Wkurza mnie ten kraj bo:

Data: 2009-12-05 22:53:26
Autor: ToMasz
Wkurza mnie ten kraj bo:
SN .. AP pisze:
...nie można trzymać normalnie rowerów w piewnicy/garażu itp. pomieszczeniach. Normalnie jak zwąchają że gdzieś jest jakiś lepszy rower to mam wrażenie że nawet stara baba pójdźie z brzeszczotem by go zwędzić. Chciał bym mieć koło domu jakąś linie wysokiego napięcia - taką naprawdę wysokiego napięcia żeby elektryczność przełaźiła przez aluminium a między szprychami chodziły pioruny HAHA HA HA
zagłosujmy za zezwoleniem na produkcje, legalnych, nieważne jak drogich,
ale legalnych, zabezpieczeń które mogłyby ranić/uszkodzić/zabić złodzieja.

ToMasz

PS wiem ze w rowerach pod centrum handolwym to sie nie sprawdzi, ale w
garażu/piwnicy - tak. a jaką furorę zrobi na rynku samochodowym!

Data: 2009-12-06 00:03:17
Autor: Silinde Ringëril
Wkurza mnie ten kraj bo:
ToMasz pisze:
PS wiem ze w rowerach pod centrum handolwym to sie nie sprawdzi, ale w
garażu/piwnicy - tak. a jaką furorę zrobi na rynku samochodowym!
Myślisz, że nasz głos coś znaczy? Nawet gdyby 99 % Polaków za tym zagłosowało, to i tak nie przejdzie. Podobnie np. było (jest?) z karą śmierci.

SR
--
http://qck.pl/Rc
"Dlaczego Krzyżacy przegrali pod Grunwaldem? Bo mieli

Wkurza mnie ten kraj bo: