Wizyta w rowerowym

Data: 2009-03-13 13:10:56
Autor: cynamoon
Wizyta w rowerowym

Użytkownik "ikov" <ikov1_@_t-l-e-n.pl> napisał w wiadomości
Wchodzę dziś do "rowerowego"
Ja: Dzień dobry, szukam jakichś opon - slicków na 26"
Sprzedawca: Hę?

no tę!  trzeba było mu odpowiedzieć - wskazując palcem odpowiedni i pasujący
Ci model z wystawy  ;-)

No ja wiem, że są mniejsze sklepy, gdzie sprzedaje się tanie rowery,
dętki, pompki itp rzeczy, ale żeby nie znać takiego słowa mając zaraz
obok kilkanaście różnych opon na wystawie? Liczyłem na troszkę większa
kompetencję pracownika (żeby to jakaś starsza kobieta była, ale to młody
facet ca. 25lat). Pewnie rodzina...

czasem jest tak, że pracownik, któremu wydaje się że jest kompetentny ( a
może i jest ale nie do końca), niepotrzebnie zawraca dupę kompromitując się
przy okazji..
z dwojaga złego wolę takiego małomównego...;-)
Marek

Wizyta w rowerowym