[DC] Wjazd do Warszawy od strony Pruszkowa - czy jest gorzej niż było?

Data: 2011-09-19 10:11:38
Autor: Latet
[DC] Wjazd do Warszawy od strony Pruszkowa - czy jest gorzej niż było?
Witam,

Czy to prawda, że od paru dni (od otwarcia nowego ronda na skrzyżowaniu Al. Jerozolimskich i Łopuszańskiej) i tak już ogromny korek od strony Pruszkowa (nie tylko rano) powiększył się jeszcze bardziej? Jak bardzo bardziej? Czy winą jest zła konfiguracja czasów świateł na nowym rondzie?

Dziękuję,

latet

Data: 2011-09-19 12:06:57
Autor: Vlad The Ripper
[...]

Wczoraj w radiu słyszałem, że gorzej i że właśnie przez źle ustawione światła. Dziś się tam wybieram. Swoja drogą przy okazji pytanie, jak to teraz wygląda z innych stron? Chodzi głównie o wyjazd z Łopuszańskiej na Jerozolimskie w stronę Pruszkowa.

Data: 2011-09-19 04:04:45
Autor: Pilen
Wjazd do Warszawy od strony Pruszkowa - czy jest gorzej niż było?
Data: 2011-09-20 08:20:36
Autor: Vlad The Ripper
Wjazd do Warszawy od strony Pruszkowa - czy jest gorzej niż było?

Użytkownik "Pilen" <piotrll@gmail.com> napisał w wiadomości news:d480feb8-c9d8-49f2-a11c-7c6969f90c81w21g2000yql.googlegroups.com...
Wygląda to pewnie tak:

http://mapa.targeo.pl/Korki%20w%20Warszawie,24,21.01175,52.2298?traffic

Chyba prognoza ze starych danych. Nowe rondo działa dopiero od minionej środy. Z własnych obserwacji około 15:30. Z Łopuszańskiej na Pruszków bez korka, tylko światła trzymały i tylko raz. Od Pruszkowa w stronę Łopuszańskiej i zachodniego korek zaczynał się sporo przed Ryżową, prawie od granic Warszawy.

Data: 2011-09-21 08:57:37
Autor: Chris
Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

[...]

Dziś rano korka w kierunku cetrum na wysokości Skoroszy prawie nie było, nie wiem jak dalej bo jechałem w drugą stronę i się zdziwiłem że tak pusto. Może ustawili światła prawidłowo i wreszcie wszystko ruszyło normalie.

www.automo.pl - Sprawdź VIN auta, jego wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Data: 2011-09-21 09:39:37
Autor: Vlad The Ripper
[...]

Wczoraj po południu też już nie było, światła juz chyba ustawione prawidłowo.

Data: 2011-09-21 09:50:50
Autor: Latet
Wjazd do Warszawy od strony Pruszkowa - czy jest gorzej ni byo?
Dzi rano korka w kierunku cetrum na wysokoci Skoroszy prawie nie byo, nie wiem jak dalej bo jechaem w drug stron i si zdziwiem e tak pusto. Moe ustawili wiata prawidowo i wreszcie wszystko ruszyo normalie.

Chyba tak, bo wrócił stary dobry korek na Kleszczowej :-)
a po południu pewnie wróci standardowy korek na Łopuszańskiej.

latet

Data: 2011-09-21 10:09:59
Autor: Vlad The Ripper
Wjazd do Warszawy od strony Pruszkowa - czy jest gorzej ni byo?

Chyba tak, bo wrócił stary dobry korek na Kleszczowej :-)

No to już wiadomo gdzie zabrali czas zielonego. :) Swoją droga myslałem, że po zamknięciu Dźwigowaj to na Kleszczowej zostaje mniej niż połowa normalnego ruchu. :)

a po południu pewnie wróci standardowy korek na Łopuszańskiej.

We wtorek jeszcze nie było tragedii - choć gorzej niż w poniedziałek. Dziś sprawdzę raz jeszcze. :)

Data: 2011-09-19 17:42:44
Autor: pwz
W dniu 2011-09-19 10:11, Latet pisze:
[...]

IMHO jest gorzej. I chyba najgorzej odkąd sięgam pamięcią, a jeżdżę tą drogą od kilkudziesięciu lat. W ostatnią sobotę (dzień wolny od pracy!) w kierunku Pruszkowa korek stał od Macro Cash'n'Carry do samej Łopuszańskiej. W przeciwnym kierunku - od Ryżowej...
pwz

Data: 2011-09-19 19:36:17
Autor: Heinzkalter

"pwz" <pwz@onet.eu> wrote in message news:j57ntm$gaj$1news.onet.pl...
[...]

Czyli jak w każdy inny dzień. Podobno cykl świateł mają zmienić do końca roku. Czytałem na tvnwarszawa czy gdzieś...

lm

[DC] Wjazd do Warszawy od strony Pruszkowa - czy jest gorzej niż było?