Wku*** mnie

Data: 2011-05-26 19:08:43
Autor: Cavallino
Wku*** mnie
Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:irm18o$lsk$1news.onet.pl...
Dzwoni tel.
"Dzien dobry, zarzad drog krajowych w X"
Pytam grzecznie o co chodzi.
"Panskie auto parkuje w pasie drogowym" (parkuje z kartka >sprzedam<, stad nr tel. do mnie)"
Ja: Owszem.
Pan: To ku**** nie jest komis, jutro auto odholujemy.
Ja: Auto jest zaparkowane prawidlowo, nie zakloca ruchu, nie narusza zakazow, nie nosi znamion porzuconego, powodzenia.
Pan: No to sie, ku*** zdzwisz.

Zadzwonilem do kumpla z drogowki. Kazal olac.
Przyjmuje zaklady: co bedzie jutro ;)

Nie ma zarządu dróg krajowych, więc zdecydowanie jakiemuś mieszkańcowi auto przeszkadza.
Lepiej uważaj, bo będziesz miał do malowania.

Data: 2011-05-26 19:16:59
Autor: MarcinJM
Wku*** mnie
W dniu 2011-05-26 19:08, Cavallino pisze:
Nie ma zarządu dróg krajowych, więc zdecydowanie jakiemuś mieszkańcowi
auto przeszkadza.

Zarzad JAKIS drog. Sasiadow nie ma w promieniu 3 km.
Auto stoi przy obwodnicy miasta na drozce do myjni.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-05-26 19:32:52
Autor: neoniusz
Wku*** mnie
W dniu 11-05-26 19:16, MarcinJM pisze:
W dniu 2011-05-26 19:08, Cavallino pisze:
Nie ma zarządu dróg krajowych, więc zdecydowanie jakiemuś mieszkańcowi
auto przeszkadza.

Zarzad JAKIS drog.

Jak juz to JAKICHS :)

Data: 2011-05-26 19:35:46
Autor: MarcinJM
Wku*** mnie
W dniu 2011-05-26 19:32, neoniusz pisze:
[...]

Mozliwe. Niestety 15 lat korzystania z internetu nieco uwstecznia.
Wrazliwych przepraszam. (Sam jestem wrazliwy, ale jakos tak wyszlo).

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Wku*** mnie