Wkrótce "ślub" mężczyzny z krzesłem

Data: 2009-12-13 19:35:55
Autor: abc
Wkrótce "ślub" mężczyzny z krzesłem
Dwóch homoseksualistów zawarło tzw. ślub humanistyczny. Sobotnia "ceremonia"
to siódme tego typu wydarzenie w Polsce. Przed nimi były lesbijki i pary
heteroseksualne.

- Trudno jest zakazać ludziom robić z siebie głupków - komentował tę
niecodzienną ceremonię Tomasz Terlikowski. Dodał, że następny w kolejce może
być ślub np. mężczyzny z krzesłem.

Więcej http://www.konserwatyzm.pl/aktualnosci.php/Wiadomosc/4640/

Data: 2009-12-13 19:55:27
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-13 19:35, abc pisze:
[...]

No i co mu to przeszkadza?  Musi tę swoja brudna mordę wtykać w nieswoje sprawy? Nie ma w życiu swoich własnych problemów?

Data: 2009-12-13 20:12:43
Autor: abc
[...]

To normalne, że mu to przeszkadza, bo to jest nie tylko obraza rozumu ale i
obraza moralności.

Data: 2009-12-13 20:39:45
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-13 20:12, abc pisze:
[...]

Gdybym go kiedyś spotkał w realu to dostał by w mordę.. Wtedy by rzeczywistość miał problem z krwawiącym nosem.. A obraza dla innych to patrzeć i słuchać co gada nawiedzony kretyn.

Data: 2009-12-14 09:02:39
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg3fue$s33$1news.onet.pl...
[...]

A nie sądzisz, że ty też bredzisz jak nawiedzony?

--
stevep

Data: 2009-12-14 14:33:24
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-14 09:02, cirrus pisze:
[...]

Nie, nie sądzę. Niewtrącanie się w czyjeś sprawy, czyjś sposób na życie, to chyba dobry, zdrowy objaw?

Data: 2009-12-14 16:32:22
Autor: Piotr
Dnia Mon, 14 Dec 2009 14:33:24 +0100, Jadrys napisał(a):

Nie, nie sądzę. Niewtrącanie się w czyjeś sprawy, czyjś sposób na życie, to chyba dobry, zdrowy objaw?

 Nu, nie do końca towarzyszu. Twoją sprawą jest, gdy sobie posuwasz
kochasia w domu, i dymaj sobie jadrysiu do omdlenia. Jeżeli natomiast
chcesz już z nim brać "ślub" i być "małżeństwem", wtedy to jest już nasza
sprawa. Piotr

Data: 2009-12-14 17:28:51
Autor: jadrys
Piotr wrote:

[...]

Chcesz mieć monopol na nazwę "ślub"?

Data: 2009-12-14 18:15:16
Autor: Piotr
Dnia Mon, 14 Dec 2009 17:28:51 +0100, jadrys napisał(a):

Chcesz mieć monopol na nazwę "ślub"?

Nie chcę by spedalona lewizna brała uświęcone tradycją określenia, jak
swoje. Dosyć już zohydziliście pojęć.
Nazwijta sobie toto jakoś inaczej, może "Bulś"?
Piotr

Data: 2009-12-14 19:44:42
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-14 18:15, Piotr pisze:
[...]

Skąd ta twoja pogarda do nich Piotrze? Zrobili ci kiedy coś złego?

Data: 2009-12-14 20:05:42
Autor: Piotr
Dnia Mon, 14 Dec 2009 19:44:42 +0100, Jadrys napisał(a):

Skąd ta twoja pogarda do nich Piotrze? Zrobili ci kiedy coś złego?

Nie indywidualizuj czerwony cwaniaku, mówimy o mechanizmie a nie
jakimś-kimś.
Piotr

Data: 2009-12-13 20:14:28
Autor: mkarwan

Wołałbyś ślub z  kozą  http://www.rp.pl/galeria/9158,1,320002.html

Data: 2009-12-13 20:41:25
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-13 20:14, mkarwan pisze:

[...]

