Wizz Air Raiffeisen Polbank

Data: 2015-04-03 16:57:24
Autor: MarekZ
Wizz Air Raiffeisen Polbank
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-7CC0A6.14215903042015@node2.news.atman.pl...

Czy ktos zna jakies szczegoly?

Generalnie nie opłaca się brać. No chyba że się nie ma innego wyjścia.

Data: 2015-04-03 23:09:54
Autor: Titus Atomicus
Wizz Air Raiffeisen Polbank
In article <mfm9ok$32n$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>,
 "MarekZ" <brak.adresu@w.pl> wrote:

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-7CC0A6.14215903042015@node2.news.atman.pl...

Czy ktos zna jakies szczegoly?

> Generalnie nie opłaca się brać. No chyba że się nie ma innego wyjścia.

A jakies konkrety?
--
TA

Data: 2015-04-04 18:58:04
Autor: xbartx
Wizz Air Raiffeisen Polbank
W dniu 03.04.2015 o 23:09, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

A jakies konkrety?

Rajfi to ciężki bank według mnie - tak ogólnie. A co mnie denerwuje - www do dupy, bo totalny flash i na telefonie czy tablecie nie odpalisz a aby uruchomić appkę to musisz aktywować najpierw na www :/
Opłaty raczej są i raczej do najniższych nie należą. Bank nie realizuje procedury chargeback. Przeliczniki mają ogólnie dobre ale nie pamiętam czy dla wszystkich kart, bo po wchłonięciu Polbanku trochę chaos tam panuje w kartach.
No i podobno mają wyjść z PL i się sprzedać ale komu to nie wiem.

Xenocide

Data: 2015-04-05 07:26:43
Autor: xbartx
Wizz Air Raiffeisen Polbank

No i jeszcze teraz mają jaką promocję.

<http://livesmarter.pl/comperia-bonus-65-zl-premii-za-zalozenie-wymarzonego-konta-raiffeisen-polbank/> --
Xenocide

Data: 2015-04-05 12:28:12
Autor: Titus Atomicus
Wizz Air Raiffeisen Polbank
In article <mfqh2k$mss$2@node2.news.atman.pl>,
 xbartx <xbartx@bastardi.net> wrote:

No i jeszcze teraz mają jaką promocję.

<http://livesmarter.pl/comperia-bonus-65-zl-premii-za-zalozenie-wymarzonego-ko
nta-raiffeisen-polbank/>

No, ale mi zalezy tylko na tej karcie Wizz Air.
--
TA

Data: 2015-06-08 05:11:33
Autor: az.anonim
Wizz Air Raiffeisen Polbank
Czyżby Raiffeisen jako jedyny pobierał opłatę za pierwszy niepełny okres użytkowania karty?!

Aktywowałem ją 29 maja a już 3 czerwca pobrano 4.50 zł za użytkowanie karty. Miałem konta już chyba w większości banków i nie pamiętam, żeby pobierano opłatę za pierwszy niepełny okres rozliczeniowy!

Data: 2015-06-08 15:31:01
Autor: geos
On 08.06.2015 14:11, az.anonim wrote:
[...]

kiedy podpisałeś umowę? umowy zawarte do 16. kwietnia mają inne zasady niż zawarte po tej dacie. po 16. kwietnia ta karta nie była przyznawana bez opłaty za pierwszy rok. aby uniknąć opłaty rocznej trzeba przez pierwsze 3 miesiące trochę nią namachać. szczegółów już nie pamiętam.

pozdrawiam,
geos

Data: 2015-06-08 07:51:04
Autor: az.anonim
W dniu poniedziałek, 8 czerwca 2015 15:31:02 UTC+2 użytkownik geos napisał:
> [...]

kiedy podpisałeś umowę? umowy zawarte do 16. kwietnia mają inne zasady niż zawarte po tej dacie. po 16. kwietnia ta karta nie była przyznawana bez opłaty za pierwszy rok. aby uniknąć opłaty rocznej trzeba przez pierwsze 3 miesiące trochę nią namachać. szczegółów już nie pamiętam.

Umowę podpisałem w marcu 2015, z opłaty rocznej na pewno w pierwszym roku jestem zwolniony. Chodzi o opłatę miesięczną, ktora o dziwo jest naliczana również za pierwszy, niepełny okres.

Data: 2015-06-08 17:40:23
Autor: geos
On 08.06.2015 16:51, az.anonim wrote:
Umowę podpisałem w marcu 2015, z opłaty rocznej na pewno w pierwszym roku jestem zwolniony.

Chodzi o opłatę miesięczną, ktora o dziwo jest naliczana również za pierwszy, niepełny okres.

a miałeś kartę w promocji czy jakoś poza nią? 50 pln na konto wizz dostałeś? ja mam umowę sprzed 16. kwietnia. nie pobrali mi do tej pory żadnej opłaty.

pozdrawiam
geos

Data: 2015-06-08 08:56:06
Autor: az.anonim
W dniu poniedziałek, 8 czerwca 2015 17:40:25 UTC+2 użytkownik geos napisał:
> [...]

a miałeś kartę w promocji czy jakoś poza nią? 50 pln na konto wizz dostałeś? ja mam umowę sprzed 16. kwietnia. nie pobrali mi do tej pory żadnej opłaty.

Cięzko powiedzieć czy w promocji, skontaktował się z nami pracownik WizzAira w celu przeniesienia karty z citi z którym mariaż się już zakończył. 50zł jeszcze nie dostałem, mają chyba na to 30 dni od pierwszej transakcji o ile dobrze pamiętam.

Co do umowy to nie mam raczej wątpliwości, opłata miesięczna powinna być (chyba że wykonam 4 transakcje), to co mnie zdziwiło to pobranie opłaty za 3 dni wykorzystania karty w miesiącu.

Data: 2015-06-08 16:56:41
Autor: J.D.
W dniu 2015-06-08 o 14:11, az.anonim pisze:
Czyżby Raiffeisen jako jedyny pobierał opłatę za pierwszy niepełny okres użytkowania karty?!

Nie, "krokodyl" też tak ma. Nawet jak otworzysz konto pod koniec miesiąca, to i tak musisz wyrobić cały limit transakcji wymagany do zwolnienia z opłaty. Kasują nawet za nieaktywowaną debetówkę.

pozdrawiam

Wizz Air Raiffeisen Polbank