Wlaczanie sie do ruchu - omijajacy rowerzysta

Data: 2009-09-06 19:50:25
Autor: zenek
Wlaczanie sie do ruchu - omijajacy rowerzysta

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:h80scj$mln$1news.onet.pl...
Mialem taka mala przygode. Jechalem boczna droga o malym ruchu, zadzwonil telefon zatrzymalem sie przy krawezniku. Gdy skonczylem rozmawiac chcialem ruszyc i zauwazylem w tylnym lusterku omijajacego mnie (w pewnej, nie bardzo malej, odleglosci) rowerzyste i w momencie gdy sie ze mna niemal zrownal ruszylem  niejako uciekajac mu spod ominiecia. Facet zaczal glosno zlorzeczyc...
 > Jakie jest Wasze zdanie?

Jak dla mnie to normalnie nie ustapiłeś pierszeństwa włączając się do ruchu. Gdyby normalnie skręcił w prawo i się rozwalił o Twój ruszający samochód to byłbyś sprawcą.

Pozdro
zenek

Wlaczanie sie do ruchu - omijajacy rowerzysta