Wkrótce stanę się Żydem... ;}

Data: 2010-10-22 10:31:00
Autor: Tzva Adonai
Wkrótce stanę się Żydem... ;}
Przeprowadzka do Niemiec przynosi owoce... W Polsce mógłbym liczyć co
najwyżej na konwersję reformowaną lub konserwatywną.. Nawet polska
niby-chasydzka konwersja z jakichś powodów nie jest uznawana przez
Izrael np. gdy ktoś chce dokonać aliji... W Polsce doznałem wielu
rabinackich odmów.. W Niemczech stanę się Żydem w rytuale
ortodoksyjnym i chasydzkim, który jest oficjalnie uznawany przez
wszystkie światowe środowiska żydowskie.. Jestem coraz bliżej
spełnienia mojego życiowego marzenia... ;}.. Mam go wręcz na
wyciągnięcie ręki.. I dziękuję Hashem za to, że dał mi możliwość
obcowania z tym, co uznałem za kwintesencję szczęścia..

Data: 2010-10-22 19:43:50
Autor: rAzor
Wkrótce stanę się Żydem... ;}
Darz bór! Użytkownik... he he - Tzva Adonai raczył napisać:
[...]

Oszczali cię, podszywańcu? I słusznie. Widocznie, jednak jak jakieś asymilacyjne ciągąty jeszcze mają i uznali, że taka antypolska kanalia jest kulą u nogi. Może lepiej było ci zostać boukunem - takim niekwalifikowanym, grawitującym ku Niemcom, cynicznym żydem.
Tak na boku - cynizm i antynarodowe zachowania w stosunku do siedliska to największa wada diaspory i źródło antysemickich zachowań. Tym bardziej, ze wielokrotnie przez diasporę prowokowana. No może nie "urzędowo", ale przez garstkę krzykliwych oszołomów. Idź, a nawet.. wypierdalaj.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-22 10:48:06
Autor: Tzva Adonai
Wkrótce stanę się Żydem... ;}
rAzor napisał(a):

niekwalifikowanym, grawitujacym ku Niemcom, cynicznym zydem.

Ale ja pierdolę Niemców, dla mnie liczą się tylko Żydzi.. Polaków
zresztą też pierdolę... ;}

Data: 2010-10-22 19:49:16
Autor: raff
Wkrótce stanę się Żydem... ;}
W dniu 2010-10-22 19:48, Tzva Adonai pisze:
rAzor napisał(a):

niekwalifikowanym, grawitujacym ku Niemcom, cynicznym zydem.

Ale ja pierdolę Niemców, dla mnie liczą się tylko Żydzi.. Polaków
zresztą też pierdolę... ;}

I wzajemnie. My cie tez pierdolimy ;}

R.

Data: 2010-10-24 12:19:34
Autor: mkarwan
Wkrótce stanę się Żydem... ;}

Czemu reagujesz na jego listy?

Data: 2010-10-22 19:56:27
Autor: rAzor
Wkrótce stanę się Żydem... ;}
rAzor napisał(a):

niekwalifikowanym, grawitujacym ku Niemcom, cynicznym zydem.

Ale ja pierdolę Niemców, dla mnie liczą się tylko Żydzi.. Polaków
zresztą też pierdolę... ;}

A jesteś żydem?.. he he he
Nie jesteś ani żydem, ani Niemcem, ani Polakiem. Jesteś zwykłą, pogubioną łajzą.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-22 11:10:43
Autor: Tzva Adonai
Wkrótce stanę się Żydem... ;}
rAzor napisał(a):

A jestes zydem?.. he he he

Żydzi to kochani ludzie o wspaniałych, ciepłych sercach, darzący
szacunkiem wszystkie istoty żywe na tej planecie.. Ja jako goj
aspirujący do miana Żyda jestem skażony yetzer hara, więc mogę wprost
i brutalnie mówić o waszych (i po części moich) ułomnościach..

Data: 2010-10-22 20:14:49
Autor: u2
Wkrótce stanę się Żydem... ;}
W dniu 2010-10-22 20:10, Tzva Adonai pisze:
Ja jako goj
aspirujący do miana Żyda jestem skażony yetzer hara, więc mogę wprost
i brutalnie mówić o waszych (i po części moich) ułomnościach..

Czyli jako goj nigdy nie zostaniesz Żydem.

Data: 2010-10-22 11:20:38
Autor: Tzva Adonai
Wkrótce stanę się Żydem... ;}
u2 napisał(a):

Czyli jako goj nigdy nie zostaniesz Zydem.

To też część rytuału.. Świadomość tego, że jesteś obcym, który pragnie
być swój... Każdy Żyd będzie miał nade mną przewagę, nawet ten, który
nienawidzi własnego narodu... Każdy Żyd będzie mógł powiedzieć :
"jestem bardziej żydowski od ciebie"..  I właśnie to stanowi
integralną część mojej konwersji na którą świadomie się godzę...

Data: 2010-10-22 20:24:29
Autor: u2
Wkrótce stanę się Żydem... ;}
W dniu 2010-10-22 20:20, Tzva Adonai pisze:
u2 napisał(a):

[...]

Im bardziej chcesz być Żydem, tym bardziej stajesz się gojem, tak jak
fatso :)

Data: 2010-10-23 08:43:25
Autor: sofu
Wkrótce stanę się Żydem... ;}

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości
u2 napisał(a):

[...]

-- --

Czyli lubiesz byc zdominowany Klocek?!
Taka męska suka?

sofu

Data: 2010-10-23 09:09:24
Autor: Panslavista
Wkrótce stanę się Żydem... ;}

u2 napisał(a):

[...]

Taj weż pod uwagę, że wszystkie parchy nie są Żydami tylko Turkami. Bycie prawdziwym Żydem jest dla nich nieziszczalne.
To jest ich idee fixe.

