Włącz klakson..

Data: 2015-06-03 23:48:18
Autor: Stachu Chebel
Włącz klakson..
Innymi słowy zacznij trąbić klaksonem stosownym do Twojego auta. Ot tak sobie, bo tak Ci się podoba...  Hmm.., za chwilę będą pały i wrąbią Ci mandata za zakłócanie ciszy i takie tam..  Natomiast NAPIERDALANIE o 6:00 dzwonami kościelnymi jest OK.! JAPIERDOLE!!  PiSlam nastaje...

Data: 2015-06-04 09:00:48
Autor: aja
Włącz klakson..
W dniu 2015-06-04 o 08:48, Stachu Chebel pisze:
/.../ NAPIERDALANIE o 6:00 dzwonami kościelnymi jest OK.! JAPIERDOLE!!  PiSlam nastaje...

No cóż, to taka 'dyktatura ciemniaków'...
jak mawiał Kisiel.

Data: 2015-06-04 12:58:04
Autor: MarkWoydak
Włącz klakson..
ŻRESZ KÓPISZONY?

MW

Data: 2015-06-04 15:23:20
Autor: Mark Woydak
Włącz klakson..

--

Chcieliście to macie. Plan DudoJarka przewiduje kolejnych 1000 kosciołów i 10000 pomników "wielkiego patrioty".

MW

Data: 2015-06-04 22:48:42
Autor: boukun
Włącz klakson..
"Mark Woydak" <markwoydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag
[...]

PO i SLD w niczym PiS nie ustępują, wszyscy równo w procesjach maszerują i wszyscy wyświęcają co się tylko da.. Kapelanów się namnożyło, w szpitalach to kapliczki potworzyli i też maszerują klechy stale korytarzami, żerując na ciężko chorych. Kościół to ma najlepszy wywiad na świecie, każdy minister chodzi do spowiedzi i klepie klechom na wszystkie tematy...

boukun

Data: 2015-06-04 17:05:12
Autor: t-1
Włącz klakson..
[...]

Czy twoje marzenia nie wykraczają poza naciskanie klaksonu w samochodzie?
Zostań motorniczym pociągów.
Będziesz bezkarnie nap.....ł syreną co parę minut o dowolnej porze dnia i nocy przez cały rok.
Dzwony z kościoła to mały pikuś.

Data: 2015-06-04 14:15:55
Autor: Stachu Chebel
Włącz klakson..
W dniu czwartek, 4 czerwca 2015 17:04:53 UTC+2 użytkownik t-1 napisał:
> [...]
Zostań motorniczym pociągów.
Będziesz bezkarnie nap.....ł syreną co parę minut o dowolnej porze dnia i nocy przez cały rok.

Głupiś czy co?? O motorkowych z pekapu mi tu nawijasz?! Aaa , jeszcze coś o marzeniach..  Brak u mnie marzeń w przeciwieństwie "duchownych" w temacie obmacywania 8-mioletnich komunijek.

Włącz klakson..