Wkladka WLASNA w opone

Data: 2018-08-14 22:36:37
Autor: Yerine Ictimai
Wkladka WLASNA w opone
Jeszcze a propos przebic opon&detek. Wpadly mi w lapy okazyjnie
 opony RacingRon Schwalbe (29" 2.25"), sa bardzo lekkie i to
 zdecydowalo o zakupie. Ale juz przy pierwszym przypatrzeniu sie
 zwraca uwage JAK CIENKA jest guma pod bieznikiem! Juz nie pinezka
 ale nawet srubka od zegarka mechanicznego moze temu
 zagrozic!

Poniewaz szczerze nie chce sie mi szukac nowych opon, stad
 pytanie: mozna jakos we wlasnym zakresie uzbroic opone od
 WEWNATRZ?
Pasek jakiegos materialu (jakiego?) wstawic pomiedzy opone a detke?
Tak aby zatrzymal potencjalny kolec?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-08-14 23:04:32
Autor: Yerine Ictimai
Wkladka WLASNA w opone
Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru> Wrote in > Pasek jakiegos
 materialu (jakiego?) wstawic pomiedzy opone a detke?
Tak aby zatrzymal potencjalny kolec?

Moze pasek brezentowy od starej torby? Chyba jest dosc lekki, i
 twardy, jak myslicie?
Takie pomysly mi po glowie chodza, macie pomysly jakies?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-08-14 23:23:14
Autor: Yerine Ictimai
Wkladka WLASNA w opone
Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru> Wrote in message:
[...]

Albo moze puszki po piwie, one sa leciutkie? :) Pociac w regularne
 paski i przykleic od wewnatrz jeden za drugim? -- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-08-14 23:51:05
Autor: Yerine Ictimai
Wkladka WLASNA w opone
[...]

Mam pierwsza probe, Wam powiem :)
Po odcieciu denka i gory puszki i przecieciu w poprzek (nozyczki
 tna lekko jak papier) otrzymujemy regularny pasek blachy. (Trzeba
 ciut zaokraglic rogi bo sa bardzo ostre!) Blacha jest miekka i
 bardzo ladnie wypelnia i luk wzdluzny i poprzeczny :) Na jedna
 opone 29" trzeba 12 puszek, waga jak piorko! Czyli spoko!
Pytanie jaki kolec wytrzyma blacha od puszki piwa? Roslinne na
 pewno. Ale pinezke - watpliwe.
 Ale jakas opona w ogole dostepna w handlu wytrzyma PINEZKE?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-08-15 00:00:11
Autor: Yerine Ictimai
Wkladka WLASNA w opone
Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru> Wrote in >  Ale jakas opona w
 ogole dostepna w handlu wytrzyma PINEZKE?

Wezmy taka probe, wysypmy pudelko pinezek na asfalt, dbajac aby
 kazda sterczala kolcem do gory i aby byly w wiekszych odstepach
 od siebie (aby w kazdym momencie "atakowalo" tylko 1 ostrze),
 i przejdzmy po nich rowerem pod pelnym obciazeniem :)
Pytanie: jest opona ktora to wytrzyma, a raczej zatrzyma przed
 penetracja w detke?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-08-15 00:28:54
Autor: Maciek
Wkladka WLASNA w opone
i przejdzmy po nich rowerem pod pelnym obciazeniem :)
Pytanie: jest opona ktora to wytrzyma, a raczej zatrzyma przed
  penetracja w detke?

Po co?
Ktoś już robił podobny test, wkładka Smart Guard:

https://www.youtube.com/watch?v=Uz8fT13rtlk

Tylko co jak wbije się coś z boku? Pomyślałeś o tym?

Zamiast zaprzątać sobie głowę duperelami jak już masz opony, kup deficytowy towar, który jest w sprzedaży np. w Auchanie w cenie gumy Turbo lub lizaka lollipop:

http://oi63.tinypic.com/2vkfep4.jpg

Szczytem komfortu będzie dołożenie do tego dętki, przecież i tak pewnie wozisz pompkę i skuwacz do łańcucha jakby walnął, więc wiele nie zmieni w dodatkowym bagażu!

