Wjazd na rondo. Kto ma pierwszeństwo ?

Data: 2019-04-24 16:47:41
Autor: PlaMa
Wjazd na rondo. Kto ma pierwszeństwo ?
W dniu 2019-04-21 o 00:33, Bogobo pisze:
Wjazd na rondo. Kto ma pierwszeństwo ?

Rondo trzypasmowe. Dojazd dwa pasy.
Na rondo wjezdżają równolegle dwa pojazdy.
Lewy pojazd wjeżdża na pas środkowy, prawy pojazd też wjeżdża
na pas środkowy (ma włączony lewy kierunkowskaz).
Kolizja zaraz na wjeździe. Kto winien ?

Bez znaków poziomych pierwszeństwo ma ten z prawej.

Data: 2019-04-24 16:58:43
Autor: Bogobo
Użytkownik "PlaMa" <barakady@wp.pl> napisał w wiadomości news:5cc07733$0$486$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ten z prawej nie ma pierwszeństwa, jeżeli nie ma znaków poziomych.

Data: 2019-04-24 17:20:18
Autor: Cavallino
W dniu 24-04-2019 o 16:58, Bogobo pisze:
[...]

Podstawa prawna takiego twierdzenia?

Data: 2019-04-27 10:28:30
Autor: Bogobo
Wjazd na rondo. Kto ma pierwszeństwo ? Ten z lewej.
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości
W dniu 24-04-2019 o 16:58, Bogobo pisze:

Ten z prawej nie ma pierwszeństwa, jeżeli nie ma znaków poziomych.

Podstawa prawna takiego twierdzenia?

PoRD art. 22.4 zmiana pasa ruchu.
Ten z prawej wymusił pierwszeństwo, bo wjechał na nieoznakowany
pas zajęty przez wjeżdżającego na rondo równolegle z nim.

Data: 2019-04-27 11:29:50
Autor: radekp@konto.pl
Wjazd na rondo. Kto ma pierwszeństwo ? Ten z lewej.
Sat, 27 Apr 2019 10:28:30 +0200, w <qa13sb$eu8$1@news.mixmin.net>, "Bogobo"
<lermatok@somr.pl> napisał(-a):

> [...]

Ten z prawej wymusił pierwszeństwo, bo wjechał na nieoznakowany
pas zajęty przez wjeżdżającego na rondo równolegle z nim.

Idąc tokiem twojego bzdurnego myślenia na klasycznym skrzyżowaniu samochód
skręcający w prawo nie ma prawa zająć pasa po lewej stronie, bo skręcający w
lewo samochód jadący z naprzeciwka wjeżdża na ten pas.

Masz braki na poziomie podstawowym.

Data: 2019-04-27 12:44:59
Autor: Bogobo
Wjazd .
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości

na klasycznym skrzyżowaniu samochód
skręcający w prawo nie ma prawa zająć pasa po lewej stronie, bo skręcający
w lewo samochód jadący z naprzeciwka wjeżdża na ten pas.

Skręcający w prawo, ma prawo od razu wjechać na pas po lewej.
To jest opisane w art. 25.1 Przecinanie się kierunków ruchu.

Data: 2019-04-27 13:33:08
Autor: radekp@konto.pl
Wjazd .
Sat, 27 Apr 2019 12:44:59 +0200, w <qa1brr$tcr$2@news.mixmin.net>, "Bogobo"
<lermatok@somr.pl> napisał(-a):

> [...]

Skręcający w prawo, ma prawo od razu wjechać na pas po lewej.
To jest opisane w art. 25.1 Przecinanie się kierunków ruchu.

No i to robi też na rondzie. Więc z czym masz nadal problem?

Data: 2019-04-27 14:36:56
Autor: Bogobo
Wjazd na rondo.
<lermatok@somr.pl> napisał(-a):

Skręcający w prawo, ma prawo od razu wjechać na pas po lewej.
To jest opisane w art. 25.1 Przecinanie się kierunków ruchu.

No i to robi też na rondzie.

Nie, na rondzie tego nie robi.
Podczas wjazdu na rondo nie ma przecinania się kierunków ruchu,
bo pojazdy wjeżdżają na rondo równolegle obok siebie.

Data: 2019-04-27 17:58:59
Autor: radekp@konto.pl
Wjazd na rondo.

<lermatok@somr.pl> napisał(-a):

> No i to robi też na rondzie.

