Wjazd samochodem w ludzi.

Data: 2020-10-29 07:04:57
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
Jest wykroczeniem drogowym, nie przestępstwem, w związku z czym jest poza zainteresowaniem prokuratury.

"Z ustaleń "Gazety Wyborczej" wynika, że sprawę potrącenia skierowano do Prokuratury Rejonowej Warszawa-Mokotów. Jednak w bardzo krótkim czasie przeniesiono ją "szczebel" do góry - do Prokuratury Okręgowej. "Przekazanie śledztwa do prowadzenia przez wyższą instancję oznacza, że sprawa jest traktowana w sposób szczególny" - twierdzi "GW"."

Ciarka dla odmiany stwierdza, że wszyscy są równi wobec prawa. Co prowadzi do niepokojącego wniosku, że jeśli masz coś naprzeciwko policji, to zamiast chodzić na demonstrację piechotą, należy wsiadać za kierownicę i rozganiać kulsonów samochodem - mniejsze konsekwencje niż "ręcznie" - ledwie wykroczenie;) A skoro nie wypadek, to jak widać można śmiało spierdalać i nikt się nie czepa.

Tak - wszystkie świnie są równe - ciarka potwierdza.

--
Shrek

Data: 2020-10-29 10:30:10
Autor: Olin
Wjazd samochodem w ludzi.
Dnia Thu, 29 Oct 2020 07:04:57 +0100, Shrek napisał(a):

[...]

Dla pełniejszego naświetlenia sprawy należy dodać, że ten mistrz kierownicy
to funkcjonariusz Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Żaryn (rzecznik ABW) powiada, że:
 "Opisywane w mediach zdarzenie nie ma związku z miejscem zatrudnienia
kierowcy zatrzymanego przez policję" "Do zdarzenia doszło poza godzinami pracy. Okoliczności sprawy są
wyjaśniane przez prokuraturę" https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/warszawa-mezczyzna-ktory-wjechal-w-protestujace-kobiety-to-funkcjonariusz-abw/llmmedd,79cfc278

Tu już robi się mniej zabawnie, bo suweren posłuchał apelu Cacescu:

"Nożownik zaatakował w nocy po proteście w Gdyni. Napadł na 23-latka
wracającego z protestów przeciwko wyrokowi TK ws. przepisów o
dopuszczalności aborcji. 64-letni mężczyzna jest już w rękach policji."
https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Gdynia.-64-letni-nozownik-zaatakowal-po-protestach-przeciwko-wyrokowi-TK-ws.-aborcji

"W czasie protestu we Wrocławiu przeciw orzeczeniu Trybunału
Konstytucyjnego grupa kilkudziesięciu zamaskowanych mężczyzn zaatakowała
uczestników manifestacji. Na nagraniu z zajścia widać, jak jeden z nich
popycha kobietę, a ta pada i uderza o krawężnik."
https://tvn24.pl/wroclaw/wroclaw-atak-na-kobiete-podczas-protestow-po-orzeczeniu-tk-w-sprawie-aborcji-4735103

"Narodowcy pojawili się w trakcie poniedziałkowego protestu przeciwko
zakazowi aborcji przed Katedrą Poznańską. Dwóch z nich na rogu ulic Ostrów
Tumski i Panny Marii zaatakowało 21-letnią uczestniczkę protestów.

- Jeden podbiegł do mnie i uderzył pięścią w głowę. Kiedy upadłam, pojawił
się drugi mężczyzna. Razem mnie skopali - opowiedziała "Głosowi"
poznanianka. W pobliżu miejsca, w którym doszło do ataku, znajdowali się
policjanci, jednak żaden z nich nie zareagował."
https://wiadomosci.onet.pl/poznan/protesty-ws-aborcji-poznan-atak-na-uczestniczke-demonstracji/cewzh4z

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-10-29 10:55:06
Autor: Kubuś Puchatek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 29.10.2020 o 07:04 Shrek <1@wp.pl> pisze:

[...]

Lekki OT będzie.
Na manifestacjach padają hasła "Kaczyński wypierdalaj", "Morawiecki  wypierdalaj" i "jebać PIS", które są bez sensu, bo dopóki będą mieli  poparcie kulsonów (którym zapewniają bezkarność), dopóty nic się nie  zmieni.
Więc może zamiast powyższych, skandować nazwiska kulsonów "pacyfikujących"  manifestacje? Za kilka lat (na tyle ile jeszcze starczy kasy) gdy PIS  odejdzie, trzeba będzie ich rozliczyć, aby nie mogli tłumaczyć się "to nie  ja; ja tylko wykonywałem rozkazy".
Może widmo odpowiedzialności karnej oraz zabrania emerytur, ostudzi zapędy  co niektórych.

P.S. Mam dwa kulsony w rodzinie (siostrzenica i jej mąż, obydwoje  drogówka) i z rozmowy z nimi rok temu wynikało, że czekają na emeryturę i  cieszą się z tego, że mieszkają "na prowincji" z dala od politycznego  zgiełku.
Kamil

Data: 2020-10-29 11:20:59
Autor: Olin
Wjazd samochodem w ludzi.
Dnia Thu, 29 Oct 2020 10:55:06 +0100, Kubuś Puchatek napisał(a):

[...]

Kiedy kulsony tym razem zachowują co najmniej neutralność, a zdarzają się
przypadki okazywania sympatii i poparcia dla demonstrujących. Większość robi, co każą, ponoć zupełnie bez entuzjazmu, mimo że niedawno
dostali dodatkową kasę, której dla lekarzy, ratowników i pielęgniarek jakoś
zabrakło.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-10-29 11:28:31
Autor: Trefniś
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu .10.2020 o 11:20 Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:
mimo że niedawno
dostali dodatkową kasę, której dla lekarzy, ratowników i pielęgniarek  jakoś
zabrakło.

Jesteś, osiele, opóźniony o kilka dni (plus opóźnienie cywilizacyjne i  rozwojowe).

--
Trefniś

Data: 2020-10-29 15:27:34
Autor: Animka
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 2020-10-29 o 11:20, Olin pisze:
[...]

Mój stary, ale wielce przemądrzaly sąsiad gada, że na te manifestacje zwieziono jakichś młodych szczyli, którym zaplacono.
Powiedziałam mu, że raczej zwieziono policjantów z Goleniowa.

--
animka

Data: 2020-10-29 11:43:53
Autor: Tomasz Kaczanowski
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 29-10-2020 o 10:55, Kubuś Puchatek pisze:
[...]

Trochę racji. Należy do tego dodać jeszcze fakt, że biorą tam młodych, po niepełnym przeszkoleniu, którzy nie wiedzą co mogą a co nie i co im grozi:

https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-szkolenia-rekrutow-w-policji-we-wlasnym-zakresie-6569562058148640a

https://www.liveleak.com/view?t=kc6on_1603831931

--
http://zrzeda.pl

Data: 2020-10-29 15:55:42
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
[...]

Tego akurat nie wiesz. W 89 też tak mówili. Na tej zasadzie to żadne protesty nie mają sensu.

Więc może zamiast powyższych, skandować nazwiska kulsonów "pacyfikujących" manifestacje?

No ale wiesz, że oni bardzo dbają o anonimowość? Odziały zwarte nie noszą imienników (regulaminowo), a zwykła prewencja nie nosi nieregulaminowo gdzieś tak od trzech lat się wstydzą.

Zresztą - akurat w ostatniuch protestach policja generalnie zachowuje się całkiem ok. Jakby jeszcze ukarali tych co się ok nie zachowują to by mieli nawet u mnie punkt.

[...]

Generalnie kulsonom nie zazdroszczę. Pół biedy jak który poszedł tam dla wcześniejszej emki, ale pewnie jest niezerowy zbiór takich co poszli dala idei, a teraz mają konflikt czy zrobić z siebie szmatę czy kredytu nie zapłacić. Władza dobrze to wykombinowała...

--
Shrek

Data: 2020-10-29 16:56:13
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f9ad7ec$0$560$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

W 89 to oni dobrowolnie oddali wladze.
Raczej na Rumunie sie popatrz.

J.

Data: 2020-10-29 17:45:59
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 29.10.2020 o 16:56, J.F. pisze:

Tego akurat nie wiesz. W 89 też tak mówili. Na tej zasadzie to żadne protesty nie mają sensu.

W 89 to oni dobrowolnie oddali wladze.

Czuli jednak protesty miały sens.

--
Shrek

Data: 2020-10-29 19:38:41
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f9af1c7$0$546$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 29.10.2020 o 16:56, J.F. pisze:
Tego akurat nie wiesz. W 89 też tak mówili. Na tej zasadzie to żadne protesty nie mają sensu.

W 89 to oni dobrowolnie oddali wladze.

Czuli jednak protesty miały sens.

Moze strajki bardziej, choc akurat wtedy bylo ich malo, moze pozorowanie pracy, a moze ... Brezniew musial umrzec ...

J.

Data: 2020-10-29 20:12:43
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 29.10.2020 o 19:38, J.F. pisze:

[...]

Breżniew to sporo wcześniej. Ale zaraz, co ty insynuujesz? :P

--
Shrek

Data: 2020-10-29 23:32:48
Autor: Kubuś Puchatek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 29.10.2020 o 20:12 Shrek <1@wp.pl> pisze:

[...]

Za Kaczyński też nie młodzieniaszek.
Kamil

Data: 2020-10-30 06:37:39
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 29.10.2020 o 23:32, Kubuś Puchatek pisze:

Breżniew to sporo wcześniej. Ale zaraz, co ty insynuujesz? :P

Za Kaczyński też nie młodzieniaszek.

Bo ja wiem. Młody nie jest, ale jakiś wybitnie stary też nie. Opiekę lekarską może mieć doskonałą, z drugiej strony gruz w gębie, więc może się lekarzy boi. Tak czy inaczej - jak się przekręci to albo się rozpadną albo będzie jak z lechem - jeszcze będziemy "tesknic" za jarkiem...

--
Shrek

Data: 2020-10-30 06:48:13
Autor: ąćęłńóśźż
Wjazd samochodem w ludzi.
Też tego się obawiam.

-- -- -
jeszcze będziemy "tesknic" za jarkiem.

Data: 2020-10-30 12:55:57
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f9b142c$0$31099$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Na razie tylko tyle, ze nastal Gorbaczow i ... ciakawe - Jaruzelski poczul szanse, czy raczej brak poparcia.
Choc ponoc juz Andropow byl "reformista".

J.

Data: 2020-10-29 20:15:17
Autor: ąćęłńóśźż
Wjazd samochodem w ludzi.
Sugerujesz, że w 89 władzę Jaruzelskiemu oddali dobrowolnie?

-- -- -
W 89 to oni dobrowolnie oddali wladze.

Data: 2020-10-29 17:33:35
Autor: ąćęłńóśźż
Wjazd samochodem w ludzi.
Teraz wyobraź sobie, jakie sqrwsyństwa robią zatrudnieni w korporacjach, gdzie pensje są razy trzy-cztery.
Kapitał dobrze to wykombinował.

-- -- -

Data: 2020-10-29 18:16:54
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 29.10.2020 o 17:33, ąćęłńóśźż pisze:
Teraz wyobraź sobie, jakie sqrwsyństwa robią zatrudnieni w korporacjach, gdzie pensje są razy trzy-cztery.
Kapitał dobrze to wykombinował.

Z tym, że jak wylecisz z korpo to zatrudnią cie w drugiej. Z kulsonerii jak wylecisz to zostaniesz w jakimś szemeranym biznesie, bo jedyna twoja wartość, to że może się z kumplami dogadasz i na coś przymkną oko albo będziesz chałtury odwalał u ostrowskiego nie mylić z rutkowskim. No i jak jest z mundurową emką po wylocie? Bo policjanci nie są ubezpieczeni w zus, starują z zerowym kontem w wieku 35 lat?

--
Shrek

Data: 2020-10-29 20:18:04
Autor: ąćęłńóśźż
Wjazd samochodem w ludzi.
"Z tym, że jak ciężarna wyleci z agencji rządowej to zatrudnią ją w drugiej."

-- -- -
Z tym, że jak wylecisz z korpo to zatrudnią cie w drugiej.

Data: 2020-10-30 06:39:51
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 29.10.2020 o 20:18, ąćęłńóśźż pisze:
"Z tym, że jak ciężarna wyleci z agencji rządowej to zatrudnią ją w drugiej."

Bardzo dowcipne... Ale widzisz - pracuje gdzie indziej i tragedii nie ma. Chodzi o zasady, a poza tym jak jest kasa do wzięcia od państwa to trzeba brać.

--
Shrek

Data: 2020-10-30 12:51:13
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.

Użytkownik "ąćęłńóśźż"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f9b156d$0$500$65785112@news.neostrada.pl...
"Z tym, że jak ciężarna wyleci z agencji rządowej to zatrudnią ją w drugiej."

W drugiej nie, w bo w drugiej wlasnie zwolnili pol ekipy, zeby zatrudnich nowych :-)

-- -- -
Z tym, że jak wylecisz z korpo to zatrudnią cie w drugiej.