A jak nie wozisz to np. zainstaluj dodatkowy pojemnik i zacznij wozić!
o np. taki:

https://tinyurl.com/ybe84bp2

....i problem z głowy.

Data: 2018-08-15 12:03:20
Autor: yerine.ictimai
Wkladka WLASNA w opone
On Wednesday, August 15, 2018 at 12:28:57 AM UTC+2, Maciek wrote:
Ktoś już robił podobny test, wkładka Smart Guard:

A gdzie kupic Smart Guard, jakie sa, jak dzialaja i czy ogolnie polecacie?

https://www.youtube.com/watch?v=Uz8fT13rtlk

Data: 2018-08-16 10:29:19
Autor: Maciek
Wkladka WLASNA w opone
W dniu 2018-08-15 o 21:03, yerine.ictimai@gmail.com pisze:
On Wednesday, August 15, 2018 at 12:28:57 AM UTC+2, Maciek wrote:
Ktoś już robił podobny test, wkładka Smart Guard:

A gdzie kupic Smart Guard,

Google lepiej odpowie na to pytanie niż ja.

jakie sa, jak dzialaja i

Poczytaj na stronie Schwalbe.
https://www.schwalbe.com/en/tour-reader/marathon-plus.html

Masz też tam "fair" filmik.

czy ogolnie polecacie?

U mnie się sprawdza, tysiące km i zero kapci.

Data: 2018-08-15 14:30:00
Autor: Yerine Ictimai
Wkladka WLASNA w opone
Maciek <maciek@> Wrote in message:
Po co?
Ktoś już robił podobny test, wkładka Smart Guard:

https://www.youtube.com/watch?v=Uz8fT13rtlk

Ale ten gosc powbijal te pinezki w najwyzsza wypuklosc BIEZNIKA!
 To nie fair! Problem jak pinezka wbije sie we WGLEBIENIU profilu
 bieznika!

Tylko co jak wbije się coś z boku? Pomyślałeś o tym?

Tak, blacha z puszek od piwa ladnie wypelnia i boki :)

Zamiast zaprzątać sobie głowę duperelami jak już masz opony, kup

Ale nie chce LATAC! Wole zapobiegac, latanie jest pracochlonne i
 bardzo klopotliwe w terenie!

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-08-15 14:53:08
Autor: ń
Wkladka WLASNA w opone
Biorąc pod uwagę płodność Twoich pomysłów, jesteś na najlepszej drodze do opatentowania metalowej pompowanej szytki kosmicznej.
Jeśli chodzi o pineski, to dałem w koło układ cewek odpychających metalowe przedmioty od koła dzięki siłom elektromagnetycznym, od tego czasu zero gwoździa (pineski to przeżytek, no bo któż teraz używałby desek kreślarskich).
Natomiast nie działa mi na szkło niestety. Czas przestać pic.

-- -- -

Data: 2018-08-15 17:56:53
Autor: Maciek
Wkladka WLASNA w opone
W dniu 15.08.2018 o 14:53, ń pisze:
[...]

Sprytne... ale...
Nie przejmuj się, producencie nie śpią i być może, już niebawem...

https://www.youtube.com/watch?v=ZtmZLBGzeCs

....będzie to u nas hit nadchodzącej jesieni i zimy!

Już teraz widziałem projekty DIY. Bierzesz mniejszą obręcz o rozmiar a do niej przyczepiasz trampki. Zdejmujesz sznurówki i sznurujesz całość na obręczy pomiędzy szprychami!

Podobno chińskie najlepsze, miękka guma, doskonale przyczepne na łukach i perfekcyjnie trzymające się przy hamowaniu.

Czas przestać pic.

Człowiek nie wielbłąd...
....pić musi ;-)

Data: 2018-08-15 11:35:48
Autor: yerine.ictimai
Wkladka WLASNA w opone
On Wednesday, August 15, 2018 at 5:56:55 PM UTC+2, Maciek wrote:
Nie przejmuj się, producencie nie śpią i być może, już niebawem...

https://www.youtube.com/watch?v=ZtmZLBGzeCs

Jako dowcip faaajne! Ale widac na filmiku jak im sprawia to trudnosc aby pedalowac i trzymac w ogole rower w pionie, ciekaw dlaczego?