Nie, na rondzie tego nie robi.
Podczas wjazdu na rondo nie ma przecinania się kierunków ruchu,

Oczywiście, że jest. Jak na każdym skrzyżowaniu.

bo pojazdy wjeżdżają na rondo równolegle obok siebie.

Co tam pisałeś, że z którego miejsca jezdni należy skręcać w prawo? :P

Data: 2019-04-27 18:24:40
Autor: Bogobo
Wjazd na rondo.

Przecież ci napisałem jasno, prosto i wyraźnie :
pojazdy wjeżdżają na rondo równolegle obok siebie
i wjeżdżają na rondo pasami nieoznaczonymi.
Każdy wjeżdża swoim pasem nieoznaczonym
i ich tory jazdy nie przecinaja się.

Data: 2019-04-27 20:25:32
Autor: Tom N
Wjazd na rondo.
Bogobo aka Borygo

Każdy wjeżdża swoim pasem nieoznaczonym
i ich tory jazdy nie przecinaja się.

Byś chłopaku nie pił wynalazków to byś bzdur nie pisał...
Skoro się zderzyli, to znaczy, że tory ruchu były zbieżne.

I żadne przepisy ani zaklęcia tego nie zmienią ;P

--
'Tom N'

Data: 2019-04-27 22:15:25
Autor: radekp@konto.pl
Wjazd na rondo.

<lermatok@somr.pl> napisał(-a):

> [...]

Przecież ci napisałem jasno, prosto i wyraźnie :
pojazdy wjeżdżają na rondo równolegle obok siebie
i wjeżdżają na rondo pasami nieoznaczonymi.

Pas nieoznaczony dotyczy jezdni (pojedynczej), a nie skrzyżowania.
Poza tym tu są pasy wyznaczone, więc już podwójnie piszesz nie na temat.

No i nie odpowiedziałeś na pytanie "Co tam pisałeś, że z którego miejsca jezdni
należy skręcać w prawo?" :P

PS. Tak, wiem -- karmię trolla :)

Data: 2019-04-28 05:47:58
Autor: Bogobo
Wjazd na rondo.
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:4od9cetcija6afu79bkfc7epc0cosu88ti4ax.com...

Pas nieoznaczony dotyczy jezdni (pojedynczej), a nie skrzyżowania.
Poza tym tu są pasy wyznaczone, więc już podwójnie piszesz nie na temat.

Pas ruchu znajduje się wszędzie tam gdzie może poruszać się pojazd,
czyli jest  na jezdni i na skrzyżowaniu.

Pojazdy wjeżdżające na rondo najczęściej jadą po pasie ruchu nieoznaczonym.
W omawianym przypadku pasy oznaczone są na drodze dochodzącej
do ronda i na rondzie. Wjazd na rondo odbywa się po pasach nieoznaczonych.

Data: 2019-04-28 12:59:11
Autor: radekp@konto.pl
Wjazd na rondo.
Sun, 28 Apr 2019 05:47:58 +0200, w <qa37t7$r6u$1@news.mixmin.net>, "Bogobo"
<lermatok@somr.pl> napisał(-a):

> [...]

Pas ruchu znajduje się wszędzie tam gdzie może poruszać się pojazd,
czyli jest  na jezdni i na skrzyżowaniu.

Bzdura. Jeżeli nie masz wyznaczonych, to na skrzyżowaniu masz tory jazdy, a nie
pasy ruchu.

Pojazdy wjeżdżające na rondo najczęściej jadą po pasie ruchu nieoznaczonym.

Bzdura wynikająca z poprzedniej bzdury.

W omawianym przypadku pasy oznaczone są na drodze dochodzącej
do ronda i na rondzie. Wjazd na rondo odbywa się po pasach nieoznaczonych.

A to już bzdura do sześcianu.
Kto ci takich bzdetów nakładła do głowy.

PS. No i wciąż nie odpowiedziałeś na pytanie "Co tam pisałeś, że z którego
miejsca jezdni należy skręcać w prawo?" :P

Data: 2019-04-28 14:27:21
Autor: Bogobo
Wjazd na rondo.
Sun, 28 Apr 2019 05:47:58 +0200, w <qa37t7$r6u$1@news.mixmin.net>, "Bogobo"
<lermatok@somr.pl> napisał(-a):

Pas ruchu znajduje się wszędzie tam gdzie dozwolone jest poruszać się
pojazdowi,
[...]