Nic bym nie wolał.  Ja wybieram ślub z kobietą, bo kobieta mi się podoba.. A gdy się komuś podoba krzesło to niech sobie bierze ślub z krzesłem. Co mi do tego,  nie czuję jak inni -  upoważnieni chyba  przez Boga (w ich mniemaniu) do dyktowania zachowań innym.

Data: 2009-12-14 00:08:59
Autor: raff
Jadrys pisze:
[...]

No zaraz, ale wtedy pozostaje do rozstrzygniecia czy oni moga adoptowac dzieci ?

R.

Data: 2009-12-14 14:32:39
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-14 00:08, raff pisze:

[...]

A dlaczego im nie "pozwalać"na adopcję? -  skoro oddaje się na wychowanie dzieciaki również zakonnicom?

Data: 2009-12-14 15:04:15
Autor: raff
Jadrys pisze:
[...]

No ale kto bedzie dziedziczyl ? Krzeslo czy malzonek ?

R.

Data: 2009-12-14 17:30:24
Autor: jadrys
raff wrote:

Jadrys pisze:
[...]

Wszystko jedno. Nie nasze zmartwienie.

Data: 2009-12-14 09:03:51
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg3g18$s33$2news.onet.pl...
[...]

A może wybierzesz ślub z małpą, albo świnią?

--
stevep

Data: 2009-12-14 14:30:20
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-14 09:03, cirrus pisze:
[...]

Czy muszę jeszcze raz powtarzać? - Wybieram ślub z kobietą..  A tobie Stefan nie bronię się żenić z nikim i niczym.  Rób w życiu wszystko co chcesz i co sprawia że jesteś szczęśliwy.. Ja na pewno nie będę stawał na drodze do twojego szczęścia.

Data: 2009-12-14 16:31:52
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg5elp$gn2$1news.onet.pl...
[...]

"Róbta co chceta" to twoje zasady?

--
stevep

Data: 2009-12-14 17:31:47
Autor: jadrys
cirrus wrote:

[...]

Jasne Stefan, nie uprzykrzajmy życia innym naszym egoizmem.

Data: 2009-12-15 11:21:43
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <ilich@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg5p9n$5jn$1news.task.gda.pl...
cirrus wrote:
[...]

No, a co z "kapitalistami" też mamy nie ytrudniać im życia?

--
stevep

Data: 2009-12-16 16:55:23
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-15 11:21, cirrus pisze:

"Róbta co chceta" to twoje zasady?

Jasne Stefan, nie uprzykrzajmy życia innym naszym egoizmem.

No, a co z "kapitalistami" też mamy nie ytrudniać im życia?

Oczywiście że nie. Zarabianie pieniędzy to nic złego. Kapitaliści stają się dopiero problemem gdy zaczynają żerować na innych.

Data: 2009-12-17 12:17:59
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hgavtb$ak4$2news.onet.pl...
[...]

Ale z cie idealista, tego nigdy nie wyleczysz bo taka jest natura człowieka, właśnie największy błąd komunizmu było to, że zakładał isnienie czlowieka idealnego, a to niemożliwe. Choć nie jestem specjalnie gorliwym wyznawcą KK to spójrz na tą mądrość uznającą, że człowiek jest grzeszny i grzechy mu się odpuszcza.

--
stevep

Data: 2009-12-18 19:33:48
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-17 12:17, cirrus pisze:

[...]

Tak, zwłaszcza łatwo im odpuszczać komuś grzechy gdy ich sprawy nie dotyczą.  Nie ma jak to miłosierdzie na odległość.

Data: 2009-12-14 13:16:12
Autor: Grzegorz Z.
Wkrótce "ślub" mężczyzny z krzesłem
Wołałbyś ślub z  kozą  http://www.rp.pl/galeria/9158,1,320002.html

"Śluby" z kozami to akurat dosyć częsty przypadek u islamistów.

