Wlaczenie sie sprezarki klimy - czujecie pod butem?

Data: 2011-07-06 19:39:08
Autor: Dysiek
Wlaczenie sie sprezarki klimy - czujecie pod butem?
Witam

Czy czujecie w swoich autach podczas jazdy, ze wlacza sie sprezarka klimy? Chodzi mi o ten minimalny spadek mocy.

Dysiek

Data: 2011-07-06 11:49:08
Autor: Przemek V
On 6 Lip, 19:39, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:
Witam

Czy czujecie w swoich autach podczas jazdy, ze wlacza sie sprezarka klimy?
Chodzi mi o ten minimalny spadek mocy.

Dysiek

W Lagunie I 1.8 90KM na monowtrysku załączenie się klimy potrafiło
mocno pokrzyżować manewr wyprzedzania.

Data: 2011-07-06 19:59:41
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-07-06 19:39, Dysiek pisze:

Czy czujecie w swoich autach podczas jazdy, ze wlacza sie sprezarka klimy?
Chodzi mi o ten minimalny spadek mocy.

Nie drażnij lwa. Ja przy wyprzedzaniu "nie marudera" klime wyłączam :)

--
Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
KURWA !!!

Data: 2011-07-06 20:17:59
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:iv26ju$m72$1inews.gazeta.pl...
Witam

Czy czujecie w swoich autach podczas jazdy, ze wlacza sie sprezarka klimy? Chodzi mi o ten minimalny spadek mocy.

Dysiek

    Pewnie to kwestia jak mocny silnik.
Np w Bipper po wlaczeniu klimy ledwo jezdzi.

PZDr
Adam

Data: 2011-07-07 07:17:32
Autor: MarcinJM
Wlaczenie sie sprezarki klimy - czujecie pod butem?
W dniu 2011-07-06 20:17, Adam Szewczak pisze:
(..)

Adasiu, przypominam sie niesmialo. Cierpliwosc mi sie konczy.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-07-09 21:09:18
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:iv3fi3$tv0$1news.onet.pl...
W dniu 2011-07-06 20:17, Adam Szewczak pisze:
(..)

Adasiu, przypominam sie niesmialo. Cierpliwosc mi sie konczy.

--

    Odpisalem Ci na GG.

Adam

Data: 2011-07-07 09:35:22
Autor: Amir
Wlaczenie sie sprezarki klimy - czujecie pod butem?
>    Pewnie to kwestia jak mocny silnik.
Np w Bipper po wlaczeniu klimy ledwo jezdzi.

tak mi sie wydawalo, dlatego wymienilem opla z silnika 1.6 na 2.0l i to samo :)

ale w a4 tdi nie czuje tego tak na na dwoch moich benzynkach

Data: 2011-07-06 20:20:22
Autor: Kuba \(aka cita\)
[...]

a to już zależy jaki masz samochód.

W mocnych autach tego nie odczujesz, w słabych możesz.

Może moje TDI mocne, jak na te czasy, nie jest - ale z klimą czy bez jedzie praktycznie tak samo. Megane 1,6 już czuć.
Sęk w tym, ze kiedyś w Omedze 3,0 (211KM) włączenie klimy bylo czuć dość wyraźnie, wiec albo byl uszkodzony kompresor (mimo, ze działał i jedziłem nią 1,5roku) albo zależy to od konstrukcji klimatyzacji.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-07 10:32:39
Autor: Lukasz
Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:iv291b$219$1inews.gazeta.pl...
Sęk w tym, ze kiedyś w Omedze 3,0 (211KM) włączenie klimy bylo czuć dość wyraźnie, wiec albo byl uszkodzony kompresor (mimo, ze działał i jedziłem nią 1,5roku) albo zależy to od konstrukcji klimatyzacji.

Jakie są twoje opinie o tym aucie (silniku)? potrzebuję kolejne auto w rodzinie "dla żony", mx-5 odpada bo 2-miejscowa, a taka omcia w zimie też da frajdę, a poniżej 10kpln chyba można kupić coś w miarę z gazem/zagazować
Frajdę ma dawać mi, żona ma jeździć na codzień jak ja nie będę potrzebował wrażeń ;) Miałem kiedyś Omegę B 2,0 ale za słaby silnik jak na tą budę, poza tym autko wspominam dobrze.

