Data: 2019-12-15 03:44:58 | |
Autor: Dawid Rutkowski | |
Wizzair | |
Ponowna reklamacja ze wspomnieniem o Rzeczniku Finansowym, powinno pomóc.
Wyjaśnienia mają być i koniec ;> PS.: a co to za zaginiony przelew? Ta KK wizz to d. raiffi, obecnie francuz? No to w sumie nic dziwnego, "zintegrowali", czyli zrównali w dół ;P |
|
Data: 2019-12-15 04:02:17 | |
Autor: MK | |
Wizzair | |
W dniu niedziela, 15 grudnia 2019 12:44:59 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
Ponowna reklamacja ze wspomnieniem o Rzeczniku Finansowym, powinno pomóc. Ja oczywiscie wiec co robic i dam sobie z tym rade, chcialbym tylko zorientowac sie czy to jednostkowy przypadek czy moze blad na wieksza skale? BNP zgubil przelew na 200 tys. wyszedl z konta zrodlowego, ale nie doszedl na docelowe. Bylo cos o tym w mediach. Podobno nie moga sie doszukac :D. Swoja droga, teraz chyba wszystkie reklamacje w pierwszej instancji odrzucaja. Z uwagi na zakonczenie programu partnerskiego z Wizzair i podnienienim oplat za karte, styczen bedzie moim ostatniem miesiacem wspolpracy w tym zakresie z BNP. BGZ Optima chyba czas tez juz pochowac i pozostaje tylko rkantor.com MK |
|