Pojazdy zawsze, zgodnie z PoRD, poruszają się po pasach ruchu,
także na skrzyżowaniu. Tory to są dla tramwajów.

"Co tam pisałeś, że z którego
miejsca jezdni należy skręcać w prawo?" :P

Nic o tym nie pisałem.

Data: 2019-04-29 00:45:11
Autor: radekp@konto.pl
Wjazd na rondo.

<lermatok@somr.pl> napisał(-a):

> [...]

Pojazdy zawsze, zgodnie z PoRD, poruszają się po pasach ruchu,
także na skrzyżowaniu. Tory to są dla tramwajów.

To słabo czytałeś, bo o torach jazdy też tam jest.

> "Co tam pisałeś, że z którego
> miejsca jezdni należy skręcać w prawo?" :P

Nic o tym nie pisałem.

Pisałeś, że skręcający w prawo ma manewr wykonać z prawej strony jezdni.

Data: 2019-04-29 11:26:20
Autor: Bogobo
Wjazd na rondo. Tory jazdy.
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:nvacce9iik7is1nl2cpft0n7qhn6mteh5v4ax.com...

To słabo czytałeś, bo o torach jazdy też tam jest.

Nie, nic nie ma.
Sprawdź w aktualnym PoRD.

Data: 2019-04-29 12:57:28
Autor: radekp@konto.pl
Wjazd na rondo. Tory jazdy.
Mon, 29 Apr 2019 11:26:20 +0200, w <qa6g0m$51e$1@news.mixmin.net>, "Bogobo"
<lermatok@somr.pl> napisał(-a):

> [...]

> To słabo czytałeś, bo o torach jazdy też tam jest.

Jak poszukasz to znajdziesz.
Napisz lepiej co w kodeksie piszę o skręcaniu w prawo. Z której strony jezdni
można go wykonać?

Data: 2019-04-29 15:16:10
Autor: Bogobo
Wjazd na rondo. Tory jazdy.
<lermatok@somr.pl> napisał(-a):
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości

> To słabo czytałeś, bo o torach jazdy też tam jest.

Nie, nic nie ma o torach jazdy.
Sprawdź w aktualnym PoRD.

Jak poszukasz to znajdziesz.

Ja szukałem i w PoRD niczego nie ma o torach jazdy.
Podaj numer artykułu w którym to jest.

Data: 2019-04-29 15:27:43
Autor: radekp@konto.pl
Wjazd na rondo. Tory jazdy.

<lermatok@somr.pl> napisał(-a):

> Jak poszukasz to znajdziesz.

Ja szukałem i w PoRD niczego nie ma o torach jazdy.
Podaj numer artykułu w którym to jest.

Szukaj po stringu.
No i jakie to ma znaczenie skoro w prawo można skręcać tylko z prawej strony
jezdni?

Data: 2019-04-29 16:06:39
Autor: Tom N
Wjazd na rondo. Tory jazdy.

<lermatok@somr.pl> napisał(-a):
Ja szukałem i w PoRD niczego nie ma o torach jazdy.
Podaj numer artykułu w którym to jest.

Szukaj po stringu.

Sam szukaj, skoro nie potrafisz podać, to znaczy żeś IDIOTA!

No i jakie to ma znaczenie

Oho... Zaczyna się wycofywanie raczkiem...

skoro w prawo można skręcać tylko z prawej strony
jezdni?

Kłamiesz!

--
'Tom N'

Data: 2019-04-29 22:41:27
Autor: radekp@konto.pl
Wjazd na rondo. Tory jazdy.
Mon, 29 Apr 2019 16:06:39 +0200, w
<190429.160640.pms.4057.89@int.dyndns.org.invalid.190429.invalid>,
<2.190429@25.160640.invalid> (Tom N) napisał(-a):

radekp@konto.pl w <news:mtudcellgp8755ma2oi5msafp6cf2ee9884ax.com>:

> Szukaj po stringu.

Sam szukaj, skoro nie potrafisz podać, to znaczy żeś IDIOTA!

Znasz definicją słowa idiota? Nie znasz. Idiota to ktoś kto tego nie zna.
Czyli ty, kretynie.

> No i jakie to ma znaczenie Oho... Zaczyna się wycofywanie raczkiem...

Nie chce mi się szukać dla kogoś kto co chwila zmienia wersję, aby pasowała do
tego teorii.

