Wjazd na droge wewnętrzną kto ma pierszeństw o :) ?

Data: 2009-11-25 16:33:44
Autor: Robert_J
Wjazd na droge wewnętrzną kto ma pierszeństw o :) ?
Tak mnie dzisiaj naszło .... jade prosto drogą w strefie zamieszkania oznaczoną znakiem D-40

Szczerze mówiąc nie widziałem jeszcze w SZ takiego znaku, ale możliwe że stawia się... Choć najczęściej stoją tylko A-7.

A co ze zjeżdzającymi z pubicznej na drogę w strefie  - jeżeli jadąc wewnętrzną mam wjazd z publicznej z lewej strony -- -- -|

To o czym piszesz nie trzyma się kupy :-). "To z lewej" jest drogą publiczną? I ona kończy się nagle?

Data: 2009-11-25 21:21:10
Autor: Looki
Wjazd na droge wewnętrzną kto ma pierszeństwo :) ?

To o czym piszesz nie trzyma się kupy :-). "To z lewej" jest drogą publiczną? I ona kończy się nagle?
Dokładnie
Droga publiczna dobija z lewej do drogi wewnętrznej idącej prosto.....(lub z prawej w zależności czy po wewnętrznej poruszasz się prosto w tamtą, czy prosto z powrotem :P ) i się kończy
Jeżdze tamtedy praktycznie codziennnie i dzis pierwszy raz miałem taką sytuacje od lat .. ze mi podjechało tam auto na kolizyjnym aż sie zastanowiłem....
Dla mnie naturalne było, ze ja na jego prawej i jade... jak bym wracał to on z prawej wiec go puszczam
Ale mijając skrzyżowanie widze,  że on ma "WJAZD na strefę" bo ten znak jest wielki i nawet jak tyłem stoi to mozna zgadnac co oznacza ....
I idąc dalej za rozumowanem :) ustawodawcy .... wyjeżdzajac włączam się do ruchu puszczam, wjeżdzajac  .. "wyłaczam się z ruchu" ... i kij wie  jaką stosowac zasadę czy mam pierwszeństwo przed wyłączonymi juz ruchu czy też nie :).

BTW ... jadąc dalej prosto znowu wujeżdza sie na publiczną .... i tam niezłe bomby czasmai są bo nie wszyscy znak respektują :)
Bo znowu fajny absurd tam jest klasyczne skrzyżowanie "+"  3 publicznych i czwartej "strefy" i te trzy są równorzedne a czwarta  na podporządku zawsze i niezłe jaja sa tam :)

Wjazd na droge wewnętrzną kto ma pierszeństw o :) ?