Wklejam, bo zniknie.

Data: 2009-04-27 16:18:41
Autor: Panslavista
Wklejam, bo zniknie.
Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości
#
Promotor Zyzaka prześladowany

Poniedziałek, 27 kwietnia (12:51)

Promotor pracy magisterskiej Pawła Zyzaka o Lechu Wałęsie prof. Andrzej
Nowak otrzymuje w listach kał - podaje portal netbird.pl.

Typowo parchate nękanie ten kał - mnie takie czerwone rurwy klamkę gównem
wysmarowały w stanie wojennym.

Data: 2009-04-27 16:32:08
Autor: jadrys
Wklejam, bo zniknie.
Panslavista pisze:
[...]

A wiesz że naszła mnie taka myśl że ktoś mógłby Ci napisać że lokum w którym przebywasz nie posiada klamek.. Oczywiście ja tak nie myślę..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-04-27 17:18:36
Autor: Panslavista
Wklejam, bo zniknie.

Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał w wiadomości
Panslavista pisze:
> [...]

A wiesz że naszła mnie taka myśl że ktoś mógłby Ci napisać że lokum w
którym przebywasz nie posiada klamek.. Oczywiście ja tak nie myślę..

Możesz sprawdzić - większość wie, gdzie mieszkam.

Data: 2009-04-27 17:35:18
Autor: jadrys
Wklejam, bo zniknie.

Panslavista pisze:

[...]

Nie muszę, ja Ci wierzę..

Data: 2009-04-28 08:23:41
Autor: Vic
Wklejam, bo zniknie.
Tzva Adonai wrote:
Klamki gównem smarowano esbekom...

Toz przeciez mowi, ze mu wysmarowali klamke :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-28 08:46:17
Autor: Panslavista
Wklejam, bo zniknie.

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości
Tzva Adonai wrote:
> Klamki gównem smarowano esbekom...

Toz przeciez mowi, ze mu wysmarowali klamke :)

-- Vic

To eSBecy smarowali.

Data: 2009-04-28 09:02:02
Autor: Vic
Wklejam, bo zniknie.
Panslavista wrote:
To eSBecy smarowali.

Mow co chcesz, paskudna, smierdzaca robota...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-28 09:04:46
Autor: Panslavista
Wklejam, bo zniknie.

Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci
Panslavista wrote:
> To eSBecy smarowali.

Mow co chcesz, paskudna, smierdzaca robota...

-- Vic

Fornale zawsze przy takiej pracowali.

Wklejam, bo zniknie.