Data: 2020-11-01 22:54:24
Autor: WAM
Wjazd samochodem w ludzi.
On Thu, 29 Oct 2020 18:16:54 +0100, Shrek <1@wp.pl> wrote:

No i jak jest z mundurową emką po wylocie? Bo policjanci nie są ubezpieczeni w zus, starują z zerowym kontem w wieku 35 lat?
Jak wylatuje przed nabyciem emy mundurowej to jest liczony jakby przez
wszystkie lata był pracownikiem cywilnym, komenda musi zapłacić za
niego ZUS za wszystkie lata służby. Dlatego komendantowi opłaca się
natychmiastowa ema jeśli ktoś ma uprawnienia i zalicza wpadkę.

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2020-10-29 23:25:29
Autor: Kubuś Puchatek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 29.10.2020 o 15:55 Shrek <1@wp.pl> pisze:

[...]

Nie jesteśmy jeszcze na etapie '89. Wtedy gospodarka sypała się tak, że  nie było wyjścia. Teraz jeszcze jest coś do ukradzenia i rozdania przez  dojną zmianę.

[...]

To wg. mnie też jest do zmiany. Jakże tak, wstydzą się swojej pracy?  Niemożliwe...

[...]

Nie ma obowiązku bycia kulsonem. Jest tyle innych zajęć, znajdą coś dla  siebie.

Kamil

Data: 2020-10-30 06:47:58
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 29.10.2020 o 23:25, Kubuś Puchatek pisze:

[...]

W 89 też mówili, że się nie da a się dało. Rządy upadały w różnych okolicznosciach i niekoniecznie w wyniku kolapsu państwa.

[...]

No na to wychodzi. Obowiązek nosić mają, tylko mają go w dupie, przełożeni też. Zresztą zapytaj roberta - twierdzi, że nie ma obowiązku, bo imiennik jest wymieniony jako część umundurowania, ale nie znaczy to że musi nosić a tylko może.

[...]

Tylko wiesz - jak masz 40 i jesteś kulsonem zamiatającym krawężniki to twoja wartość na tynku pracy jest bliska ciecia czy ochroniarza. No i nie wiem jak z emką, bo oni mają emkę z mswia i czyste konto w zusie. Nieźle to sobie władza wymyśliła - wygląda na to że mają prawie niewolników (za kasę, ale jednak bez wyboru). Ogólnie niezłe bagno, jeśli ktoś ma ambicje na jakąś moralność i niezależność.

--
Shrek

Data: 2020-10-30 08:29:16
Autor: ąćęłńóśźż
Wjazd samochodem w ludzi.
Kiedyś (lata 90-te) tak Srasz Wiejska próbowała zatrzymywać samochody.
Nie mieli uprawnień do zatrzymywania pojazdów w ruchu, to właziła ci menda przed maskę lub za kufer.

Data: 2020-10-30 12:18:51
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f9ba90e$0$547$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

W soc/komunizmie inaczej - Partia trzyma wladze do konca.

Tylko ze akurat w 89 to Jaruzelski przygotowywal ten upadek z rok, albo dwa ..

J.

Data: 2020-10-29 13:28:37
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f9a5b87$0$546$65785112@news.neostrada.pl...
Jest wykroczeniem drogowym, nie przestępstwem, w związku z czym jest poza zainteresowaniem prokuratury.

A film jest ?
Bo wypadki chodza po ludziach.

[...]

Ale co masz na mysli ? Potrącone nie maja wiekszych obrazen, wiec to zwykle wykroczenie.

J.

Data: 2020-10-29 13:32:23
Autor: Olin
Wjazd samochodem w ludzi.
Dnia Thu, 29 Oct 2020 13:28:37 +0100, J.F. napisał(a):

A film jest ?

Tak się pechowo składa, że jest:
https://www.youtube.com/watch?v=kUsNs_BI17o&feature=youtu.be

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Różańca"
Matka Boża do s. Łucji

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-10-29 15:30:00
Autor: Animka
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 2020-10-29 o 13:28, J.F. pisze:
[...]

Te obrażenia mogą wyjść dopiero za kilka dni. Nie wszystko widać gołym okiem.

--
animka

Data: 2020-10-29 16:03:07
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 29.10.2020 o 13:28, J.F. pisze:

Jest wykroczeniem drogowym, nie przestępstwem, w związku z czym jest poza zainteresowaniem prokuratury.

A film jest ?
Bo wypadki chodza po ludziach.

Jest.

[...]

Twierdzisz, że wjechanie z premedytacją w ludzi to zwykłe wykroczenie, bo akurat nie udało mu się kogoś uszkodzić? Powtórzę pytanie - ciarka twierdzi, że wszystkie zwierzęta są równe. Jak który protestant teraz weżmie furę i rozpędzi kordon policjantów, to "nic się nie stało", zwłaszcza jak wcześniej zatrąbi i się rozbiegną? A jak to się ma do wszelkich raportów o użyciu broni jak ktoś "próbował staranować policjanta"? Skoro to nawet nie przestępstwo, to na jakiej podstawie wyciągają broń - można ot tak strzelać do obywatela popełniającego "zwykłe wykroczenie"? Czy ktoś robi kurwę z logiki?

--
Shrek

Data: 2020-10-29 16:54:22
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f9ad9aa$0$560$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A gdzie ten film ?

Jesli nacisnal hamulec - podpada pod zaniechanie usilowania.

J.

Data: 2020-10-29 17:50:22
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 29.10.2020 o 16:54, J.F. pisze:

A gdzie ten film ?

Już widziałeś:P

Jesli nacisnal hamulec - podpada pod zaniechanie usilowania.

Czyli mamy legalny sposób na kulsonów - jedziemy na demonstrację bryką - dawaj w kordon i naciskamy na końcu hamulec. Raczej tacy twardzi, żeby szyk zachować to oni nie są, a "zamachowiec" niewinny - nie dość, że nikogo nie uszkodził bo się rozbiegli z pełnymi gaciami, to jeszcze zaniechał usiłowania pod koniec - i nikt nie może się przyczepić:P

--
Shrek

Data: 2020-10-29 19:33:55
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f9af2cf$0$546$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 29.10.2020 o 16:54, J.F. pisze:
A gdzie ten film ?
Już widziałeś:P

Jesli nacisnal hamulec - podpada pod zaniechanie usilowania.

Ale on nacisnal gaz.
Pewnie mu sie stopa obsunela, zdarza sie :-)

[...]

Ale masz bryke opancerzona ?
Bo owszem, jak sie rozpedzisz w kordon, potem zahamujesz, i jakos tak oni uskocza i nikomu nic sie nie stanie, to jak wylosujesz dobrego sedziego ...
tylko nie zapominaj, ze oni moga zaczac strzelac, i beda mieli dobre uzasadnienie :-)

J.

Data: 2020-10-29 20:18:27
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 29.10.2020 o 19:33, J.F. pisze:

Jesli nacisnal hamulec - podpada pod zaniechanie usilowania.

Ale on nacisnal gaz.
Pewnie mu sie stopa obsunela, zdarza sie :-)

Ale to kobietom, a one na zewnątrz były a nie za kierownicą:P

[...]

A po co?

[...]

Jakie znów uzasadnienie? Przecież to tylko wykroczenie - co najwyżej mandat się należy - ciarka tak mówił, a milicjant nie kłamie - nawet piosenka była;)

BTW - oni mają pały nie pistolety- nikt normalny by ich z bronią palną nie posłał. Przecież nie zaczną strzelać do manifestantów, bo to wojna domowa, a jeszcze pogubią albo im antifa zawinie.

--
Shrek

Data: 2020-10-30 12:50:18
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f9b1585$0$31099$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Jechales na nich szybko samochodem, to chciales zabic, a co najmniej uszkodzic.
Maja prawo sie bronic.
A z kulka w glowie nie wyjasnisz juz wiecej :-)

BTW - oni mają pały nie pistolety- nikt normalny by ich z bronią palną nie posłał. Przecież nie zaczną strzelać do manifestantów, bo to wojna domowa, a jeszcze pogubią albo im antifa zawinie.

No to mozesz przetesowac.
Rozpedz sie, daj ostrzegawczy klakson ... i napisz co bylo dalej :-)

I pamietaj
-byles pewny ze uskocza ... to chyba nawet wykroczenie nie jest, chyba, ze na przejsciu :-)
-jak dasz rade zatrzymac przed miejscem ich stania ... to nawet usilowanie nie bylo :-)

J.

Data: 2020-10-30 16:10:25
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 30.10.2020 o 12:50, J.F. pisze:

[...]

Nieprawda. Chciałem tylko przejechać na drugą stronę i jeśli żadnego nie uszkodziłem to ledwie wykrocznie drogowe. Chcesz powiedzieć, że zerokurator był stronniczy czy telekulson kłamie? ;)

No to mozesz przetesowac.
Rozpedz sie, daj ostrzegawczy klakson ... i napisz co bylo dalej :-)

Wiem co będzie. Dlatego mnie wkurwa prokuratura lecąca w chuja, że on nie ma tu nic do roboty.

I pamietaj
-byles pewny ze uskocza ... to chyba nawet wykroczenie nie jest, chyba, ze na przejsciu :-)
-jak dasz rade zatrzymac przed miejscem ich stania ... to nawet usilowanie nie bylo :-)

Grupowy kulson już się wypowiedział - ogólnie to wuna lasek była:P

--
Shrek

Data: 2020-10-30 23:37:25
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Dnia Fri, 30 Oct 2020 16:10:25 +0100, Shrek napisał(a):
[...]

No toz przeciez pytalem czy masz pancerny samochod.
Bo jak nie, to sie juz nie bedzie liczylo co chciales, a tylko to co
kulsony chcialy :-)

P.S. Czy mi sie wydaje, czy kulsonom ograniczono prawo do strzelania?
bo dawniej jak probowales policjanta przejechac, to on mogl strzelac
do oddalajacego sie samochodu. A cos ostatnio slyszalem, ze juz nie ..

J.

Data: 2020-10-31 07:08:32
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 30.10.2020 o 23:37, J.F. pisze:

No toz przeciez pytalem czy masz pancerny samochod.
Bo jak nie, to sie juz nie bedzie liczylo co chciales, a tylko to co
kulsony chcialy :-)

Nie ma znaczenia, gdyż kulsony nie mają broni a jedynie tarcze i pały. Ale nie o to chodzi - a o kwalifikację czynu. Skoro można rozganiać samochodem demonstrantów i to nic złego, to czemu demonstranci maja nie rozganiać policji skro telekuson pierdoli, że wszyscy są równi wobec prawa?

P.S. Czy mi sie wydaje, czy kulsonom ograniczono prawo do strzelania?
bo dawniej jak probowales policjanta przejechac, to on mogl strzelac
do oddalajacego sie samochodu. A cos ostatnio slyszalem, ze juz nie ..

Nie mam pojęcia. W samoobronie to chyba nigy nie wolno było strzelać do uciekającego. Może kiedyś w pościgach można było a obecnie nie.

--
Shrek

Data: 2020-10-31 07:41:47
Autor: RadoslawF
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 2020-10-31 o 07:08, Shrek pisze:

[...]

Można strzelać.
Potem się powie że miał niebezpieczne nożyczki czy inny pilnik
do paznokci i nimi zaatakował policjanta.

Pozdrawiam

Data: 2020-10-31 08:10:34
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 31.10.2020 o 07:41, RadoslawF pisze:

[...]

Można, ale jednak nie wolno:P

--
Shrek

Data: 2020-11-02 10:44:35
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f9cff60$0$510$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

No toz mowilem - przetestuj :-)

[...]

Tobie nie, kulsonom ... niech Robert napisze.

Może kiedyś w pościgach można było a obecnie nie.

A usilowanie zabojstwa to dobry powod do poscigu ...

J.

Data: 2020-11-02 18:57:03
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 02.11.2020 o 10:44, J.F. pisze:

[...]

Nie muszę - wiem jak będzie. Piszę tylko o kurewstwie politycznym jakie uprawia zerokratura.

Może kiedyś w pościgach można było a obecnie nie.

A usilowanie zabojstwa to dobry powod do poscigu ...

Jakie usiłowanie zabójstwa - wykroczenie drogowe zaledwie - za takie coś to mandat pocztą a nie pościg:P

--
Shrek

Data: 2020-10-30 18:14:00
Autor: Robert Tomasik
Wjazd samochodem w ludzi.
[...]

I doszedłeś do istotnego miejsca. W sytuacji, gdy system robi się
niewydolny i każdy obywatel sam musi bronić swoich praw, bardzo niewiele
trzeba, by doszło do nieszczęścia. Ta spirala szybko się "nakręca". Jak
komuś puszczą nerwy, to może sie to róznoie skończyć.

[...]

To jest kiepski pomysł, ale mamy księdza ze strzelbą, jakiegoś
Amerykanina z bronią. Ludzie tracą zaufanie, ze Policja ich ochroni. Jak
tu Kviat napisał, ten kierowca powinien wezwać Policję, ale uznał, ze
Policja tu nic nie poradzi, więc sam sobie poradził. A jakby się
przeliczył z siłami, to dałby się zabić protestującym, czy ich
zastrzelił? Protestującym się wydaje, ze są mocni w grupie, ale czasem
ilość może nie przejść w jakość.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-10-30 19:28:37
Autor: Kviat
Wjazd samochodem w ludzi.

tu Kviat napisał, ten kierowca powinien wezwać Policję, ale uznał, ze
Policja tu nic nie poradzi, więc sam sobie poradził.

Kłamiesz, albo gubisz wątek i nie ogarniasz co kto napisał.
Nic takiego nie pisałem.