Filmik chyba est jako reklama tych butow sportowych? ;)
Specom od reklam zawsze musi starczyc swiezych pomyslow! :D

Data: 2018-08-16 10:46:22
Autor: ń
Wkladka WLASNA w opone
Pic wode.

-- -- -
Człowiek nie wielbłąd.
pić musi

Data: 2018-08-16 17:02:58
Autor: Yerine Ictimai
Wkladka WLASNA w opone
ń <?@?.?> Wrote in message:
Pic wode.

-- -- -
Człowiek nie wielbłąd.
pić musi

Piwo to taki straszny problem?
Wymyskili mnisi, przyzwoici ludzie :)
Zawiera chmiel - dziala lagodzaco na nerwy i lagodzi tez poped
 seksualny :D
Sporo witamin B.
Troche alkoholu, ale polowe tego co wino, dodatkowo wspiera
 dzialanie lagodzace na nerwy chmielu :)

Przodujacy piwosze to Niemcy! Trzecia gospodarka swiata! ;)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-08-16 17:19:51
Autor: ń
Wkladka WLASNA w opone
Przemycanie piwa do Arabii Saudyjskiej w blaszanych dętkach to interes tysiąca i jednej nocy.

-- -- -

Data: 2018-08-16 17:56:59
Autor: Yerine Ictimai
Wkladka WLASNA w opone
ń <?@?.?> Wrote in message:
Przemycanie piwa do Arabii Saudyjskiej w blaszanych dętkach to interes tysiąca i jednej nocy.

-- -- -
Piwo to taki straszny problem?
Wymyskili mnisi, przyzwoici ludzie :)

Twoj pomysl biznesowy jest wart opantowania. Ale w razie WPADKI
 zdaje sie obcinaja reke? :0

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-08-15 08:25:23
Autor: abn140
Wkladka WLASNA w opone

penetracja w detke?
??????????pytajnikpytajnik!!!111jedenjeden
najgorszym mozliwym zestawem jest holender tzw miejski z bagaznikiem z tylu obladowanym po max + dooopsko kobiety i postawa w pionie.
wszystko zagotowac w polskim przecietnym miescie gdzie pobitych butelek na chodnikach jest 2x tyle co w pojemnikach na szklo.
opona w takim systemie ma przesrane na maxa.
cwiczylem.
dodatkowym koszmarem jest piasta nexus 7 i wybitnie milosierna rozbieranina przy przebiciach.
kombinowalem na wszystkie sposoby. nawet pchane cos tam bylo do opony tak ze caly rower poszedl z waga na 35 chyba kilo.
i co?
NIC.
nadal co trzy dni zrzutka kola.
problem wyparowal jak po blogoslawienstwie wszystkich swietych po zalaniu detki mlekiem.
po prostu.
wentyl raus. mleko in. wentyl in, nabic. zapomniec.
albo kupic taka detke, do gorali i miejskich itp powinna byc. jedna widzialem w dekatlooonie. od razu z mlekiem
ja wlalem trezado.
opona zdarzyla sie calkowicie wytrzec. zero gum. ostatnio ogladalem toto to jej powierzchnia jest pocieta na wszyskie mozliwe sposoby.
ale nadal nic. mleko robi robote. nawet snejki nie daja rady. a tez byl to powazny problem.
zalej detke mlekiem
zapomnij o problemie.

Data: 2018-08-15 11:47:05
Autor: yerine.ictimai
Wkladka WLASNA w opone
On Wednesday, August 15, 2018 at 8:25:26 AM UTC+2, abn140 wrote:
zalej detke mlekiem
zapomnij o problemie.

Jakim i jak? Kazdy wentyl do tego sie nadaje (np. Presta, AV)?

Data: 2018-08-15 21:41:51
Autor: abn140
Wkladka WLASNA w opone

Użytkownik <yerine.ictimai@gmail.com> napisał w wiadomości news:7d2ba6b5-101d-4b08-9f22-5f58d0cdaa33googlegroups.com...
On Wednesday, August 15, 2018 at 8:25:26 AM UTC+2, abn140 wrote:
zalej detke mlekiem
zapomnij o problemie.