Lukasz

Data: 2011-07-07 19:58:55
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> napisał w wiadomości news:iv3qve$sl9$1inews.gazeta.pl...
[...]

w sumie mialem 8 różnych Omeg z różnymi silnikiami.
3,0 naprawde daje już rade, ale w porównaniu do nowoczesnych aut - zostaje w tyle.
Patrząc na nie jak na auto za 10tys zł - ciężko znaleźć auto oferujące taki komfort, tyle miejsca, taką łatwość prowadzenia i stosunkowo niewielkie spalanie (9-15 litrów w zależności od stylu i miejsca podróżnowania dla 3,0 i jakiś 1-2litry mnie 2,5V6).
Największą wadą Omeg to rdza, więc albo sam naprawisz, albo kupisz już naprawioną (jeśli mowa o Omedze B). Im młodsze auto tym problem zwykle mniejszy.

Silnik całkiem przyzwoity, potrafią przejechać kilkaset tysięcy bez dotykania, ale jest kilka ale. Trzeba pilnować jakości oleju, wymieniać go na czas i przede wszystkim nie kusić sie na cenowe okazje - bo to może być studnia bez dna, jednak dobry cały silnik można kupić od ok 3tys zł (z 6 miesięczną gwarancją i udokumentowanym pochodzeniem). 2,5V6 można kupić od 2kPLN
Jest dosłownie kilka tylko niedomagań, ale nie są one jakoś specjalnie kosztowne. W zasadzie najgorsze co moze Cie spotkać to wyciek oleju (z różnych miejsc, zwykle z pokryw zaworów).

Silniki stosunkowo dobrze znoszą LPG ale instalacja musi być poprawnie założona (jak w każdym aucie, tyle ze montaż jest dość upierdliwy).

Wyposażenie naprawde na dobrym poziomie jak na lata '90 i w zasadzie nie trzeba szukać, bo trafić golasa to wyjątkowy pech.
Dwustrefowy klimatronik, komputer, tempomat, 4x el szyby, podg. siedzenia (2 lub 4), 4xpoduszka TC  to prawie norma.

Wg mnie to naprawde niedoceniany samochód.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-06 20:22:39
Autor: 'Tom N'
Dysiek w <news:iv26ju$m72$1inews.gazeta.pl>:

Czy czujecie w swoich autach podczas jazdy, ze wlacza sie sprezarka klimy?

Nie.

Chodzi mi o ten minimalny spadek mocy.

Spadek z ilu KM do ilu KM?

Dla uściślenia -- rzadko mi się zdarza cisnąć 6000+ obrotów/min, ale wtedy
sprężarka sie po prostu nie włącza, ale to można odczuć dopiero po kilku
minutach

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-07-07 09:26:32
Autor: Robert_J
[...]

Chcesz powiedzieć że jeździsz >6000 rpm przez kilka minut?

Data: 2011-07-07 20:10:34
Autor: 'Tom N'
Robert_J w <news:iv3n3r$qgq$1news.onet.pl>:

..rzadko mi się zdarza cisnąć 6000+ obrotów/min, ale wtedy
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
sprężarka sie po prostu nie włącza, ale to można odczuć dopiero po kilku
minutach

Chcesz powiedzieć że jeździsz >6000 rpm przez kilka minut?

Skąd taki wniosek?

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-07-06 20:46:47
Autor: Uncle Pete
On 2011-07-06 19:39, Dysiek wrote:
Witam

Czy czujecie w swoich autach podczas jazdy, ze wlacza sie sprezarka klimy?
Chodzi mi o ten minimalny spadek mocy.

Nie czuję momentu włączenia, natomiast czuję, kiedy jest włączona. Spadek mocy nieduży, ale odczuwalny. Focus I Kombi benzyna 1,6.