Do głowy by mi nie przyszło, żeby w tej sytuacji wezwać policję.
Wyjąłbym markera i napisał na szybie, że popieram protest i chętnie poczekam aż skończą. Zaproponowałbym, że przywiozę im wodę do picia i coś do jedzenia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-10-30 23:13:30
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Dnia Fri, 30 Oct 2020 19:28:37 +0100, Kviat napisał(a):
[...]

I ile tak bys czekal ?
Godzine, trzy, dobe, tydzien ?

Zaproponowałbym, że przywiozę im wodę do picia i coś do jedzenia.

No jak, drogi zablokowane, mozesz tylko przyniesc :-)

A jakby to byla demonstracja katolikow oburzonych na zakaz nauki
religii w szkolach ? :-P

J.

Data: 2020-10-30 23:40:42
Autor: Kviat
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 30.10.2020 o 23:13, J.F. pisze:
[...]

Ty też jesteś upośledzony?
Ile godzin był blokowany ten przejazd? Tydzień?
Poczekałabym aż skończą, przyłączył się do protestów, a po powrocie do domu powiedziałbym teściowej, że się cebula w sklepie skończyła, bo jarosław zablokował dostawy do warzywniaka.

Zaproponowałbym, że przywiozę im wodę do picia i coś do jedzenia.

No jak, drogi zablokowane, mozesz tylko przyniesc :-)

No i?

A jakby to byla demonstracja katolikow oburzonych na zakaz nauki
religii w szkolach ? :-P

To nie zaproponowałbym im przywiezienia wody i jedzenia.
Co nie znaczy, że w zamian wjechałbym w nich samochodem. Nie jestem debilem z wymasterowanym levelem taktyki.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-11-02 11:00:12
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f9c966a$0$539$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Pytanie nie bylo ile byl blokowany, tylko ile bys czekal :-)

Poczekałabym aż skończą,

A jakby sie po 4 godzinach nie skonczylo ?

[...]

Zostawisz samochod na srodku drogi i pojdziesz ?

A jakby to byla demonstracja katolikow oburzonych na zakaz nauki
religii w szkolach ? :-P

To nie zaproponowałbym im przywiezienia wody i jedzenia.
Co nie znaczy, że w zamian wjechałbym w nich samochodem.

tylko spokojnie bys poczekal na koneic protestu, a moze nawet przylaczyl sie do nich :-P

A ile bys czekal ?
Godzine, dwie, czterry, osiem ?

Nie jestem  debilem z wymasterowanym levelem taktyki.

Wiec czekalbys do konca ... a kiedy bys siegnal po telefon dzwonic po policje ? :-)

J.

Data: 2020-11-03 17:09:45
Autor: Kviat
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 02.11.2020 o 11:00, J.F. pisze:

I ile tak bys czekal ?
Godzine, trzy, dobe, tydzien ?

Ty też jesteś upośledzony?
Ile godzin był blokowany ten przejazd? Tydzień?

Pytanie nie bylo ile byl blokowany, tylko ile bys czekal :-)

Aż się zwolni.
Czego znowu nie rozumiesz? Ile by on nie trwał, nie upoważnia mnie to do wjeżdżania samochodem w ludzi.
Od jakiego czasu blokady wolno mi wjechać w ludzi? Godzina, dwa tygodnie, miesiąc?

Poczekałabym aż skończą,

A jakby sie po 4 godzinach nie skonczylo ?

To bym wjechał samochodem w ludzi.
Ja pierdolę...

Zostawisz samochod na srodku drogi i pojdziesz ?

Pomyśl przez sekundę... skądś nadjechał, to tam może wrócić.

Ja wiem, że zaraz wymyślisz, że "a jak mu za plecami też zrobią blokadę", albo "a jak z tyłu wyląduje UFO", albo coś w tym stylu...

No to nie ma wyjścia, trzeba wjechać w ludzi, bo już nic innego się nie da zrobić. Po prostu musisz wjechać, bo to jedyne wyjście z sytuacji.

[...]

Wtedy, gdyby byli wobec mnie agresywni.

W przeciwieństwie do oszołomskich nazioli uważam, że każdy ma prawo _pokojowo_ demonstrować.

Masz jeszcze jakieś pytania?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-11-03 21:33:50
Autor: Robert Tomasik
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 03.11.2020 o 17:09, Kviat pisze:
Wtedy, gdyby byli wobec mnie agresywni.

Na filmiku demonstrująca szarpie klamkę i otwiera jego drzwi. Czy to już
jest agresja, czy jeszcze nie?

--
Robert Tomasik

Data: 2020-11-04 15:05:31
Autor: Kviat
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 03.11.2020 o 17:09, Kviat pisze:
Wtedy, gdyby byli wobec mnie agresywni.

Na filmiku demonstrująca szarpie klamkę i otwiera jego drzwi. Czy to już
jest agresja, czy jeszcze nie?

Bo koleś wcześniej wysiadł z samochodu, przeczołgał kobietę po asfalcie i wsiadł.
Masz jeszcze jakieś wątpliwości?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-11-05 12:09:49
Autor: Robert Tomasik
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 04.11.2020 o 15:05, Kviat pisze:

[...]

Sądzisz, że wcześniej nie poprosił jej, by zlazła stamtąd.
Przeciągnięcie po asfalcie przez pieszego nie jest spowodowanie wypadku
drogowego. To, że kobieta klamki się uwiesiła i obcasami próbowała
samochód zatrzymać, to już przejaw jej głupoty, na który wpływu
kierujący nie mógł mieć. Chyba każdy by w takiej sytuacji uciekał przed
wariatem.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-11-05 12:27:59
Autor: Olin
Wjazd samochodem w ludzi.
Dnia Thu, 5 Nov 2020 12:09:49 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

Sądzisz, że wcześniej nie poprosił jej, by zlazła stamtąd.

Skąd wiesz, co było wcześniej?

Przeciągnięcie po asfalcie przez pieszego nie jest spowodowanie wypadku
drogowego.

Bezsprzecznie.
Czyli, jak sąsiad mnie zdenerwuje, to mogę go rzucać o ziemię i ciągnąć po
asfalcie. Nie uznasz to za nic niestosownego.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-11-05 13:15:09
Autor: RadoslawF
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 2020-11-05 o 12:27, Olin pisze:

[...]

Musisz jeszcze być mundurowym ścierwem lub znanym politykiem.
A że nie jesteś to inne mundurowe ścierwo może cię zastrzelić
bo poczuje się zagrożone. Twoimi nożyczkami czy innym pilniczkiem
do paznokci. To taka policyjna logika.

Pozdrawiam

Data: 2020-11-05 13:54:21
Autor: Olin
Wjazd samochodem w ludzi.
Dnia Thu, 5 Nov 2020 13:15:09 +0100, RadoslawF napisał(a):

[...]

Coś w tym zapewne jest, bo w korkach tkwiło wiele samochodów, a dziwnym
trafem tylko funkcjonariusz CBA i kierowca Banasia poczuli się osaczeni,
więc postanowili pokazać, na co ich stać; i to wcale nie intelektualnie.

Data: 2020-11-05 14:00:16
Autor: Robert Tomasik
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 05.11.2020 o 13:54, Olin pisze:
[...]

Może tylko on był na tyle odważny, by "olać" oszołomów i jechać dalej.
Czemu tego nie chcesz dostrzec w taki sposób? Albo nie dostrzegasz tego,
że on w nią nie wjechał, tylko ona go goniła i łapała za klamkę. To
zdecydowanie inaczej wygląda.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-11-05 14:45:55
Autor: Olin
Wjazd samochodem w ludzi.
Dnia Thu, 5 Nov 2020 14:00:16 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

tylko on był na tyle odważny,

Z pewnością był odważny, bo do CBA innych nie przyjmują.
Odwagę na pewno zwiększa poczucie bezkarności.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
Mark Twain

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-11-05 18:15:16
Autor: Kviat
Wjazd samochodem w ludzi.

Może tylko on był na tyle odważny, by "olać" oszołomów i jechać dalej.
Czemu tego nie chcesz dostrzec w taki sposób?

Oczekujesz, że normalny człowiek dostrzeże oszołomów wśród ludzi, którzy protestują przeciwko opresyjnej władzy?
I jeszcze jesteś zdziwiony czemu nie...
LOL :)

Albo nie dostrzegasz tego,
że on w nią nie wjechał, tylko ona go goniła i łapała za klamkę. To
zdecydowanie inaczej wygląda.

Bo spierdalał po zaatakowaniu kobiety, a ludzie chcieli go zatrzymać.
Jako policjant powinieneś wiedzieć dlaczego go goniła. Czy może jednak sobie tego policjanta wymyśliłeś i nie wiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-11-05 15:33:46
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1i6d26pytza4d$.oyjaxzg0ygpv$.dlg@40tude.net...
[...]

Na filmie widac akurat tylko jeden samochod.
Ulica pusta - widac policja stanela na wysokosci zadania i przejazd zablokowala.

A on jak rozumiem z boku wyjechal i trafil ... w agresywny tlum i w dodatku bezprawnie blokujacy ulice ?

J.

Data: 2020-11-05 16:41:28
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 05.11.2020 o 15:33, J.F. pisze:

Ulica pusta - widac policja stanela na wysokosci zadania i przejazd zablokowala.

A on jak rozumiem z boku wyjechal i trafil ... w agresywny tlum i w dodatku bezprawnie blokujacy ulice ?

Skoro ulica była zamknięta....

--
Shrek

Data: 2020-11-05 18:44:19
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fa41d26$0$6344$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

To widac zapomnieli zamknac bramy z podworek.

No tramwaje tam widze stojace, to chyba jakos zamknieta bez uzgodnienia ...

J.

Data: 2020-11-05 19:14:11
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 05.11.2020 o 18:44, J.F. pisze:

To widac zapomnieli zamknac bramy z podworek.

Przecież wiadomo z której bramy i którego podwórka.

No tramwaje tam widze stojace, to chyba jakos zamknieta bez uzgodnienia ...

Tramwaje i autobusy stoją praktycznie przy każdej demonstracji. To nie jest tak, że godzinę wcześniej zamykają.

--
Shrek

Data: 2020-11-06 12:07:44
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fa440f1$0$559$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 05.11.2020 o 18:44, J.F. pisze:
To widac zapomnieli zamknac bramy z podworek.

Przecież wiadomo z której bramy i którego podwórka.

Ale tam jak rozumiem wiecej podworek i bram, i z kazdej moze ktos wyjechac.

Na filmie nawet widac drugi samochod, ktory tak jakby chcial wyjechac.

No tramwaje tam widze stojace, to chyba jakos zamknieta bez uzgodnienia ...
Tramwaje i autobusy stoją praktycznie przy każdej demonstracji. To nie jest tak, że godzinę wcześniej zamykają.

Ja tam niedoswiadczony, u mnie nie ma protestow co tydzien :-)

J.

Data: 2020-11-06 14:39:40
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 06.11.2020 o 12:07, J.F. pisze:

Przecież wiadomo z której bramy i którego podwórka.

Ale tam jak rozumiem wiecej podworek i bram, i z kazdej moze ktos wyjechac.

Przyjrzyj się jeszcze raz - nie tak dużo i zdecydowanie nie każdy. W sumie można by zrozumieć policjantów, co założyli, ze z tych akurat bram ludzie niestabilni psychicznie wyjeżdzać nie będą....

--
Shrek

Data: 2020-11-06 15:01:02
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fa5521a$0$31099$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

trudno, aby kazda brame obstawiali, szczegolnie, ze zadnej oficjalnej demonstracji nie bylo :-)

Ale ... gdzie stal ten korek samochodow, a gdzie oni siedzieli na przejsciach - bo mi to wyglada na srodek pustej ulicy, siedziem tam na przejsciu troche glupio :-)

J.

Data: 2020-11-06 15:25:18
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 06.11.2020 o 15:01, J.F. pisze:

trudno, aby kazda brame obstawiali, szczegolnie, ze zadnej oficjalnej demonstracji nie bylo :-)

Zwłaszcza bramę MSWIA oraz ABW. Generalnie można założyć, że pracują tam odpowiedzialni ludzie. Oczywiście w obecnych czasach można się na takim założeniu nomen omen przejechać.

Ale ... gdzie stal ten korek samochodow, a gdzie oni siedzieli na przejsciach - bo mi to wyglada na srodek pustej ulicy, siedziem tam na przejsciu troche glupio :-)

Tu miała miejsce akcja:

https://www.google.pl/maps/@52.2104281,21.0210704,3a,75y,166.96h,85.61t/data=!3m6!1e1!3m4!1sY3Q1oVwKZ6uLXXv0uqphQA!2e0!7i16384!8i8192

A wyjechał z tego gmachu
https://www.google.pl/maps/@52.209128,21.0172943,3a,71.3y,357.45h,86.24t/data=!3m6!1e1!3m4!1sAKvtgadu7Q-7WmszafaWMQ!2e0!7i16384!8i8192

--
Shrek

Data: 2020-11-06 16:28:23
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fa55ccc$0$31099$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Chyba ciut dalej, bo na filmie Olina widac ten ceglany budynek boku - juz za skrzyzowaniem z Goworka
https://www.youtube.com/watch?v=kUsNs_BI17o

A wyjechał z tego gmachu
https://www.google.pl/maps/@52.209128,21.0172943,3a,71.3y,357.45h,86.24t/data=!3m6!1e1!3m4!1sAKvtgadu7Q-7WmszafaWMQ!2e0!7i16384!8i8192

I tu mi sie cos nie zgadza.
Bo jesli Pulawska byla pusta, to ja musieli policjanci odciac gdzies wczesniej.

Pulawska zamkneli, a wjazd z Rakowieckiej nie ?
Ale Rakowiecka chyba w miare ruchliwa, to by sie korek utworzyl.
No chyba, ze Rakowiecka zablokowali gdzies wczesniej, np przy Wisniowej, co ma duzy sens, bo mozna ruch skierowac na bok.

Rakowiecka, i Narbutta, i Madalinskiego i kolejne ... szeroka akcja :-)
Maja doswiadczenie ? :-)

Alternatywna wersja - pojechal pasami pod prad, bo akurat puste, a jemu wolno :-)
A jakos tak dziwnie stoi na poczatku filmu.

J.

Data: 2020-11-06 16:55:23
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 06.11.2020 o 16:28, J.F. pisze:

Chyba ciut dalej, bo na filmie Olina widac ten ceglany budynek boku - juz za skrzyzowaniem z Goworka
https://www.youtube.com/watch?v=kUsNs_BI17o

Konkretnie na skrzyżowaniu

https://www.google.pl/maps/@52.2109334,21.0208681,3a,31.4y,13.61h,89.93t/data=!3m6!1e1!3m4!1sQQGYbDZAp4TeWR4j3LKD4g!2e0!7i16384!8i8192

Widać dojazd z prawej.,

No chyba, ze Rakowiecka zablokowali gdzies wczesniej, np przy Wisniowej, co ma duzy sens, bo mozna ruch skierowac na bok.

Albo stali przy rakowieckiej i kazali skręcać w prawo, ale przecież nie będzie kulson rozkazywał agentowi specjalnej troski..

Rakowiecka, i Narbutta, i Madalinskiego i kolejne ... szeroka akcja :-)
Maja doswiadczenie ? :-)

Narbutta na skrzyżowaniu z niepodległości też stała. Jacyś ludzie krzyczeli jebaniu pisu i bosaka;)

--
Shrek

Data: 2020-11-05 13:58:25
Autor: Robert Tomasik
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 05.11.2020 o 12:27, Olin pisze:

[...]

To zależy, na czym owo denerwowanie polega. No bo jak będziesz pajacował
i siedział na podjeździe do jego bramy, to przeciągnięcie na pobliski
trawnik, celem udrożnienia nieco inaczej  wygląda, niż lanie po łbie
kijem za to, że głośno telewizję ogląda.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-11-05 17:14:33
Autor: Kviat
Wjazd samochodem w ludzi.
[...]

Serio?

Przeciągnięcie po asfalcie przez pieszego nie jest spowodowanie wypadku
drogowego.

Czyli mogę wysiąść z samochodu przed przejściem i przeciągnąć po asfalcie przechodzącego (w/g mnie...) za wolno i wszystko w porządku?
Nie było wypadku drogowego i nie ma sprawy?

Ja pierdolę... z kim ja dyskutuję?

[...]

Bez wątpienia jesteś debilem.

Jeszcze raz, specjalnie dla ciebie powoli: koleś wysiadł z samochodu, przeczołgał kobietę po asfalcie i wsiadł.
Ludzie próbowali go zatrzymać żeby nie spierdolił.

Dotarło, czy mam ci to narysować?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-11-03 22:56:08
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Dnia Tue, 3 Nov 2020 17:09:45 +0100, Kviat napisał(a):
[...]

Poczekajmy az prezes przejdzie do kontrataku i uruchomi Marsze Zycia,
to sie dowiesz jakie masz granice cierpliwosci.

No dobra - wierze ze ich nie przejedziesz, ale czy nie pomyslisz, ze
fajnie byloby miec bejsbola :-)

[...]

Pomysl troche ... z tylu stoja nastepni.
A te ulice maja czesto jezdnie jednokierunkowe - nie zawrocisz.

[...]

A blokowanie drogi to nie forma agresji ?

W przeciwieństwie do oszołomskich nazioli uważam, że każdy ma prawo _pokojowo_ demonstrować.

A ja uwazam, ze mam prawo dojechac do domu/pracy/sklepu, czy gdzie mi
sie podoba. Niech sobie demonstruja tam, gdzie nie przeszkadzaja.

Wiec poczekajmy, az kiedys tak postoisz :-)

J.

Data: 2020-11-03 10:46:38
Autor: Tomasz Kaczanowski
Wjazd samochodem w ludzi.
[...]

Czyli jak policja zablokowała przejazd w okolicy "zamku" Kaczyńskiego, to powinienem się siłą przebić? Bo ile będę czekał, godzinę, dwie, tydzień?

--
http://kaczus.ppa.pl

Data: 2020-11-03 11:09:53
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rnr8u0$82k$1@gioia.aioe.org...
[...]

Shrek ma ochote przetestowac.
I ciekawe na ile policja ma prawo blokowac :-)

To jest jak rozumiem jedna malo wazna ulica, ktorą bez problemu mozna ominac ... ale jak ktos tam mieszka, to go policja do domu nie dopuszcza ?

A gosci co do sasiadow na przyjecie jada ? albo np kurier z paczką ?

J.

Data: 2020-11-03 12:10:21
Autor: Tomasz Kaczanowski
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 03-11-2020 o 11:09, J.F. pisze:
[...]

Z tego co widziałem na filmiku, to dość wybiórczo, jak ktoś wyglądał na starszą osobę z wózeczkiem, to puszczali, młodszym kazali czekać, albo znaleźć sobie inną drogę, co ponoc nie było łatwe - nie znam wa-wy więc nie powiem, czy rzeczywiście.

--
http://kaczus.ppa.pl

Data: 2020-11-05 14:46:24
Autor: Smok Eustachy
Wjazd samochodem w ludzi.
/.../

Czyli jak policja zablokowała przejazd w okolicy "zamku" Kaczyńskiego, to powinienem się siłą przebić? Bo ile będę czekał, godzinę, dwie, tydzień?

nie

Data: 2020-10-29 17:04:49
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1wqgtjahisvfx.d134kh7gqx90.dlg@40tude.net...
Dnia Thu, 29 Oct 2020 13:28:37 +0100, J.F. napisał(a):
A film jest ?

Tak się pechowo składa, że jest:
https://www.youtube.com/watch?v=kUsNs_BI17o&feature=youtu.be

A to jest ten ?
Bo ja cos slyszalem o osobniku z bejsbolem, ktorego z kolei policjanci pacyfikowali.

Bo tak z drugiej strony - czlowiek chce do domu na obiad, a tu mu jakies demonstranty droge blokuja ... jakim prawem ?

Powyzszy ma cos z dzialania celowego ... no to sa na to srodki prawne, mimo przenosin prokuratury.
Tylko trzeba ruszyc d* i zawiadomienie zlozyc, a potem sie od umorzenia odwolac ...

J,

Data: 2020-10-29 17:47:42
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 29.10.2020 o 17:04, J.F. pisze:

Bo tak z drugiej strony - czlowiek chce do domu na obiad, a tu mu jakies demonstranty droge blokuja ... jakim prawem ?

Zdaje się, że jakimś prawem do zgromadzeń czy cuś. Inny temat.

Powyzszy ma cos z dzialania celowego ... no to sa na to srodki prawne, mimo przenosin prokuratury.
Tylko trzeba ruszyc d* i zawiadomienie zlozyc, a potem sie od umorzenia odwolac ...

Tak jak z wyborami saisna? Właśnie odkryłeś, że nie mamy już państwa prawa.

--
Shrek

Data: 2020-10-29 19:37:08
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f9af22f$0$546$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ok, czasem jakis marsz niepodleglosci zablokuje, albo maraton ... ale te obecne byly zgloszone i uzyskaly zezwolenie ?
W tym miejscu z filmu tez ?

[...]

Sasin to tu imo kiepsko pasuje.

J.

Data: 2020-10-29 20:05:59
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 29.10.2020 o 19:37, J.F. pisze:

Ok, czasem jakis marsz niepodleglosci zablokuje, albo maraton ... ale te obecne byly zgloszone i uzyskaly zezwolenie ?
W tym miejscu z filmu tez ?

Jest coś o zgromadzeniach spontnicznych czy jakoś tak. Nie wiem, nie znam się, nie jest to nawet zbliżone do tematu dyskusji. Niezależnie czy one tam były zgodnie z prawem czy nie, nie wyrosły mu spod ziemi. Widział je i zdecydował się przez ludzi przebić.

[...]

Dlaczego - pasuje idealnie - jak tylko jego sprawa wpłynęła do prokuratury, to w ciągu kilku godzin zmieniono proka i umorzono. No patrz co za przypadek - tak samo wyszło;)

A co do chodzenia po sądach... no sam wiesz, że ja wiem i mi akurat bierności nie można zarzucić:P

--
Shrek

Data: 2020-10-30 13:20:24
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f9b1298$0$31099$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Z drugiej strony droga raczej nie byla zamknieta, wiec mial prawo jechac.

"przebic sie" ma w naszym jezyku rozne znaczenia - samochod jadacy powolutku przez tłum i hamujacy w miare potrzeby, tez sie "przebija".

Nie ma na filmie co bylo wczesniej, ale jak zobaczyl przed soba luke w tlumie, to mogl podjechac i nie jego wina, ze mu jakas baba sie cofnela, albo celowo wskoczyla na samochod :-P

[...]

Ale kto zglosil sprawe ? Czy mogl zostac pokrzywdzonym lub oskarzycielem posilkowym?
Wiec czy mial prawo zaskarzac decyzje o umorzeniu ?

A tu by sie takie osoby znalazly ...

A co do chodzenia po sądach... no sam wiesz, że ja wiem i mi akurat bierności nie można zarzucić:P

No o to probuj - moze dasz rade zaskarzyc to umorzenie :-)
Pare pism - najwyzej sie dowiesz, ze nie jestes strona :-)

Albo szukaj tych potraconych na FB ... lub pisz do RPO, poki jeszcze jest :-)

J.

Data: 2020-10-30 16:28:30
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 30.10.2020 o 13:20, J.F. pisze:

[...]

Tak średnio - nawet na otwartej drodze jak ktoś ci stoi to nie masz prawa przez niego jechać.

[...]

Tak właśnie było...

[...]

Sasina czy tą? Sasina jakaś posłanka z tego co pamiętam, tą zapewne policja, bo wątpię czy laska ze szpitala do prokuratury biegła.

Wiec czy mial prawo zaskarzac decyzje o umorzeniu ?

NIe wiem, być może miał. Co nie zmienia tego, że prokuratura leci w chuja i nawet się z tym nie kryje. Co oznacza że nie ma już żadnego państwa prawa.

Albo szukaj tych potraconych na FB ... lub pisz do RPO, poki jeszcze jest :-)

Śmiej się - zaraz będę miał pisiego RPO jako stronę w sprawie przeciw pisej agencji przed pisim sądem. Najzabawniejsze będzie jak mimo wszystko wygram - choć coraz mniej w to wierzę - albo wygram jak zlikwidują pozwanego - tym razem na serio. Na tym właśnie polega koniec państwa prawa, że teoretycznie coś tam jakieś prawo masz, a w praktyce wszyscy po drodze są de facto stroną przeciwną w sprawie, więc chuja możesz. Pozdrawiam wszystkich co się zastanawiali po chuj komu praworządność.

--
Shrek

Data: 2020-10-30 18:19:42
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f9c311d$0$500$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Przez niego nie, przez zgromadzenie ... a skad wiadomo, ze nie ?

[...]

Ogolnie widac, ze duzo ludzi stoi z boku, ktos tam staje przed maska, ale jakos znika, a potem to akurat nie widac skad sie ta baba na jezdni wziela.
Patrzac klatka po klatce - mam wrazenie ze ona stala kolo przedniego kola, a potem - czy biegla obok samochodu czy jej reka o cos zaczepila, czy mu chciala na maske wskoczyc, bo jakas taka bardzo podobna jest obok samochodu na pare metrow od miejsca upadku.

A to juz nie kierowcy wina, ze baba uparla sie go gonic i sie przewrocila :-P

[...]

Sasina

[...]

Ale poki jeszcze nie jest pisi, to moze sprawdzic czy poszkodowane w tej sprawie prawidlowo pouczono o prawie do odwolania.
Chociaz ... skoro nic sie nie stalo, to czy one sa poszkodowane ? :-P

Najzabawniejsze będzie jak mimo wszystko wygram

No jak ?

- choć coraz mniej w to wierzę

Otoz to - szanse masz w Luksemburgu :-P

- albo wygram jak zlikwidują pozwanego - tym razem na serio.

To moze i dobrze, bo nie bedzie mial kto w sadzie argumentowac, a odszkodowanie panstwo wyplaci ... o ile przegra :-)

[...]

A gdzies jest lepiej ? :-)

J.

Data: 2020-10-30 20:46:25
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 30.10.2020 o 18:19, J.F. pisze:

Tak średnio - nawet na otwartej drodze jak ktoś ci stoi to nie masz prawa przez niego jechać.

Przez niego nie, przez zgromadzenie ... a skad wiadomo, ze nie ?

Z tego że skoro nie możesz rozjechać jednego, to nie wolno też trzech ani 10?

[...]

I gdzie ta luka?

A to juz nie kierowcy wina, ze baba uparla sie go gonic i sie przewrocila :-P

Jak nie wina, to czemu mówią, że wykroczenie?

Myślę, że wszelkie dyskusje zamyka, że spierdolił z miejsca zdarzenia. Na to też nie ma paragrafów- mogę kogoś pierdolnać i się nie zatrzymać, jak wyżyje to nie ma tematu?

Ale kto zglosil sprawe ? Czy mogl zostac pokrzywdzonym lub oskarzycielem posilkowym?

Sasina czy tą? Sasina jakaś posłanka z tego co pamiętam, tą zapewne

Sasina

No to chyba jakaś posłanka.

[...]

No właśnie... Poszkodowane nie są, ale IMHO mogą wnieść zażalenie na odmowę wszczęcia do własciwego sądu. Ale tak tylko strzelam - wiesz specjalizuję się w prawie pracy, konwencjach międzynarodowych itp:P

Najzabawniejsze będzie jak mimo wszystko wygram

No jak ?

Normalnie - jak już wyznaczą termin:P
- choć coraz mniej w to wierzę

Otoz to - szanse masz w Luksemburgu :-P

Zobaczymy...

- albo wygram jak zlikwidują pozwanego - tym razem na serio.

To moze i dobrze, bo nie bedzie mial kto w sadzie argumentowac, a odszkodowanie panstwo wyplaci ... o ile przegra :-)

NIe państwo przegra, tylko agencja...

[...]

Podejrzewam, że tak.

--
Shrek

Data: 2020-10-30 23:07:13
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Dnia Fri, 30 Oct 2020 20:46:25 +0100, Shrek napisał(a):
[...]

rozjechac nie, przeciskac sie - zakazu nie ma.

[...]

Skoro przejechal i nikogo nie rozjechal, to widac byla luka.

A to juz nie kierowcy wina, ze baba uparla sie go gonic i sie przewrocila :-P
Jak nie wina, to czemu mówią, że wykroczenie?

Moze maja lepszy film, a moze nie maja wcale i usiluja jakies
wykroczenie wcisnac :-P

Myślę, że wszelkie dyskusje zamyka, że spierdolił z miejsca zdarzenia. Na to też nie ma paragrafów- mogę kogoś pierdolnać i się nie zatrzymać, jak wyżyje to nie ma tematu?

Skoro baba nie byla nawet poszkodowana ...
Zreszta jak patrze na ten film, to sie zastanawiam, czy w ogole bylo
jakies zdarzenie ...

Najzabawniejsze będzie jak mimo wszystko wygram
No jak ?
Normalnie - jak już wyznaczą termin:P

Nie po to wladza zone zwolnila, zeby teraz dac ci wygrac :-)

[...]

Agencja panstwowa, i odpowiada za nia skarb panstwa ... chyba ..

J.

Data: 2020-10-31 07:02:11
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 30.10.2020 o 23:07, J.F. pisze:

Z tego że skoro nie możesz rozjechać jednego, to nie wolno też trzech
ani 10?

rozjechac nie, przeciskac sie - zakazu nie ma.

Jest - kto sprowadza niebezpieczeństwo w ruchu lądowym czy jakoś tak.

https://www.youtube.com/watch?v=kUsNs_BI17o

I gdzie ta luka?

Skoro przejechal i nikogo nie rozjechal, to widac byla luka.

Skoro ktoś po tym przejeżdzie zostął na asfalcie  to jednak nie było. Ponowie pytanie - jak przejadę przez kordon kulsonów, to zanczy że była luka i ogólnie wolno. Bo ciarka robił cholewę z mordy, że wszyscy są równi:P

Moze maja lepszy film, a moze nie maja wcale i usiluja jakies
wykroczenie wcisnac :-P

A może są po prostu politycznymi kurwami. Sam nie wiem;)

[...]

Skoro była w szpitalu to chyba jednak...

Zreszta jak patrze na ten film, to sie zastanawiam, czy w ogole bylo
jakies zdarzenie ...

Skoro ty oglądając film nie wiesz, to tym bardziej kierownik na żywo nie wiedział. A spierdolił. Już za to należy się sroga kara.

Najzabawniejsze będzie jak mimo wszystko wygram
No jak ?
Normalnie - jak już wyznaczą termin:P

Nie po to wladza zone zwolnila, zeby teraz dac ci wygrac :-)

Zasadniczo to nie do końca prawda. Zwalniała, żeby swoich zatrudnić. Zatrudnili to teraz mogą i przywracać - w czym problem - ty płacisz.

Raczej nie po to sądownictwo zawłaszczali, żeby obywatele wygrywali. No ale sąd najwyższy zrobił im psikusa, banaś poprawił. Tyle że można po prostu nie wyznaczyć terminu...

NIe państwo przegra, tylko agencja...

Agencja panstwowa, i odpowiada za nia skarb panstwa ... chyba ..

Za nieistniejącą też?

--
Shrek

Data: 2020-11-02 10:50:37
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f9cfde2$0$510$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Jak sie przeciskasz z niewielka predkoscia, to niebezpieczenstwa nie ma.

https://www.youtube.com/watch?v=kUsNs_BI17o
I gdzie ta luka?
Skoro przejechal i nikogo nie rozjechal, to widac byla luka.

Skoro ktoś po tym przejeżdzie zostął na asfalcie  to jednak nie było.

Patrz nizej.

Ponowie pytanie - jak przejadę przez kordon kulsonów, to zanczy że była luka i ogólnie wolno. Bo ciarka robił cholewę z mordy, że wszyscy są równi:P

A gdzies jest napisane, ze nie wolno ? ;-)

[...]

Ale w szpitalu stwierdzili, ze symuluje :-P

[...]

W zasadzie tak. Tylko co - usilowanie nieudzielenia pomocy ?

Ale ... patrzac na ten film, to mam wrazenie, ze moze szczerze zeznawac, ze nikogo nie przejechal, a ewentualna kamera w samochodzie potwierdzi.

Tam na poczatku byla jedna scena, gdzie ktos mu na drodze stal.

NIe państwo przegra, tylko agencja...
Agencja panstwowa, i odpowiada za nia skarb panstwa ... chyba ..
Za nieistniejącą też?

IMO jak najbardziej.

J.

Data: 2020-11-02 18:53:25
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 02.11.2020 o 10:50, J.F. pisze:

Jest - kto sprowadza niebezpieczeństwo w ruchu lądowym czy jakoś tak.

Jak sie przeciskasz z niewielka predkoscia, to niebezpieczenstwa nie ma.

Skoro jedna osoba trafiła do szpitala to jednak chyba było.

Ponowie pytanie - jak przejadę przez kordon kulsonów, to zanczy że była luka i ogólnie wolno. Bo ciarka robił cholewę z mordy, że wszyscy są równi:P

A gdzies jest napisane, ze nie wolno ? ;-)

Zakładam, że gdzieś obok terroryzmu:P

Skoro baba nie byla nawet poszkodowana ...
Skoro była w szpitalu to chyba jednak...

Ale w szpitalu stwierdzili, ze symuluje :-P

A stwierdzili?

Skoro ty oglądając film nie wiesz, to tym bardziej kierownik na żywo nie wiedział. A spierdolił. Już za to należy się sroga kara.

W zasadzie tak. Tylko co - usilowanie nieudzielenia pomocy ?

Dlaczego usiłowanie - przecież nie udzielił.

Ale ... patrzac na ten film, to mam wrazenie, ze moze szczerze zeznawac, ze nikogo nie przejechal, a ewentualna kamera w samochodzie potwierdzi.

No nie wiem, jak dla mnie jak ktoś zostaje na asfalcie to jest to istotna przesłanka żeby sprawdzić czy nie ucierpiał.

Tam na poczatku byla jedna scena, gdzie ktos mu na drodze stal.

No to jak stał, to ja jechał w lukę?

Za nieistniejącą też?

IMO jak najbardziej.

Nie sądzę...

--
Shrek

Data: 2020-11-03 11:29:51
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fa04795$0$514$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Osoba symulowala, a kierowca w pewnym momencie dosc szybko pojechal, co nie oznacza, ze "przeciskac" sie wcale nie wolno.

Gdzies tam by mial zastosowanie przepis o pierwszenstwie pieszych.

Skoro baba nie byla nawet poszkodowana ...
Skoro była w szpitalu to chyba jednak...

Ale w szpitalu stwierdzili, ze symuluje :-P
A stwierdzili?

No musi tak, skoro prokurator nie dopatrzyl sie powaznych obrazen u ludzi.

[...]

Ale pomoc nie byla potrzebna. O czym nie wiedzial, ale nie byla :-)

[...]

Pisalem - obejrzyj klatka po klatce.
Babka szla/biegla gdzies z boku, wiec mial pewnosc ze jej przodem nie potracil/przejechal.
A ze gdzies z boku sobie fajtnela ... mogl nie zauwazyc.

Tam na poczatku byla jedna scena, gdzie ktos mu na drodze stal.
No to jak stał, to ja jechał w lukę?

sie odsunal i sie zrobila luka.

Za nieistniejącą też?
IMO jak najbardziej.
Nie sądzę...

Raczej tak - nie ma czegos o organie zalozycielskim ?

Data: 2020-11-03 15:12:24
Autor: Robert Tomasik
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 03.11.2020 o 11:29, J.F. pisze:

Gdzies tam by mial zastosowanie przepis o pierwszenstwie pieszych.

Przykładowo art. 11 PoRD? Pieszy jest obowiązany korzystać z chodnika
lub drogi dla pieszych, a w razie ich braku - z pobocza. Jeżeli nie ma
pobocza lub czasowo nie można z niego korzystać, pieszy może korzystać z
jezdni,  pod  warunkiem  zajmowania  miejsca  jak najbliżej jej krawędzi
i ustępowania miejsca nadjeżdżającemu pojazdowi.

[...]

Tu akurat nie ma znaczenia, czy była potrzebna, czy nie była, natomiast
jest jeszcze drugi aspekt tej sprawy. Na ile to było zdarzenie drogowe
(tu osoba miała obowiązek udzielenia pomocy), a na ile kryminalny
polegający na odparciu ataku - gdzie już napadnięty nie ma obowiązku
ratowania ofiary, a przynajmniej nie wynika on z przepisów. Napadnięty
miał prawo obawiać się kontynuowania napaści i po prostu uciekać.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-11-03 15:35:48
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fa16549$0$520$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Przykladowo to tez o pierwszenstwie na przejsciach, czasem poza nim, o kolumnach pieszych ...

[...]

Jak byla, to nie udzielil i spierdolil.

Ale jak nie byla potrzebna ?

[...]

Albo i w obronie mienia ... sluzbowego ?

J.

Data: 2020-11-03 15:52:39
Autor: Robert Tomasik
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 03.11.2020 o 15:35, J.F. pisze:

[...]

Kolumna pieszych ma się poruszać, a nie siedzieć :-) No i normalnie
zachowująca się kolumna nie rzuca się na klamki przejeżdżających pojazdów.

[...]

Mógł mieć broń palną i bać się, zę ta wpadnie w ręce demonstrantów -
przykładowo. Możliwości jest "od pyty". W każdym razie jestem gorącym
zwolennikiem unikania takich sytuacji, bo są bardzo niebezpieczne i
poobcierane kolana były stosunkowo najłagodniejszym sposobem zakończenia
tego.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-11-03 15:59:41
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fa16eb8$0$549$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

pisalem o przeciskaniu, wiec sie poruszala.

No i normalnie
zachowująca się kolumna nie rzuca się na klamki przejeżdżających pojazdów.

Czyli nie siedzieli :-)

[...]

Szczegolnie ze na filmie to w ogole cos dziwnego widac.

J.

Data: 2020-11-05 14:50:59
Autor: Smok Eustachy
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 03.11.2020 o 15:59, J.F. pisze:
/.../
[...]

Film jest przycięty.
Tutaj zaś mamy gwiazdę:
https://twitter.com/ChopAntoni1/status/1323560838771388421

Data: 2020-11-05 16:40:00
Autor: Robert Tomasik
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 05.11.2020 o 14:50, Smok Eustachy pisze:

[...]

To chyba inne zdarzenie akurat.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-11-05 18:24:27
Autor: Smok Eustachy
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 05.11.2020 o 14:50, Smok Eustachy pisze:

/.../
https://twitter.com/ChopAntoni1/status/1323560838771388421

To chyba inne zdarzenie akurat.

no inne,ale tez ciekawe. Panience grozi co?

Data: 2020-11-05 18:49:09
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fa41cd0$0$511$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 05.11.2020 o 14:50, Smok Eustachy pisze:
Film jest przycięty.
Tutaj zaś mamy gwiazdę:
https://twitter.com/ChopAntoni1/status/1323560838771388421

To chyba inne zdarzenie akurat.

Zdarzenie inne, ale seria chyba ta sama, po dacie sądząc.

Tylko pani sie chyba cos pomylilo ... owies pomogl ? :-)

No i co robic - czekac, uciekac, czy wysiasc i spacyfikowac po pysku :-)

J.

Data: 2020-11-03 18:15:21
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 03.11.2020 o 11:29, J.F. pisze:

No musi tak, skoro prokurator nie dopatrzyl sie powaznych obrazen u ludzi.