Jakim i jak? Kazdy wentyl do tego sie nadaje (np. Presta, AV)?

zalezy. jak czlowiek kumaty to zalejesz mlekiem dowolny wentyl.
jak nie to najlatwiej chyba samochodowy.
albo kup dedykowana detke juz fabrycznie z mlekiem w srodku.
https://www.decathlon.pl/dtka-700x35-45-schrader-- id_8311096.html

Data: 2018-08-15 12:54:54
Autor: yerine.ictimai
Wkladka WLASNA w opone
On Wednesday, August 15, 2018 at 9:41:53 PM UTC+2, abn140 wrote:

> [...]
jak nie to najlatwiej chyba samochodowy.
albo kup dedykowana detke juz fabrycznie z mlekiem w srodku.

Predzej kupie taka wieksza:
https://tinyurl.com/ya6s364z
"DĘTKA ROWEROWA 29x1,7/2,2 SAMOUSZCZELNIAJĄCA Z WENTYLEM PRESTA 60 MM B'TWIN
1/5"

Pisza jeszcze:
Płyn wewnątrz dętki automatycznie uszczelnia przebicia (<3 mm)

Ale pierwsza opinia jest taka:
"Po 1 dniu użytkowania uszło powietrze z dętki . Na wewnętrznym zgrzewie dętki na długości 1 cm dętka się rozeszła"

PYTANIE:
Jak to wlasciwie dziala? Po "samonaprawie" szczelnosc wraca do IDEALNEGO poziomu (tzn. takiego jak przed przebiciem)?

Data: 2018-08-16 10:57:40
Autor: ń
Wkladka WLASNA w opone
I tak mi się stało z podobną dętką z Carrefour (Profex czy jakoś podobnie).
Ale z paroma innymi bardziej markowymi (nie najbardziej) też.

-- -- -
Na wewnętrznym zgrzewie dętki na długości 1 cm dętka się rozeszła

Data: 2018-08-16 11:25:46
Autor: Rowerex
Wkladka WLASNA w opone
W dniu środa, 15 sierpnia 2018 20:47:07 UTC+2 użytkownik yerine.....@gmail.com napisał:
On Wednesday, August 15, 2018 at 8:25:26 AM UTC+2, abn140 wrote:
> zalej detke mlekiem
> zapomnij o problemie.

Jakim i jak? Kazdy wentyl do tego sie nadaje (np. Presta, AV)?

Tylko AV ze względu na ogólną dostępność - zawór będzie się powoli zatykał uszczelniaczem i w końcu pompowanie będzie bardzo utrudnione.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2018-08-16 11:23:27
Autor: Rowerex
Wkladka WLASNA w opone
W dniu środa, 15 sierpnia 2018 08:25:26 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:
zalej detke mlekiem

Pełnym czy odtłuszczonym? Owcze może być? ;-)

zapomnij o problemie.

W zwykłych dętkach w środku jest talk - podobno potrafi "zbrylać" uszczelniacz. Osobiście nie sprawdzałem, ale skoro są takie głosy, to chyba ktoś miał z tym problem.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2018-08-16 21:53:48
Autor: Yerine Ictimai
Wkladka WLASNA w opone
Rowerex <rowerex@op.pl> ??????? ? ?????????:> W dniu środa, 15
[...]

A wiec zalewanie normalnym mlekiem normalnych detek odpada?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-08-17 02:37:25
Autor: ń
Wkladka WLASNA w opone
Na pasach się zsiada.

-- -- -
zalewanie normalnym mlekiem normalnych detek odpada?

Data: 2018-08-15 08:47:13
Autor: Jacek Maciejewski
Wkladka WLASNA w opone
Dnia Tue, 14 Aug 2018 23:51:05 +0200 (GMT+02:00), Yerine Ictimai
napisał(a):

Blacha jest miekka i
 bardzo ladnie wypelnia i luk wzdluzny i poprzeczny :) Na jedna
 opone 29" trzeba 12 puszek, waga jak piorko! Czyli spoko!

