Wkrótce w tym kraju nie da się już ży ć

Data: 2017-06-02 11:48:55
Autor: u2
Wkrótce w tym kraju nie da się już ży ć
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

http://wpolityce.pl/polityka/342434-autorytety-sadu-najwyzszego-czy-ktos-w-miare-przytomny-spodziewal-sie-innego-werdyktu-sn-ws-kaminskiego-i-wasika

Czy ktoś w miarę przytomny spodziewał się innego werdyktu Sądu Najwyższego w sprawie ułaskawienia przez prezydenta Andrzeja Dudę Mariusza Kamińskiego i Macieja Wąsika, niż ten, który został ogłoszony? Bo ja nie. Mogę powiedzieć, byłem pewien, że cały ten spektakl od początku był zaplanowany jak operacja, mająca osiągnąć jeden cel - uderzenie w prezydenta. Dopisania do jego konta licznych już spraw, w których działał sprzecznie z konstytucją, jeszcze jednej, która obrazować ma jego działanie wbrew prawu. Z pobudek politycznych. Dlatego postanowienie inne być nie mogło. Nie po to środowisko sędziowskie od pierwszych miesięcy po odsunięciu Platformy Obywatelskiej od władzy toczy bezwzględną walkę z Prawem i Sprawiedliwością, jego liderem Jarosławem Kaczyńskim, parlamentarzystami tej partii, rządem reprezentującym zjednoczoną prawicę, prezydentem, wywodzącym się z PiS, aby nagle interpretować przepisy prawa na korzyść tej zgrai prymitywów, która chce ich, ,,kastę najwybitniejszych umysłów" pozbawić należnych uprawnień i przywilejów. - Nie wolno nam dopuścić do dalszych zmian, - postanowili sędziowie - bo już te, które udało im się wprowadzić wróżą jak najgorzej na przyszłość.

-- Wkrótce w tym kraju nie da się już żyć - oznajmia publicznie Waldemar Żurek, rzecznik Krajowej Rady Sądownictwa. Skąd ten śpiew rozpaczy z ust tak prominentnej postaci środowiska sędziowskiego? Bo państwo próbuje zbadać jego finansowy stan posiadania w związku z obowiązkiem alimentacyjnym na jego własne dzieci.

-- Nie wolno zapominać o udziale prezydenta Andrzeja Dudy w dewastacji praworządności w Polsce w ciągu ostatniego półtora roku - zakładają stratedzy sędziowskiego środowiska. - Dołożył rękę w zniszczeniu Trybunału Konstytucyjnego. Swoim podpisem nadawał ważność kolejnym najważniejszym ustawom, które poczyniły ogromne szkody. Ustawie o mediach, o nowych uprawnieniach policji, bezprawnej ustawie o budżecie na 2017 rok. Dlatego trzeba osłabić autorytet prezydenta. Do tego świetnie nadaje się jego pierwsza ważna decyzja jako prezydenta - ułaskawieniu Mariusza Kamińskiego. Opinia publiczna nie będzie brała pod uwagę, że wyrok był dość surowy, jak na taki rodzaj przewinienia - 3 lata bezwzględnego więzienia za przekroczenie uprawnień służbowych. Istotne będzie wykazanie, że prezydent działał niezgodnie z prawem. A to da się zrobić - postanowili sędziowie. Jak pomyśleli, tak zrobili.

Gdyby wziąć pod uwagę pewną regułę, która przez całe ćwierćwiecze III RP funkcjonowała w sądach i prokuraturze, będąc zapożyczona jeszcze z czasów PRL - tzw. zasada negatywnej selekcji, która mówi tylko tyle, że ułatwiony awans mają jednostki ,,mało wrażliwe moralnie", to nie trudno sobie wyobrazić, kto się wspiął na szczyt piramidy w strukturach wymiaru sprawiedliwości.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-06-02 07:11:39
Autor: Franek Ĺťyto
Wkrótce w tym kraju nie da się już żyć
użytkownik u2 napisał:
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

http://wpolityce.pl/polityka/342434-autorytety-sadu-najwyzszego-czy-ktos-w-miare-przytomny-spodziewal-sie-innego-werdyktu-sn-ws-kaminskiego-i-wasika

Czy ktoś w miarę przytomny spodziewał się innego werdyktu

Nie, sędziów SN w gojcowie ci u nas dostatek.
Cywilną - 31 sędziów
Karną -  29 sędziów
Pracy, Ubezpieczeń Społecznych i Spraw Publicznych - 19 sędziów
Wojskową - 8 sędziów

SN usa - 9 sędziów:)

Data: 2017-06-02 19:56:04
Autor: prezydent San Escobar
Wkrótce w tym kraju nie da się już żyć
Franek Żyto <franek.zyto@gmail.com> napisał(-a):

SN usa - 9 sędziów:)

Tam obowiązuje prawo precedensowe więc i tylu sędziów SN niepotrzebnych.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-02 12:28:41
Autor: prezydent San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

Czy ktoś w miarę przytomny spodziewał się innego werdyktu Sądu Najwyższego w sprawie ułaskawienia przez prezydenta Andrzeja Dudę Mariusza Kamińskiego i Macieja Wąsika, niż ten, który został ogłoszony?

Raczej nie, no może jacyś ludowi idioci pisuarowi :DDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-02 13:44:52
Autor: Ciemny Lud
Wkrótce w tym kraju nie da się już żyć
pisdzielec "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:59313497$0$642$65785112news.neostrada.pl...

Na co czekasz, wypierdalaj do swoich! Putin cie ozłoci!

CL

Wkrótce w tym kraju nie da się już ży ć