Wjechała segwayem w rowerzystkę

Data: 2009-05-29 06:44:12
Autor: Przemek
Wjechała segwayem w rowerzystkę
On 29 Maj, 15:40, mocniak <mocniak.wyt...@to.tlen.pl> wrote:

Łał, rozjeżdżanie rowerzystów na zupełnie nowym poziomie technologicznym ;-)

Postęp Panie, postęp...
Ja czekam na pierwszego upolowanego przez F16.

pozdr

Data: 2009-05-29 15:50:46
Autor: mocniak
Użytkownik Przemek napisał:
[...]

Łue tam, F16 przy segway'u to relikt poprzedniej epoki ;-)

Ja czekam na pierwszego potrąconego przez deportującego się turystę ;-)

--
Mocniak

Data: 2009-05-29 19:43:25
Autor: Krzysztof Rudnik
Przemek wrote:

On 29 Maj, 15:40, mocniak <mocniak.wyt...@to.tlen.pl> wrote:

Łał, rozjeżdżanie rowerzystów na zupełnie nowym poziomie technologicznym
;-)

Postęp Panie, postęp...
Ja czekam na pierwszego upolowanego przez F16.

Co prawdą ofiarą nie był rowerzysta, ale kiedyś we Włoszech, jeden F-16 przeciął linę nośną kolejki linowej.

Krzysiek Rudnik

Data: 2009-05-29 23:35:23
Autor: Kacper Perschke
Wjechała segwayem w rowerzystkę
Dnia 29.05.2009 Krzysztof Rudnik <rudnik@kki.net.pl> napisał:
[...]
Ja czekam na pierwszego upolowanego przez F16.
[...] kiedyś we Włoszech, jeden F-16 przeciął linę nośną kolejki linowej.

"3 lutego 1998 roku należący do USMC samolot EA-6B Prowler zerwał linę kolejki
linowej w Cavalese we włoskich Dolomitach doprowadzając do katastrofy, w której
zginęło 20 osób w tym dwoje Polaków."
Cytuję za http://pl.wikipedia.org/wiki/Northrop_Grumman_EA-6B_Prowler.

KAcper

Data: 2009-05-31 22:41:24
Autor: Korban
On 29 Maj, 19:43, Krzysztof Rudnik <rud...@kki.net.pl> wrote:
Przemek wrote:

> Postęp Panie, postęp...
> Ja czekam na pierwszego upolowanego przez F16.

Co prawdą ofiarą nie był rowerzysta, ale kiedyś we Włoszech, jeden F-16 przeciął linę nośną kolejki linowej.

To nie był F-16 tylko EA6-B Prowler, http://pl.wikipedia.org/wiki/Northrop_Grumman_EA-6B_Prowler,
te samoloty dosyć się różnią. :)

Mirek

Wjechała segwayem w rowerzystkę