Kiedyś na łamach psr pastowałem na temat jednego takiego przypadku -
szczęście młodej pary nie trwało długo, bo koza zżarła kawałek ogrodzenia
ze skutkiem śmiertelnym.

Data: 2009-12-14 17:33:49
Autor: jadrys
Grzegorz Z. wrote:

[...]

Biedaczka.. Ciekawe czy doszło do "skonsumowania związku"?

Data: 2009-12-13 22:44:00
Autor: mundek
[...]

Bo on kreuje się na autorytet moralny.

Ciekawe w co się przebiera? ;)

Data: 2009-12-14 14:29:29
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-13 22:44, mundek pisze:
[...]

Tak chce wyglądać bardzo poważnie, a wygląda tylko jak "pies ogrodnika".

Data: 2009-12-14 00:00:47
Autor: sofu

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Jestem ciekawy ile by takich pedalskich par staneło na "ślubnym kobiercu"
gdyby zniesiono celibat w KRK?

sofu

Data: 2009-12-14 18:19:30
Autor: Piotr
Dnia Mon, 14 Dec 2009 00:00:47 +0100, sofu napisał(a):

Jestem ciekawy ile by takich pedalskich par staneło na "ślubnym kobiercu"
gdyby zniesiono celibat w KRK?

Ty może faktycznie jedź do tego misiojebcy sofciu, co...?
A pewnie trochę by stanęło, bo kościół jest tym zainfekowany.
Ot, zrobiły sobie zboczki azyl.
Piotr

Data: 2009-12-15 00:13:42
Autor: sofu

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Ty może faktycznie jedź do tego misiojebcy sofciu, co...?
A pewnie trochę by stanęło, bo kościół jest tym zainfekowany.
-- -- -- -- -- -- -- -- --

No niestety zboczki ciagneły jak muchy do gówna.
A  propos Boukuna, to twój men Misiu!
On chce ciebie i tylko ciebie.
Juz cie przerżnął w formie substytutu, teraz czekaja cie rokosze realu.

sofu

Data: 2009-12-15 09:53:01
Autor: Piotr
Dnia Tue, 15 Dec 2009 00:13:42 +0100, sofu napisał(a):

[...]

"Mój"? Ciebie syfciu chyba pogięło z tupetu. He, he, to ty wylizujesz
wałkuństwu jajka, a mnie chcesz wmówić zainteresowanie?!
A, że misiojebca mnie "pożąda", to wiem, bardzo by chciał mnie poniżyć,
zupełnie jak ty, syfciu. Ale jak narazie to mnie tylko szarpiecie za
nogawkę, tandeto.
Piotr

Data: 2009-12-15 13:20:59
Autor: boukun

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hg6gji$gi4$1node2.news.atman.pl...

> [...]

A  propos Boukuna, to twój men Misiu!
On chce ciebie i tylko ciebie.
Juz cie przerżnął w formie substytutu, teraz czekaja cie rokosze realu.

Sofu, uważaj, bo się głupi Piotruś zaraz w tobie zakocha i później będzie szarpał "twoją nogawkę" wmawiając jak to psychopata, że to ty robisz.  Misiu już okazał ci zainteresowanie, he, he, he, nie, żebym był zazdrosny...

boukun

Data: 2009-12-16 00:17:41
Autor: sofu
Wkrótce "ślub" mężczyzny z krzesłem

-- -- -- -- -- -- -- -
> [...]

Misiu już
okazał ci zainteresowanie, he, he, he, nie, żebym był zazdrosny...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Boukun nie podejzewam zebys byl zazdrosny o tego moherowego Misia.
Takich jak on mozesz mieć na peczki. Wystaczy, że zagwizdasz!
Ale konkretnie to teraz na Misia działa tylko pierdnięcie.
Od koscielnych dzwonów przytępił mu sie słuch wiec gwizdów nie usłyszy.
Jedynie co go moze przynecić to aromatyczna bździna. Jak ją poczuje to od
razu przylatuje w gotowości,
Tak go wyszkolił ksiądz dobrodziej,

sofu

Data: 2009-12-14 00:06:58
[...]