Wjazd do Berlina - zielona karta

Data: 2013-12-11 10:54:46
Autor: Axel
Wjazd do Berlina - zielona karta
"Budzik"  wrote in message news:09122013.190BFE38budzik61.poznan.pl...

Jade do Berlin i, jak się dowiedziałem, potrzebuje zieloną kartę, zeby
wjechac do centrum.
Wyczytalem, ze mogę zrobić to przez internet ale na to potrzeba 2 tyogdnie
a tyle nie mam bo jade w weekend a konkretnie w niedzielę.

Możecie poradzić jak załatwic to najwygodniej?
Kupić gdzieś na miejscu? Gdzie? (przypominam, niedziela, bede tam pewnie
około 9-10)

Najtaniej na miejscu, w niedziele bez szans (jak już tu napisano), przez net w PL też drogo.
Sprawdź na stronie: http://dekra.pl/Map/4/5 (dobrze pamiętam, że Poznań?), gdzie można załatwić nalepkę 'od ręki' (w moim przypadku 'od ręki' trwało prawie godzinę - w centrali Mercedesa w DC). Cena oscyluje wokół 80 zł, ale jak ktoś musi w niedzielę pojeździć po mieście (tak jak ja), to jest to jakieś rozwiązanie.

--
Axel

Wjazd do Berlina - zielona karta