Piotr

Data: 2011-07-06 20:50:32
Autor: bratPit
Wlaczenie sie sprezarki klimy - czujecie pod butem?
Czy czujecie w swoich autach podczas jazdy, ze wlacza sie sprezarka klimy? Chodzi mi o ten minimalny spadek mocy.

minimalny? u mnie u mnie to czuć jakbym przyczepę holował ;-)

brat

Data: 2011-07-06 20:55:02
Autor: Seba
Dnia Wed, 6 Jul 2011 19:39:08 +0200, Dysiek napisał(a):

Witam

Czy czujecie w swoich autach podczas jazdy, ze wlacza sie sprezarka klimy? Chodzi mi o ten minimalny spadek mocy.

Ja nie odczuwam żadnych złych dolegliwości (Mondeo MK III czy AR 159)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-07-06 21:08:58
Autor: Grejon
[...]

Ja nie czuję. Mnie bardziej hamuje wysokość budy i masa auta.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-07-06 21:18:23
Autor: Albercik
W dniu 06.07.2011 19:39, Dysiek pisze:
Witam

Czy czujecie w swoich autach podczas jazdy, ze wlacza sie sprezarka klimy?
Chodzi mi o ten minimalny spadek mocy.

Dysiek

Laguna II 2.2 dCi 150KM klimatronik stale na auto, nic nie czuć czy się włącza czy się wyłącza.
Spalanie chwilowe pokazuje tylko powyżej prędkości 30km/h więc się nie stresuje. //to tak odnośnie sąsiedniego wątku

Data: 2011-07-06 22:19:10
Autor: Kartrait
[...]

ibiza 1.4 - czuje się, zwłaszcza przy ruszaniu

--
Pozdrufka,
Krzysiek vel kartrait

Data: 2011-07-06 22:31:26
Autor: J.F
Wlaczenie sie sprezarki klimy - czujecie pod butem?
Użytkownik "Dysiek"  napisał w wiadomoœci grup
Czy czujecie w swoich autach podczas jazdy, ze wlacza sie sprezarka klimy? Chodzi mi o ten minimalny spadek mocy.

W mondeo wcale nie taki minimalny.
W astrze i vectrze kompletnie niezauwazalny.
W audi faktycznie minimalny.

J.

Data: 2011-07-06 23:12:50
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-07-06, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

W mondeo wcale nie taki minimalny.
W astrze i vectrze kompletnie niezauwazalny.
W audi faktycznie minimalny.

Przecież to nie zależy od marki tylko od (mocy) silnika!

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-07-07 01:01:55
Autor: J.F
On 2011-07-06, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
W mondeo wcale nie taki minimalny.
W astrze i vectrze kompletnie niezauwazalny.
W audi faktycznie minimalny.

Przecież to nie zależy od marki tylko od (mocy) silnika!

Akurat moce nie byly jakos drastycznie rozne.
Wiec chyba jednak od marki.

J.

Data: 2011-07-07 10:33:16
Autor: MZ
W dniu 2011-07-07 01:01, J.F pisze:
Przecież to nie zależy od marki tylko od (mocy) silnika!

Akurat moce nie byly jakos drastycznie rozne.
Wiec chyba jednak od marki.

Dziwne, ale faktycznie chyba od marki a raczej konstrukcji silnika i
skrzyni.

Focus II 1.6 16v '08 100KM, masa 1260 kg - manualna klima sterowana
pokrętłem, samego momentu włączenia nie czuć, ale auto zaczyna mulić.
Doskonale czuć moment wyłączania.

Corolla 1.6 VVTi '03 - 110 KM, masa 1205kg - klima automagiczna
(sterowanie temperaturą), ale z opcją ręcznego włączenia/wyłączenia AC.
Nie czuć ani momentu załączenia, ani jakiegoś wpływu na jazdę. Jak
przyspieszała jak szatan tak dalej przyspiesza.

--
MZ

Data: 2011-07-07 01:59:18
Autor: kkk
Wlaczenie sie sprezarki klimy - czujecie pod butem?
On 7 Lip, 10:33, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:

Corolla 1.6 VVTi '03 - 110 KM,
Jak przyspieszała jak szatan tak dalej przyspiesza.

10.2sek do setki to nie tylko "szatan" - to już istny potwór, pocisk
itp ;)
NMSP

Data: 2011-07-07 11:03:54
Autor: MZ
W dniu 2011-07-07 10:59, kkk pisze:
[...]