Zerokuratura nie dopatrzyła się wielu rzeczy - z bardziej spektakularnych na przykład nie wydawaołi im się podejrzane, że ktoś podszywając się pod konstytucyjne organy usiłował przeprowadzić nielegalne wybory, w dodatku doprowadzając do niekorzystnego rozporzącania mieniem znacznych rozmiarów przez spółki skarby państwa.

Rozmawiamy o stanie faktycznym czy zadowalamy się zdaniem zerokuratury?

Pisalem - obejrzyj klatka po klatce.
Babka szla/biegla gdzies z boku, wiec mial pewnosc ze jej przodem nie potracil/przejechal.

Bez znaczenia, przodem bokiem czy nawet się wypieprzyła od podmuchu czy nadmiaru emocji. Jak kiedyś szlifa zaliczyłem bez kontaktu. Policjant i kolo z nadzoru ruchu stwierdził, że tyle dobrego, że się kierownik zatrzymał bo miałby do reszty przejebane - a przejebane miał dlatego, że twierdził po pierwsze, że skoro nie widział to mógł jechać a po drugie, że skoro mnie nie dotknął to nie było sprawy. Tak dostał tylko 500PLN - ja mówiłem, że do kolesia nic nie mam, a policjant, że skoro nie chciał podpisać oświadczenia mimo że potem jeszcze policjant i kolo z nadzoru go dwa razy namawiali to ma maxa i niech się cieszy, że nie próbowali mu prawka zabrać. Właśnie za głupie tłumaczenia a nie za sam fakt - zdarzenia jak zdarzenie wszyscy cali i nawet straty niewielkie.

Jest ustawa powołująca.I tyle.

--
Shrek

Data: 2020-11-03 22:46:52
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Dnia Tue, 3 Nov 2020 18:15:21 +0100, Shrek napisał(a):
[...]

Masz jakies informacje o "rozstroju zdrowia trwajacym powyzej 7 dni" ?

Pisalem - obejrzyj klatka po klatce.
Babka szla/biegla gdzies z boku, wiec mial pewnosc ze jej przodem nie potracil/przejechal.

Bez znaczenia, przodem bokiem czy nawet się wypieprzyła od podmuchu czy nadmiaru emocji.

Jak z boku, to nie on ja, tylko ona w niego uderzyla :-)

[...]

bywa zgubne ... ale co zrobic, jesli naprawde nie widzial ...

Data: 2020-11-04 07:02:12
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 03.11.2020 o 22:46, J.F. pisze:

Rozmawiamy o stanie faktycznym czy zadowalamy się zdaniem zerokuratury?

Masz jakies informacje o "rozstroju zdrowia trwajacym powyzej 7 dni" ?

Nie. Prokuratura też nie - jeszcze przed upływem 7 dni;) Umówmy się - to że ziobrokratura coś tam już dawno przestało być argumentem. Oni są stroną w "swojej" sprawie.

Bez znaczenia, przodem bokiem czy nawet się wypieprzyła od podmuchu czy
nadmiaru emocji.

Jak z boku, to nie on ja, tylko ona w niego uderzyla :-)

Dalej ma obowiązek pomóc.

[...]

Można nie zmieniać trzech pasów na pałę a jak już to podpisać oświadczenia a nie tłumaczyć się przed policją i nadzorem ruchu, że on by chętnie ustąpił, ale trzecigo pasa nie widział, bo mu ciężarówka zasłaniała a poza tym zakręt był. Zasadniczo do klienta pretensji nie miałem. Zdarza się. Tylko chciałem, żeby mi oswiadczenie podpisał i po sprawie. A ten właśnie się tłumaczył, że skoro nie dotknął to nie ma sprawy:P

--
Shrek

Data: 2020-11-04 08:18:23
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Dnia Wed, 4 Nov 2020 07:02:12 +0100, Shrek napisał(a):
[...]

Ale szpital chyba jednak tez nie stwierdzil podstaw do tego rozstroju

[...]

Ale widzisz - mozesz wyjechac z bocznej drogi na prawy pas, jadacy tym
prawym pasem zamiast przywalic w ciebie przeskoczy na srodkowy, ktos
ze srodkowego uskoczy na lewy, a lewym bedzie zap* przecinak.
I zobaczysz, ze spowodowales wypadek ?

Zasadniczo do klienta pretensji nie miałem. Zdarza się. Tylko chciałem, żeby mi oswiadczenie podpisał i po sprawie. A ten właśnie się tłumaczył, że skoro nie dotknął to nie ma sprawy:P

Przecinak za szybko jechal, a teraz chce odszkodowanie :-)

J.

Data: 2020-11-04 14:36:51
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 04.11.2020 o 08:18, J.F. pisze:

[...]

..

A wiesz to z...?

[...]

Skoro ją odwieźli do szpitala, to znaczy że była. No chyba że teraz do szpitali bez powodu wożą.

[...]

Ale o czym teraz rozmawiamy? ten typ nie zauważył ludzi czy jak?

Przecinak za szybko jechal, a teraz chce odszkodowanie :-)

Akurat wolno, bo mokro było i w korku to nie jeżdzę więcej niż o 30 więcej niż ci których wyprzedzam - właśnie po to żeby przyjąć/podpisać oświadczenie w razie wu;)

--
Shrek

Data: 2020-11-04 15:38:12
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fa2ae73$0$559$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A wiesz, ze stwierdzil z ... ?

[...]

Jak policja wzywa, to wożą. Jak inny zadzwoni "potrącona przez samochod" to tez wozą.

[...]

o twoim przypadku, ze nawet nie dotknal. I o "ucieczce z miejsca wypadku", co moze byc nieswiadome.

[...]

To i tak pewnie nieprzepisowo bo za szybko :-P

J.

Data: 2020-11-04 17:57:49
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 04.11.2020 o 15:38, J.F. pisze:

Ale szpital chyba jednak tez nie stwierdzil podstaw do tego rozstroju
..
A wiesz to z...?

A wiesz, ze stwierdzil z ... ?

Generalnie do zerokratury mam zaufanie takie jak do polityków - domyślnie kłamią. Szczegóły wygrzebał olin post obok. Okazało się, że cóż za niespodzianka - prokuratura na chuju stanęła, żeby sprawę zamieść.

Skoro ją odwieźli do szpitala, to znaczy że była. No chyba że teraz do szpitali bez powodu wożą.

Jak policja wzywa, to wożą. Jak inny zadzwoni "potrącona przez samochod" to tez wozą.

Wożą albo nie wożą. Często udzielają pomocy na miejscu i po zawodach. Tak czy inaczej - okazało się, że prokuratura w chuja leciała. No kto by się spodziewał - zaskoczenie na miarę drugiej fali koronawirusa;)

[...]

No ale ten spierdalal świadomie. A  w moim przypadku kierownik autobusu zauważył, mimo że mnie nie dotknął i przed akcją nie widział - dokładnie na odwrót niż kolo z abwery.

Oczywiście można lecieć w chuja jak ze stachowiakiem. Tylko niech nikt potem nie ma pretensji, że obywatele uważają zerokraturę za polityczne kurwy a policję za współczesną milicję pod nową nazwą. BTW - określenie kuson wzięło się właśnie z lecenia w chuja przez milicję. Ciekawe czy się opłacało...

Akurat wolno, bo mokro było i w korku to nie jeżdzę więcej niż o 30 więcej niż ci których wyprzedzam - właśnie po to żeby przyjąć/podpisać oświadczenie w razie wu;)

To i tak pewnie nieprzepisowo bo za szybko :-P

Raczej nie. Choć może minimalnie powyżej 50 było - nie patrzę na "zegary" tylko na drogę. Ale po prawdzie byłem przekonany że tam było 80 podczas gdy projektant chciał 60 a jest 50;) Nie przeczę że jakbym miał jaja ze stali i umiejętności większe o 50% to bym pewnie wyprowadził. Ale to mozna powiedzieć o większosci zdarzeń - zwłaszcza po fakcie;)

No ale jeśli chodzi o umiejętności na moto to mam poniżej średniej:P

--
Shrek

Data: 2020-11-04 10:34:38
Autor: Olin
Wjazd samochodem w ludzi.
Dnia Tue, 3 Nov 2020 22:46:52 +0100, J.F. napisał(a):

Rozmawiamy o stanie faktycznym czy zadowalamy się zdaniem zerokuratury?
Masz jakies informacje o "rozstroju zdrowia trwajacym powyzej 7 dni" ?

Mimo ich braku Alicja Gajewska z Prokuratury Rejonowej Warszawa-Mokotów
"sporządziła postanowienie o przedstawieniu zarzutów - z art. 160 i 157
par. 2 kodeksu karnego - a więc chodziło o zarzut bezpośredniego narażenia
człowieka na niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia (kara do trzech lat
więzienia) oraz spowodowania naruszenia czynności narządu ciała lub
rozstrój zdrowia trwający nie dłużej niż siedem dni (kara grzywny,
ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat dwóch).

Prokuratorka nie zdążyła ogłosić przygotowanych zarzutów, bo sprawę jej
błyskawicznie odebrano i przekazano do prokuratury okręgowej. Warszawska
okręgówka ogłosiła, że mężczyzna odpowie jedynie za wykroczenie w ruchu
drogowym. Oficjalny powód - ranna kobieta nie została poszkodowana na czas
dłuższy niż siedem dni."

https://wyborcza.pl/7,75398,26476257,prokurator-gajewska-potwierdza-funkcjonariusz-abw-mial-miec.html

Co ciekawe, postanowienie zniknęło:

"- Mogę tylko potwierdzić, że wydałam postanowienie o przedstawieniu
zarzutów po otrzymaniu opinii biegłego co do charakteru obrażeń
spowodowanych u pokrzywdzonych - mówi ,,Wyborczej" prok. Alicja Gajewska.
Mamy informacje, że we wtorek rano były planowane czynności procesowe z
oficerem ABW - miał być doprowadzony na ogłoszenie zarzutów, a potem miał
być słuchany w charakterze podejrzanego. Do czynności nie doszło, bo sprawę
zabrano do warszawskiej okręgówki. Po informacji o przejęciu śledztwa przez szczebel okręgowy prokuratorka
przekazała postanowienie wraz z opinią biegłego przełożonym. Na tym ślad po
postanowieniu się urywa. Prokuratorzy, z którymi rozmawiamy, mówią, że nie spotkali się z taką
sytuacją, aby ktoś, wobec kogo wydano postanowienie o zarzutach, był potem
przesłuchiwany w charakterze świadka, a nie podejrzanego. - Umorzenie
sprawy przeciwko osobie wiąże się z koniecznością doręczenia decyzji
stronom, w tym pokrzywdzonym, którym przysługuje prawo złożenia zażalenia
do sądu. Obstawiam, że raczej uchylili postanowienie o przedstawieniu
zarzutów, choć to całkowicie niedopuszczalne. Wtedy nie trzeba nikomu nic
doręczać i nie trzeba się z niczego tłumaczyć przed sądem - uważa jeden z
prokuratorów. "

Data: 2020-11-04 13:24:16
Autor: Animka
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 2020-11-04 o 10:34, Olin pisze:
[...]

Gdzie to prawo i sprawiedliwość w Polsce. Chyba w .....

--
animka

Data: 2020-11-05 12:06:34
Autor: Robert Tomasik
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 04.11.2020 o 10:34, Olin pisze:
Prokuratorzy, z którymi rozmawiamy, mówią, że nie spotkali się z taką
sytuacją, aby ktoś, wobec kogo wydano postanowienie o zarzutach, był potem
przesłuchiwany w charakterze świadka, a nie podejrzanego.

To trzeba bardziej doświadczonych prokuratorów zapytać. Każde
postanowienie przed ogłoszeniem można uchylić. Nie są jakoś szczególnie
częste przypadki, ale żeby twierdzić, że ktoś się nigdy z taką sytuacją
nie spotkał w swojej karierze, to już chyba lekka przesada.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-10-29 20:18:40
Autor: Kviat
Wjazd samochodem w ludzi.
[...]

Ale wiesz, że w przypadku zgromadzeń spontanicznych zgłoszenie nie jest potrzebne?
https://poradnik.ngo.pl/zgromadzenia-spontaniczne

Prawo do zgromadzeń daje Konstytucja, a tylko te zorganizowane należy zgłaszać.
Pomyśl przez chwilę logicznie... kto ma zgłosić zgromadzenie, którego nikt nie organizuje? W głowie się nie mieści, że ludzie tak bez organizatora mogą wyjść na ulice, bo się po prostu wkurwili?

Ale jak ktoś wierzy staremu kawalerowi z kotem, że przecież ci wszyscy ludzie byli do tego przeszkoleni, to się nie dziwię, że nie ma pojęcia...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-10-30 12:41:28
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup W dniu 29.10.2020 o 17:04, J.F. pisze:

[...]

Ciekawe.
Ale czy dobry tydzien po wyroku sie kwalifikuje jako spontaniczne ?

[...]

Ale czy maja prawo jezdnie dla samochodow blokowac ?

No i jak to nikt nie organizuje? Ktos musial dac haslo, zeby wiedzieli, gdzie i kiedy sie spotkac.

Poczekamy, zobaczymy, w Slubicach policja akurat usiluje oskarzyc "organizatorki", za namawianie na Facebooku.
W powiecie Slubickim Duda mial 38% glosow, w gminie Slubice 31%,  w miejskich komisjach to 25-33% ... wiec ciekaw jestem o co tu chodzi :-)
Nowy komendant chce sie zasluzyc ?

