Wkłady hamulcowe V-brake

Data: 2011-03-12 14:39:53
Autor: DeK
Wkłady hamulcowe V-brake
Gdzie¶ mi się jaki¶ czas temu obiło o oczęta odno¶nie dobrych wkładów
hamulcowych do v-brake lecz nie mogę odnaleĽć marki.
Obecnie mam v-brake XT i takież same wkłady, jednak maj± one tendencję
do łapania opiłek i rysowania obręczy.
Te co widziałem, były zarówno na deszcz jak i normaln± pogodę, do tanich
nie należały jednak chwalono je na preclu. Jakie to wkłady były?

Data: 2011-03-12 15:59:33
Autor: Artur2
Wkłady hamulcowe V-brake
sobota, 12 mar, DeK:
Gdzieś mi się jakiś czas temu obiło o oczęta odnośnie dobrych wkładów
hamulcowych do v-brake lecz nie mogę odnaleźć marki.
Obecnie mam v-brake XT i takież same wkłady, jednak mają one tendencję
do łapania opiłek i rysowania obręczy.
Te co widziałem, były zarówno na deszcz jak i normalną pogodę, do tanich
nie należały jednak chwalono je na preclu. Jakie to wkłady były?

Pewnie Kool Stop. Potwierdzam, że wkłady oryginalne Shimano XT są słabe, to
już byle jakie za 15 zł będą lepsze...

Data: 2011-03-13 03:15:37
Autor: Michał Kie¶
Wkłady hamulcowe V-brake
Je¶li jeste¶ zainteresowany, to mam wkladki swiss stop (takie
http://ujeb.pl?3CTHBBDFVf), zostały mi po wymianie hamulcow. Nowki nie
smigane na jedno kolo.

Wkłady hamulcowe V-brake