No dooooobra, ale weź pod uwagę że jak się do niej przesiadam z Foki
która przyspieszeniem dysponuje dopiero powyżej 4.5- 5 tyś. obrotów, to
mam wrażenie że "jak szatan". Wybacz więc mój spaczony punkt odniesienia:)

--
MZ

Data: 2011-07-07 13:17:16
Autor: kkk
Wlaczenie sie sprezarki klimy - czujecie pod butem?
On 7 Lip, 11:03, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:
z Foki kt ra przyspieszeniem dysponuje dopiero powy ej 4.5- 5 ty . obrot w, to
mam wra enie e "jak szatan". Wybacz wi c m j spaczony punkt odniesienia:)

Jesteś usprawiedliwiony :)

Data: 2011-07-08 18:56:13
Autor: J.F
Użytkownik "MZ"  napisał w wiadomości
[...]

Od skrzyni raczej nie.

Moze klima ma jakis "lagodny start", moze komputer kompensuje na silniku jej wlaczenie.
Ale jak widzisz - sa roznice.

J.

Data: 2011-07-07 11:31:03
Autor: Jakub Witkowski
On 2011-07-06, J.F<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>  wrote:

W mondeo wcale nie taki minimalny.
W astrze i vectrze kompletnie niezauwazalny.
W audi faktycznie minimalny.

Przecież to nie zależy od marki tylko od (mocy) silnika!

A także od tego, czy i jak układ sterowania silnikiem potrafi
skompensować dodatkowe obciążenie. Oczywiście przy depnięciu gazu
na max nie ma jak, ale w stanach pośrednich, owszem.

Data: 2011-07-07 11:41:49
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-07-07, Jakub Witkowski <jwitkows@domena.z.sygnatury> wrote:

[...]

W sumie to może być odpowiedzieć najbardziej zgodna z rzeczywistością.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-07-06 22:49:10
Autor: dudley
[...]

Przy włączonej klimie czuję lekki spadek mocy ale wystarczy ciut wyżej kręcić i auto jedzie na oko tak samo. Przy bardzo dużych upałach spadek mocy jest bardziej odczuwalny.
A przy okazji, to pracę sprężarki czuję również uchem ;)
Pozdrawiam,
--
dudley, ckmk
szarobeżowa astra III

Data: 2011-07-06 23:42:12
Autor: Tomasz Pyra
Wlaczenie sie sprezarki klimy - czujecie pod butem?
W dniu 2011-07-06 19:39, Dysiek pisze:
Witam

Czy czujecie w swoich autach podczas jazdy, ze wlacza sie sprezarka klimy?

Różnie bywa - w jednych czuć, w innych nie.
Niektóre samochody wyłączają sprężarkę jak się depnie na gaz.
Są też takie które mają płynne sterowanie obciążeniem.

Data: 2011-07-07 01:19:41
Autor: Marcin Kiciński
Wlaczenie sie sprezarki klimy - czujecie pod butem?
On 6 Lip, 23:42, Tomasz Pyra <hellf...@spam.spam.spam> wrote:

R nie bywa - w jednych czu , w innych nie.
Niekt re samochody wy czaj spr ark jak si depnie na gaz.
S te takie kt re maj p ynne sterowanie obci eniem.

Właśnie, w Grande Punto specjalnie różnicy nie ma, a mam tylko 77KM..
Tyle, że klima nie działa tam zerojedynkowo (nie znam szczegółów, ale
steruje tym jakiś zawór, który zmienia wydajność sprężarki i tym samym
obciążenie silnika).

Pozdrawiam
MK

Data: 2011-07-07 09:27:46
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 7 Jul 2011 01:19:41 -0700 (PDT), Marcin Kiciński napisał(a):

[...]

Serio? Ale wiesz, że to byłaby pierwsza taka klima na świecie? I to nie
tylko w samochodach, ale ogólnie? I Fiat się takim epokowym wynalazkiem nie chwali? No nie może być...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-07-07 02:10:50
Autor: Marcin Kiciński
On 7 Lip, 10:27, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:

Serio? Ale wiesz, że to byłaby pierwsza taka klima na świecie? I to nie
tylko w samochodach, ale ogólnie?

