Wkrótce razem - Rajfi + Polbank

Data: 2012-11-30 21:19:39
Autor: xbartx
Wkrótce razem - Rajfi + Polbank

http://raiffeisenpolbank.com/

Hmmm i co nas czeka. Czyżby przeliczniki dla kart Polbanku poszły w siną dal? Może jednak zostawią taką hybrydę na dłuższy czas. W sumie konta i % w Polbanku już raczej zrobiły się mocno średnie i w zasadzie karty z przelicznikami dają jeszcze radę. No zobaczymy.

--
xbartx

Data: 2012-11-30 14:58:45
Autor: luc
Wkrótce razem - Rajfi + Polbank
W dniu pi±tek, 30 listopada 2012 22:19:39 UTC+1 u¿ytkownik xbartx napisa³:
http://raiffeisenpolbank.com/

Hmmm i co nas czeka. Czy¿by przeliczniki dla kart Polbanku posz³y w sin± dal? Mo¿e jednak zostawi± tak± hybrydê na d³u¿szy czas. W sumie konta i % w Polbanku ju¿ raczej zrobi³y siê mocno ¶rednie i w zasadzie karty z przelicznikami daj± jeszcze radê. No zobaczymy.

Heh, zapobiegawczo zlikwidowa³em konto w R., by sobie k³opotów podczas po³±czenia z P. nie robiæ... pzdrwm
luc

Data: 2012-11-30 22:28:18
Autor: Synek
Wkrótce razem - Rajfi + Polbank
fajne zdjecie Justysi :P

Data: 2012-11-30 22:32:29
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:k9b7tb$huj$3node1.news.atman.pl...

[...]

przelicznikami dajÄ… jeszcze radÄ™. No zobaczymy.

a nie lepiej karta do kantor.alior.pl ?

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-11-30 13:34:45
Autor: krzysztofsf
On 30 Lis, 22:32, "zlotowinfo" <d...@dupa.xx> wrote:
U¿ytkownik "xbartx" <b...@hashzero.net> napisa³ w wiadomo¶cinews:k9b7tb$huj$3node1.news.atman.pl...

> [...]

> w Polbanku ju¿ raczej zrobi³y siê mocno ¶rednie i w zasadzie karty z
> przelicznikami daj± jeszcze radê. No zobaczymy.

a jest kredytowa?

Data: 2012-11-30 21:44:33
Autor: xbartx
Dnia Fri, 30 Nov 2012 22:32:29 +0100, zlotowinfo napisał(a):

a nie lepiej karta do kantor.alior.pl ?

No to na pewno będzie jakieś wyjście z sytuacji i w sumie niezgorsze.

--
xbartx

Data: 2012-11-30 22:50:25
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:k9b9c1$huj$4node1.news.atman.pl...
Dnia Fri, 30 Nov 2012 22:32:29 +0100, zlotowinfo napisał(a):

a nie lepiej karta do kantor.alior.pl ?

No to na pewno będzie jakieś wyjście z sytuacji i w sumie niezgorsze.

ale który jest lepszy przelicznik, kantor.alior.pl czy polbank
naturalnie pamiętając że polbank jeszcze 1% dorzuca (dorzucał)

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-11-30 21:55:36
Autor: xbartx
Dnia Fri, 30 Nov 2012 22:50:25 +0100, zlotowinfo napisał(a):

ale który jest lepszy przelicznik, kantor.alior.pl czy polbank
naturalnie pamiętając że polbank jeszcze 1% dorzuca (dorzucał)

Nie wiem czy się coś zmieniło ale ostatnio wychodziło, że VISA ma lepsze kursy niż MC, więc najlepszy przelicznik można (można było) uzyskać na VISA Gold Polbanku. Ogólnie to MC z MB 1% mniej więcej tyle co kantor. Przewaga kantoru jest taka, że kupujesz i wiesz ile Cię kosztowało. W banku zawsze coś tam może kurs ruszyć w górę lub w dół nawet przez jeden dzień.

--
xbartx

Data: 2012-11-30 23:22:32
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:k9ba0n$huj$7node1.news.atman.pl...
[...]

czyli po mojemu
1. polbank +1% zwrotu, ale w sumie nie wiem za ile i kiedy rozliczy
    wiÄ™c może być gorzej ale i lepiej, loteria

2. kantor aliorowy, przelicznik jak w polbanku, dostajÄ™ konto walutowe
    i kartÄ™ do niego z peÅ‚nÄ… kontrolÄ… nad walutÄ…

czyli jedyny plus polbanku to zalety kredytówki

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-12-03 20:53:09
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
zlotowinfo pisze:

[...]

No i nie zapominałbym, że jedna i ta sama karta Polbanku działa na
podanych wyżej warunkach zasadniczo w każdej walucie świata. Jak dla
mnie - to przebija Aliora na głowę... :-)

--
MiCHA

Data: 2012-12-04 23:13:21
Autor: xbartx
Dnia Mon, 03 Dec 2012 20:53:09 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

No i nie zapominałbym, że jedna i ta sama karta Polbanku działa na
podanych wyżej warunkach zasadniczo w każdej walucie świata. Jak dla
mnie - to przebija Aliora na głowę... :-)

No dla kogoś kto dużo podróżuje/przebywa w różnych miejscach to tak. Przeciętnie USD, EUR i GBP chyba w 99% wystarczy.