Po paruset obrotach kół ta blacha popęka na drobne kawałki. Zapomniałeś
o zmęczeniu materiału.
I po co kombinować? Są gotowe opony o podwyższonej nieprzebijalności.
Jeżdżę na takich i mówię nigdy więcej zwykłych opon.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-08-15 11:45:57
Autor: yerine.ictimai
Wkladka WLASNA w opone
napisał(a):

> [...]
>  opone 29" trzeba 12 puszek, waga jak piorko! > Czyli spoko!

Po paruset obrotach kół ta blacha popęka na drobne kawałki. Zapomniałeś

Aaa, dziekuje za zwrocenie uwagi na ten problem! Ale rzeczywiscie popeka tak jak mowisz? Moze warto sprobowac zrobic ten eksperyment? Jak popeka to co? Najwyzej przebije detke, a mam juz 6 przebitych detek (przy okazji: da sie cos zrobic z nich jeszcze, jakies latki itp?)

I po co kombinować? Są gotowe opony o podwyższonej nieprzebijalności.
Jeżdżę na takich i mówię nigdy więcej zwykłych opon.

Przeciez juz przerabialismy jakby ten problem na tej grupie jakies mies temu!

Markowe opony, kazda jest innej firmy: GEAX SAGUARO i BONTRAGER, ale obie z tak zwana "wkladka KEWLAROWA".
 Efekt? Kazda ma powbijane KOLCE krzewu ROZY ktore swobodnie przebijaja detki!

Data: 2018-08-15 21:00:03
Autor: Jacek Maciejewski
Wkladka WLASNA w opone
Dnia Wed, 15 Aug 2018 11:45:57 -0700 (PDT), yerine.ictimai@gmail.com
napisał(a):

Kazda ma powbijane KOLCE krzewu ROZY ktore swobodnie przebijaja detki!

Używam Shwalbe Marathon. Od paru (chyba 3 lat) żadnego przebicia. A
jeżdżę po lasach i akacje też są.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-08-15 12:12:09
Autor: yerine.ictimai
Wkladka WLASNA w opone
napisał(a):

> Kazda ma powbijane KOLCE krzewu ROZY ktore swobodnie przebijaja detki!

Używam Shwalbe Marathon.

Patrze na piewrszy internetowy sklep a tam:
https://tinyurl.com/yca9vrhy

    Linia jakościowa: Performance
    Rozmiar: 28x2,00 (50-622)
    Mieszanka gumy: Endurance
    Wykonanie: GreenGuard, drutowana,
    Ścianki boczne "Skin": Twin
    E-Bike Ready: 50km/h
    Ciśnienie robocze: Bar 2.5-5.0 , Psi 35-70
    Oplot: 67 EPI
    Maksymalne obciążenie: 121 kg
    Waga katalogowa: 1080g
    Poziom zabezpieczenia antyprzebiciowego: 5

Na przekroju widac tam widac ze ta wkladka jest tylko posrodku - boki sa "SKIN" ;)

Od paru (chyba 3 lat) żadnego przebicia. A
jeżdżę po lasach i akacje też są.

Sprobuj na pinezkach i nam pokaz ;)

Data: 2018-08-16 10:55:03
Autor: ń
Wkladka WLASNA w opone
Widziałeś pinezkę na ulicy?
IMHO problemem jest szkło, a w niektórych krajach taki bardzo drobny "łamaniec" dodawany do soli przy posypywaniu jezdni (u nas chyba jeszcze się nie używa "łamańca", bo mamy spore złoża naturalnego piasku).
Najpierw delikatnie włazi w zewnętrzną gumę (szczególnie w jakiekolwiek szczeliny w bieżniku), a później wędruje wgłąb opony przy każdym obrocie koła.
Opony z zabezpieczeniem bocznych ścianek są cholernie drogie (małe zapotrzebowanie i kółko się zamyka).

-- -- -

Data: 2018-08-16 18:41:30
Autor: Yerine Ictimai
Wkladka WLASNA w opone
ń <?@?.?> ??????? ? ?????????:
Widziałeś pinezkę na ulicy?