Data: 2010-10-22 20:23:45
Autor: raff
Wkrótce stanę się Żydem... ;}
rAzor napisał(a):

A jestes zydem?.. he he he

Żydzi to kochani ludzie o wspaniałych, ciepłych sercach, darzący
szacunkiem wszystkie istoty Ĺźywe na tej planecie.. Ja jako goj
aspirujący do miana Żyda jestem skażony yetzer hara, więc mogę wprost
i brutalnie mówić o waszych (i po części moich) ułomnościach..

Szczerze ? To nam zwisa co to jest jajcer hara, i zwisasz nam ty ;}

R.

Data: 2010-10-22 20:02:30
Autor: u2
Wkrótce stanę się Żydem... ;}
rAzor napisał(a):

[...]

Ktoś mu wmówił, że jest Żydem. A jest zwykłą cwą ;)

Data: 2010-10-22 21:53:14
Autor: boukun
Wkrótce stanę się Żydem... ;}

rAzor napisał(a):

[...]

Jednym słowem, Tzva będzie tranwestytą...

boukun

Data: 2010-10-22 19:46:54
Autor: u2
Wkrótce stanę się Żydem... ;}
W dniu 2010-10-22 19:43, rAzor pisze:
[...]

Jednak polscy rabini są mądrzy, nie to co hołota w Niemczech :)

Data: 2010-10-24 12:19:23
Autor: mkarwan
Wkrótce stanę się Żydem... ;}

Data: 2010-10-22 20:33:14
Autor: MH
Wkrótce stanę się Żydem... ;}
[...]
=========

Wacka też sobie pokancerujesz?

MH

Data: 2010-10-22 20:36:46
Autor: raff
Wkrótce stanę się Żydem... ;}
W dniu 2010-10-22 20:33, MH pisze:
[...]
ortodoksyjnym i chasydzkim, ktĂłry jest oficjalnie uznawany przez

Wacka teĹź sobie pokancerujesz?

MH

Zyd i bez pokancerowanego wacka ? :/

To jak kurwa z wyrzutami sumienia.

R.

Data: 2010-10-23 01:54:13
Autor: Jaksa
Wkrótce stanę się Żydem... ;}

[...]
-- -- -- --

Dziwne to i nieslychane, powiadam Wam.

Slyszalem niegdys o gosciu ktory bardzo chcial stac sie Murzynem,
ale przyznaje, nie slyszalem jeszcze o nikim kto chcialby stac sie Zydem.

Jaksa

Data: 2010-10-24 12:19:59
Autor: mkarwan
Wkrótce stanę się Żydem... ;}

Data: 2010-10-25 01:56:19
Autor: Jaksa
Wkrótce stanę się Żydem... ;}

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ia118f$2jn$1news.onet.pl...
Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości

Czemu reagujesz na jego listy?

Bo to jest gleboko zadziwajace p.mkarwan!

Czy mozna sobie wyobrazic zdrowego mezczyzne
chcacego odciac sobie nogi, by poczuc sie kaleka?

Jaksa

Data: 2010-10-24 14:08:00
Autor: u2
Wkrótce stanę się Żydem... ;}
W dniu 2010-10-23 01:54, Jaksa pisze:
Slyszalem niegdys o gosciu ktory bardzo chcial stac sie Murzynem,
ale przyznaje, nie slyszalem jeszcze o nikim kto chcialby stac sie Zydem.

Fatso chciałby by uważano go za Żyda, ale niestety jest gojem :)

Data: 2010-10-24 17:59:31
Autor: rAzor
Wkrótce stanę się Żydem... ;}
Darz bór! Użytkownik... he he - u2 raczył napisać:
[...]

To jest fatso? E tam.
A co do gojostwa, to przede wszystkim jest... Polakiem. he he he
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-25 01:59:33
Autor: Jaksa
Wkrótce stanę się Żydem... ;}

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cc421aa$0$22813$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
> ale przyznaje, nie slyszalem jeszcze o nikim kto chcialby stac sie Zydem.

Fatso chciałby by uważano go za Żyda, ale niestety jest gojem :)

Gosciu ma chyba zbyt lekki styl jak dla ciebie.
W sumie to antysemita.

Jaksa

Data: 2010-10-24 15:50:03
Autor: Canucki
Wkrótce stanę się Żydem... ;}
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a): (...)

A ile taki zabieg kosztuje?

Krzysztof Canucki

Data: 2010-10-24 18:10:41
Autor: raff
Wkrótce stanę się Żydem... ;}
W dniu 2010-10-24 17:50,  Canucki pisze:
Tzva Adonai<purpurwolf@runbox.com>  napisał(a):

(...)

A ile taki zabieg kosztuje?

Krzysztof Canucki

Przede wszystkim "czy to sie oplaci" ? ;)

"A ile mozna stracic ? "

R.

Data: 2010-10-24 16:19:08
Autor:
Wkrótce stanę się Żydem... ;}
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
> [...]
>
> A ile taki zabieg kosztuje?
>
> Krzysztof Canucki

Przede wszystkim "czy to sie oplaci" ? ;)

Jemu sie wydaje, ze TAK.  Ale chyba sie przeliczy.

"A ile mozna stracic ? "

A tego to on chyba nie wzial pod uwage w swojej kalkulacji Krzysztof Canucki

Data: 2010-10-24 16:06:21
Autor: Canucki
Wkrótce stanę się Żydem... ;}
Nie przesadz z ta transformacja bo moze tak sie skonczyc, ze "bez szatek"
bedziesz wygladal jak obecny prezydent   ;-)

Krzysztof Canucki

--

Wkrótce stanę się Żydem... ;}