Wkurwiają mnie Ruscy...

Data: 2009-09-09 22:30:04
Autor: Adam
Wkurwiają mnie Ruscy...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:8a0d5550-8f20-4e76-8cb2-7ab40880a0abg19g2000yqo.googlegroups.com...
Niby sympatyczni ludzie, a jakoś nie potrafię się do nich przekonać...
Wyczuwam w nich masę kompleksów i to wbrew pozorom całkiem
uzasadnionych.. Im bardziej są wobec mnie przyjacielscy, tym większą
mam ochotę im dopierdolić... Takie egzotyczne małpy aspirujące do
miana nadludzi... Mój ojciec zawsze wypowiadał się o Rosjanach per
"głupie Wańki", widać mocno mi się to udzieliło...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Nie zapominajmy, że u nich totalna komunistyczna indoktryncja trwała od 1917 roku - o jedno pokolenie dłużej, niż w Polsce. Wyprano im mózgi do cna, wbijając różne idiotyzmy i banialuki.
AC

Data: 2009-09-09 23:59:13
Autor: VicAbarca
Wkurwiają mnie Ruscy...
Adam ďčřĺň:
Nie zapominajmy, że u nich totalna komunistyczna indoktryncja trwała od 1917 roku - o jedno pokolenie dłużej, niż w Polsce. Wyprano im mózgi do cna, wbijając różne idiotyzmy i banialuki.

Tu nie chodzi o jedno pokolenie.
Problem w tym, ze komunizm byl dla spoleczenstwa rosyjskiego tylko kosmetyczna zmiana systemu sprawowania wladzy. Glowne zasady funkcjonowania systemu pozostaly identyczne jak w samodzierzawiu. Tak wiec gdy przyszli bolszewicy, mozgi juz dawno byly wyprane.

Dlatego w Rosji stworzenie czlowieka sowieckiego poszlo jak z platka, a juz w takiej Polsce udalo sie tylko czesciowo. A niektore projekty, ktore w Rosji wdrozono od A do Z (czy moze od Ŕ do ß), w Polsce nigdy nie doczekaly sie pelnej realizacji -- > np. kolektywizacja rolnictwa, ateizacja spoleczenstwa.

--
VicAbarca

Wkurwiają mnie Ruscy...