Wkrótce stanę się Żydem... ;}

Data: 2010-10-23 01:54:13
Autor: Jaksa
Wkrótce stanę się Żydem... ;}

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości
Przeprowadzka do Niemiec przynosi owoce... W Polsce mógłbym liczyć co
najwyżej na konwersję reformowaną lub konserwatywną.. Nawet polska
niby-chasydzka konwersja z jakichś powodów nie jest uznawana przez
Izrael np. gdy ktoś chce dokonać aliji... W Polsce doznałem wielu
rabinackich odmów.. W Niemczech stanę się Żydem w rytuale
ortodoksyjnym i chasydzkim, który jest oficjalnie uznawany przez
-- -- -- --

Dziwne to i nieslychane, powiadam Wam.

Slyszalem niegdys o gosciu ktory bardzo chcial stac sie Murzynem,
ale przyznaje, nie slyszalem jeszcze o nikim kto chcialby stac sie Zydem.

Jaksa

Data: 2010-10-24 12:19:59
Autor: mkarwan
Wkrótce stanę się Żydem... ;}

Czemu reagujesz na jego listy?

Data: 2010-10-25 01:56:19
Autor: Jaksa
Wkrótce stanę się Żydem... ;}

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ia118f$2jn$1news.onet.pl...
Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości

Czemu reagujesz na jego listy?

Bo to jest gleboko zadziwajace p.mkarwan!

Czy mozna sobie wyobrazic zdrowego mezczyzne
chcacego odciac sobie nogi, by poczuc sie kaleka?

Jaksa

Data: 2010-10-24 14:08:00
Autor: u2
Wkrótce stanę się Żydem... ;}
W dniu 2010-10-23 01:54, Jaksa pisze:
Slyszalem niegdys o gosciu ktory bardzo chcial stac sie Murzynem,
ale przyznaje, nie slyszalem jeszcze o nikim kto chcialby stac sie Zydem.

Fatso chciałby by uważano go za Żyda, ale niestety jest gojem :)

Data: 2010-10-24 17:59:31
Autor: rAzor
Wkrótce stanę się Żydem... ;}
Darz bór! Użytkownik... he he - u2 raczył napisać:
[...]

To jest fatso? E tam.
A co do gojostwa, to przede wszystkim jest... Polakiem. he he he
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-25 01:59:33
Autor: Jaksa
Wkrótce stanę się Żydem... ;}

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cc421aa$0$22813$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
> ale przyznaje, nie slyszalem jeszcze o nikim kto chcialby stac sie Zydem.

Fatso chciałby by uważano go za Żyda, ale niestety jest gojem :)

Gosciu ma chyba zbyt lekki styl jak dla ciebie.
W sumie to antysemita.

Jaksa

Wkrótce stanę się Żydem... ;}