J.

Data: 2020-10-30 14:18:03
Autor: Robert Tomasik
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 30.10.2020 o 12:41, J.F. pisze:

Ale czy maja prawo jezdnie dla samochodow blokowac ?

Czasem mają, a czasem nie. Jak mają, to Policja blokuje ruch i nie
dochodzi do dantejskich scen związanych z mordobiciem, bo jakaś garstka
niezadowolonych jakiegoś Kowalskiego blokuje.

Na policjanta można pluć. Można go szarpać. Podobno mają być odporni.
Ale potencjalny Kowalski może być niezadowolony z tego, ze jakiś oszołom
mu maskę bezprawnie zastawia, nawet w społecznie uzasadnionym celu.
Wyjdzie i da w pysk. Demonstranci są silni "kupą". Ale jak już jeden,
czy drugi musi sam stanąć z kierowcą, to kolegów woła.

Ilu prawdziwych wojowników widziałeś na demonstracjach? Jak ktoś jest
wojownikiem i ma jakiekolwiek pojęcie o taktyce, umie walczyć, ma
szacunek do przeciwnika, to nie łazi na takie spędy, bo i po co?
Widziałeś, by operatorów jednostki specjalnej ktoś do ataku na wrogą
linię wysyłał? Wiesz, czemu nie?

Bo oni zamiast leźć pod karabiny zaraz by zaczęli kombinować, jak
obejść, z daleka zlikwidować. Do ataku wysyła się debili, co to wykonają
rozkaz, bo nie mają własnego pomysłu i nie wiedzą, że można to zrobić
inaczej.

To podobnie, jak z tym biciem zatrzymanych za brak podpisu na protokole.
Dokładnie ten sam mechanizm. Mądry wpisze w protokole, że odmówił
podpisania. Głupi taserem będzie przymuszał do podpisu - nie wiedząc, ze
ten podpis nie ma większego znaczenia.

No i jak to nikt nie organizuje? Ktos musial dac haslo, zeby
wiedzieli, gdzie i kiedy sie spotkac.

Moim zdaniem organizatorzy w ogóle nie ogarniają w wielu wypadkach
skutków podejmowanych przez siebie działań i tyle. Kto z nich bierze pod
uwagę, że ktoś w takim tłumie z emocji może zasłabnąć? Albo, że jakiś
Kowalski broniąc swojego własnego prywatnego prawa da "po kłach"
demonstrantowi?

Pamiętacie fotki z USA, jak demonstrantów odstraszył
facet z karabinkiem na werandzie? Prasa rozpisuje się o księdzu z
dubeltówką. Popierasz obronę swoich praw, czy potępiasz? Czemu
właściciel pięknego ogródka ma go poświecić, bo jakaś grupa postanowiła
akurat tu uzewnętrznić swoje niezadowolenie?

[...]

Czemu akurat w Słubicach, a nie w całej Polsce? Przecież chyba nikt nie
wierzy w to, że ci ludzie się przypadkowo na spacerach spotykają. Czy -
w Twojej ocenie - jak napiszę, że dziś będzie piękny zachód słońca i
proponuję spacer w celu jego obejrzenia, to ja zwołuję zgromadzenie?
Ludzie mają prawo być niezadowoleni - nawet, jeśli nie mają
merytorycznie racji. Może w tych Słubicach zwoływanie miało jakieś
szczególne właściwości?

--
Robert Tomasik

Data: 2020-10-30 15:41:52
Autor: Kviat
Wjazd samochodem w ludzi.

Na policjanta można pluć. Można go szarpać. Podobno mają być odporni.

Podobno normalni ludzie są odporni na pałowanie, więc można.

Ilu prawdziwych wojowników widziałeś na demonstracjach?

Odleciałeś...

[...]

....bardzo odleciałeś.
Sugerujesz, że pod pały milicjantów ktoś wysyła debili? I że robią to na czyś rozkaz?

No w sumie... przecież jarek powiedział, że są szkoleni.

Moim zdaniem organizatorzy w ogóle nie ogarniają w wielu wypadkach
skutków podejmowanych przez siebie działań i tyle.

No tak, bo przecież wydający rozkazy w milicji ogarniają.
To skąd to zdziwienie, że skutkiem jest spadek zaufania do milicji?
Może jednak pałowanie normalnych ludzi to złe decyzje, a tylko milicjanci tego nie ogarniają?

Ludzie mają prawo być niezadowoleni - nawet, jeśli nie mają
merytorycznie racji.

A nie mają racji?
Zakładam, że nie piszesz o jakichś protestach kiboli, że zabrania im się hajlowania, tylko o obecnych protestach.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-10-30 16:36:17
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.

[...]

To wtedy kowalski powinien ponieść konsekwencje. Ale - głupia sprawa - to nie był kowalski a funkcjonariusz - i to nie kulson, a oczko wyżej - ABW. Podobno miał być odporny - no i co teraz - psychotestów tam nie robią, czy nieodpornych zatrudniają?

Ilu prawdziwych wojowników widziałeś na demonstracjach? Jak ktoś jest
wojownikiem i ma jakiekolwiek pojęcie o taktyce, umie walczyć, ma
szacunek do przeciwnika, to nie łazi na takie spędy, bo i po co?

Coś ci się stary za przeproszeniem pojebało. Ludzie chodzą tam protestować a nie się napierdalać. Chyba cię kulsonia czapka za bardzo w lepetyne uwiera i pała cię swędzi że szukasz fajterów w demonstracji....

--
Shrek

Data: 2020-10-30 17:43:57
Autor: Robert Tomasik
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 30.10.2020 o 15:41, Kviat pisze:

[...]

Im rozkaz nie optrzebny. Liczy sie zadyma :-) Normalni ludzie idą na
demonstrację, ale nie wdają sie w bijatyki z policjantami, bo po co?

Ludzie mają prawo być niezadowoleni - nawet, jeśli nie mają
merytorycznie racji.
A nie mają racji?

Jakie to ma znaczenie w omawianym przez nas kontekście?

Zakładam, że nie piszesz o jakichś protestach kiboli, że zabrania im się
hajlowania, tylko o obecnych protestach.

Piszę o wszelkich możliwych protestach. To nadal nie powód, by naruszać
prawa osób niezaangażowanych w ty wszystko.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-10-30 17:58:43
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f9c42ce$0$553$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Na szczescie w 1980 bylo inaczej.

[...]

Ano niestety - jak te baby wk* reszte ... to jak bedzie na wyborach ?

J.

Data: 2020-10-30 18:17:28
Autor: Robert Tomasik
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 30.10.2020 o 17:58, J.F. pisze:

Piszę o wszelkich możliwych protestach. To nadal nie powód, by naruszać
prawa osób niezaangażowanych w ty wszystko.
Ano niestety - jak te baby wk* reszte ... to jak bedzie na wyborach ?

Na wyborach będzie się liczyć, ile elektoratu PIS straci. Oni mają stały
elektorat pozytywny i negatywny. Nie powiesz mi, że kontrkandydat Dudy
miał 50% poparcie.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-10-30 19:21:58
Autor: Kviat
Wjazd samochodem w ludzi.
[...]

Czyli ci wszyscy ludzie, którzy obecnie wyszli na ulice to wyszli dla zadymy? Jak kibole?

Normalni ludzie idą na
demonstrację, ale nie wdają sie w bijatyki z policjantami, bo po co?

Może po to, że policja celowo prowokuje?
Np. otacza ludzi kordonem i przez głośniki nawołuje do rozejścia uniemożliwiając im rozejście?
Albo ludzi protestujących przeciwko faszystom siłą ściąga z ulicy i umożliwia przemarsz faszystom, zamiast zgodnie z prawem rozgonić bandę faszystów maszerujących ulicami?

Ludzie mają prawo być niezadowoleni - nawet, jeśli nie mają
merytorycznie racji.
A nie mają racji?

Jakie to ma znaczenie w omawianym przez nas kontekście?

Zasadnicze znaczenie. Takie, że mają rację i słusznie protestują.
Policja powinna przestrzegać prawa i chronić tych ludzi, a nie słuchać niezgodnych z prawe rozkazów. Policja powinna chronić ludzi przed politykami łamiącymi prawo, a nie ich słuchać.

Zakładam, że nie piszesz o jakichś protestach kiboli, że zabrania im się
hajlowania, tylko o obecnych protestach.

Piszę o wszelkich możliwych protestach.

Jest zasadnicza różnica między protestem kiboli przeciwko zakazowi hajlowania, a protestem ludzi przeciwko opresyjnej władzy.
Jeżeli policjant nie widzi różnicy, to natychmiast powinien być wypierdolony z roboty.

To nadal nie powód, by naruszać
prawa osób niezaangażowanych w ty wszystko.

To nadal nie jest powód wjeżdżania w ludzi, by naruszać ich prawa do protestu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-10-30 23:23:25
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Dnia Fri, 30 Oct 2020 19:21:58 +0100, Kviat napisał(a):
[...]

Troche inaczej ... ale czy nie o to chodzi, zeby byla "zadyma" ?
Tzn zeby bylo glosno ...

[...]

Ale to jest legalny marsz "narodowej" organizacji.

A potem pretensje, jak grupa "faszystow" blokuje legalny marsz
legalnej organizacji :-)

[...]

A kibol nie moze uwazac wladzy za opresyjna, gdy mu ta zabrania
hajlowania ? :-)

To nadal nie powód, by naruszać
prawa osób niezaangażowanych w ty wszystko.

To nadal nie jest powód wjeżdżania w ludzi, by naruszać ich prawa do protestu.

A jak to bedzie protest "faszystow" przeciw panoszeniu sie
"teczowych"?
:-P

J.

Data: 2020-10-30 23:56:59
Autor: Kviat
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 30.10.2020 o 23:23, J.F. pisze:
[...]

Nie. Nie o to chodzi.

A jak to bedzie protest "faszystow" przeciw panoszeniu sie
"teczowych"?

Pogięło cię? Pomyśl przez chwilę.
Pomalujesz jednego ze swoich chłopców czarną farbą, wszystkiego ma być w opór, a jeżeli będą chcieli pójść do muzeum lotnictwa, to zabierzesz ich do muzeum lotnictwa, kurwa jego mać.

Masz jeszcze jakieś pytania, Bolec?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-10-31 07:03:21
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 30.10.2020 o 23:23, J.F. pisze:

Czyli ci wszyscy ludzie, którzy obecnie wyszli na ulice to wyszli dla
zadymy? Jak kibole?

Troche inaczej ... ale czy nie o to chodzi, zeby byla "zadyma" ?

Nie.

Tzn zeby bylo glosno ...

Tak.

--
Shrek

Data: 2020-10-31 00:08:24
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Dnia Fri, 30 Oct 2020 14:18:03 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
[...]

Jeden wystarczy, aby Kowalski zarobil w pysk, ... i nastepnym razem
grzecznie czekal :-)

wojownikiem i ma jakiekolwiek pojęcie o taktyce, umie walczyć, ma
szacunek do przeciwnika, to nie łazi na takie spędy, bo i po co?

to na meczach pilkarskich juz spokoj jest ?

[...]

Hm ...
a) no to kombinuj  w warunkach I ws
b) a oficer dowodzacy nie powinien miec troche rozumu i dbac o ludzi ?

To podobnie, jak z tym biciem zatrzymanych za brak podpisu na protokole.
Dokładnie ten sam mechanizm. Mądry wpisze w protokole, że odmówił
podpisania.

Hm, jakby troche niebezpieczne ... bo jak kulson bedzie kazdemu sam
wpisywal, ze odmowil ?

Głupi taserem będzie przymuszał do podpisu - nie wiedząc, ze
ten podpis nie ma większego znaczenia.

A jesli dowodow brak, lub slabe ?

[...]

Owszem

uwagę, że ktoś w takim tłumie z emocji może zasłabnąć?

To zazwyczaj az tak bardzo nie zagraza ... ale do czego pijesz ?
U prawdziwych organizatorow nie moze ?

[...]

Ogrodek to jedno, ale w USA przy takich okazjach czesto sie dokonuje
rabunek. Tylko ... czy ksiedzu wypada bronic ogrodka z dubeltowka ?

[...]

Jakis tam dyzurny prokurator kazal w calej Polsce, ale wiadomosc dnia
byla, ze w Slubicach. No chyba, ze zle miasto uslyszalem.
Jutro moze byc w calej Polsce.

[...]

No to juz nie wiem - jestes za, a nawet przeciw ?

To sa ci organizatorzy, czy zarzuty dęte ?

Może w tych Słubicach zwoływanie miało jakieś
szczególne właściwości?

Moze jednak zle uslyszalem.
Slubice/Police /Policja :-)

https://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,26459833,sa-pierwsze-zarzuty-za-organizacje-strajku-kobiet-przed-sadem.html?disableRedirects=true

popytaj gdzies prywatnie po starych znajomosciach, to sie okaze o co
chodzi.
Jak znam zycie, to PiS mianowal tam jakiegos koscielnego komendanta i
ten sie teraz zasluguje.
A moze ksiadz biskup zadwonil do komendanta wojewodzkiego ... ale
gdzie biskup a gdzie Police ?

A moze biskup byl z wizytacja, utknal w korku, i sie wk* ? :P

J.

Data: 2020-10-31 08:43:51
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.

