Wkladki/stopery dokanalowe?

Data: 2009-12-31 09:32:54
Autor: Majak
Wkladki/stopery dokanalowe?

"Piotr" <mojmailfiifka@pocztana.onet.pl> wrote in message news:hhdp7j$k8i$1news.onet.pl...
witam
ktos przerabial temat?
jakas polecana firma/gabinet, gdzie mozna wycisnac odlew?
ja znam tylko jedna http://www.otoria.pl  - ale obecnie zmieniaja dostawce/system
i ciezko nawet z cenami.
robia takze systemy komunikacyjne -- > jednak twierdza, ze
to raczej nie dla motocyklistow;].

Ja jezdząc motocyklem ze zmienionym wydechem ( GŁOŚNYM ) używałem stoperów do uszu , które kupiłem w sklepie militarnym. Takie bardzo miękkie , ściska sie je wkłada do ucha , aone się rozszerzaja w kanale słuchowym i bardzo dobrze ograniczają hałas. Warto kupić kilka kompletów bo lubia się gubić zwłaszcza na stacjach benzynowych.
Pozdrawiam
Maciek
--

Wkladki/stopery dokanalowe?