Ja tam się nie znam ;)

I Fiat się takim epokowym wynalazkiem nie chwali? No nie może być....

Czemu ma się chwalić Fiat, jak to jest sprężarka Denso ;)
A, i nie wszystkie wersja tak mają - np 1.9 multijet ma "zwykłą"
sprężarkę.

Pozdrawiam
MK

Data: 2011-07-07 10:24:08
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 7 Jul 2011 02:10:50 -0700 (PDT), Marcin Kiciński napisał(a):

Ja tam się nie znam ;)

Czemu ma się chwalić Fiat, jak to jest sprężarka Denso ;)
A, i nie wszystkie wersja tak mają - np 1.9 multijet ma "zwykłą"
sprężarkę.

Zapewne masz po prostu koło pasowe z tłumikiem drgań, więc nie czuć momentu
załączenia, a jako, że prawdopodobnie jesteś dupa a nie kierowca (no
offence ;-)) nie odczuwasz spadku mocy. A klima jest normalna, tak jak
wszystkie inne na świecie - załącza się przy pomocy sprzęgiełka
elektromagnetycznego, które ma - jak każdy elektromagnes - stany włączony i
wyłączony.

Data: 2011-07-07 02:48:23
Autor: Marcin Kiciński
On 7 Lip, 11:24, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:

Zapewne masz po prostu koło pasowe z tłumikiem drgań, więc nie czuć momentu
załączenia,

Zapewne.

a jako, że prawdopodobnie jesteś dupa a nie kierowca (no
offence ;-)) nie odczuwasz spadku mocy.

Prawdopodobnie tak, skoro wystarczy mi 77KM :)

A klima jest normalna, tak jak
wszystkie inne na świecie - załącza się przy pomocy sprzęgiełka
elektromagnetycznego, które ma - jak każdy elektromagnes - stany włączony i
wyłączony.

Serwis twierdzi inaczej, a ja nie jestem aż tak dociekliwy żeby klimę
rozbierać i sprawdzać jak działa ;)

Pozdrawiam
MK

Data: 2011-07-07 10:55:00
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 7 Jul 2011 02:48:23 -0700 (PDT), Marcin Kiciński napisał(a):

Prawdopodobnie tak, skoro wystarczy mi 77KM :)

tu akurat niekoniecznie, dobry kierowca poradzi sobie z tym co ma, słaby
kierowca albo onanista będzie jęczał na forach, że 130 KM to maaaaaaało...

Serwis twierdzi inaczej, a ja nie jestem aż tak dociekliwy żeby klimę
rozbierać i sprawdzać jak działa ;)

poproś kogoś o pomoc, otwórz maskę albo schyl się w okolice kompresora,
który najprawdopodobniej jest jak w kazdym aucie przed silnikiem po prawej
stronie auta.  Odpal wcześniej silnik z wyłączoną klimą.
Poproś kogoś o włączenie klimy - usłyszysz cichy ale wyraźny stuk sprzęgła
i chwilowe zafalowanie obrotów od obciążenia zanim komputer "doda gazu",
żeby je wyrównać. Po chwili niech wyłączy klimę - usłyszysz stuk jeszcze
raz.
Przy podniesionej masce powinieneś też słyszeć pracę kompresora - nawet
nowe konstrukcje nie są bezszelestne, tylko wyraźnie słychać pracę.

Data: 2011-07-07 03:07:52
Autor: Marcin Kiciński
On 7 Lip, 11:55, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:

poproś kogoś o pomoc, otwórz maskę albo schyl się w okolice kompresora,
który najprawdopodobniej jest jak w kazdym aucie przed silnikiem po prawej
stronie auta.  Odpal wcześniej silnik z wyłączoną klimą.

Spróbuję przy najbliższej okazji.

[...]

Obroty wzrastają po włączeniu klimy bez falowania. Co ciekawe kiedy
klima już trochę pochodzi, obroty są niższe niż bezpośrednio po
włączeniu, ale wyższe niż przy wyłączonej klimie.

Przy podniesionej masce powinieneś też słyszeć pracę kompresora - nawet
nowe konstrukcje nie są bezszelestne, tylko wyraźnie słychać pracę.

