Wlaczajacy sie alarm

Data: 2009-12-12 23:58:48
Autor: PiotrR
Wlaczajacy sie alarm
Pojawil mi sie ostatnio dziwny problem polegajacy na samoczynnym wlaczaniu
sie alarmu. Otoz codziennie przez caly tydzien alarm wlaczal sie

O ile samochod ma czujniki ruchu w kabinie - to mialem podobnie

Pomogła wymiana takiej dodatkowej centralki od samych tych czujnikow
ruchu w kabinie samochodu.

Mozna sprawdzic czy to cos w tym stylu jak sie to dezaktywuje i wlaczy
alarm z samymi czujnikami drzwiowymi - w instrukcji powinno byc jak je zdezaktywowac.
U mnie trzeba wlaczyc alarm i ponownie nacisnac ARM w ciagu 5 sekund.

Jak wtedy samochod jest spokojny to znaczy ze w tym klimacie.

Piotr

Data: 2009-12-13 08:00:03
Autor: Jacek
Wlaczajacy sie alarm
O ile samochod ma czujniki ruchu w kabinie - to mialem podobnie
Pomogła wymiana takiej dodatkowej centralki od samych tych czujnikow
ruchu w kabinie samochodu.

Tak wlasnie jest - samochod ma czujniki w kabinie. I to by mi tez wygladalo na przypuszczalny powod powstawania problemu. A moze uszkodzona jest nie centralka, ale sam czujnik ruchu i jego wymiana usunie przyczyne problemu? Bo w tym momencie mamy 2 elementy podejrzane: czujnik i centralke, a od czegos trzeba zaczac - zakladam, ze czujnik jest elementem tanszym :) (ale moge sie mylic).

Data: 2009-12-14 00:29:49
Autor: PiotrR
Wlaczajacy sie alarm
[...]

No to juz blizej - odlaczac po jednym czujniku i sprawdzac.

Cena to rzecz wzgledna - bo jest jeszcze sprawa wymiany - moze byc bardziej
problematyczna w wypadku samych czujnikow.

Piotr

Wlaczajacy sie alarm