[Meritum] Wkurzyli mnie ciut,

Data: 2012-09-01 21:20:12
Autor: TrzyLinie
[Meritum] Wkurzyli mnie ciut,
W dniu 2012-08-31 22:29, Grzexs napisał(a):
… bo pobrali prowizję za nie wyrobienie 200 PLN kartą. A kartę
> dostałem 2 dni temu. Ciekawe, czy uznają reklamację.

Jaką reklamację? Poproś grzecznie, to może Ci oddadzą - mi oddali.

Data: 2012-09-02 09:18:26
Autor: blad
[Meritum] Wkurzyli mnie ciut,
Użytkownik "TrzyLinie"
> [...]
> dostałem 2 dni temu. Ciekawe, czy uznają reklamację.

Jaką reklamację? Poproś grzecznie, to może Ci oddadzą - mi oddali.

Reklamowac - ja reklamowałem w BZWBK (karta otrzymana 25 stycznia) i zwrocili, choc nie mają zapisu w regulaminie, na ten temat.
*** blad ***

Data: 2012-09-06 20:07:09
Autor: Grzexs
[Meritum] Wkurzyli mnie ciut,
> [...]

Jaką reklamację? Poproś grzecznie, to może Ci oddadzą - mi oddali.

Reklamowac - ja reklamowałem w BZWBK (karta otrzymana 25 stycznia) i
zwrocili, choc nie majÄ… zapisu w regulaminie, na ten temat.

Oddali te dwa złocisze i dołożyli tekst:

(...)Niemniej, w dniu 05.09.2012 r., Bank uznaniowo anulował opłatę za obsługę karty debetowej, naliczonej na rachunku o numerze 80 1300 0000 2076 6846 9718 0001 w kwocie 2,00 zł dnia 31.08.2012 r.

Jednocześnie wyrażam nadzieję, iż powyższe rozwiązanie uzna Pan za satysfakcjonujące.(...)
--
Grzexs

Data: 2012-09-09 20:17:03
Autor: blad
[Meritum] Wkurzyli mnie ciut,
Użytkownik "Grzexs" <grzexs@gazeta.u-su-nto.pl>
> [...]

zwrocili, choc nie majÄ… zapisu w regulaminie, na ten temat.

Oddali te dwa złocisze i dołożyli tekst:

(...)Niemniej, w dniu 05.09.2012 r., Bank uznaniowo anulowaÅ‚ opÅ‚atÄ™ za obsÅ‚ugÄ™ karty debetowej,  (...)

A za parę miesięcy wpiszą to sobie to regulaminu, chwaląc się tym i robiąc sobie reklamę, bo wczesnikej po prostu tego nie przewidzieli, a głupi komputer forsę pobiera
*** blad ***

[Meritum] Wkurzyli mnie ciut,