Wizyta dzielnicowego ze zdjęciem. Prosba o rade.[D lugie]

Data: 2009-05-26 23:32:29
Autor: krzymek
Wizyta dzielnicowego ze zdjęciem. Prosba o rade.[D lugie]
dzielnicowy, wymachując zdjęciem z fotoradaru i strasząc, że jezeli
sie nie skontaktujemy to za 2 dni sprawa idzie do sądu grodzkiego i

Tak czy siak sprawa pojdzie do grodzkiego.
U mnie było podobnie z tym, że poprzez źle adresowaną korespondencje wszystko ciągnęło sie prawie rok czasu.
Jak w tym Pańswtie może być dobrze jeśli urzędnik nie potrafi poprawnie zaadresować koperty. Co ciekawe dostałem wyrok ze żle wypełnionym nazwiskiem mimo że na kopercie było dobrze.
--
   -- -==[ krzymek ]==-- - __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4106 (20090526) __________

Data: 2009-05-26 15:02:53
Autor: Pawelek
On 26 Maj, 23:32, "krzymek" <krzymek_wytn...@terramail.pl> wrote:

U mnie było podobnie z tym, że poprzez źle adresowaną korespondencje
wszystko ciągnęło sie prawie rok czasu.
Czy po roku od zajścia zdarzenia sprawa nie powinna być z ustawy
umorzona?

Data: 2009-05-27 00:05:48
Autor: 085
Użytkownik "Pawelek" <ewel214@wp.pl> napisał w wiadomości news:bfb63d96-6cf6-411d-873f-8e872da03cb1y9g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

a dlaczego by miala byc umorzona akurat po roku ?

p, zul

Data: 2009-05-26 15:32:27
Autor: Pawelek
On 27 Maj, 00:05, "085" <z...@grzybach.pl> wrote:
Użytkownik "Pawelek" <ewel...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:bfb63d96-6cf6-411d-873f-8e872da03cb1y9g2000yqg.googlegroups.com...
On 26 Maj, 23:32, "krzymek" <krzymek_wytn...@terramail.pl> wrote:

a dlaczego by miala byc umorzona akurat po roku ?

Bo karalność wykroczenia ustaje jeżeli od zajścia zaszedł rok.

Data: 2009-05-26 15:34:23
Autor: Pawelek
On 27 Maj, 00:32, Pawelek <ewel...@wp.pl> wrote:
> [...]

> a dlaczego by miala byc umorzona akurat po roku ?

Bo karalność wykroczenia ustaje jeżeli od zajścia zaszedł rok.

winno być "minął rok", za późna pora na wertowanie przepisów :-)

Data: 2009-05-27 01:08:01
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Pawelek pisze:

winno być "minął rok", za późna pora na wertowanie przepisów :-)

Podstawa ?
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-05-26 23:13:38
Autor: Pawelek
Wizyta dzielnicowego ze zdjęciem. Prosba o rade .[Dlugie]
> winno być "minął rok", za późna pora na wertowanie przepisów :-)

Podstawa ?

Karalność wykroczenia ustaje, jeżeli od czasu jego popełnienia upłynął
rok.
http://www.forum.prawnikow.pl/46826.htm

Art. 45. (49) § 1. Karalność wykroczenia ustaje, jeżeli od czasu jego
popełnienia upłynął rok; jeżeli w tym okresie wszczęto postępowanie,
karalność wykroczenia ustaje z upływem 2 lat od popełnienia czynu.
§ 2. W razie uchylenia prawomocnego rozstrzygnięcia, przedawnienie
biegnie od daty uchylenia rozstrzygnięcia.
§ 3. Orzeczona kara lub środek karny nie podlega wykonaniu, jeżeli od
daty uprawomocnienia się rozstrzygnięcia upłynęły 3 lata.

Data: 2009-05-27 08:57:17
Autor: J.F.
On Tue, 26 May 2009 23:13:38 -0700 (PDT),  Pawelek wrote:
Art. 45. (49) § 1. Karalność wykroczenia ustaje, jeżeli od czasu jego
popełnienia upłynął rok; jeżeli w tym okresie wszczęto postępowanie,
karalność wykroczenia ustaje z upływem 2 lat od popełnienia czynu.

No to chyba wszczeto postepowanie.

J.

Data: 2009-05-27 11:27:59
Autor: kamil

"krzymek" <krzymek_wytnij_@terramail.pl> wrote in message news:gvhn55$g7j$1inews.gazeta.pl...

Jak w tym Pańswtie może być dobrze jeśli urzędnik nie potrafi poprawnie zaadresować koperty. Co ciekawe dostałem wyrok ze żle wypełnionym nazwiskiem mimo że na kopercie było dobrze.

Moze sie myle, ale czy w takim wypadku nie moga cie najwyzej w pompke cmoknac, bo "nikogo takiego nie znam"?

Pozdrawiam
Kamil

Wizyta dzielnicowego ze zdjęciem. Prosba o rade.[D lugie]