Niektorzy bardzo.nie.lubia.rowerzystow, potrafie sobie.wyobrazic
 jak jakas "chora glowa" wysypie specjalnie pinezki na
 drozke.rowerowa by potem obserwowac ze swych okien przez lornetke
 jaki jest efekt!

IMHO problemem jest szkło

Eee, chyba nie, kawalki szkla sa duze! Cisnienie to sila/powierzchnie

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-08-16 18:54:48
Autor: ń
Wkladka WLASNA w opone
Po tym co piszesz życzę Ci, żebyś nie był tak wybitnym teoretykiem seksu jak rowerowania.
Jakby jednak co to niekoniecznie używaj blaszki po puszce jako środka anty...

-- -- -
kawalki szkla sa duze

Data: 2018-08-16 19:10:27
Autor: Yerine Ictimai
Wkladka WLASNA w opone
Pisz na temat i zycz mi abym BYL PRAKTYKIEM SEKSU! :D

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-08-17 02:35:52
Autor: ń
Wkladka WLASNA w opone
Tyle że najczęściej dobierasz się od d... strony.

-- -- -
zycz mi abym BYL PRAKTYKIEM SEKSU!

Data: 2018-08-25 16:58:03
Autor: Jacek Maciejewski
Wkladka WLASNA w opone
Dnia Thu, 16 Aug 2018 10:55:03 +0200, ń napisał(a):

Widziałeś pinezkę na ulicy?

Ja! Kiedyś mi się wbiła w jakiejś wsi :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-08-16 10:49:50
Autor: ń
Wkladka WLASNA w opone
Musi być z ciągliwego metalu, najlepiej sprawdza się złota.

-- -- -
Ale rzeczywiscie popeka tak jak mowisz?

Data: 2018-08-16 17:09:11
Autor: Yerine Ictimai
Wkladka WLASNA w opone
ń <?@?.?> Wrote in message:
Musi być z ciągliwego metalu, najlepiej sprawdza się złota.

-- -- -
Ale rzeczywiscie popeka tak jak mowisz?

W takim razie moze solidny pasek rzemienny? Jest tak twardy ze
 aby zrobic dodatkowa brakujaca dziurke to trzeba profesjonalnego
 warsztatu slusarskiego!
Jego waga wieksza niz puszek ale efekt lepszy niz KILOGRAM KEWLARU! :D

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-08-15 14:13:26
Autor: yerine.ictimai
Wkladka WLASNA w opone
napisał(a):

> [...]
>  opone 29" trzeba 12 puszek, waga jak piorko! > Czyli spoko!

Po paruset obrotach kół ta blacha popęka na drobne kawałki. Zapomniałeś

Widze za juz sa gotowe tasmy antyprzebiciowe zrobione z politeuranu:
https://www.decathlon.pl/tama-anty-przebiciowa-zliner-id_8387214.html

Ale szczerze powiem, jak na to patrze to jakos puszki piwa bardziej solidnie wygladaja ;)

Data: 2018-08-15 15:42:44
Autor: yerine.ictimai
Wkladka WLASNA w opone
napisał(a):

> [...]
>  opone 29" trzeba 12 puszek, waga jak piorko! > Czyli spoko!

Po paruset obrotach kół ta blacha popęka na drobne kawałki. Zapomniałeś

Ale chce to przykleic do opony jakims klejem do gumy, i jeszcze nim zalac. Wei jakby nawet popekalo jak mowisz to co?

Przy okazji, jaki material bylby tak twardy aby nie przepuscic ostrza pinezki pod katem prostym przy obciazeniu kola jakies 100kg?

Chyba cos twardszego jeszcze niz to z czego jest pinezka, STAL?

Ale problem kiedy kolo natrafi na gwozdzik TAKZE stalowy :)

Wiec co? DIAMENT? Albo rzeczywiscie jakas podkladka kewlaropodobna

Data: 2018-08-15 09:54:11
Autor: Yogi\(n\)
Wkladka WLASNA w opone

Użytkownik "Yerine Ictimai" <ictimai@yandex.ru> napisał w wiadomości news:pkvh84$jlo$1dont-email.me...
[...]