Pracę kompresora słychać nawet w aucie, zwłaszcza bezpośrednio po
włączeniu klimy - TTTM.

Pozdrawiam
MK

Data: 2011-07-07 05:04:08
Autor: Mariola Kownacka
> [...]

> sprężarkę.

Zapewne masz po prostu koło pasowe z tłumikiem drgań, więc nie czuć momentu

_włączenia_, na litość. Załączyć to sobie możesz zdjęcie do formularza
zapisu na korepetycje z polskiego.

--
Mariola

Data: 2011-07-07 05:21:25
Autor: Marcin Kiciński
Wlaczenie sie sprezarki klimy - czujecie pod butem?
On 7 Lip, 14:04, Mariola Kownacka <jestem.niezla.d...@gmail.com>
wrote:

_włączenia_, na litość. Załączyć to sobie możesz zdjęcie do formularza
zapisu na korepetycje z polskiego.

Niekoniecznie. _Włączenie_ klimy przyciskiem na konsoli skutkuje
_przyłączeniem_ napędu sprężarki - nie wiem czy można to nazwać
_załączeniem_, ale jak widać _włączeniem_ też niekoniecznie ;)

Pozdrawiam
MK

Data: 2011-07-07 14:19:06
Autor: MZ
W dniu 2011-07-07 14:04, Mariola Kownacka pisze:
[...]

Koleżanko polonistko:), akurat w tym kontekście "załączenia" jest formą
poprawną, bo napęd sprężarki się "załącza" i "odłącza" a nie "włącza" i
"wyłącza". Włączyć/wyłączyć to można przycisk A/C, tu się zgodzę, ale
mowa była o czym innym.

--
MZ

Data: 2011-07-07 22:45:22
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-07-07 10:27, Waldek Godel pisze:
[...]

Oj Walduś, Walduś...

http://www.my-gti.com/2465
"The displacement control is external and varies the compressor displacement without the use of an electromagnetic clutch. The unit runs all the time and varies output from 2% through to 100% as required."

Ale pocieszę Cię że Twoja wiedza jest na poziomie ASO Opla i większości serwisów klimatyzacji którzy twierdzili że "się sprzęgło zatarło, bo nie rozłącza".

Data: 2011-07-07 11:32:01
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-07-06 23:42, Tomasz Pyra pisze:
[...]

O, fajny patent, chyba sobie zrobię :)

Data: 2011-07-07 00:29:51
Autor: Sebastian Biały
On 2011-07-06 19:39, Dysiek wrote:
Czy czujecie w swoich autach podczas jazdy, ze wlacza sie sprezarka klimy?
Chodzi mi o ten minimalny spadek mocy.

2.2dci. Czuć, ale na obrotach poniżej 2000. Powyżej cięzko zauważyc.

Data: 2011-07-07 09:40:01
Autor: Agent
[...]

Ja czuję jakby większą turbodziurę ale zastanawiam sie czy to też nie jest dodatkowo (albo nawet głównie) powiązanie z wysoką temperaturą powietrza w dolocie zwłaszcza w silnikach turbo i jeździe po mieście kiedy intercooler słabo chłodzi.

Data: 2011-07-07 09:41:49
Autor: Kamil 'Model'
[...]

Golf MK3 1,9TD (75KM) czuć pracującą sprężarkę zwłaszcza przy ruszaniu. przy normalnej jeździe aż takiej różnicy nie ma

Data: 2011-07-07 22:17:24
Autor: huri_khan
[...]

Cały czas mam włączony klimatronik więc nie czuję różnicy ;)

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-07-12 09:42:32
Autor: Javelin
Wlaczenie sie sprezarki klimy - czujecie pod butem?
Witam!

W liście od "Dysiek" datowanym 6 lipca 2011 (19:39:08) napisano:

Czy czujecie w swoich autach podczas jazdy, ze wlacza sie sprezarka klimy?
Chodzi mi o ten minimalny spadek mocy.

U  mnie  co  ciekawe  sprężarka nie działa cały czas lecz raz na jakiś
czas. Uruchomienie sprężarki jest odczuwalne ale nie uciążliwe.

--
Javelin
Kraków

Wlaczenie sie sprezarki klimy - czujecie pod butem?