Wjazd na A2 w okolichach ¦wiebodzina

Data: 2011-12-06 23:24:26
Autor: Pawe³ Kajak
Wjazd na A2 w okolichach ¦wiebodzina
Witam!
Jakw temacie. Jad±c od Zielonej Góry, chce wjechac na autostradê w stronê ¦wiecka. Czy jest jakie¶ skrzy¿owanie drogi nr 3 z autostrad±, czy musze jechac gdzie indziej? Na stronie internetowej autostrady A2 napisane jest, ¿e wêze³ Jordanowo nieczynny jest do czasu oddania drogi ekspresowej nr 3

Pawe³ Kajak

Renault ESPACE 2003 (z naklejk±)

Data: 2011-12-06 23:48:01
Autor: Michal Jankowski
"Pawe³ Kajak" <kajak@onet.pl> writes:

Jakw temacie. Jad±c od Zielonej Góry, chce wjechac na autostradê w stronê ¦wiecka. Czy jest jakie¶ skrzy¿owanie drogi nr 3 z autostrad±, czy musze

Nie ma.

jechac gdzie indziej?

Musisz.

Na stronie internetowej autostrady A2 napisane jest, ¿e wêze³ Jordanowo nieczynny jest do czasu oddania drogi ekspresowej nr 3

No sam widzisz.

Wjazd na A2 jest na wê¼le Torzym, ale ja nie wiem, czy z Zielonej Góry
do ¦wiecka ¦wiebodzin jest po drodze...

  MJ

Data: 2011-12-06 23:56:30
Autor: Pawe³ Kajak
Wjazd na A2 w okolichach ¦wiebodzina

U¿ytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kjzmxb571we.fsfccfs1.fuw.edu.pl...

Wjazd na A2 jest na wê¼le Torzym, ale ja nie wiem, czy z Zielonej Góry
do ¦wiecka ¦wiebodzin jest po drodze...

Trasa przez ¦wiebodzin jest o jakie¶ 20 kilometrów d³u¿sza. Ale droga du¿o lepsza i szybsza. Pod warunkiem, ¿e by³by wjazd na autostradê :-(
Trudno. Trzeba jechaæ po staremu, przez Krosno, Cybinkê

Data: 2011-12-09 08:30:50
Autor: Marcin Jan
W dniu 2011-12-06 23:48, Michal Jankowski pisze:
[...]

Jasne lepiej nie pytaæ na grupie, lepiej przeczytaæ tylko to co w necie i wierzyæ ¿e wszystko jest aktualizowane jak trzeba.
pozdrawiam
marcin jan

Data: 2011-12-07 11:22:41
Autor: Tomek
Wjazd na A2 w okolichach �wiebodzina
W dniu 2011-12-06 23:24, Pawe� Kajak pisze:
Witam!
Jakw temacie. Jad�c od Zielonej G�ry, chce wjechac na autostrad� w stron�
�wiecka. Czy jest jakie� skrzy�owanie drogi nr 3 z autostrad�, czy musze
jechac gdzie indziej? Na stronie internetowej autostrady A2 napisane jest,
�e w�ze� Jordanowo nieczynny jest do czasu oddania drogi ekspresowej nr 3

no to kurwa musisz zapierdalać gdzie indziej

Data: 2011-12-07 22:04:02
Autor: Pawe³ Kajak
Wjazd na A2 w okolichach ?wiebodzina

U¿ytkownik "Tomek" <tomasz.mentzel@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jbnepj$dns$1news.icpnet.pl...
no to kurwa musisz zapierdalaæ gdzie indziej
A ty kolego czego sie najara³e¶?
Masz mi cos konkretnego do napisania to pisz. A jak nie to zamilcz.

Nie pozdrawiam

Data: 2011-12-08 08:45:10
Autor: Tomek
Wjazd na A2 w okolichach ?wiebodzina
Masz na stronie A2 napisane jak byk ze nie czynne a głupie pytania zadajesz

Data: 2011-12-08 17:40:42
Autor: ARISTA
Wjazd na A2 w okolichach ?wiebodzina
U¿ytkownik "Tomek" <tomasz.mentzel@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jbppu9$gl7$1news.icpnet.pl...
Masz na stronie A2 napisane jak byk ze nie czynne a g³upie pytania zadajesz

Moje pytanie dotyczy³o tego, czy mo¿na w okolicach ¦wiebodzina wjechaæ na autostradê A2 w stronê ¦wiecka.
Miejscowi wiedz±, czy oprócz wêz³a z drog± 3 s± w okolicy jakie¶ inne wjazdy.
Oczekiwa³em odpowiedzi typu "pojedziesz ze ¦wiebodzina w stronê ¦wiecka i ko³o np £agowa masz wjazd na autostradê" czy "Mo¿esz pojechaæ do Torzymia i tam wskoczyæ na autostradê" lub innej KONSTRUKTYWNEJ odpowiedzi.
Czy teraz poj±³ê¶ o co mi chodzi?
Nie ma g³upich pytañ ...

Nadal nie pozdrawiam

Pawe³ Kajak