Wjechał, skacząc na Pałac Kultury i Nauki

Data: 2009-05-28 13:09:37
Autor: Titus Atomicus
Wjechał, skacząc na Pałac Kultury i Nauki
In article <44370792-2fa8-43e3-94bb-17f4c9eafe45@i6g2000yqj.googlegroups.com>,
 Szprota aka Stefandora <stefandora@gmail.com> wrote:

Chłopak wskoczył schodek po schodku (ale z relacji TV pamiętam, że
chyba skakał co dwa) na 30ste piętro Pałacu Kultury w niecałe 20
minut. Niezły zawodnik.

http://tnij.org/pekin_na_kole

Ale nie gral przy tym na skrzypcach?
To lipa...

TA

Data: 2009-05-28 19:02:41
Autor: Szprota aka Stefandora
Wjechał, skacząc na Pałac Kul tury i Nauki
Ale nie gral przy tym na skrzypcach?
To lipa...

Na skrzypcach nie, ale może pierdnął z wysiłku, to też muzyka.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-06-01 13:36:22
Autor: cynamoon
Wjechał, skacząc na Pałac Kultury i Nauki

Użytkownik "Szprota aka Stefandora" <stefandora@onet.eu> napisał w
wiadomości news:gvmg3e$ivt$2news.onet.pl...
Na skrzypcach nie, ale może pierdnął z wysiłku, to też muzyka.

no nie bardzo..
muzyka jest jednym z przejawów ludzkiej kultury a to o czym piszesz to
zjawisko fizjologiczne, którego wystąpienie, w pewnych okolicznosciach, może
świadczyć o jej braku ;-)
Marek

Data: 2009-06-01 22:55:32
Autor: click
cynamoon pisze:
[...]

dzwiek, to dziwek
jak ktos potrafi to zagra ;P

--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-06-03 02:03:38
Autor: Titus Atomicus
Wjechał, skacząc na Pałac Kultury i Nauki
In article <h01f85$a0$1@news.onet.pl>,
 click <click_n_ride@psychop.op.pl> wrote:

cynamoon pisze:
> [...]
> zjawisko fizjologiczne, którego wystąpienie, w pewnych okolicznosciach, może

dzwiek, to dziwek
jak ktos potrafi to zagra ;P

Niestety, nie kazdy dzwiek to od razu muzyka.
Poza tym postuluje zakonczenie tego obscenicznego podwatku.

TA

Data: 2009-06-01 14:19:35
Autor: Titus Atomicus
Wjechał, skacząc na Pałac Kultury i Nauki
In article <gvmg3e$ivt$2@news.onet.pl>,
 Szprota aka Stefandora <stefandora@onet.eu> wrote:

> Ale nie gral przy tym na skrzypcach?
> To lipa...

Na skrzypcach nie, ale może pierdnął z wysiłku, to też muzyka.

Nie, to nie jest muyzyka.
Poza tym - niesmaczna wypowiedz, Stefandoro. Przywoluje cie do porzadku.

TA

Data: 2009-06-01 05:44:43
Autor: Szprota aka Stefandora
Wjechał, skacząc na Pałac Kultury i Nauki
On 1 Cze, 14:19, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
Przywoluje cie do porzadku.

Nie ma szans na powodzenie. Jestem mistrzem w bałaganiarstwie.

--
Pzdr,
Stefandora.

Data: 2009-06-01 12:21:02
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-06-01, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
> [...]

Nie, to nie jest muyzyka.
Poza tym - niesmaczna wypowiedz, Stefandoro. Przywoluje cie do porzadku.

Jesteś właścicielem tego czatrumu?

Data: 2009-06-01 15:56:01
Autor: Titus Atomicus
Wjechał, skacząc na Pałac Kultury i Nauki
In article <slrnh27hte.11ja.w_at_wrzask_dot_pl@oak.pl>,

On 2009-06-01, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

> Nie, to nie jest muyzyka.
> Poza tym - niesmaczna wypowiedz, Stefandoro. Przywoluje cie do porzadku.

Jesteś właścicielem tego czatrumu?

No, w pewnym sensie.
Bardziej precyzyjnie: wspolgospodarzem...

TA

Wjechał, skacząc na Pałac Kultury i Nauki