> skoro w prawo można skręcać tylko z prawej strony
> jezdni?

Kłamiesz!

2. Kierujący pojazdem jest obowiązany zbliżyć się:  1) do prawej krawędzi jezdni - jeżeli zamierza skręcić w prawo;

Tym posługiwał się przedpiśca argumentując, że skręcający w prawo ma zająć
prawy pas.

Ale żeś kretyn, to nie zauważyłeś...

Data: 2019-04-30 01:04:30
Autor: Bogobo
Wjazd na rondo. Tory jazdy.
> [...]

> No i jakie to ma znaczenie

Oho... Zaczyna się wycofywanie raczkiem...

Nie chce mi się szukać dla kogoś kto co chwila zmienia wersję, aby

Przecież swoich torów jazdy nie musisz szukać, wystarczy,
 że użyjesz stringa - sam to napisałeś.

Żadnej wersji nie zmieniam. Moja wersja jest ciągle ta sama - pasy
nieoznaczone.
To ty wymyślasz jakieś tory jazdy i nie potrafisz tego udowodnić PoRD.

[...]

Ale żeś kretyn, to nie zauważyłeś, że zacytowałeś PoRD, nakazujące
zajęcie prawego pasa.

Używałeś swojego stringa, żeby to znaleźć ?

Data: 2019-04-30 10:42:02
Autor: radekp@konto.pl
Wjazd na rondo. Tory jazdy.
Tue, 30 Apr 2019 01:04:30 +0200, w <qa7vuh$v6a$1@news.mixmin.net>, "Bogobo"
<lermatok@somr.pl> napisał(-a):

> [...]

> prawy pas.

> Ale żeś kretyn, to nie zauważyłeś...

Ale żeś kretyn, to nie zauważyłeś, że zacytowałeś PoRD, nakazujące

Tak. Przed skrętem idioto.

Data: 2019-05-01 18:31:02
Autor: Bogobo
Wjazd na rondo. radekp bredzi.
<lermatok@somr.pl> napisał(-a):

> [...]

> prawy pas.

> Ale żeś kretyn, to nie zauważyłeś...

"Ale żeś kretyn, to nie zauważyłeś", że zacytowałeś PoRD, nakazujące

radkup,
przecież w PoRD wyraźnie pisze : "jeżeli zamierza skręcić w prawo;"
to znaczy, że przed skrętem,
to co znów bredzisz ?

Data: 2019-04-30 18:50:56
Autor: Tom N
Wjazd na rondo. Tory jazdy.

<lermatok@somr.pl> napisał(-a):
Ja szukałem i w PoRD niczego nie ma o torach jazdy.
Podaj numer artykułu w którym to jest.
Szukaj po stringu.

Sam szukaj, skoro nie potrafisz podać, to znaczy żeś IDIOTA!

Znasz definicją słowa

Czyli nie potrafisz podać.

idiota? Nie znasz. Idiota to ktoś kto tego nie zna.

Coś się zapętliłeś.

Czyli ty, kretynie.

I to bardzo się zapętliłes.

No i jakie to ma znaczenie

Oho... Zaczyna się wycofywanie raczkiem...

Nie chce mi się szukać

Czyli jednak nie znasz, ale bzdury wypisujesz...

skoro w prawo można skręcać tylko z prawej strony
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
jezdni?
^^^^^^^^^^^^^

Kłamiesz!

2. Kierujący pojazdem jest obowiązany zbliżyć się:  1) do prawej krawędzi jezdni - jeżeli zamierza skręcić w prawo;
Tym posługiwał się przedpiśca

Ja odnoszę sie do twoich wypocin, które są wierutnym kłamstwem

--
'Tom N'

Data: 2019-04-30 21:14:29
Autor: radekp@konto.pl
Wjazd na rondo. Tory jazdy.
Tue, 30 Apr 2019 18:50:56 +0200, w
<190430.185056.pms.4058.61@int.dyndns.org.invalid.190430.invalid>,
<59.190430@78.185056.invalid> (Tom N) napisał(-a):

> [...]

> Tym posługiwał się przedpiśca

Ja odnoszę sie do twoich wypocin, które są wierutnym kłamstwem

1. Nie ja tą tezę lansowałem.
2. Masz na to akurat cytat z kodeksu.

Data: 2019-05-01 18:16:24
Autor: Bogobo
Wjazd na rondo. teza radkap.
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:2j7hcethtqd8roi1coio2tf8mfftbcles74ax.com...
> [...]