Masz już jedną kierownicę od ursusa na rurze sterowej, teraz czas na drugą między widełkami. I trzecią w widelcu.
Odpada problem pompowania, centrowania i hamowania ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2018-08-15 12:39:55
Autor: ń
Wkladka WLASNA w opone
:-)))))

-- -- -

Data: 2018-08-15 12:43:29
Autor: ń
Wkladka WLASNA w opone
Drugą oponę?

-- -- -
pomysly jakies?

Data: 2018-08-15 10:10:26
Autor: The Ghost
Wkladka WLASNA w opone
[...]

Przyzwoite opony (np. Schwalbe) mają wewnątrz kevlarowa wkładkę antyprzebiciową. Jak dla mnie zdaje to egzamin

Pozdrawiam, M.

Data: 2018-08-15 02:25:42
Autor: przemek.jedrzejczak
Wkladka WLASNA w opone
Przyzwoite opony (np. Schwalbe) mają wewnątrz kevlarowa wkładkę antyprzebiciową. Jak dla mnie zdaje to egzamin

zalezy od opony, przy takim profilu (land cruiser) pinezka ktora dobrze trafi pomiedzy bieznik przebija opone

https://biketech24.de/Schwalbe-Land-Cruiser-KevlarGuard-28-Drahtreifen

Data: 2018-08-25 19:25:35
Autor: ToMasz
Wkladka WLASNA w opone
W dniu 14.08.2018 o 22:36, Yerine Ictimai pisze:
[...]

ja taką wkładkę robię z korka. z maty korkowej. ok 4mm, ale ona pod wpływem jazdy i ciśnienia się kompresuje.

ToMasz

Data: 2018-08-27 23:31:52
Autor: Yerine Ictimai
Wkladka WLASNA w opone
ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> Wrote in message:
[...]

Aaa, ciekawe, i jaka wytrzymalosc na przyslowiowe pinezki ma taki
 sprasowany korek?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-08-28 07:42:47
Autor: ń
Wkladka WLASNA w opone
Wytrzymałości żadnej, zależy od długości ostrza pineski (pinezki?).
Z pineską (pinezką?) jest o tyle dobrze, że jak wejdzie do łebka to nie idzie dalej, natomiast szkło "pełznie" dalej wgłąb gumy.

-- -- -
jaka wytrzymalosc na przyslowiowe pinezki ma taki sprasowany korek?

Data: 2018-09-02 17:22:37
Autor: Yerine Ictimai
Wkladka WLASNA w opone
ń <?@?.?> Wrote in message:
Wytrzymałości żadnej, zależy od długości ostrza pineski (pinezki?).
Z pineską (pinezką?) jest o tyle dobrze, że jak wejdzie do łebka to nie idzie dalej, natomiast szkło "pełznie" dalej wgłąb gumy.

W ogole mysle jaka wartosc maja takie dodatkowe wkladki? Poniewaz
 ostrze czegos tam wchodzi w gume i guma trzyma to pod katem
 prostym aby "walczylo" z ewentualna przeszkoda: np wkladka. A
 cisnienie od ciezaru roweru wraz z ladunkiem jest ogromne! Aby to
 wytrzymala wkladka to musi byc chyba z diamentu!

Zmierzam do tego ze owa bariera powinna byc NA ZEWNATRZ, najlepiej
 w biezniku.
Czy owe nieprzebijalne opony typu Schwalbe Marathon tak maja?

Jakie jeszcze inne produkty innych firm takie sa?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-11-02 15:29:38
Autor: yerine.ictimai
Wkladka WLASNA w opone
Wlasnie mi dzis wlazla w opone, i detke, NIE pinezka a PINEZA!
Taki gwozdz o lebku plastikowym splaszczonym, ksztalt ma pinezki tylko ze powiekszonej tak z 6 razy!
Rozmiary: ostrze 1.5cm, plastikowy splaszczony leb o srednicy 2cm.

JAKA opona TO wytrzyma??? Schwzlbe Marathon da rade??? A jaka wkladka???

Wkladka WLASNA w opone