Ilu prawdziwych wojowników widziałeś na demonstracjach? Jak ktoś jest
wojownikiem i ma jakiekolwiek pojęcie o taktyce, umie walczyć,

Wczoraj byli - normalnie zawodowcy, oznaczeni, z taktyką i planem, prawdziwi twardziele - taki to i babce przypierdoli i seniora zagazuje, nie to co jakieś miękkie julki co to nawet kierowcy nie wpierdolą. Mam nadzieję, że po tym twoje życie jest spełnione.

PS - ale mocni to tylko w ofensywie i z zaskoczenia byli, bo jak kilku zaczeło im oddawać na degolu to zapodawali tyły gonieni przez tłum julek. Policja niestety, mimo twojej tęskności za prawdziwymi fajterami na demonstracjach, nie brała specjalnie udziału, bo była związana w kotle na żoliborzu.

--
Shrek

Data: 2020-10-31 11:22:33
Autor: ąćęłńóśźż
Wjazd samochodem w ludzi.
Na chłopskich chyba sami wojownicy, praca na wsi to nadal ciężkie zajęcie.

-- -- -
Ilu prawdziwych wojowników widziałeś na demonstracjach?

Data: 2020-10-29 20:48:07
Autor: Robert Tomasik
Wjazd samochodem w ludzi.
[...]

W mojej ocenie mocno dyskusyjne jest, czy to jest wykroczenie. W
kodeksie wykroczeń jest mowa o nieumyślności. Wjechanie w kilka
blokujących drogę osób nieumyślnym potrąceniem trudno nazwać. Mógł ją
walnąć młotkiem, uderzył samochodem. Moim zdaniem należy samochód
traktować jako narzędzie.

Natomiast osobną sprawą pozostaje, na ile działania kierującego były
nielegalne. To, że kobieta bierze udział w proteście (nie ważne, czy
legalnym, czy nie, czy słusznym) nie powoduje, że jest automatycznie
wyłączona spod prawa i może sobie bezkarnie zmuszać inne osoby do
określonego zachowania. Facet do domu chciał wjechać. Kobieta bezprawnie
mu to uniemożliwiała.

Przy czym mamy tam tylko jakieś wycinki na filmiku. Zazwyczaj Policja
blokuje taki odcinek drogi, właśnie by nie dopuścić do tego typu
sytuacji, gdy protestujący, który z punktu widzenia prawa jest po prostu
pieszym wpadnie pod prawidłowo jadący jezdnią samochód.

W każdym razie podrzucam pomysł na dyskusję.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-10-30 12:28:17
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w ludzi.
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f9b1c77$0$521$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Wjechanie jak najbardziej moze byc przypadkowe, ale jak widac na filmie - tu wygladalo to inaczej.

[...]

Nie wiesz ? Policjant i nie wie ?
Trzeba tak jechac, aby wypadku nie bylo.
Blokuja droge, to stoisz, czekasz i dzwonisz na policje :-)

[...]

Pieszy wpadnie, gdy z chodnika zejdzie na jezdnie bezposrednio przed pojazdem.
Ale jak stoi na drodze, to masz go zauwazyc i zatrzymac przed nim.

A potem, to juz sobie z policjż dochodź jakim prawem pieszy droge blokuje, co policja zamierza zrobic, i dlaczego nic :-P

Natomiast faktycznie zazwyczaj ruch jest blokowany ... wiec skad on sie tam wzial ?
Ale mogl z jakiegos okolicznego podworka.

J.

Data: 2020-10-30 16:19:43
Autor: Shrek
Wjazd samochodem w ludzi.

No przecież wiadomo skąd https://www.google.pl/maps/@52.2093178,21.0185933,3a,55.4y,344.68h,90.74t/data=!3m6!1e1!3m4!1spxUUCGafXU7aiM6HApuWyw!2e0!7i16384!8i8192

--
Shrek

Data: 2020-10-29 20:49:27
Autor: Robert Tomasik
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 29.10.2020 o 13:32, Olin pisze:

A film jest ?
Tak się pechowo składa, że jest:
https://www.youtube.com/watch?v=kUsNs_BI17o&feature=youtu.be

No to pechowo dla pieszych, którzy zaatakowali jadącego samochodem.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-10-29 14:35:37
Autor: Olin
Wjazd samochodem w ludzi.
[...]

Są nowe wiadomości z ziobrotury:

"Prokurator prowadząca sprawę potrącenia demonstrantek przez oficera ABW
odebrano śledztwo, bo chciała postawić sprawcy zarzut karny. Po przejęciu
postępowania przez wyższą instancję agresor odpowie tylko za wykroczenie
drogowe.

We wtorek śledztwo zlecono prok. Alicji Gajewskiej z Prokuratury Rejonowej
Warszawa-Mokotów. Wg ustaleń "Wyborczej" Gajewska chciała ścigać
funkcjonariusza za bezpośrednie narażenie człowieka na niebezpieczeństwo
utraty życia lub zdrowia (art. 160 kodeksu karnego, kara do 3 lat
więzienia) oraz za spowodowanie wypadku, nieudzielenie pomocy ofiarom i
ucieczkę z miejsca zdarzenia.  W środę rano Gajewskiej odebrano sprawę i przekazano ją do prokuratury
okręgowej. A ta ogłosiła, że odpowie on tylko za wykroczenie w ruchu

https://wyborcza.pl/7,75398,26456675,agresor-z-abw-mial-dostac-ciezkie-zarzuty.html#S.koronawirus-K.C-B.3-L.1.male

Data: 2020-10-29 20:13:18
Autor: ąćęłńóśźż
Wjazd samochodem w ludzi.
No zobacz, jak to wszędzie swoje dyktafony mają, nawet w dobrotliwej prokuraturze.

-- -- -
Wg ustaleń "Wyborczej"

Data: 2020-10-29 20:50:39
Autor: Robert Tomasik
Wjazd samochodem w ludzi.
W dniu 29.10.2020 o 14:35, Olin pisze:

[...]

Jakie i czy również odpowiedzą pląsający po jezdni?

--
Robert Tomasik

Data: 2020-10-29 21:17:03
Autor: A. Filip
Wjazd samochodem w pieszych "śmiało pląs
Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> pisze:
[...]

Pląsający nie spowodowanie katastrofy w ruchu lądowym? ;-)
Chcącemu (pląsać po jezdni nie wyłączonej z ruchu) nie dzieje się
krzywda?

Mówiąc super cynicznie:
Poważne obrażenia wymagałyby poważnych konsekwencji.  Brak (znaczących)
obrażeń jak dla mnie zostawia sporą swobodę prawnej interpretacji którą
ja przełknę tylko dopóki nie stanie się zachęta do powtórek przez obie
strony takich "zdarzeń". Przy czym kierowcy operują "bardziej
niebezpiecznymi narzędziami" wiec zasługują na solidniejsze ostrzeżenie
choć ja się solidaryzuje ze stojącymi w korkach przez [słowa powszechnie
uznawane za BARDZO obraźliwe].

--
A. Filip

Data: 2020-10-29 22:31:42
Autor: Robert Tomasik
Wjazd samochodem w pieszych "śmiało pląsających po jezdni niewyłączonej z ruchu" wQ1|Bščľç9őˇ"
W dniu 29.10.2020 o 21:17, A. Filip pisze:

[...]

Zupełnie teoretycznie, to pieszy korzystający z drogi ma obowiązek
ustąpić pojazdowi. Co więcej, w tym konkretnym wypadku nie ma jakiejś
przypadkowości. To nie jest tak, że pieszy przez nieuwagę to robi. Oni
to celowo robią. Jeśli kierujący potrafi się w sposób bezpieczny przebić
- a tu tak się stało - to ja bym ukarał te pląsające osoby za
nieustąpienie pierwszeństwa i tyle. Kierującego, to tylko o tyle, o ile
spowodował obrażenia.

Pytanie, jak to się stało, że on się tam w ogóle znalazł, bo - jak już
pisałem - z reguły wyłącza się ruch. Przypadków przebijania się przez
demonstrantów już kilka było. Pamiętam filmik, jak TOR sie przez
rolników na jakimś rondzie przebił przykładowo.

Chcącemu (pląsać po jezdni nie wyłączonej z ruchu) nie dzieje się krzywda?
Mówiąc super cynicznie: Poważne obrażenia wymagałyby poważnych
konsekwencji.

Moim zdaniem odpowiedzialność karna może tu być połączona tylko i
wyłącznie ze spowodowanymi obrażeniami, a nie z samym przebiciem się.
Niestety - bez względu na zasadność tych protestów - wyprowadzający
ludzi powinni jeszcze wykazać się rozsądkiem i brać pod uwagę również
prawa i interesy innych niezaangażowanych osób.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-10-29 22:47:27
Autor: A. Filip
[...]

Zgadzamy się "nie całkiem" ale wystarczająco by spierać się nie z sobą
ale z zajadłymi obrońcami "protestujących świętych krów drogowych".

--
A. Filip

Data: 2020-10-30 06:53:40
Autor: Shrek
[...]

Twoja wypowiedź dowodzi, że dowcipy o milicjantach jednak nie były pozbawione sensu. No i tradycyjnie ośmieszasz służbę w której "robisz", a tym razem zrobili oni akurat dużo (przynajmniej do dziś), żeby nie być uznawani za idiotów na pasku władzy.

--
Shrek

Data: 2020-10-30 07:36:57
Autor: A. Filip
Shrek <1@wp.pl> pisze:
[...]

Życie ludzkie *jest* najważniejsze ale absolutna ochrona
"pieszych protestujących świętych krów na drodze niewyłączonej z ruchu"
*zagwarantuje* w (końcu) przyszłości wiele Nagród Darwina IMHO.

--
A. Filip

Data: 2020-10-30 12:15:44
Autor: J.F.
Wjazd samochodem w pieszych "śmiało pląsających po jezdni niewyłączonej z ruchu" w proteście
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f9baa64$0$547$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

I tak i nie ... bo w zasadzie dobrze napisal.
Ale chyba filmu nie widzial :-)

Pytanie tylko, czy naprawde sie potrafi przebic, czy przypadkiem wyszlo - bo jesli przypadkiem, to chyba jednak zasluguje na pare zarzutow.

A tym blokujacym ... mandat moze sie i nalezy, albo dwa.

Tak nawiasiem mowiac, to mam wrazenie, ze wczoraj korek we wroclawiu zrobili policjanci.
No ale moze oni tez popieraja prawa kobiet ... i ojcow tez :-)

J.

Data: 2020-10-30 16:44:20
Autor: Shrek
W dniu 30.10.2020 o 12:15, J.F. pisze:

[...]

Czyli jednak w zasadzie dobrze, tyle że nie na temat, czyli w zasadzie źle:P

A tym blokujacym ... mandat moze sie i nalezy, albo dwa.

Tak albo nie. Z jakiś powodów policja takich mandatów nie wystawiała.

Tak nawiasiem mowiac, to mam wrazenie, ze wczoraj korek we wroclawiu zrobili policjanci.
No ale moze oni tez popieraja prawa kobiet ... i ojcow tez :-)

We wrocku to oni chyba bardziej za protestującymi niż przeciw. Nawet w warszawie daje się do tej pory wyczuć jakąś niechęć kulsonów do interweniowania. Z wyjątkami oczywiście. Ale warszawa jest specyficzna, bo tu zwożą kulsonów z całej polski - na wyjeździe trochę ludzie bardziej wyrywni bo sąsiadów raczej nie spotkasz. I dotyczy to obu stron.

--
Shrek

Data: 2020-10-30 18:01:39
Autor: J.F.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f9c34d4$0$500$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Policja nie jest wszedzie, zeby zaraz mandat wystawiac.
Poza tym ma swoje normy, i za duzo nie moze, bo ich suweren wyp* :-P

[...]

Teraz tez zwiezli ?

bardziej wyrywni bo sąsiadów raczej nie spotkasz. I dotyczy to obu stron.

Moze i cos w tym jest ...

J.

Data: 2020-10-30 21:03:35
Autor: Shrek
W dniu 30.10.2020 o 18:01, J.F. pisze:

[...]

Czyli dalej - może albo nie może - nie to jest tematem wątku a jawne lecenie w chuja przez prokurature i wtórowaniu mu przez ciarkę.

[...]

Zapewne też. Nie pytałem skąd są, ale jak mówili, że "tędy nie wolno" i pytałem to w takim razie którędy, to po prostu nie wiedzieli... Dziś dla odmiany prawie ich nie było - najwięcej było przed kościołem sw krzyża. Bronili go kolejno na schodach naziole, przed schodami policja przed policją zandarmeria, przed żandarmerią pusta ulica którą normalnie jeździły autobusy... a po drugiej stronie jakieś radiomaryjne szury antylpg;) Nie wiem kto kogo i przed kim bronił;) Pewnie pod domkiem kaczelnika będą bo widziałem suki na sygnale i ten sprzęcik do porażania hałasem, którego jednak nie moga używać i krzyczą żeby się rozejść bo epidemia;)

bardziej wyrywni bo sąsiadów raczej nie spotkasz. I dotyczy to obu stron.

Moze i cos w tym jest ...

No głupio wyjdzie jak przypierdolisz pałą córce somsiada albo koleżance babci z kółka różańcowego - może się kwas zrobić. W mniejszych miastach nie jesteś taki anonimowy, to trochę chłodzi emocje.

--
Shrek

Wjazd samochodem w ludzi.