Wkrótce kolejna polska wyprawa na Broad Peak?

Data: 2013-03-11 19:17:43
Autor: Piotr
Wkrótce kolejna polska wyprawa na Broad Peak?

Użytkownik "Stan" <stasiek@test.com> napisał w wiadomo¶ci news:khkqqu$5ra$1mx1.internetia.pl...
Wyprawa po ciała himalistów - latem

Katarzyna Kochania, rzecznik minister sportu Joanny Muchy przekazała, że
szefowa resortu podjęła decyzję o pokryciu czę¶ci kosztów tej ekspedycji. Nie wiadomo, jaka to miałaby być kwota.

Czy Panowie nie byli ubezpieczeni? Dlaczego wszyscy mamy składać się kiedy podobno jest kryzys?
Pozdr.

Data: 2013-03-11 21:00:25
Autor: Henek DÄ…browski
Wkr�tce kolejna polska wyprawa na Br oad Peak?
W dniu 2013-03-11 19:17, Piotr pisze:

Czy Panowie nie byli ubezpieczeni? Dlaczego wszyscy mamy sk�ada� si� kiedy
podobno jest kryzys?

Z niecierpliwością czekam chwili kiedy pieniądze z moich podatków nie będą szły na ściąganie do kraju z egiptu łowców last minute, czy też miszczów w adidasach z orlej perci, itp.
Natomiast jeżeli chodzi o wyprawę J. Berbeki to mam nadzieję że będzie jakieś konto gdzie będzie mozna coś wpłacić aby wspomóc.

Pzdr Henek

PS. Jest wiele spraw na które są przeznaczane (moje) podatki, a mi się to niepodoba ( choćby finansowanie partii ). Kwoty ogromne, więc dziwi mnie czemu akurat to wydarzenie wywołuje takie emocje ?
HD

Data: 2013-03-11 21:42:46
Autor: Dziobak
Wkr�tce kolejna polska wyprawa na Broad Peak?
UĹĽytkownik "Henek DÄ…browski"  napisaĹ‚

PS. Jest wiele spraw na które są przeznaczane (moje) podatki, a mi się to niepodoba ( choćby finansowanie partii ). Kwoty ogromne, więc dziwi mnie czemu akurat to wydarzenie wywołuje takie emocje ?

Henek, to jest własnie wspominany zespół krótkiego pindola.
Nie chcą mieć wpływu na to co się dzieje na ich podwórku , to gardłują w sprawach ich zdaniem "wielkich" i "narodowych".
A ja wolÄ™ uĹĽyć szufli  i ewentualnie skuwaczki do lodu i sobie sam nawet i osiem miejsc na wĹ‚asnym podwĂłrku odĹ›nieĹĽyć mimo, ĹĽe reszta ma to w dupie (tak byĹ‚o trzy zimy temu),
zamiast czekać aż sprzątnie to jakaś firma, która da najwieksżą działkę w magistracie.

Bezcenny był udział gościa z rady wspólnoty, który po paru razach sam się przyłaczył, bo chyba mu się głupio zrobiło.
I to byłby zalążek społeczeństwa obywatelskiego, ale to nie na precla.

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2013-03-11 21:54:06
Autor: Piotr
Wkr?tce kolejna polska wyprawa na Broad Peak?

Użytkownik "Henek D±browski" <henek@euroknowledge.eu> napisał w wiadomo¶ci news:513e37d8$0$26695$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-03-11 19:17, Piotr pisze:

Czy Panowie nie byli ubezpieczeni? Dlaczego wszyscy mamy sk?ada? si? kiedy
podobno jest kryzys?

Z niecierpliwo¶ci± czekam chwili kiedy pieni±dze z moich podatków nie będ± szły na ¶ci±ganie do kraju z egiptu łowców last minute, czy też miszczów w adidasach z orlej perci, itp.

Też jestem przeciw!

Data: 2013-03-11 22:21:06
Autor: Jawi
[...]

Dlaczego padaj± takie pytania?
Jak fajnie być polakiem i patrzeć na osi±gnięcia himalaizmu zimowego no nie?

Data: 2013-03-11 23:26:56
Autor: Dziobak
Wkrótce kolejna polska wyprawa na Broad Peak?
Użytkownik "Jawi"  napisał

Jak fajnie być polakiem i patrzeć na osi±gnięcia himalaizmu zimowego no nie?

Twoja racja ale wolę być Polakiem z dwojga złego ;)

Pieszy

Data: 2013-03-13 23:13:10
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wkrótce kolejna polska wyprawa na Broad Peak?
Jawi, Mon, 11 Mar 2013 22:21:06 +0100, pl.rec.gory:
Jak fajnie być polakiem i patrzeć na osi±gnięcia himalaizmu zimowego no nie?

Nie widzę zwi±zku jednego z drugim.
Rozumiem, że jak tzw. reprezentacja Polski w piłce nożnej strzeli bramkę to
mówisz "MY strzelili¶my", a jak straci bramkę to "ONI stracili"?

Panowie pewnikiem mieli ubezpieczenia, niech ubezpieczyciel się martwi.
Wiem, że "per capita" wyjd± to marne grosze, ale od takich marnych groszy
się zaczyna.

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Wkrótce kolejna polska wyprawa na Broad Peak?