to ty masz udowodnić, że był.
http://www.wprost.pl/ar/101974/Abp-Michalik-nie-bylem-agentem/
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,3923150.html

Data: 2012-07-18 17:39:46
Autor: Observatore
> [...]

Mentalność masz ubecką oni tez kazali udowadniać, że niewinność.
To nie ja mam udowadnia, że nie był ale to ty masz udowodnić, że był.

Michalik nie byl agentem , bo tak zadeklarowal? Walsa tez nie byl agentem, bo
tak twierdzi?

Wy  jestescie *polskim patriota*, tak jak wasz idol Jaruzelski, general
sowiecki ktory zostal uznany przez srodowisko sowieciarzy z GW i obroncow
ubecji, za czlowieka honoru?

Ruski bot jestescie mkarwan, bez umiejetnosci logicznego rozumowania,
wyspecjalizowany w robieniu zamieszania na polskich grupach dyskusyjnych
i konfliktowania ludzi.

Data: 2012-07-18 20:53:29
Autor: mkarwan
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ju6sd2$if2$1inews.gazeta.pl...
> [...]
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,3923150.html
Michalik nie byl agentem , bo tak zadeklarowal? Walsa tez nie byl agentem, bo

Nie odpowiedziałeś na moje pytanie.
Nie przedstawiłeś żadnych dowodów.
Jesteś kłamcą.

Data: 2012-07-18 19:28:27
Autor: Observatore
> [...]
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Michalik nie byl agentem , bo tak zadeklarowal? Walsa tez nie byl agentem, > bo

przeciez z ruskim botem nie bede dyskutowal, aby sie dowiedziec, ze: cytuje typowe komentarze  mkarwana)

robie z siebie idiote, nie kazdy jest do ciebie podobny, lusto sie klania, klamca, jestes Zydem, jestes szabezgojem, Niech Pan nie ocenia innych podług siebie.
Używa Pan słów, których nie ma w języku polskim.
Chyba nie uważał Pan na lekcjach języka polskiego. itepe.. itede

czyli blebleble - prosowieckiego trolla

Data: 2012-07-18 19:23:17
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

> [...]
> Komorowskiego.

Dlaczego kłamiesz?

to udowodnijcie mkarwan, ze to klamstwo.

Może uczył się francuskiego? --
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Wizyta Cyryla, patriarchy Moskwy w cieniu sluzb.