Wkładki do kasku

Data: 2009-08-05 00:40:56
Autor: schliesky
Wkładki do kasku
Szukam wkładek do kasku Lazer X3M, zna ktoś jakiś sklep gdzie mogę je dostać? W sieci, czy np. w Warszawie.

Zazwyczaj w sklepach rowerowych, albo w ogóle nie mają wkładek, a jak mają to o całkiem innym kształcie :-( Może znacie jakiś sklep z większym wyborem takich rzeczy, może coś dopasuję...

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2009-08-05 09:35:13
Autor: kml
Wkładki do kasku

Użytkownik "schliesky" <thisisnotreal@mail.pl> napisał w wiadomości news:h5addt$d9k$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pisz do producenta albo sklepy za granicą. Ja ostatnio zniszczyłem sobie w casco i na moje wielkie szczęście udalo mi się dokupić z tym, że do modelu który jest nadal produkowany. Jeżeli się nie uda to polecam jakiś kask do streetu etc co wygląda jak zomo ale ma bardzo dużo gąbek w środku i jest tani - z niego pozyskasz materiał na wypełenieni kasku. Niestety nic mi nie wiadomo żeby był jakikolwiek sklep, który się tym poważnie zajmuje.

kml
Last update 19/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

Data: 2009-08-05 23:14:07
Autor: schliesky
Wkładki do kasku
kml wrote:
Pisz do producenta albo sklepy za granicą.

Dystrybutorem Lazera jest podobno ampbike. Na stronie chwalą się, że mają części zamienne do kasków, jestem dobrej myśli. Muszę tylko pomolestować jakiś sklep, który z nimi współpracuje...

Data: 2009-08-06 08:00:25
Autor: kml
Wkładki do kasku

Użytkownik "schliesky" <thisisnotreal@mail.pl> napisał w wiadomości news:h5csng$ksm$1inews.gazeta.pl...
kml wrote:
[...]

Molestuj centralę za granicą - będzie szybciej i przede wszystkim dowiesz się czy w ogóle występuje to jako część.