Wkurwia mnie szwabska natura...

Data: 2009-06-03 13:05:13
Autor: Tzva Adonai
Wkurwia mnie szwabska natura...
.... zakłamana, perfidna i fałszywa... Ilu przyjaciół z Niemiec
przestało mnie poznawać od kiedy zacząłem obnosić się ze swoimi
poglądami i żydowską symboliką.. Polak choć chuj to przynajmniej powie
prosto w twarz, co mu się nie podoba, a Niemiec będzie udawał, że nic
się nie zmieniło, ale będzie niszczył cię milczeniem, znaczącymi
spojrzeniami i półsłówkami... Niemiecka nienawiść jest skryta i przez
to bardziej brutalna, gdy już się ujawni...

Data: 2009-06-03 22:29:38
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

Ale ty się miotasz w tych swoich uczuciach do szwabów.. Od uwielbienia do znienawidzenia..

Data: 2009-06-03 13:31:44
Autor: Tzva Adonai
On 3 Cze, 22:29, jadrys <c...@yahoo.com> wrote:

Ale ty się miotasz w tych swoich uczuciach do szwabów.. Od uwielbienia
do znienawidzenia..

Trochę sobie dzisiaj łyknąłem i zebrało mi się na szczerość....

Data: 2009-06-03 22:38:26
Autor: MH
> [...]

> do znienawidzenia..

Trochę sobie dzisiaj łyknąłem i zebrało mi się na szczerość...

No to teraz dawaj o żydach... Ale tak szczerze ..

MH

Data: 2009-06-03 13:45:46
Autor: Tzva Adonai
On 3 Cze, 22:38, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:

No to teraz dawaj o żydach... Ale tak szczerze ..

Nigdy nie lubiłem Olmerta, bo przypominał mi faceta od WFu z
podstawówki, który kazał mi skakać przez kozły...

Data: 2009-06-03 23:32:17
Autor: raff
Wkurwia mnie szwabska natura...
No to teraz dawaj o żydach... Ale tak szczerze ..

Nigdy nie lubiłem Olmerta, bo przypominał mi faceta od WFu z
podstawówki, który kazał mi skakać przez kozły...

Moze wyczul ze czeka cie kariera fryzjera, nic wiecej.

R.

Data: 2009-06-03 23:34:46
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:1270f17a-4510-436f-bc95-e3640a110c62o30g2000vbc.googlegroups.com...
On 3 Cze, 22:29, jadrys <c...@yahoo.com> wrote:

Ale ty się miotasz w tych swoich uczuciach do szwabów.. Od uwielbienia
do znienawidzenia..

Trochę sobie dzisiaj łyknąłem i zebrało mi się na szczerość...
-- -- -- -- -- -- -
rzucil cie kochanek niemiecki?
awe

Data: 2009-06-03 23:55:05
Autor: awe

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h06qb5$bun$3news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
o Boze:-)
awe

Data: 2009-06-04 00:15:28
Autor: jacek_placek_01
Wkurwia mnie szwabska natura...
To jak oficer armii czerwonej w słynnej książce Piaseckiego "z
pamiętnika czerwonoarmisty" czy jakos tak

Data: 2009-06-04 15:06:06
Autor: Vic
Tzva Adonai wrote:
... zakłamana, perfidna i fałszywa...

Wkurwia cie szwabska natura? To unikaj poludniowo-zachodniej Bawarii i bedzie OK.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Wkurwia mnie szwabska natura...