--
xbartx

Data: 2012-12-05 03:14:43
Autor: Krzysiek
Wkrótce razem - Rajfi + Polbank
W dniu ¶roda, 5 grudnia 2012 00:13:21 UTC+1 u¿ytkownik xbartx napisa³:

No dla kogo¶ kto du¿o podró¿uje/przebywa w ró¿nych miejscach to tak. Przeciêtnie USD, EUR i GBP chyba w 99% wystarczy.

a chocby takie Czechy tez sa blisko...

co do kart w Polbanku to wlasnie testuje reklamacje..pobrania kasy z bankomatu nie przeze mnie:/

Data: 2012-12-05 09:28:30
Autor: Matt
Wkrótce razem - Rajfi + Polbank
On Wed, 05 Dec 2012 00:13:21 +0100, xbartx <bart@hashzero.net> wrote:

Dnia Mon, 03 Dec 2012 20:53:09 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisa³(a):

No i nie zapomina³bym, ¿e jedna i ta sama karta Polbanku dzia³a na
podanych wy¿ej warunkach zasadniczo w ka¿dej walucie ¶wiata. Jak dla
mnie - to przebija Aliora na g³owê... :-)

No dla kogo¶ kto du¿o podró¿uje/przebywa w ró¿nych miejscach to tak.
Przeciêtnie USD, EUR i GBP chyba w 99% wystarczy.

Wiesz, to tak jakby¶ napisa³, ¿e 99% osób nie potrzebuje obs³ugi kasowej,  albo nie potrzebuje bezp³atnych wszystkich bankomatów, bo Euronet  wystarczy. Dla niektórych wystarczy, dla innych nie wystarczy i na pewno  nie jest to 99%. Nawet zaraz za miedz± potrzeba korzystaæ z takich  egzotycznych walut jak CZK lub SEK. Ja sobie bardzo ceniê fakt, ¿e na  kartach Polbanku, zarówno debetowej oraz kredytowej, mam dobre kursy  _wszêdzie_.

Matt

Data: 2012-12-05 22:45:32
Autor: xbartx
Wkrótce razem - Rajfi + Polbank
Dnia Wed, 05 Dec 2012 09:28:30 +0100, Matt napisał(a):

Wiesz, to tak jakbyś napisał, że 99% osób nie potrzebuje obsługi
kasowej,
albo nie potrzebuje bezpłatnych wszystkich bankomatów, bo Euronet
wystarczy. Dla niektórych wystarczy, dla innych nie wystarczy i na pewno
nie jest to 99%. Nawet zaraz za miedzą potrzeba korzystać z takich
egzotycznych walut jak CZK lub SEK. Ja sobie bardzo cenię fakt, że na
kartach Polbanku, zarówno debetowej oraz kredytowej, mam dobre kursy
_wszędzie_.

Bez przesady. Tu na grupie to może i tak - jest w drugą stronę i 99% potrzebuje ale w zwyczajnym świecie, to większość (no może nie 99 ale pewnie 80-90) ludzi ma jedno konto i jak pojedzie gdziekolwiek to użyje, jeżeli już, karty którą ma czyli debetówki ze swojego banku.

--
xbartx

Data: 2012-12-01 01:18:19
Autor: Borys Pogore³o
Wkrótce razem - Rajfi + Polbank
Dnia Fri, 30 Nov 2012 21:19:39 +0000 (UTC), xbartx napisa³(a):

[...]

 Na pewno bêdzie migracja z beznadziejnego systemu transakcyjnego Polbanku
na badziewny IMO system Reifiego.

 Jak wpad³em tam przy okazji zmiany DO, to mnie go¶æ próbowa³ naci±gn±æ na
ichniejszego golda. W sumie nienajgorszy (assistance i zwrot 1%), ale nie
wiadomo czy ta karta prze¿yje po³±czenie banków, wiêc nie ma co siê
spieszyæ.

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2012-12-01 10:38:53
Autor: xbartx
Wkrótce razem - Rajfi + Polbank
Dnia Sat, 01 Dec 2012 01:18:19 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

 Na pewno bÄ™dzie migracja z beznadziejnego systemu transakcyjnego
 Polbanku
na badziewny IMO system Reifiego.

Mimo wszystko www Rajfiego jest lata świetlne przed tym co utrzymuje Polbank.

 Jak wpadÅ‚em tam przy okazji zmiany DO, to mnie gość próbowaÅ‚ naciÄ…gnąć
 na
ichniejszego golda. W sumie nienajgorszy (assistance i zwrot 1%), ale
nie wiadomo czy ta karta przeżyje połączenie banków, więc nie ma co się
spieszyć.

No jak płacisz nie tylko w PLN to VISA Gold to aktualnie jedna najlepszych opcja na scenie.

--
xbartx

Wkrótce razem - Rajfi + Polbank