Wklejam, bo zniknie.

Data: 2009-04-27 16:14:48
Autor: matador
Wklejam, bo zniknie.
#
Promotor Zyzaka prześladowany

Poniedziałek, 27 kwietnia (12:51)

Promotor pracy magisterskiej Pawła Zyzaka o Lechu Wałęsie prof. Andrzej Nowak otrzymuje w listach kał - podaje portal netbird.pl.

W ostatnim czasie na adres Instytutu Historii UJ przychodzi korespondencja, w której profesor obrzucany jest niewybrednymi obelgami, a nawet koperty zawierające kał.

Jakiś czas temu Instytut Historii odwiedziła też grupa podających się za dziennikarzy osób, które wypytywały studentów, czy profesor przychodzi na zajęcia pijany oraz sprawdzały, jakie książki wypożycza w bibliotece.

Profesor potwierdził w rozmowie z portalem netbird.pl., że prześladowania rozpoczęły się od czasu nagłośnienia w mediach książki Pawła Zyzaka "Lech Wałęsa. Idea i historia", powstałej na podstawie pracy magisterskiej obronionej na Uniwersytecie Jagiellońskim.
#
http://fakty.interia.pl/raport/przeszlosc_walesy/news/promotor-zyzaka-przesladowany,1296831

matador.

Data: 2009-04-27 16:18:41
Autor: Panslavista
Wklejam, bo zniknie.
Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości
#
Promotor Zyzaka prześladowany

Poniedziałek, 27 kwietnia (12:51)

Promotor pracy magisterskiej Pawła Zyzaka o Lechu Wałęsie prof. Andrzej
Nowak otrzymuje w listach kał - podaje portal netbird.pl.

Typowo parchate nękanie ten kał - mnie takie czerwone rurwy klamkę gównem
wysmarowały w stanie wojennym.

Data: 2009-04-27 16:32:08
Autor: jadrys
Wklejam, bo zniknie.
Panslavista pisze:
[...]

A wiesz że naszła mnie taka myśl że ktoś mógłby Ci napisać że lokum w którym przebywasz nie posiada klamek.. Oczywiście ja tak nie myślę..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-04-27 17:18:36
Autor: Panslavista
Wklejam, bo zniknie.

Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał w wiadomości
Panslavista pisze:
> [...]

A wiesz że naszła mnie taka myśl że ktoś mógłby Ci napisać że lokum w
którym przebywasz nie posiada klamek.. Oczywiście ja tak nie myślę..

Możesz sprawdzić - większość wie, gdzie mieszkam.

Data: 2009-04-27 17:35:18
Autor: jadrys
Wklejam, bo zniknie.

Panslavista pisze:

[...]

Nie muszę, ja Ci wierzę..

Data: 2009-04-28 08:23:41
Autor: Vic
Wklejam, bo zniknie.
Tzva Adonai wrote:
Klamki gównem smarowano esbekom...

Toz przeciez mowi, ze mu wysmarowali klamke :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-28 08:46:17
Autor: Panslavista
Wklejam, bo zniknie.

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości
Tzva Adonai wrote:
> Klamki gównem smarowano esbekom...

Toz przeciez mowi, ze mu wysmarowali klamke :)

-- Vic

To eSBecy smarowali.

Data: 2009-04-28 09:02:02
Autor: Vic
Wklejam, bo zniknie.
Panslavista wrote:
To eSBecy smarowali.

Mow co chcesz, paskudna, smierdzaca robota...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-28 09:04:46
Autor: Panslavista
Wklejam, bo zniknie.

Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci
Panslavista wrote:
> To eSBecy smarowali.

Mow co chcesz, paskudna, smierdzaca robota...

-- Vic

Fornale zawsze przy takiej pracowali.

Data: 2009-04-27 18:04:15
Autor: raff
Wklejam, bo zniknie.
matador pisze:
#
[...]

To Lechu. Wczesniej naszczal do kropielnicy, teraz to...

R.

Data: 2009-04-27 22:21:34
Autor: Piotr
Wklejam, bo zniknie.
Dnia Mon, 27 Apr 2009 18:04:15 +0200, raff napisał(a):

To Lechu. Wczesniej naszczal do kropielnicy, teraz to...

Raczej sprawdzeni od dawna "nieznani sprawcy"...
Piotr

Data: 2009-04-28 09:11:19
Autor: konserwator
Wklejam, bo zniknie.
raff wrote:
matador pisze:
#
[...]

na przemian wysylaja: raz Waliza, po nim Niesiol a trzeci Paliglup...

rym

Data: 2009-04-29 22:58:14
Autor: pluton
Wklejam, bo zniknie.

na przemian wysylaja: raz Waliza, po nim Niesiol a trzeci Paliglup...

Najwiekszymi zapasami dysponuje szambiarz...

Nullification

Data: 2009-04-28 09:09:57
Autor: konserwator
Wklejam, bo zniknie.
matador wrote:
#
Promotor Zyzaka prześladowany

Poniedziałek, 27 kwietnia (12:51)

Promotor pracy magisterskiej Pawła Zyzaka o Lechu Wałęsie prof.
Andrzej Nowak otrzymuje w listach kał - podaje portal netbird.pl.

nalezy zbadac czy nie jest to kal Palikota!

rym

Data: 2009-04-29 22:55:31
Autor: pluton
Wklejam, bo zniknie.
Promotor pracy magisterskiej Pawła Zyzaka o Lechu Wałęsie prof. Andrzej
Nowak otrzymuje w listach kał - podaje portal netbird.pl.

Kto sieje Zyzakow,
ten kal zbiera.

Nullification

Wklejam, bo zniknie.