> Tym posługiwał się przedpiśca

Ja odnoszę sie do twoich wypocin, które są wierutnym kłamstwem

radekp,
zamiast pisać głupoty, bo tobie się coś wydaje.
Skomentuj ten post w którym taką tezę znalazłeś.

Data: 2019-05-02 15:43:25
Autor: radekp@konto.pl
Wjazd na rondo. teza radkap.
Wed, 1 May 2019 18:16:24 +0200, w <qach0i$j7d$1@news.mixmin.net>, "Bogobo"
<lermatok@somr.pl> napisał(-a):

> [...]

radekp,
zamiast pisać głupoty, bo tobie się coś wydaje.
Skomentuj ten post w którym taką tezę znalazłeś.

Znalazłem. Lansowałeś na jego podstawie tezę, że po skręcie ma kierowca zająć
pas po prawej stronie jezdni.
Ale jakoś już ci nie pasuje w nim zapis, że w prawo ma skręcać z prawej strony
jezdni.

EOT

Data: 2019-05-02 16:37:53
Autor: Bogobo
Wjazd na rondo. teza radkap.
<lermatok@somr.pl> napisał(-a):

> [...]

radekp,
zamiast pisać głupoty, bo tobie się coś wydaje.
Skomentuj ten post w którym taką tezę znalazłeś.

Znalazłem.

radekp,
podaj autora, datę i godzinę.

Data: 2019-05-01 18:31:31
Autor: Tom N
Wjazd na rondo. Tory jazdy.
radekp@konto.pl w <news:2j7hcethtqd8roi1coio2tf8mfftbcles74ax.com>:

[...]

Kłamiesz.

2. Masz na to akurat cytat z kodeksu.

Cytować to ty dzieciaku nie umiesz.

Nieważne -- bardziej mnie interesują twoje wyniki poszukiwania TORU JAZDY w
PoRD?

--
'Tom N'

Data: 2019-05-02 15:44:03
Autor: radekp@konto.pl
Wjazd na rondo. Tory jazdy.
Wed, 1 May 2019 18:31:31 +0200, w
<190501.183132.pms.4059.31@int.dyndns.org.invalid.190501.invalid>,
<92.190501@89.183132.invalid> (Tom N) napisał(-a):

radekp@konto.pl w <news:2j7hcethtqd8roi1coio2tf8mfftbcles74ax.com>:

> Tue, 30 Apr 2019 18:50:56 +0200, w
> <190430.185056.pms.4058.61@int.dyndns.org.invalid.190430.invalid>,

> 1. Nie ja tą tezę lansowałem.

Kłamiesz.

> 2. Masz na to akurat cytat z kodeksu.

Cytować to ty dzieciaku nie umiesz.

Nie, nie ma takiego zapisu?
To się fiutku naucz czytać, bo to copy&paste.

Data: 2019-05-03 18:22:51
Autor: Tom N
Wjazd na rondo. Tory jazdy.
radekp@konto.pl w <news:vvslce5a2028k3uebvgs9hq6d3btudn1lu4ax.com>:

[...]

Oczywiście, ze jest, cały czas w tym podwątku w cytatach, które wskazują, że
autorem jest IDIOTA radekp

To się fiutku naucz czytać, bo to copy&paste.

Sie IDIOTO naucz oznaczać cytaty

P.S.

Jak tam PoRD i TOR JAZDY? Już sobbie IDIOTO przypomniałeś?

--
'Tom N'

Data: 2019-05-04 23:53:26
Autor: radekp@konto.pl
Wjazd na rondo. Tory jazdy.
Fri, 3 May 2019 18:22:51 +0200, w
<190503.182251.pms.4060.73@int.dyndns.org.invalid.190503.invalid>,
<71.190503@61.182251.invalid> (Tom N) napisał(-a):

Już sobbie IDIOTO przypomniałeś?

Tarzanie się ze świnią w błocie sprawia świni przyjemność.
Więc tarzaj się sam tępy prosiaku.

Data: 2019-04-29 16:09:39
Autor: Bogobo
Wjazd na rondo. Tory jazdy.

<lermatok@somr.pl> napisał(-a):

> Jak poszukasz to znajdziesz.

Ja szukałem i w PoRD niczego nie ma o torach jazdy.
Podaj numer artykułu w PoRD w którym to jest.

Szukaj po stringu.

Szukałem i nie znalazłem.
Ty podaj nr artykułu w PoRD, bo twierdzisz że to jest w PoRD.

Data: 2019-04-30 23:46:40
Autor: Bogobo
Wjazd na rondo. radekp@konto.pl nie ma pojęcia o PoRD.
<lermatok@somr.pl> napisał(-a):

[...]

Kolejną bzdurę napisałeś. radekp, ty nie masz pojęcia o podstawach PoRD.

Data: 2019-05-01 00:15:53
Autor: radekp@konto.pl
Wjazd na rondo. radekp@konto.pl nie ma pojęcia o PoRD.
Tue, 30 Apr 2019 23:46:40 +0200, w <qaafos$nrb$1@news.mixmin.net>, "Bogobo"
<lermatok@somr.pl> napisał(-a):

> [...]

> strony jezdni?

radekp,
Kolejną bzdurę napisałeś. radekp, ty nie masz pojęcia o podstawach PoRD.

Usłyszeć to z ust kogoś kto miesza w wątku najbardziej podstawowe pojęcia
drogowe -- bezcenne.

Jeżeli brałeś udział w kolizji, to sąd ciebie naprostuje wielowymiarowo.

Data: 2019-04-24 18:03:20
Autor: radekp@konto.pl
Wjazd na rondo. Kto ma pierwszeństwo ?
Wed, 24 Apr 2019 17:20:18 +0200, w <q9purg$cd0$3@node1.news.atman.pl>,
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

Podstawa prawna takiego twierdzenia?

Może być ciężko, skoro nie odróżnia zmiany pasa od zajęcia pasa...

Data: 2019-04-24 18:21:14
Autor: Cavallino
W dniu 24-04-2019 o 18:03, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Obawiam się też, że nie odróżnia też podstawy prawnej, od tego co mu się wydaje i co sam wymyślił na poczekaniu.

Data: 2019-04-25 19:16:52
Autor: t-1
W dniu 2019-04-24 o 18:21, Cavallino pisze:

Obawiam się też, że nie odróżnia też podstawy prawnej, od tego co mu się wydaje i co sam wymyślił na poczekaniu.

Prawdopodobnie brał udział w zajściu i był tym po lewej.

Data: 2019-04-24 18:32:23
Autor: Bogobo
Wjazd na rondo.
[...]

Rozmawiam w stylu PlaMy. Ty się nie wtrącaj.

Data: 2019-04-24 18:36:46
Autor: Cavallino
Wjazd na rondo.
W dniu 24-04-2019 o 18:32, Bogobo pisze:
[...]

Rozmawiam w stylu PlaMy.

Nie - w przeciwieństwie do niego piszesz od rzeczy.

On podstawę prawną znajdzie bez trudu - Ty nie jesteś w stanie, bo takowa nie istnieje.
Bądź łaskaw przyjąć to wreszcie do wiadomości.

Zupełnie abstrahując od tego, czy akurat ta wykładnia o której on pisze, powinna mieć tu zastosowanie, niemniej bez dwóch zdań istnieje w pord.

Data: 2019-04-27 10:37:00
Autor: Bogobo
Wjazd na rondo.
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:q9q3at$784$1node2.news.atman.pl...
[...]

Istnieje, Podawałem już - jest to art. 22.4 PoRD zmiana pasa.

Zupełnie abstrahując od tego, czy akurat ta wykładnia o której on pisze, powinna mieć tu zastosowanie, niemniej bez dwóch zdań istnieje w pord.

Jeżeli ta wykładnia nie ma zastosowania, to podaj takie prawo które ma zastosowanie.

Data: 2019-04-27 11:37:47
Autor: radekp@konto.pl
Wjazd na rondo.
Sat, 27 Apr 2019 10:37:00 +0200, w <qa14c7$fpr$1@news.mixmin.net>, "Bogobo"
<lermatok@somr.pl> napisał(-a):

> [...]

Jeżeli ta wykładnia nie ma zastosowania, to podaj takie prawo które ma zastosowanie.

Zmiana pasa ruchu

Zmiana pasa ruchu to zmiana położenia pojazdu wobec krawędzi lub osi jezdni,
ale przy pozostaniu na tej samej jezdni. Podczas zmiany zajmowanego pasa ruchu
należy zachować szczególną ostrożność.

Wjazd na rondo. Kto ma pierwszeństwo ?